uruttaja 17.02.2006 11:13:33 | |
---|
16 v. |
Musiikkia korville 17.02.2006 12:02:15 | |
---|
Edesmenneen rock/rautalanka/funk/jne -bändin kans 10-11 vuotiaana. Olen hidas mutta tyhmä |
jmercy 17.02.2006 23:55:45 | |
---|
Pitikin oikein miettiä, mutta niinhän se oli, Eki-sedälle piti antaa Vanhalla nimmari n. 16-vuotiaana abouttivarallaa 1980. Sittemmin mm. humppakeikalla Ristiinan Metsälinnassa pelottavan näkösen Harley-Davidson-kaiffarin t-paidan selkään. Luulin, että kaveri pilailee ja vetää sitten kuonoon, mutta tosissaan oli. ...mutta enimmäkseen laskuihin niitä nimmareita... Napataan tieteellisesti, pienet siivut, pullo kerrallaan. |
häläppääjä 17.02.2006 23:57:38 | |
---|
Jos nyt nimmarit on joutunu kirjottaan , niin se on ollu jokusorttista hassuuttamista...Kuka nyt meikän nimmareita kaipaa.. |
uruttaja 18.02.2006 00:06:24 | |
---|
Pitikin oikein miettiä, mutta niinhän se oli, Eki-sedälle piti antaa Vanhalla nimmari n. 16-vuotiaana abouttivarallaa 1980. Sittemmin mm. humppakeikalla Ristiinan Metsälinnassa pelottavan näkösen Harley-Davidson-kaiffarin t-paidan selkään. Luulin, että kaveri pilailee ja vetää sitten kuonoon, mutta tosissaan oli. ...mutta enimmäkseen laskuihin niitä nimmareita... Eki-setä oli mainio tapaus. Pikkusen esillä. |
jmercy 18.02.2006 00:10:51 | |
---|
Eki-setä oli mainio tapaus. Pikkusen esillä. Voit olla varma, että 16-vuotiaana ihmettelin tyyppiä, sittemmin vaimo sattui olemaan samassa junassa, kun Eki-setä sai kuolemaan johtaneen kohtauksen. Että niin se elämä kuljettaa pienessä maassa... Napataan tieteellisesti, pienet siivut, pullo kerrallaan. |
uruttaja 18.02.2006 00:12:58 (muokattu 18.02.2006 00:46:44) | |
---|
Voit olla varma, että 16-vuotiaana ihmettelin tyyppiä, sittemmin vaimo sattui olemaan samassa junassa, kun Eki-setä sai kuolemaan johtaneen kohtauksen. Että niin se elämä kuljettaa pienessä maassa... Maailma on pieni. Josafatin edessä se pyysi meiltä nimmarit. Oltiin ensimmäisiä Patelan bändejä stadissa keikalla. Ehkä eka. |
jeppeq 18.02.2006 00:45:35 | |
---|
Voit olla varma, että 16-vuotiaana ihmettelin tyyppiä, sittemmin vaimo sattui olemaan samassa junassa, kun Eki-setä sai kuolemaan johtaneen kohtauksen. Että niin se elämä kuljettaa pienessä maassa... Mulle sattu kohalle, kun kootut seokset -joukolla oltiin Nilsiän Nipasessa hoitamassa tanssimusa kun se tissipommi Samantha Fox kävi suomessa eka kerran. Ihmeteltiin, että mikhän hyypiö tämä on kun keikan jälkeen hieman kahviteltiin huoneella ja se siinä pyöri. Luultiin, että se väärentää nimmarit johonkin vekkuliin. Vuotta en muista 80-luvulla ehkä ? Hyvät naiset ja herrat - komppikitarasoolo ! |
riff 18.02.2006 00:58:18 | |
---|
Mulle sattu kohalle, kun kootut seokset -joukolla oltiin Nilsiän Nipasessa hoitamassa tanssimusa kun se tissipommi Samantha Fox kävi suomessa eka kerran. Ihmeteltiin, että mikhän hyypiö tämä on kun keikan jälkeen hieman kahviteltiin huoneella ja se siinä pyöri. Luultiin, että se väärentää nimmarit johonkin vekkuliin. Vuotta en muista 80-luvulla ehkä ? Hekumoitko rintavarustusta? Tunnusta! Selvä mies ei sisulle haise! |
baron 18.02.2006 01:02:32 | |
---|
Mulle sattu kohalle, kun kootut seokset -joukolla oltiin Nilsiän Nipasessa hoitamassa tanssimusa kun se tissipommi Samantha Fox kävi suomessa eka kerran. Ihmeteltiin, että mikhän hyypiö tämä on kun keikan jälkeen hieman kahviteltiin huoneella ja se siinä pyöri. Luultiin, että se väärentää nimmarit johonkin vekkuliin. Vuotta en muista 80-luvulla ehkä ? Mä veikkaisin, että joskus 80-luvulla, ehkä noin 85, jolloin suurin suosio oli laskenut. BTW: Paikallisessa räkälässä oli viime viikonloppuna Danny, tänä viikonloppuna Remu ja nykyinen Hurriganes. Voinks mä nyt ylpeenä sanoa, että mä soitan samoissa paikoissa kuin nää tähdet? My name is Baron, Sir Baron. |
uruttaja 18.02.2006 01:03:36 | |
---|
Mä veikkaisin, että joskus 80-luvulla, ehkä noin 85, jolloin suurin suosio oli laskenut. BTW: Paikallisessa räkälässä oli viime viikonloppuna Danny, tänä viikonloppuna Remu ja nykyinen Hurriganes. Voinks mä nyt ylpeenä sanoa, että mä soitan samoissa paikoissa kuin nää tähdet? Ihan rauhassa. |
jeppeq 18.02.2006 01:57:17 | |
---|
Hekumoitko rintavarustusta? Tunnusta! Jotenkin liian "eiminkäänoloset" livenä. Mutta perunoita syötiin keittiössä samasta kupista. Elämän suurin referenssi viihdemaailmasta tähän mennessä. Ja Nipasen katto vuoti vettä, jotain kevättä se ol maalis-huhtikuuta kai. Hyvät naiset ja herrat - komppikitarasoolo ! |
uruttaja 18.02.2006 01:58:54 | |
---|
Jotenkin liian "eiminkäänoloset" livenä. Mutta perunoita syötiin keittiössä samasta kupista. Elämän suurin referenssi viihdemaailmasta tähän mennessä. Ja Nipasen katto vuoti vettä, jotain kevättä se ol maalis-huhtikuuta kai. Mä oon ollu Baccaran kans keikalla. Ei nekään mitään kaksisia olleet. |
jeppeq 18.02.2006 02:01:07 | |
---|
Mä oon ollu Baccaran kans keikalla. Ei nekään mitään kaksisia olleet. Mutta EijaSinikka on hehkeä vuodesta toiseen !!! Hyvät naiset ja herrat - komppikitarasoolo ! |
uruttaja 18.02.2006 02:02:44 | |
---|
Mutta EijaSinikka on hehkeä vuodesta toiseen !!! Niin onkin. Sen kans olin jo 1975 keikalla. Baccarasta ei ollu mitään hajua iihen aikaan, |
jeppeq 18.02.2006 02:06:43 | |
---|
Niin onkin. Sen kans olin jo 1975 keikalla. Baccarasta ei ollu mitään hajua iihen aikaan, 75 pääsin Jyväskylän konservatorioon, Jämsän toimipisteeseen piano-oppilaaks. opettajana reino heino. Jämäkkä äijä. Jos olis opettanu pisempään olisin varmaan jo pussy booner tai ainakin soittasin pienoo. Hyvät naiset ja herrat - komppikitarasoolo ! |
uruttaja 18.02.2006 02:07:45 | |
---|
75 pääsin Jyväskylän konservatorioon, Jämsän toimipisteeseen piano-oppilaaks. opettajana reino heino. Jämäkkä äijä. Jos olis opettanu pisempään olisin varmaan jo pussy booner tai ainakin soittasin pienoo. Tai Motiffia ja sen lisäksi saattaisit olla Seppo Hovi, ja silloin ei olis kenelläkään hauskaa. |
jeppeq 18.02.2006 02:19:24 (muokattu 18.02.2006 02:20:30) | |
---|
Tai Motiffia ja sen lisäksi saattaisit olla Seppo Hovi, ja silloin ei olis kenelläkään hauskaa. .. mutta olisin ollu vaikkapa saarenkylän työppiksellä keikalla isolla tango-orkesterilla solistinaan Eino Grön ja rumpetissa pappa Korhonen ? olisin monta kokemusta viisaampi ja elänyt täyttä elämää rahoineen ja suruineen... Nyt en o käyny ku pihassa mäkisjuhan pösöllä. Vieläkö se on vihreä se talo ? Hyvät naiset ja herrat - komppikitarasoolo ! |
uruttaja 18.02.2006 02:24:06 | |
---|
.. mutta olisin ollu vaikkapa saarenkylän työppiksellä keikalla isolla tango-orkesterilla solistinaan Eino Grön ja rumpetissa pappa Korhonen ? olisin monta kokemusta viisaampi ja elänyt täyttä elämää rahoineen ja suruineen... Nyt en o käyny ku pihassa mäkisjuhan pösöllä. Vieläkö se on vihreä se talo ? Kintauksen kesäpoika. |
kaskinen 01.03.2006 23:37:01 | |
---|
18-vuotiaana se oli tossa viime vuoden heinäkuussa Ruissalon Edenissä kun joku ravintolan työntekijä tuli meijän keikkajulisteeseen pyytämään nimmareita. =) Oli muuten eka keikka ikinä, hyvin alkoi.. =D |