Aihe: Minkä ikäisenä tanssimuusikot ovat soittonsa aloittaneet?
1 2 3 4 510 11 12 13 14
mack the knife
09.02.2006 22:59:44
Kansalaisopiston rehtorin akan pianotunneille 7 v.
En tiedä olenko koskaan ottanu tosissani, olis varmaan kannattanu kun oli kunnon laitos missä olis voinu.
Keikkailu alkoi 15 v. isän humppahommissa, seuraavana vuonna oma viritys.

Mitenhän se on, eikö mulla ole ikuinen opiskeluoikeus sinne kun se on yliopistotasoinen.

Mitä mieltä on Martso ja Musakki tästä. Mä en ole kysyny vielä, mutta vanhemmiten kiinnostais tehdä vielä jotain nyt kun on kalenterikin omissa käsissä.
mr.muzak
09.02.2006 22:59:57
Miten toi 21v. voi pitää paikkansa? :)

Silloin aloin oikeesti treenaamaan, ennen vaan soittelin.
baron
09.02.2006 23:02:58

Mitä mieltä on Martso ja Musakki tästä. Mä en ole kysyny vielä, mutta vanhemmiten kiinnostais tehdä vielä jotain nyt kun on kalenterikin omissa käsissä.

Nii, kantsisko munkin pyrkiä Arabianrantaan?
My name is Baron, Sir Baron.
mack the knife
09.02.2006 23:04:22

Ei kun mulla oli se toinen koulu. Arabianrannan meininkiin en päässy. Suoknuuti sano, että mä en osaa soittaa YHTÄÄN pianoa. Siinäpä se sitten olikin, kun se olis ollu pääsoitin.
mr.muzak
09.02.2006 23:04:50

Toki, mä auttaa pääsykoenauhan teossa, haitarisäestys!
mr.muzak
09.02.2006 23:05:21
Ei kun mulla oli se toinen koulu. Arabianrannan meininkiin en päässy. Suoknuuti sano, että mä en osaa soittaa YHTÄÄN pianoa. Siinäpä se sitten olikin, kun se olis ollu pääsoitin.

Pitäiskö treenaa sit?:)
mack the knife
09.02.2006 23:08:11
Pitäiskö treenaa sit?:)

No en mä halua pyrkiä enää uuteen laitokseen. Ja eikös siellä ole ikärajatkin nykyään uusille.
Mutta siitä Sibakasta kysyin, tiedätkö tuosta opiskeluoikeudesta.
Martso
09.02.2006 23:08:18

Millä osastolla sinä muuten olit? Ehkä sun kannattais Mäkki oikeasti ottaa yhteyttä sen puolen amanuenssiin ja tiedustella tuota asiaa? Nuo jutuhan menee yleensä aina sen opintosuunnitelman mukaan milloin olet aloittanut. Jotku näytöt tosin vanhenee tietyn ajan kuluessa.
EP
09.02.2006 23:10:18
Silloin aloin oikeesti treenaamaan, ennen vaan soittelin.

mr.muzak: Kivan näkönen technicsi sulla..mullakin oli tollanen ku olin viis vee

No ku toi Technics -3000 malli on 10vuotta vanha!

10 + 5 =15

Olet korkeintaan 15 -vuotias. 8)
Martso
09.02.2006 23:13:15
mr.muzak: Kivan näkönen technicsi sulla..mullakin oli tollanen ku olin viis vee

No ku toi Technics -3000 malli on 10vuotta vanha!

No siinähän sinä taas paljon kerroit ittestäs.
mack the knife
09.02.2006 23:13:20
Millä osastolla sinä muuten olit? Ehkä sun kannattais Mäkki oikeasti ottaa yhteyttä sen puolen amanuenssiin ja tiedustella tuota asiaa? Nuo jutuhan menee yleensä aina sen opintosuunnitelman mukaan milloin olet aloittanut. Jotku näytöt tosin vanhenee tietyn ajan kuluessa.

Sillä vanhalla koulumusiikki. Ehti muuttua musiikkikasvatukseksi kun parin välivuoden jälkeen yritin uudestaan. Silloin tuli just kansanmusalinjakin sinne, se olis kyllä kiinnostanu. Mutta kun en paska saanu aikaiseksi mitään ja lähdin vain keikoille turaamaan.
EP
09.02.2006 23:14:57

Mr.muzakin pelastava ritari saapui, HUI!
Martso
09.02.2006 23:16:31
Sillä vanhalla koulumusiikki. Ehti muuttua musiikkikasvatukseksi kun parin välivuoden jälkeen yritin uudestaan. Silloin tuli just kansanmusalinjakin sinne, se olis kyllä kiinnostanu. Mutta kun en paska saanu aikaiseksi mitään ja lähdin vain keikoille turaamaan.

Et ole tosissaankaan ainoa tuota sarjaa. Vieläki kaikki maikat meidänki koulussa tuosta varoittelee, mutta niinpä sitä bussia osa lähtee kuluttamaan. Minä yksi niistä. Onneksi oma maikka ymmärtää.

Mutta soitteleppa huvikses sinne laitokselle ja kysy tilannetta! Rekisterit siellä on perinteiden takia mun mielestä erittäin hyvin hoidettu (mullekki tulee postia aina silloin tällöin), että nimi varmasti löytyy listoilta.
isojussi
09.02.2006 23:17:10 (muokattu 09.02.2006 23:17:21)
Ai että naurattaa ku siellä on muutama varmasti niin tohkeissaan, että "ovatpa soittaneet niin monta vuotta vähemmän, että nyt se suun soittaminen loppuu!" Väärin perseaivot, nyt se alkaa!!!!

HAHA - olenko luonut hirviön?

Takoitus oli....jaa olkoon.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Martso
09.02.2006 23:17:38

Ei mun Muzakia tarvi pelastaa, se osaa huolehtia itestään. Minua vaan vistoo tuo sinun asenne.
Martso
09.02.2006 23:18:30
HAHA - olenko luonut hirviön?

Takoitus oli....jaa olkoon.

Ei mittään. :) Hirviön on luonu Juhani ja Johtaja: Turkulaisen Hirviön! :)
EP
09.02.2006 23:20:10

No, ainakin sen, että huumoria pitää olla.
Sorry, jos loukkasin. :(
isojussi
09.02.2006 23:21:49
Ei mun Muzakia tarvi pelastaa, se osaa huolehtia itestään. Minua vaan vistoo tuo sinun asenne.

Haluan osoittaa moraalisen tukeni kaikille, jotka haluavat kouluttaa itseään tässä suuresti rakastamassani ammatissa. Niinku esim. sulle.

Onneks mun oppilaat ei lue tätä. Kaikki vähänkin asiaa miettivät patistan alan opinahjoihin.
baron
09.02.2006 23:21:58 (muokattu 09.02.2006 23:22:11)

Alkaaks tääkin pottuilusäikeeksi, eiks sen vois säästää aromiin?
My name is Baron, Sir Baron.
isojussi
09.02.2006 23:22:27
Ei mittään. :) Hirviön on luonu Juhani ja Johtaja: Turkulaisen Hirviön! :)

Mutta kun ..... minkin olen..... Juhani.....
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)