Tankero 03.03.2006 19:43:00 (muokattu 03.03.2006 19:44:16) | |
---|
Moore kuuluu eittämättä maailman kitara-eliittiin. Maailman parhaus on taas makukysymys. Totta haastat. Huvikseni oon täällä saivarrellu. Scott Hendersson on hauska veikko. Varmasti, vissiin. |
Tankero 03.03.2006 19:43:34 | |
---|
Syötteen Taikaa pläjäys oli Viikkosyötteessä myytävänä 6 euroa. Tuosta vois pyytää vaikka 60 se on niin kova, ei lähe teilläkään tuolla tunteella,puhumattakaan paskabändeistä. Teillä on kuitenkin kovin... Keskiviikkona viimeksi yritin, mutta ei taittunut sinne päinkään. Varmasti, vissiin. |
Tankero 03.03.2006 19:44:56 | |
---|
Eikös mielumminkin kitaristi-eliittiin ; /.... Voit sopia siitäkin keskenäs. Varmasti, vissiin. |
Tankero 03.03.2006 19:45:28 | |
---|
Sovitaan niin että minä olen maailman paras, Jimik Hendrix vainaa oli maailman toiseksi paras, Big Papa haluaa kuiteskin olla kolmanneksi paras eli Moore on silloin neljänneksi paras 8P Sopii, mutta ei kerrota WW:lle. Varmasti, vissiin. |
Tankero 03.03.2006 19:46:15 | |
---|
Blues & ballads on kaikkinensa hieno CD. Kun Marcus Grönholm voitti ekan kerran rallin MM:n, oli Urheiluruutu tehnyt hienon koosteen sen vuoden ralleista ja taustalla soi G.M:n biisi ko. levyltä: One Day. Eikös se Jani sävellelly sitä uudelleen. Varmasti, vissiin. |
Fred Riksberg 03.03.2006 20:03:49 | |
---|
Eikös se Jani sävellelly sitä uudelleen. Say WHAT ??? |
BigPapa 03.03.2006 20:18:11 | |
---|
Voit sopia siitäkin keskenäs. No aattelepa ite.... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Ukko 03.03.2006 21:02:06 | |
---|
No aattelepa ite.... Äidinkieli rulettaa. |
WanhaWetäjä 03.03.2006 21:24:46 (muokattu 03.03.2006 21:25:41) | |
---|
Loppuillan slovareita. Mä tykkään oikeesti jostain Mooren biiseistä,niistä vähistä mitä olen kuullut,levyjä mulla ei ole,mutta hyviä ISKELMIÄ äijä on vääntänyt,oisko sellanen biisi kuin "Empty room"yks... Eli pystyn sujuvasti kuunteleen,onhan hän omanlaisensa äijä kuitenkin,pitäs varmaan hankkia joku kokoelma-cd,kun en miehen tuotantoa ole kuunnellut silleen ajatuksella ja laajemmin :-) ...ttu enhän mä ole MITÄÄN kuunnellut vuosikausiin....siis ajatuksella ;-) Keles...miten sais motivoitua itsensä KUUNTELEEN musaa....mun kaikki yritykset wanhojen winyylien parissa loppuu alkuunsa,kun ne on niin huonoja !!!?? Jotain Steely Dania ja Lee Ritenouria pystyy kuunteleen,kun ne ei ota korvaan,oonko mä jotenkin sairas??? HOHO! Ostan Casion kun täytän 50v... |
BigPapa 03.03.2006 21:40:49 | |
---|
Mä tykkään oikeesti jostain Mooren biiseistä,niistä vähistä mitä olen kuullut,levyjä mulla ei ole,mutta hyviä ISKELMIÄ äijä on vääntänyt,oisko sellanen biisi kuin "Empty room"yks... Eli pystyn sujuvasti kuunteleen,onhan hän omanlaisensa äijä kuitenkin,pitäs varmaan hankkia joku kokoelma-cd,kun en miehen tuotantoa ole kuunnellut silleen ajatuksella ja laajemmin :-) ...ttu enhän mä ole MITÄÄN kuunnellut vuosikausiin....siis ajatuksella ;-) Keles...miten sais motivoitua itsensä KUUNTELEEN musaa....mun kaikki yritykset wanhojen winyylien parissa loppuu alkuunsa,kun ne on niin huonoja !!!?? Jotain Steely Dania ja Lee Ritenouria pystyy kuunteleen,kun ne ei ota korvaan,oonko mä jotenkin sairas??? HOHO! Vinyylit on parhautta.... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Lapis 03.03.2006 22:46:50 (muokattu 03.03.2006 22:47:16) | |
---|
Mä tykkään oikeesti jostain Mooren biiseistä,niistä vähistä mitä olen kuullut,levyjä mulla ei ole,mutta hyviä ISKELMIÄ äijä on vääntänyt,oisko sellanen biisi kuin "Empty room"yks... No sitähän mä helkutti yritin sanoa!! HEHEHEH! Viina on hyvää! |
riff 03.03.2006 22:48:42 | |
---|
Mä tykkään oikeesti jostain Mooren biiseistä,niistä vähistä mitä olen kuullut,levyjä mulla ei ole,mutta hyviä ISKELMIÄ äijä on vääntänyt,oisko sellanen biisi kuin "Empty room"yks... Empty rooms on hieno tsipale! Eli pystyn sujuvasti kuunteleen,onhan hän omanlaisensa äijä kuitenkin,pitäs varmaan hankkia joku kokoelma-cd,kun en miehen tuotantoa ole kuunnellut silleen ajatuksella ja laajemmin :-) ...ttu enhän mä ole MITÄÄN kuunnellut vuosikausiin....siis ajatuksella ;-) Keles...miten sais motivoitua itsensä KUUNTELEEN musaa....mun kaikki yritykset wanhojen winyylien parissa loppuu alkuunsa,kun ne on niin huonoja !!!?? Kunhan oot vähän aikaa pois vakkarisoittajan kehistä ja teet jotain muuta, alkaa musan kuuntelukin olla mukavampaa. Mulle ainakin kävi niin. Jotain Steely Dania ja Lee Ritenouria pystyy kuunteleen,kun ne ei ota korvaan,oonko mä jotenkin sairas??? HOHO! ET! Selvä mies ei sisulle haise! |
Lapis 03.03.2006 22:51:06 | |
---|
Blues & ballads on kaikkinensa hieno CD. Kun Marcus Grönholm voitti ekan kerran rallin MM:n, oli Urheiluruutu tehnyt hienon koosteen sen vuoden ralleista ja taustalla soi G.M:n biisi ko. levyltä: One Day. Se on Ballads & Blues mutta ei mitään väliä. Kivaa kun muutkin alkoholin voimalla (ehkä) myöntää että jotkut GM:n biisit on pop! :) |
Tankero 03.03.2006 22:55:56 | |
---|
Mä tykkään oikeesti jostain Mooren biiseistä,niistä vähistä mitä olen kuullut,levyjä mulla ei ole,mutta hyviä ISKELMIÄ äijä on vääntänyt,oisko sellanen biisi kuin "Empty room"yks... Eli pystyn sujuvasti kuunteleen,onhan hän omanlaisensa äijä kuitenkin,pitäs varmaan hankkia joku kokoelma-cd,kun en miehen tuotantoa ole kuunnellut silleen ajatuksella ja laajemmin :-) ...ttu enhän mä ole MITÄÄN kuunnellut vuosikausiin....siis ajatuksella ;-) Keles...miten sais motivoitua itsensä KUUNTELEEN musaa....mun kaikki yritykset wanhojen winyylien parissa loppuu alkuunsa,kun ne on niin huonoja !!!?? Jotain Steely Dania ja Lee Ritenouria pystyy kuunteleen,kun ne ei ota korvaan,oonko mä jotenkin sairas??? HOHO! Oisit jos ottais. Varmasti, vissiin. |
Riksteri 18.04.2006 21:51:43 | |
---|
Näin ja kuulin herran esityksen tuossa takavuosina Porissa - eipä juur vakuuttanut... Nostetaan tämä ylös, talu 54 Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
~ Anonymous
(Roy Phillips's website) |
paice60 18.04.2006 21:56:39 | |
---|
Kyllä Moore on hyvä mutta Steve Morse on vielä parempi. Ajattelenko....siis olenko? |
jjussila 18.04.2006 22:14:02 | |
---|
Kyllä Moore on hyvä mutta Steve Morse on vielä parempi. Sulla liikaa Purple mielessä...molemmilla tyylinsä, kovia hemmoja molemmat... ... ja kyllä jämpti on näin!?.. |
Tankero 21.04.2006 17:56:18 | |
---|
Sulla liikaa Purple mielessä...molemmilla tyylinsä, kovia hemmoja molemmat... On se silti parempi. Varmasti, vissiin. |
Ukko 21.04.2006 21:22:12 (muokattu 21.04.2006 21:23:52) | |
---|
Kyllä Moore on hyvä mutta Steve Morse on vielä parempi. Summarummasummarum, Moore vetää kaikkinensa pidemmän korren. Muta Ted Nugent on enemmän ROCK. |
jjussila 21.04.2006 21:27:40 | |
---|
Summarummasummarum, Moore vetää kaikkinensa pidemmän korren. Muta Ted Nugent on enemmän ROCK. Ei taida sellaista pitkää tikkua olla, jolla tää nyt saataisiin ratkaistuksi.... ... ja kyllä jämpti on näin!?.. |