Aihe: Paljonko täällä on ammattilaisia?
1 2 3 4 5 6 7
uruttaja
17.03.2006 18:33:15
Oli kai niitä Maxipasiaikana pahimmillaan jotakin tuollaista. Joskus yli kahtakymmentä keikkaa kuussa ja siihen PVO ja avoin yliopisto päälle. Onneksi olin siihen aikaan kuntoihme.

Samoin akatemiassa, päivätyö siinä päälle.
riff
17.03.2006 20:08:15
Käytän varovasti termiä "ammattilainen". Itse soitin 10 vuotta TYÖKSENI.
Nykyisin olen sivutoiminen harrastelija;-)
Selvä mies ei sisulle haise!
jon lord
17.03.2006 20:09:16
Kahden lapsen kasvaminen jäi näkemättä keikkailun takia. Nyt olen ottanut takaisin kahden B -sarjalaisen kanssa. TES liksoilla pärjäsi aikoinaan kun pystyi tekemään sen väh. 20 keikkaa kuussa. Nykyään homma on mennyt sellaiseksi pistokeikkailuksi joten ei sovi mulle. Onneksi on noita kanttorin hommia, jonkun verran show keikkaa ja pientä muuta joten pärjäilee ihan hyvin. Nyt tarjottiin lisäksi ensi syksystä lähtien naislaulajien kuoron johtajan työtä joten kyllä tässä leivän syrjässä pysytään. Minun vartalolleni ja psyykeelleni ei sopisi tuo kahden työn päällekkäin tekeminen. Viime kesänä se nähtiin...heti puhkesi migreeni ja tänään piti käydä ostamassa yli 100 euron aurinkolasit kun ei pysty olemaan ulkona aurinkoisella ilmalla. Nyt pystyy. Hatun nosto ja kunnia niille jotka tekee duunia ja keikkaa päälle ..mutta varoituksen sana. Muistakaa ihmisen kestokyky. Ihminen ei ole kone ja konekin hyytyy joskus joten älkää ahnehtiko liikaa jottei kone sano seis.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
riff
17.03.2006 20:12:21
Hatun nosto ja kunnia niille jotka tekee duunia ja keikkaa päälle ..mutta varoituksen sana. Muistakaa ihmisen kestokyky. Ihminen ei ole kone ja konekin hyytyy joskus joten älkää ahnehtiko liikaa jottei kone sano seis.

Jep. En minä ainakaan jaksa päivätyön lisäksi tehdä muuta kuin viikonloppuisin yhden ja poikkeuksellisesti useamman mutta pääsääntöisesti viikolla en enää lähde. Mitä nyt ens viikolla torstai - lauantai...;-)
Selvä mies ei sisulle haise!
uruttaja
17.03.2006 20:20:35
Jep. En minä ainakaan jaksa päivätyön lisäksi tehdä muuta kuin viikonloppuisin yhden ja poikkeuksellisesti useamman mutta pääsääntöisesti viikolla en enää lähde. Mitä nyt ens viikolla torstai - lauantai...;-)

Tuttu tunne. Terveys ei kestä enää ympäri ämpäri rundaamista. Mutta 2-3 keikkaa viikossa olen valmis tekemään. Silloinhan sitä meleko ammattipaavo on jo.
jmercy
17.03.2006 23:18:42
Kaikkihan täällä on ammattilaisia... ehkä olen ehkä en...
Tästä olisi voinut tulla ihan hyvä päivä...
uruttaja
17.03.2006 23:38:33
Kaikkihan täällä on ammattilaisia... ehkä olen ehkä en...

Ehkä otin, ehkä en.
jmercy
17.03.2006 23:42:45
Ehkä otin, ehkä en.

Gotcha! Tuohon tähtäsin...
Tästä olisi voinut tulla ihan hyvä päivä...
Timi
18.03.2006 17:48:09
Minä ainaski rahoitan tuo keikkailun vielä päivätöillä ja sivusta ammattimuusikoita seuranneena en ikuna ota sitä päätyökseni.
IMPPO
18.03.2006 17:51:02
Entinen ammattimainen ravintola/keikkasoíttaja. Syrjään siirtynyt kentältä vapaaehtoisesti, kun hommat näyttivat menevän päin persettä työ ja osin ihmissuhteineenkin. Palkkakehityskin siinä ohessa polki pitkälti paikallaan.
Duunailee pienessä kotipajassaan kuitenkin musaa ja joskus on saanut sitä jopa kaupaksikin toivoen edelleenkin vielä saavansa. (katso jäsenkuvaus)

Voi kuule Sertzo! et uskokkaan kuinka sinua arvostetaan ja kunnioitetaan näissä piireissä,sinullahan on omaa tuotantoa ja teosto maksujakin kilahtaa varmasti aika kivasti mm. Taipaleen Reiskalle oot tehny biisejä!
Meikäläistä harmittaa suuresti ns. siivettelijät jotka kuokkimalla vetää hilloo joistain paratiiseista.
EP
18.03.2006 17:54:56
Voi kuule Sertzo! et uskokkaan kuinka sinua arvostetaan ja kunnioitetaan näissä piireissä,sinullahan on omaa tuotantoa ja teosto maksujakin kilahtaa varmasti aika kivasti mm. Taipaleen Reiskalle oot tehny biisejä!
Meikäläistä harmittaa suuresti ns. siivettelijät jotka kuokkimalla vetää hilloo joistain paratiiseista.

Melken arvaan mitä Isojussi sanois'.. 8)
isojussi
19.03.2006 13:07:54
Melken arvaan mitä Isojussi sanois'.. 8)

????

Kerro elli mullekin - ainoo, minkä pistin merkille oli, että "Teostomaksuista" on yhdyssana. Ja Alkuosa on ok - Sertzo on hinoe mies, mutta viimeinen lause meni täysin ohi. Paitsi jos kirjoittajan mielestä tanssikeikoilla pitäis vetää vaan omia biisejä???
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
KoskPaavo
19.03.2006 13:32:01
IMPPO:lla on tentit kesken....
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
uruttaja
19.03.2006 13:35:12
IMPPO:lla on tentit kesken....

IMMPPO aloittaa kokemusten hankkimisen ja oppii polttamaan tupakkia ja juomaan viinaa aikamiehen tavoin.
isojussi
19.03.2006 13:37:52
IMMPPO aloittaa kokemusten hankkimisen ja oppii polttamaan tupakkia ja juomaan viinaa aikamiehen tavoin.

HOHO - ja vetää vähän ajan päästä Paratiisia tunteella.
ÄM
19.03.2006 19:46:57

Harrastuksena vedetään, vaikkakin välillä on ihan oleellinen osa nuo keikka liksat. Nytkin on, loman jälkeisen Visa-laskun takia, päiväduunin palkka tässä kuussa mennyt, mutta onnenks oli eilen "rahat käteen"-veto ja ens viikolla kaks, niin pysyy loppu kuun sisäfileessä.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Sertzo S
19.03.2006 19:51:00 (muokattu 19.03.2006 19:51:46)

Imppo osaa tuota kaikkea, mutta ei soittaa, ei laulaa. Se on rasvakäsi, eli koneiden rassaaja.
Piparinkin päälle ymmärtää. ;)
isojussi
19.03.2006 21:02:59
Imppo osaa tuota kaikkea, mutta ei soittaa, ei laulaa. Se on rasvakäsi, eli koneiden rassaaja.
Piparinkin päälle ymmärtää. ;)

Eli se soitaa sen Parasiitin mp3:na?
WanhaWetäjä
19.03.2006 21:14:40 (muokattu 19.03.2006 21:15:44)

Vähän off topic...

Uskoni nuoriin,ns tontilla oleviin tanssimuusikoihin palautui viime viiikon keikoilla,vähän yli parikymppinen kaveri,rumpali,omaa lauluohjelmaa,kansiot(3klp) biiseistä,halusi laulaa,ja lauloi hyvin ja jopa stemmat putosi kuin ns tallin katolta!!

Ehkä en kuitenkaan vielä lopeta soittamista,kiva vetää tollasen kaverin kaa:-)

Tuosta miehestä tulee tanssimusan ammattilainen,jos hän niin haluaa,se on selvä!!Asenne kunnossa myös liksapuolella,verot maksetaan ja km-verotukseen,hienoo!!

No...mä olen edelleen siis kehissä,tosin vähän sillai keikka kerrallaan...

Eli ammatikseni teen keikkaa,ainakin toistaiseksi ja edelleen;-)
Ostan Casion kun täytän 50v...
EP
19.03.2006 22:24:13
Em määä tiijjä? Mut mä oon ainaski.. kai PRO! 8))
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)