Mynthor 17.03.2006 21:57:56 | |
---|
Hyvä hyvä! Jee, jee! Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
EP 17.03.2006 22:28:57 | |
---|
Henk.koht on kivasti jeesannu, kun tarvittaessa nostaa vaikeustasoa kemiallisesti, eli dokaa keikalla. Ja ihan turha naputtaa. Ainoo on, että ajankanssa mm. haima ja maksa voi olla eri mieltä.. |
veeka 17.03.2006 22:31:28 | |
---|
Henk.koht on kivasti jeesannu, kun tarvittaessa nostaa vaikeustasoa kemiallisesti, eli dokaa keikalla. Ja ihan turha naputtaa. Täytyy vissiin turvautua tuohon menetelmään, jos nakki iskee. jyrkkä ehkä |
Musiikkia korville 19.03.2006 21:32:44 | |
---|
Perseestä on ainoastaan ne keikat joissa joutuu vetään puoli neljään. Se viimeinen tunti on niin syvältä kuin olla voi. Levytanssit hoitais homman niille muutamalle sammumispisteesssä olevalle turakaiselle jotka vielä ovat paikalla. Toivottavasti ei tarvi enää ikinä. Älä muuta sa! Olipa kiva taannoin Montussa huomata, että ne on alkanu laittaa viikonloppusin kiinni klo 3 ja sitä myöten soitto loppuu 2.30. On se tuntikin jo kotiinpäin, vaikka vieläkin aikasemmin sais loppua. Olen hidas mutta tyhmä |
jeppeq 19.03.2006 21:37:32 | |
---|
Olipa kiva taannoin Montussa huomata, että ne on alkanu laittaa viikonloppusin kiinni klo 3 ja sitä myöten soitto loppuu 2.30. On se tuntikin jo kotiinpäin, vaikka vieläkin aikasemmin sais loppua. Mahtavaa ! Siitähän ehtii sitten mukavasti lappeen kerholle iltakaakaolle. Puol lolme loppus tossa vantaallaki baarissa ja alko kypältä, oli inhimillinen rupeama. Ajat voi vielä muuttua paremmiks :) HELLASärölle paikka auki |
Musiikkia korville 19.03.2006 21:46:24 | |
---|
Mahtavaa ! Siitähän ehtii sitten mukavasti lappeen kerholle iltakaakaolle. Puol lolme loppus tossa vantaallaki baarissa ja alko kypältä, oli inhimillinen rupeama. Ajat voi vielä muuttua paremmiks :) Toivoa sopii... Arvasin, notta tykkäätte. ;) Olen hidas mutta tyhmä |
riff 19.03.2006 21:49:17 | |
---|
Mahtavaa ! Siitähän ehtii sitten mukavasti lappeen kerholle iltakaakaolle. Puol lolme loppus tossa vantaallaki baarissa ja alko kypältä, oli inhimillinen rupeama. Ajat voi vielä muuttua paremmiks :) Aiotko oikeesti yökerhoon??? Minä kun luulin että heti nukkumaan keikan jälkeen ja sitten kahdeksalta aamujumppa;-) Selvä mies ei sisulle haise! |
Musiikkia korville 19.03.2006 21:54:25 | |
---|
Aiotko oikeesti yökerhoon??? Minä kun luulin että heti nukkumaan keikan jälkeen ja sitten kahdeksalta aamujumppa;-) Edelleen siellä on muuten se ongelma, että sitten viimesenä iltana pitää saada kamat ulos tunnissa, kun menee hälyt päälle... En oo kysyny, enkä jaksanu ressata sen kummemmin (eli homma on hoitunu), mutta onko siellä henkilökunnalle uskoteltu, että niitä hälyjä ei saa ohitettua vai sanooko ne vaan niin bändeille?.. Vai ollaanko me jopa ainoo bändi, jolle ne on sanonu niin? :-O Olen hidas mutta tyhmä |
riff 19.03.2006 21:57:47 | |
---|
Edelleen siellä on muuten se ongelma, että sitten viimesenä iltana pitää saada kamat ulos tunnissa, kun menee hälyt päälle... En oo kysyny, enkä jaksanu ressata sen kummemmin (eli homma on hoitunu), mutta onko siellä henkilökunnalle uskoteltu, että niitä hälyjä ei saa ohitettua vai sanooko ne vaan niin bändeille?.. Vai ollaanko me jopa ainoo bändi, jolle ne on sanonu niin? :-O Se on ihan turha mussuttaa niitten hälyjen kanssa, prkl! Kamoja puretaan just niin kauan kuin tarve vaatii. Huutakoon sireenit mun puolesta vaikka kuinka! Hälyt saa oikeesti ohjelmoitua just niinku haluaa. Ne on henkilökunnan tekosyitä ja selityksiä. Voin vaikka itse ohittaa koko hälykeskuksen, jos se laatikko siitä baarista löytyy;-) Selvä mies ei sisulle haise! |
jeppeq 19.03.2006 22:02:06 | |
---|
Edelleen siellä on muuten se ongelma, että sitten viimesenä iltana pitää saada kamat ulos tunnissa, kun menee hälyt päälle... En oo kysyny, enkä jaksanu ressata sen kummemmin (eli homma on hoitunu), mutta onko siellä henkilökunnalle uskoteltu, että niitä hälyjä ei saa ohitettua vai sanooko ne vaan niin bändeille?.. Vai ollaanko me jopa ainoo bändi, jolle ne on sanonu niin? :-O Myö on roudattu, miten on roudattu. Joskus menny alta tunnin, sitten taas ei. En muista, että siitä koskaan olis mitään hässäkkää tullu. Lähinnä on kai kyse siitä, että pääsevät viikon jälkeen ihmiset maate. Se 20 minuuttia on väliin niin tärkeä, niin tärkeä. Kausikortti LPR uimahallille tarviikin hakea... ja se jumppasalin avain... HELLASärölle paikka auki |
Musiikkia korville 19.03.2006 22:02:14 | |
---|
Se on ihan turha mussuttaa niitten hälyjen kanssa, prkl! Kamoja puretaan just niin kauan kuin tarve vaatii. Huutakoon sireenit mun puolesta vaikka kuinka! Hälyt saa oikeesti ohjelmoitua just niinku haluaa. Ne on henkilökunnan tekosyitä ja selityksiä. Voin vaikka itse ohittaa koko hälykeskuksen, jos se laatikko siitä baarista löytyy;-) Sama vika. ;) Ite en oo viittiny sen takia asiaan puuttua ollenkaan, kun ton takia kys paikassa kaikki purkaa kamoja eikä vaan tietty porukka. No joo, voi olla että olis sitten bändin sisäisen palaverin paikka... Olen hidas mutta tyhmä |
WanhaWetäjä 19.03.2006 22:13:22 | |
---|
Edelleen siellä on muuten se ongelma, että sitten viimesenä iltana pitää saada kamat ulos tunnissa, kun menee hälyt päälle... En oo kysyny, enkä jaksanu ressata sen kummemmin (eli homma on hoitunu), mutta onko siellä henkilökunnalle uskoteltu, että niitä hälyjä ei saa ohitettua vai sanooko ne vaan niin bändeille?.. Vai ollaanko me jopa ainoo bändi, jolle ne on sanonu niin? :-O Se on puoli tuntia ja kamat autossa...pro miehillä!!Ai nii,ettehän te ookkaan,sori... Wittuako sinne jää keikkuun??HÄH!!??Muutenkin mesta on niin persiistä kuin vaan voi olla,HOHo! Pienempi bändi,nopeampi roudaus? Pienempi bändi,parempi liksa? HOHo! Ostan Casion kun täytän 50v... |
Musiikkia korville 19.03.2006 22:16:34 | |
---|
Se on puoli tuntia ja kamat autossa...pro miehillä!!Ai nii,ettehän te ookkaan,sori... Wittuako sinne jää keikkuun??HÄH!!??Muutenkin mesta on niin persiistä kuin vaan voi olla,HOHo! Pienempi bändi,nopeampi roudaus? Pienempi bändi,parempi liksa? HOHo! WW:llä menkat? Anteeks, ettei olla Pro. Pääasia, että jengi viihtyy... Olen hidas mutta tyhmä |
WanhaWetäjä 19.03.2006 22:23:09 | |
---|
WW:llä menkat? Anteeks, ettei olla Pro. Pääasia, että jengi viihtyy... HOHO! 130 keikaa vuodessa+päivätyö,sä tässä olet PRO,tai sitten ei ole ihan kaikki kotona???Mä tein viime vuonna n 80 keikkaa,ja maksoin niistä verot... Mitä vaimo/lapset sanoo tollasesta kun iskää ei juuri himassa näy???? Ostan Casion kun täytän 50v... |
Musiikkia korville 19.03.2006 22:46:46 | |
---|
HOHO! 130 keikaa vuodessa+päivätyö,sä tässä olet PRO,tai sitten ei ole ihan kaikki kotona???Mä tein viime vuonna n 80 keikkaa,ja maksoin niistä verot... Mitä vaimo/lapset sanoo tollasesta kun iskää ei juuri himassa näy???? Mä oon PRO ammatissani ja verokortissa ei lue muusikko... Arvostan sua muusikkona musiikkinäytteiden perusteella ja sen perusteella oot PRO. Ymmärrän sun pointtis helevetin hyvin. Ite oon alkamassa ammattilaiseks (tarkoitan sitä, että elantoni otan soittamisesta ja verollisena), mutta siirtymävaihe hieman kestää... Musiikki on pienestä asti ollut mulle elämä ja elämäntapa. Tällä hetkellä ei vaan ole mahdollista elättää perhettä pelkällä musiikilla (vaimokaan ei ole töissä). Mitäs luulet, mitä ne sanoo?.. Mä en todellakaan elä tätä elämää näin sen tähden, että olisin ahne, vaan koska on pakko. Olen hidas mutta tyhmä |
vanhami 20.03.2006 08:56:54 | |
---|
Se on puoli tuntia ja kamat autossa...! Autosta lavalle 25min- 40 min max... lavalta autoon 20min-25min, paras taitaa olla vartin luokkaa. |
baron 20.03.2006 09:07:53 | |
---|
Autosta lavalle 25min- 40 min max... lavalta autoon 20min-25min, paras taitaa olla vartin luokkaa. Mä tilaan tilataksin (meidän keikkakulkuneuvo!) puoli tuntia soiton lopettamisen jälkeen ja siinä ajassa ehtii käydä baarissa ottamassa parit, vaihtaa yhteystiedot parin "sinisilmän" kanssa ja saada 6 äijää ja niiden kamat valmiiksi pihalle kulkuneuvoa odottamaan. My name is Baron, Sir Baron. |
jjussila 20.03.2006 09:14:57 | |
---|
Myö on roudattu, miten on roudattu. Joskus menny alta tunnin, sitten taas ei. En muista, että siitä koskaan olis mitään hässäkkää tullu. Lähinnä on kai kyse siitä, että pääsevät viikon jälkeen ihmiset maate. Se 20 minuuttia on väliin niin tärkeä, niin tärkeä. Kausikortti LPR uimahallille tarviikin hakea... ja se jumppasalin avain... Eiköhän se nyt kuitenkin oo se avain baarikaappiin, että saa omat eväät kylmäks... Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
jjussila 20.03.2006 09:18:37 | |
---|
Autosta lavalle 25min- 40 min max... lavalta autoon 20min-25min, paras taitaa olla vartin luokkaa. Tohon ei olla ihan kyetty, mutta jos lavalta ei pitkästi tartte kantaa, niin puolessa tunnissa pois....pystytys tuplasti enemmän.. Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
isojussi 20.03.2006 09:51:26 | |
---|
Autosta lavalle 25min- 40 min max... lavalta autoon 20min-25min, paras taitaa olla vartin luokkaa. Nyt käy kyllä kateeks. Kokeikaas joskus roudata mun kalusto tossa samssa ajassa - yksin. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |