manjaana 09.03.2006 20:22:55 | |
---|
lämpiää, lämpiää ...siis sauna. Rivarisauna sähkökiukaalla. Hyvät löylyt, kun ei anna lämmetä liian kuumaks. Mökkisauna huomattavasti parempi. Siellä on puulämmitteinen kiuas ja ero on huomattava... Hyvät on muistot mökkisaunasta... ;o) nopia saapuilija.... |
kuunsirppi 09.03.2006 20:24:36 | |
---|
Hyvät on muistot mökkisaunasta... ;o) Kyllä meidän pitäis mennä taas jossain vaiheessa vähän mökkeileen ..... mulla jäi mieleen sun yöllinen tanssiminen siellä mökillä :o)) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
veeka 09.03.2006 20:26:59 | |
---|
lämpiää, lämpiää ...siis sauna. Rivarisauna sähkökiukaalla. Hyvät löylyt, kun ei anna lämmetä liian kuumaks. Mökkisauna huomattavasti parempi. Siellä on puulämmitteinen kiuas ja ero on huomattava... Meillä ainakin rivarissa parani sähkölöylyt kun vaihdettiin keraamiset kivet, löyly kestää pitempään ja tulee pehmeämmin. Suosittelen! jyrkkä ehkä |
manjaana 09.03.2006 20:29:33 | |
---|
Kyllä meidän pitäis mennä taas jossain vaiheessa vähän mökkeileen ..... mulla jäi mieleen sun yöllinen tanssiminen siellä mökillä :o)) Auts...., kaikkea sitä kanssa, en ees muistanu, heh... nopia saapuilija.... |
kuunsirppi 09.03.2006 20:31:05 | |
---|
Meillä ainakin rivarissa parani sähkölöylyt kun vaihdettiin keraamiset kivet, löyly kestää pitempään ja tulee pehmeämmin. Suosittelen! joo, me vaihdettiin kans niihin muutama vuosi sitten...on parempi nyt! Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 09.03.2006 20:31:36 | |
---|
Auts...., kaikkea sitä kanssa, en ees muistanu, heh... hyvät oli "kalsaritanssit"... :o) nyt saunaan... Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
half 09.03.2006 20:32:41 | |
---|
joo, me vaihdettiin kans niihin muutama vuosi sitten...on parempi nyt! Mä olenkin toiminut kokopäiväisenä savusaunan lämmittäjänä. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
EP 09.03.2006 20:57:05 | |
---|
Mä olenkin toiminut kokopäiväisenä savusaunan lämmittäjänä. Unohdikko avata pellit? vitsi :) |
freeze 09.03.2006 23:34:37 | |
---|
meillä on sauna lämmin kun se lämmitettään :P |
Musiikkia korville 10.03.2006 07:29:41 | |
---|
Meillä ainakin rivarissa parani sähkölöylyt kun vaihdettiin keraamiset kivet, löyly kestää pitempään ja tulee pehmeämmin. Suosittelen! Mut jos on uus kiuas, niin kannattaa ottaa selville valmistajan kanta asiaan. Nimittäin esim Helon takuu raukeaa, jos laittaa keraamiset kivet... Olen hidas mutta tyhmä |
vanhami 10.03.2006 08:30:44 | |
---|
Tuollainen on pihalla, valitettavasti ei enää koiraa... http://netti.nic.fi/~salmeno/albert/17.JPG Kävin katsomassa muitakin koirakuvia samasta hakemistosta... Emäntä sanoi painokkaasti toissa iltana, että meille tulee NYT koiran pentu heti! Mä siihen, että eikö tehä pentuja nykysellä koiralla ja jätetään siitä yks itelle. Ei ku NYT! Pentukuvia teidän hurtasta katsoessani alan olemaan samaa mieltä emännän kanssa.... Kävikö saunassa? |
half 10.03.2006 09:37:30 | |
---|
Unohdikko avata pellit? vitsi :) En, mutta nokipalon aiheutin, kun ahne kvartaalikapitalisti isäntä säästi nuohouksessa. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
poppamies 10.03.2006 10:53:48 | |
---|
...Emäntä sanoi painokkaasti toissa iltana, että meille tulee NYT koiran pentu heti! Pentukuvia teidän hurtasta katsoessani alan olemaan samaa mieltä emännän kanssa.... Jos haluaa helpon, pienen, iloisen, viisaan koiran joka rakastaa lapsia niin Cotton de Tulear on sellainen. Pitäis olla omassakuvassa jos vaihto onnistui. Muuten siellä on se koko remmi. G-strings are for strippers |
vanhami 10.03.2006 11:19:13 | |
---|
Jos haluaa helpon, pienen, iloisen, viisaan koiran joka rakastaa lapsia niin Cotton de Tulear on sellainen. Pitäis olla omassakuvassa jos vaihto onnistui. Muuten siellä on se koko remmi. Söötti karvaturjake. Meillä on Jackrusseli ja varmaan toinenkin tulee olemaan samaa rotua. Kaikki muut pätee pini, iloinen, viisas, lapsirakas, mutta kun emännän kanssa ei olla koskaan tyydytty helppoihin ratkaisuihin, niin russelikaan ei tätä ole. Läpensä vittumainen ja itsepäinen kun sille päälle sattuu, sillain kiltillä tavalla onneksi. Ei ole koskaan mitään rikkonut tai järsinyt. Joskus oikein naurattaa millainen todennäköisyyslaskukone se rakki on. Jos käsket vaikka menemään takajaloill ja sulla on makupala kourassa liian matalalla, kokeilee se ensin saada sen ja jos ei onnistu, niin sit vasta tekee tempun heti perään. Tätä se noudattaa joka hommassa. |
KoskPaavo 10.03.2006 15:11:28 | |
---|
Jos haluaa helpon, pienen, iloisen, viisaan koiran joka rakastaa lapsia niin Cotton de Tulear on sellainen. Pitäis olla omassakuvassa jos vaihto onnistui. Muuten siellä on se koko remmi. Shetlannin lammaskoira on myös kuin ed. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Jaskaa pakoon 10.03.2006 16:31:54 (muokattu 10.03.2006 16:32:50) | |
---|
Kävikö saunassa? Tassupesulla joskus pesuhuoneen puolella. Ja terassilla saunakaljoilla (joi isännän kädestä). Emäntäsi on viisas ihminen. K.o. sivu on tällainen In Memoriam -sivu. Uusi koira on kiikarissa, rotu bordercollie. Albert oli siskon bernin vahinkopentu. |
uruttaja 10.03.2006 16:46:59 | |
---|
Taidanpa ruveta saunanlämmitykseen. |
Ukko 10.03.2006 17:27:42 | |
---|
meillä on sauna lämmin kun se lämmitettään :P Niin meilkin. |
EP 10.03.2006 17:32:03 | |
---|
Niin meilkin. Ja meillä! |
Sertzo S 10.03.2006 17:37:41 (muokattu 10.03.2006 17:38:38) | |
---|
Varaava kiuas, Aito kiuas-merkkinen, mökillä on vallan mainio. Ei tarvi jakuvalämmitteisen tapaan lisätä puitä tulipesään kylpiessä. Seuraavana aamunakin voi saada vielä löylyt edellisen illasaunomisen jälkeen, kun on ensin kunnolla lämmityksestä huolehtinut. |