pekkajau 12.02.2006 00:55:32 (muokattu 12.02.2006 00:57:00) | |
---|
Kaikkein paras tapa saada ihan perseestä olevat ihmiset "kyykkyyn" on tekemällä heidät yleisesti naurunalaiseksi! Mulla on muutama entinen esimies jotka eivät nuku öitään vieläkään "hyvin"... kun olen istuttanut niille semmosen huomaamattoman vitutuksen siemenen niiden alitajuntaan kertomalla kaskun! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
isojussi 12.02.2006 11:07:56 | |
---|
...edelleen kritisoin sitä, että täällä saa kirjoittaa jostain aiheesta ja taas toisesta aiheesta saa lukon.... Ei kai koske TM-palstaa? Musta täällä ei meinaa saada lukkoa millään. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
mack the knife 12.02.2006 14:39:25 | |
---|
Minä en pidä tyyppejä, jotka soittaa jalun ja pilun takia juuri minään. Okei. Laitisen Heikki joskus sanoi, että soittaa ja laulaa saa juuri sen takia kuin itsestä tuntuu. Toiset kynnet verillä aina vaan parempaan pyrkien, toiset niillä taidoilla kun on. Soitto ja laulu on olleet aikanaan ja toivottavasti vieläkin sitä varten, että niiden avulla päästään arjesta ja tosikkomaisesta puurtamisesta irti. Minä pidän kaikkia soittavia ja laulavia tyyppejä jonakin, hyvä kun sitä lajia syntyy, oli tarkoitus mikä tahansa. |
Martso 12.02.2006 14:43:34 | |
---|
Okei. Laitisen Heikki joskus sanoi, että soittaa ja laulaa saa juuri sen takia kuin itsestä tuntuu. Toiset kynnet verillä aina vaan parempaan pyrkien, toiset niillä taidoilla kun on. Soitto ja laulu on olleet aikanaan ja toivottavasti vieläkin sitä varten, että niiden avulla päästään arjesta ja tosikkomaisesta puurtamisesta irti. Minä pidän kaikkia soittavia ja laulavia tyyppejä jonakin, hyvä kun sitä lajia syntyy, oli tarkoitus mikä tahansa. Jupjup. Kaikella soittamisella ja laulamisella on paikkansa, myönnän ihan nikottelematta sen. Pitäisi vaan aina tietää tuo paikka ja oma paikka myös. Joka tapauksessa, sinun perjantaillista t-viestiä minä pidän jonain. Arvostan tosi korkealle, oikeasti! |
mack the knife 12.02.2006 14:45:59 | |
---|
Jupjup. Kaikella soittamisella ja laulamisella on paikkansa, myönnän ihan nikottelematta sen. Pitäisi vaan aina tietää tuo paikka ja oma paikka myös. Joka tapauksessa, sinun perjantaillista t-viestiä minä pidän jonain. Arvostan tosi korkealle, oikeasti! Kiitos, ajattelin että et saanu sitä kun et vastannu. Kokeile joskus pirauttaa jos tarvetta on. |
jon lord 13.02.2006 09:46:49 | |
---|
Otsikon ensimmäinen kirjoitus on ihan asiapohjalla. Kyllä minuakin joskus ottaa päähän kun saa selata monta sivua eikä mikään ole edes aiheen vierestä, mutta kun nyt on niin että tanssimuusikoiden ja oikeastaan muidenkin muusikoiden ajatuksenjuoksu on niin käsittämätöntä että siitä ei ota selvää kukaan. Keikka matkallakin puhe kymmenen kilometrin jälkeen kääntyy yleensä piluun ja jaluun ja sitä rataa. Kirkon puolella taas vitsaillaan ennen siunaustilaisuuksia mitä korneimpia juttuja vainajista ja taas klasaripuolen jutut on melko hervottomia ja rokki ja heavy miesten jutuista ei voi edes mainita joten vaikka asiata aina huomautellaan niin vähän ajan päästä taas mennään metsään että roikaa. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
uruttaja 13.02.2006 09:49:22 | |
---|
Otsikon ensimmäinen kirjoitus on ihan asiapohjalla. Kyllä minuakin joskus ottaa päähän kun saa selata monta sivua eikä mikään ole edes aiheen vierestä, mutta kun nyt on niin että tanssimuusikoiden ja oikeastaan muidenkin muusikoiden ajatuksenjuoksu on niin käsittämätöntä että siitä ei ota selvää kukaan. Keikka matkallakin puhe kymmenen kilometrin jälkeen kääntyy yleensä piluun ja jaluun ja sitä rataa. Kirkon puolella taas vitsaillaan ennen siunaustilaisuuksia mitä korneimpia juttuja vainajista ja taas klasaripuolen jutut on melko hervottomia ja rokki ja heavy miesten jutuista ei voi edes mainita joten vaikka asiata aina huomautellaan niin vähän ajan päästä taas mennään metsään että roikaa. Jess.. MÄ ajattelin tuossa illalla mennä saunan taakse,kun häiriköin noiden nautintoyksiköiden kanssa aiheessa ku aiheessa. Sen verran sairas on tuo mieli, että koko ajan mielessä, molemmat. |
KoskPaavo 13.02.2006 12:41:34 | |
---|
Otsikon ensimmäinen kirjoitus on ihan asiapohjalla. Kyllä minuakin joskus ottaa päähän kun saa selata monta sivua eikä mikään ole edes aiheen vierestä, mutta kun nyt on niin että tanssimuusikoiden ja oikeastaan muidenkin muusikoiden ajatuksenjuoksu on niin käsittämätöntä että siitä ei ota selvää kukaan. Keikka matkallakin puhe kymmenen kilometrin jälkeen kääntyy yleensä piluun ja jaluun ja sitä rataa. Kirkon puolella taas vitsaillaan ennen siunaustilaisuuksia mitä korneimpia juttuja vainajista ja taas klasaripuolen jutut on melko hervottomia ja rokki ja heavy miesten jutuista ei voi edes mainita joten vaikka asiata aina huomautellaan niin vähän ajan päästä taas mennään metsään että roikaa. Kyllähän se kai kaikissa genreissä on huomattu tuo että huumori vapauttaa jännityksestäkin vaarattomanpaa on heittää hervotonta herjaa kuin vetää kosaanipullo. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
BigPapa 13.02.2006 14:18:55 | |
---|
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |