isojussi 05.03.2006 17:26:41 | |
---|
Mitä mää sanoin! ... Ihmettelin samaa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
uruttaja 05.03.2006 17:37:12 (muokattu 05.03.2006 17:39:40) | |
---|
Arvon uruttaja, me kaikki varmaan tiedetään paljonko noita musamaikkoja tuolla maailmalla hampparoi, sääli sinänsä hukata hyvää materiaalia. Siihen 15e. en ota kantaa, mutta mitä siihen "kusipitsaan" noin niinkun pääsääntöisesti laitetaan. Ystv,trv. Ilkkaolavi Kusipitsan gramex taitaa olla Riffillä, se on Jalostajan jauhelihaeinespizza mikroaaltouunissa pikkusen ylikypäksi paahdettu, Jos et osaa ottaa kantaa siihen että 15 euroa on perseestä olevan ääliöitten liksa, niin mieti vähän missä liikut. |
KoskPaavo 05.03.2006 17:40:13 | |
---|
Kusipitsan gramex taitaa olla Riffillä, se on Jalostajan jauhelihaeinespizza mikroaaltouunissa pikkusen ylikypäksi paahdettu, Mulla on oikeudet "PAT"-pieruun. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Sertzo S 05.03.2006 17:40:24 | |
---|
Kusipitsan gramex taitaa olla Riffillä, se on Jalostajan jauhelihaeinespizza mikroaaltouunissa pikkusen ylikypäksi paahdettu, Minä olen syönyt noita Laatokan-Karjalassa, Sortavalassa, Piipunpiha-hotellissa joskus 90-luvun lopulla. |
uruttaja 05.03.2006 17:46:36 | |
---|
Ettei vaan Jenkkamies...? Miten tämä alkoikin haista. Fairlanebändiä ei ole.... |
KoskPaavo 05.03.2006 17:48:31 | |
---|
Miten tämä alkoikin haista. Fairlanebändiä ei ole.... WW väitti kuunnelleensa sitä, ettei olis mukana juonessa....? Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
ÄM 05.03.2006 17:48:39 | |
---|
Tää turakaisista turiseminen täällä lienee aivan normaalia, eikä siitä kenenkään pitäis ottaa hernettä nenään. Samanlailla ne kaupan kassatädit kiroaa asiakkaitaan röökipaikalla, eikä sen asenteesta tarvii hirveesti kertoa, jossain on hyvä päästä vähän purkamaan ja hohottelemaan tapahtuneille. Että kai tää on sitten vähän semmonen soittajien "röökipaikka", jota voi tietysti pitää kyseen alaisena, kun on näin suht julkinen foorumi. Mutta mun mielestä se on lukijan vastuulla, jos jotkut jutut kirpaisee. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
WanhaWetäjä 05.03.2006 17:54:20 | |
---|
WW väitti kuunnelleensa sitä, ettei olis mukana juonessa....? Täh? Ostan Casion kun täytän 50v... |
isojussi 05.03.2006 17:55:51 | |
---|
WW väitti kuunnelleensa sitä, ettei olis mukana juonessa....? WW:hän tosiasiassa on muutenkin suuri OMB-diggari. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Sertzo S 05.03.2006 18:01:28 (muokattu 05.03.2006 18:02:35) | |
---|
Mäkin oon OMB eli Setä, jakkara, haitari ja kossupullo. Ei äänentoistoa. Soitan aika huonosti, mutta kukaan ei uskalla tulla sanomaan sitä, kun mä oon niin riskin ja vihaisen näköinen. Keikkoja n. 3-4-vuodessa, useinmiten vähemmän. |
KoskPaavo 05.03.2006 18:02:11 | |
---|
Täh? Humooria vaan, missä ilkkaolavin linkki lienee? Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
WanhaWetäjä 05.03.2006 18:10:17 | |
---|
WW:hän tosiasiassa on muutenkin suuri OMB-diggari. Kuten sanottu...vähän yli vuosi VIELÄ pitää jaksaa odottaa,ja sitten mä pääsen casiokauppaan,katsos kun se on tuo 50 se virallinen OMB-ajokortin ikä!Sitten ei tarvi enää hävetä,HOHO! Netistä sitten failit konheeseen ja katsokaaaaaa kaikki!!!!"Mä osaan soittaa ilman käsiä"!!!HOHO! Mä hommaan sellasen kovalevyllisen,niihin voi audiookin tallentaa,saa laulut ja kaikki :-) Ostan Casion kun täytän 50v... |
half 05.03.2006 18:11:18 | |
---|
Miten tämä alkoikin haista. Fairlanebändiä ei ole.... Tiedän yhden sen nimisen, mutta onko vielä toiminnassa ? Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
uruttaja 05.03.2006 18:12:39 | |
---|
Tiedän yhden sen nimisen, mutta onko vielä toiminnassa ? Ei löydy netistä ku omb... |
isojussi 05.03.2006 18:13:33 | |
---|
Eiks sulla WW pitäny olla just sen vaimos sukulaisen synttärikeikka? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
WanhaWetäjä 05.03.2006 18:20:02 | |
---|
Ostan Casion kun täytän 50v... |
WanhaWetäjä 05.03.2006 18:21:43 (muokattu 05.03.2006 18:26:34) | |
---|
Eiks sulla WW pitäny olla just sen vaimos sukulaisen synttärikeikka? HOHO! Se olis ollut 25.2...vaimon TYÖKAVERIN äidin :-) Yks duo teki sen hintaan 180€,me oltas tehty se 400€ ;-) Ei natsannut...HOHO! Vaikee ala... EDIT siis maksu "in cash"... EDIT II OMB:nä oisin saanut siitä ehkä sen 300€,250 ainakin... Ostan Casion kun täytän 50v... |
isojussi 05.03.2006 18:26:38 | |
---|
...Yks duo teki sen hintaan 180€ Eisssss..... ,me oltas tehty se 400€ ;-) Montako ukkoo? Ei natsannut...HOHO! Vaikee ala... Sasse. Mulle iski muuten sitten just perjantaiks se stnan mahatauti, joka on riehunu täälläpäin. Helmikuun ainoo jazzkeikka palo, enkä päässy Rissasen koulutukseen lauantaina. Eli olis menny sit joka tapausessa multa ohi toi homma - vaikka olisin sitä sillon sit tarjonnutkin, kun kysyit. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Pula-Aho 05.03.2006 18:35:12 | |
---|
Mulle iski muuten sitten just perjantaiks se stnan mahatauti, joka on riehunu täälläpäin. Mulla iski eilen. Ensimmäisen setin aikana alkoin tuntua perin ikävältä. Ei ollut loppuiltakaan mukava. Tauolla sanoin pojille, etteivät ihmettele, jos jossain vaiheessa häivyn kesken soiton. Onneksi ei ollut kuitenkaan pahinta laatua. Toisaalta olisihan sekin ollut kokemus, kun olisin kesken häävalssin vetäissyt laatat parketille. - G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Tankero 05.03.2006 18:43:32 | |
---|
Tää turakaisista turiseminen täällä lienee aivan normaalia, eikä siitä kenenkään pitäis ottaa hernettä nenään. Samanlailla ne kaupan kassatädit kiroaa asiakkaitaan röökipaikalla, eikä sen asenteesta tarvii hirveesti kertoa, jossain on hyvä päästä vähän purkamaan ja hohottelemaan tapahtuneille. Että kai tää on sitten vähän semmonen soittajien "röökipaikka", jota voi tietysti pitää kyseen alaisena, kun on näin suht julkinen foorumi. Mutta mun mielestä se on lukijan vastuulla, jos jotkut jutut kirpaisee. Niimpä. Yks tuttu lääkäri sanoi kerran, että kyllä sekin homma menis, jos ei olis tolloja hoitsuja ja potilaita vastuksena. Varmasti, vissiin. |