![]() 13.02.2006 23:06:57 | |
---|---|
Mutta nyt elämäni ensimmäinen!!!!.....................40...............JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? | |
![]() 13.02.2006 23:10:25 | |
Mutta nyt elämäni ensimmäinen!!!!.....................40...............JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Poikuus meni....vähän masentaa!....ei oikein tuntunu mishän..!Missä vika? Mutta aihesseen....Loisto kappale! -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? | |
![]() 15.02.2006 11:56:13 | |
Oli aika, jolloin heidän tuotantoyhtiönsä lähestyi nuottikuvioissa säännöllisesti, mutta viimeisen vuoden aikana, jos jotain arria on pyydetty, niin eipä ole kuulunut... syystä jota tiedä en jne... Tänä aamuna lähetin Finkuille kyselyn parista nuotista. Toinen tuli pdf-tiedostona viiden minuutin päästä lähettämästäni mailista ja toisen lupasivat lähettää, kun "löytyy". Mielestäni kohtuullisen nopeaa toimintaa....No, Timo sattui tietysti olemaan koneen äärellä ja sitten tuo toinen nuotti oli valmiina koneella (ilmeisesti), mutta kuitenkin. Plussa tuli heille tästä! Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. | |
![]() 16.02.2006 01:03:28 | |
Tänä aamuna lähetin Finkuille kyselyn parista nuotista. Toinen tuli pdf-tiedostona viiden minuutin päästä lähettämästäni mailista ja toisen lupasivat lähettää, kun "löytyy". Mielestäni kohtuullisen nopeaa toimintaa....No, Timo sattui tietysti olemaan koneen äärellä ja sitten tuo toinen nuotti oli valmiina koneella (ilmeisesti), mutta kuitenkin. Plussa tuli heille tästä! Huh... Edelleen....sulla on bändi,ammatiheeboja omien sanojesi mukaan...MIKSI pitää pyytää nuotteja johonkin jos osaa ite plokata,en mä tajua tota ajatusmaailmaa ollenkaan,vai eikö herrat viitti? Mun pitäs plokata muutama biisi ohjelmistoon ...eka ajatus ei ole "saiskohan nuo jostain ihan ilman vaivaa"....mä teen sen ite koska pystyn siihen,en saa siitä korvausta,mutta saan siitä hyvän mielen ja olen ylpeä itsestäni :-) Miks pitää aina mennä siitä mistä aita on matalin???? Se on sitten eri juttu jos EI OSAA... Ostan Casion kun täytän 50v... | |
![]() 16.02.2006 01:16:52 | |
Huh... Edelleen....sulla on bändi,ammatiheeboja omien sanojesi mukaan...MIKSI pitää pyytää nuotteja johonkin jos osaa ite plokata,en mä tajua tota ajatusmaailmaa ollenkaan,vai eikö herrat viitti? Mun pitäs plokata muutama biisi ohjelmistoon ...eka ajatus ei ole "saiskohan nuo jostain ihan ilman vaivaa"....mä teen sen ite koska pystyn siihen,en saa siitä korvausta,mutta saan siitä hyvän mielen ja olen ylpeä itsestäni :-) Miks pitää aina mennä siitä mistä aita on matalin???? Se on sitten eri juttu jos EI OSAA... Minäkin pistän lusikan nyt tähän; onhan tää soitto-ja laulutouhu niin jumalattoman monimuotoista että kertakaikkiaan kaikkea ei kukaan voi osata ja toiset vaan priorisoi omassa tekemisessään jotain muuta ennemmin kuin biisien plokkaamisen.Joku toinen tekee jotain muuta antaumuksella itsensä ja bändin hyväksi ja saa siitä hyvän mielen ja on ylpeä itsestään. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi | |
![]() 16.02.2006 01:20:33 | |
Huh... Edelleen....sulla on bändi,ammatiheeboja omien sanojesi mukaan...MIKSI pitää pyytää nuotteja johonkin jos osaa ite plokata,en mä tajua tota ajatusmaailmaa ollenkaan,vai eikö herrat viitti? Mun pitäs plokata muutama biisi ohjelmistoon ...eka ajatus ei ole "saiskohan nuo jostain ihan ilman vaivaa"....mä teen sen ite koska pystyn siihen,en saa siitä korvausta,mutta saan siitä hyvän mielen ja olen ylpeä itsestäni :-) Miks pitää aina mennä siitä mistä aita on matalin???? Se on sitten eri juttu jos EI OSAA... Tuo nuottihomma hieman ihmetyttää tätä turdeakin. Eikö se ilo ja hauskuus tule pitkälti siitä, mitä omaa voi musiikkiin tuoda? Valmiisiin nuotteihin on mukava nojata, mutta kunnon ralli syntyy siitä kun huomaa ne kohdat, missä voi luukuttaa. Eihän tämä tanssimusiikki ole mikään absolutiinen säveltotuus, sävelteos, jota pitäisi nuotilleen toistaa kerta toisensa jälkeen. Soinnuillakin pääsee jo pitkälle. | |
![]() 16.02.2006 01:34:42 | |
Huh... Edelleen....sulla on bändi,ammatiheeboja omien sanojesi mukaan...MIKSI pitää pyytää nuotteja johonkin jos osaa ite plokata,en mä tajua tota ajatusmaailmaa ollenkaan,vai eikö herrat viitti? Mun pitäs plokata muutama biisi ohjelmistoon ...eka ajatus ei ole "saiskohan nuo jostain ihan ilman vaivaa"....mä teen sen ite koska pystyn siihen,en saa siitä korvausta,mutta saan siitä hyvän mielen ja olen ylpeä itsestäni :-) Miks pitää aina mennä siitä mistä aita on matalin???? Se on sitten eri juttu jos EI OSAA... Niin, kyllä se nuottienteko on ihan mielenkiintoista, mutta aina ei ole sitä fiilistä mikä tarvis olla ja aikaa keskittyä ja kuunnella, kun ei nää tanssibiisitkään kaikki ole ihan yksinkertaisia, onneksi.. | |
![]() 16.02.2006 02:02:39 | |
Minäkin pistän lusikan nyt tähän; onhan tää soitto-ja laulutouhu niin jumalattoman monimuotoista että kertakaikkiaan kaikkea ei kukaan voi osata ja toiset vaan priorisoi omassa tekemisessään jotain muuta ennemmin kuin biisien plokkaamisen.Joku toinen tekee jotain muuta antaumuksella itsensä ja bändin hyväksi ja saa siitä hyvän mielen ja on ylpeä itsestään. No, omastapuolestani voin sanoa, että on niitä semmosia soittajia jokka ei tee yhtään mitään ylimäärästä ja jotka tulee vaan keikalle, kantaa soittimensa lavalle, istuu tuolille ja ihmettelee, että mitä noi toiset tossa rehkii.. Minkäs teet ei niitä sopivia soittajia aina ole saatavilla. | |
![]() 16.02.2006 02:08:17 | |
No, omastapuolestani voin sanoa, että on niitä semmosia soittajia jokka ei tee yhtään mitään ylimäärästä ja jotka tulee vaan keikalle, kantaa soittimensa lavalle, istuu tuolille ja ihmettelee, että mitä noi toiset tossa rehkii.. Eiks toi soittimien kantaminen kuulu roudareille? Koskettelen soittimia... | |
![]() 16.02.2006 02:13:35 | |
Eiks toi soittimien kantaminen kuulu roudareille? No jos joskus joku ostaisi minulle oman Stratovariuksen, en kyllä jättäisi sitä kenenkään liittoon kuuluvan tai kuulumattoman, kolmannen osapuolen kannettavaksi. | |
![]() 16.02.2006 08:26:58 | |
No jos joskus joku ostaisi minulle oman Stratovariuksen, en kyllä jättäisi sitä kenenkään liittoon kuuluvan tai kuulumattoman, kolmannen osapuolen kannettavaksi. Eiks se Stradi-? Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi | |
![]() 16.02.2006 08:33:22 | |
Eiks toi soittimien kantaminen kuulu roudareille? Oon samaa mieltä, meillä ainakin. Ollaan päätoimisia roudareita, sivutoimisia soittajia. My name is Baron, Sir Baron. | |
![]() 16.02.2006 09:00:37 (muokattu 16.02.2006 09:18:39) | |
Miks pitää aina mennä siitä mistä aita on matalin???? Poikasena naapurissa oli helkkarin pahansisuinen pässi. Käytiin sen aitauksessa sitä välillä härnäämässä. Siinä aitauksen ympärillä oli piikkilanka-aita ja sitten kerran kävi niin, että pässiä karkuun juostessani ja aitaa ylittäessäni tartuin piikkeihin housunpersauksista kiinni. Ei auttanut muu kuin repäistä kunnolla, kiire kun oli. Tietäähän sen, miten siinä housujen käy. Kotona joutui taas selittämään. Silloin opin, että kannattaa aina mennä sieltä, missä aita on matalin. Ei housut repeä niin helposti. Toinen vaihtoehto on yrittää aidan alta, mutta riskinsä siinäkin on. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. | |
![]() 16.02.2006 09:23:34 (muokattu 16.02.2006 09:26:07) | |
No jos joskus joku ostaisi minulle oman Stratovariuksen, en kyllä jättäisi sitä kenenkään liittoon kuuluvan tai kuulumattoman, kolmannen osapuolen kannettavaksi. Kyllähän se silleesti on, et itse nuo omat soittimensa, ainaskin mitä itse oon tietoinen, roudarit sitten muut sälät.. edit... siis puhuin nyt tietty niistä kellä on roudarit... Porompompom, poromporompomperomperom... | |
![]() 16.02.2006 09:30:37 | |
No okei....ite en osaa nuotteja blokata, eikä myöskään rumpari, eikä kitaristi. Kosketinsoittaja osaa ja oli eilisiin treeneihinkin tehnyt sen kolmeen uuteen biisiin. Mä vaan yleensä ensin katson, että löytyykö jostain valmis nuotti ja jos ei, niin sitten vasta kysyn häntä tekemään sitä. Yksi syy tällä hetkellä siihen, etten oo paljon ylimäärästä teettänyt on se, että sairastaminen on vienyt vähän voimia kaverilta. Nyt kun alkaa toipumaan, niin näkyy kyllä näkevän vaivaa taas homman eteen.... Ei aina mennä matalimmasta kohtaa täälläkään, vaikka joskus kyllä... Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. | |
![]() 16.02.2006 09:38:57 | |
No okei....ite en osaa nuotteja blokata, eikä myöskään rumpari, eikä kitaristi. Kosketinsoittaja osaa ja oli eilisiin treeneihinkin tehnyt sen kolmeen uuteen biisiin. Mä vaan yleensä ensin katson, että löytyykö jostain valmis nuotti ja jos ei, niin sitten vasta kysyn häntä tekemään sitä. Yksi syy tällä hetkellä siihen, etten oo paljon ylimäärästä teettänyt on se, että sairastaminen on vienyt vähän voimia kaverilta. Nyt kun alkaa toipumaan, niin näkyy kyllä näkevän vaivaa taas homman eteen.... Ei aina mennä matalimmasta kohtaa täälläkään, vaikka joskus kyllä... Oot sie kyllä meleko vaatimaton, vienyt vähän voimia.... Olisit nyt sanonut, että täysin pois pelistä ollu! Porompompom, poromporompomperomperom... | |
![]() 16.02.2006 09:39:40 | |
Kyllähän se silleesti on, et itse nuo omat soittimensa, ainaskin mitä itse oon tietoinen, roudarit sitten muut sälät.. edit... siis puhuin nyt tietty niistä kellä on roudarit... Lainausta Wikipediasta: "Marraskuussa 2005 ilmestyi Lampeniuksen kolmas levy, Nordic Light, joka sisältää suomalaista, ruotsalaista ja suomenruotsalaista kansanmusiikkia. Levyn promootiokiertue kattaa Pohjoismaiden lisäksi osan muuta Eurooppaa ja Aasiaa. Tammikuussa 2006 Nordic Light esitellään Cannesin musiikkifestivaaleilla MIDEMissä. Albumi nousi jo ilmestyessään (viikot 45-49;51-52; 2005) myydyimpien iskelmäalbumien Top 20 -listalle Ruotsissa. Viulut Linda Lampeniuksen viulu on F.P Gagliano, joka on rakennettu Napolissa vuonna 1781, ja se on arvoltaan yli 250 000€. Viulua kuljetetaan sen arvon takia ilmastoidussa ja kosteusmittarein varustetussa kantokopassa. Lampeniuksella on myös kaksi sähköviulua, joilla hän tekee pop/rock -esiintymisensä." Näinköhän Linda roudaa itse nuo soittimensa? Sähköviuluja saa ostaa kaupasta aina uusia tilalle mutta tuo Gagliano on hankalampi tapaus. | |
![]() 16.02.2006 09:45:37 (muokattu 16.02.2006 09:49:41) | |
Eiköhän Linda roudaa itse nuo "soitimensa" 8)) Kait "ne" vakuutettukin on? | |
![]() 16.02.2006 09:58:17 | |
Huh... Edelleen....sulla on bändi,ammatiheeboja omien sanojesi mukaan...MIKSI pitää pyytää nuotteja johonkin jos osaa ite plokata,en mä tajua tota ajatusmaailmaa ollenkaan,vai eikö herrat viitti? Mun pitäs plokata muutama biisi ohjelmistoon ...eka ajatus ei ole "saiskohan nuo jostain ihan ilman vaivaa"....mä teen sen ite koska pystyn siihen,en saa siitä korvausta,mutta saan siitä hyvän mielen ja olen ylpeä itsestäni :-) Miks pitää aina mennä siitä mistä aita on matalin???? Se on sitten eri juttu jos EI OSAA... Joo ja kannattaa muistaa että kun plokkaa biisin, sen yleensä oppii siinä samassa ulkoa! Minä ainakin. Selvä mies ei sisulle haise! | |
![]() 16.02.2006 09:58:50 | |
No, omastapuolestani voin sanoa, että on niitä semmosia soittajia jokka ei tee yhtään mitään ylimäärästä ja jotka tulee vaan keikalle, kantaa soittimensa lavalle, istuu tuolille ja ihmettelee, että mitä noi toiset tossa rehkii.. Minkäs teet ei niitä sopivia soittajia aina ole saatavilla. Tuhat plussaa tuosta tosiasiasta!!!!!!!!!+++++++++++++ Selvä mies ei sisulle haise! | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)