Aihe: Baronin "erilainen" keikka
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Ukko
05.02.2006 17:53:48

Mulla ei tapahtunu eilen muuta, kuin yksi pariskunta horjahti istumaan melkein mun flygarin päälle. Ne nousi nopeasti, kun potkasin napakasti kylkiluiden alapuolelle sitä äijää.

Minkä jälkeen annoin navakan karate-iskun äijän niskaan niin että tältä lähti taju. Äijän seurue hyökkäsi salamana kimppuuni mutta minä otin esille pistoolin jolla .....
manjaana
05.02.2006 17:59:24
Minkä jälkeen annoin navakan karate-iskun äijän niskaan niin että tältä lähti taju. Äijän seurue hyökkäsi salamana kimppuuni mutta minä otin esille pistoolin jolla .....

Auts, elekee, sattuu mahaan, heh heh..
Tarkkaa hommaa, kuin kirpun nainti: Milli pieleen ja se on silmässä.
half
05.02.2006 19:20:09

paahdoin menemään pikatulta karjuen samalla Noutaja-Martso tappaa, piru noutaa.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
EP
05.02.2006 19:35:19

..HO HO! :)
Ukko
05.02.2006 19:54:23

En vain ikäväkseni huomannut salakavalaa portsaria joka oli asettautunut raskaan konekiväärin kanssa asemiin baaritiskin taakse. Hänen tappavan kylmät silmänsä arvioivat tilannetta ja vaivihkaa sormensa poistivat kuolemaa kylvävän lihanrepijän varmistimen aseen kylmältä kupeelta. Helvetin asiakkaan pieksäjä, huusi hän elottoman kireällä äänellä ja konekivääri alkoi laulamaan kuoleman hirvittävää laulua. Ehdin juuri ja juuri ......
EP
05.02.2006 19:56:50 (muokattu 05.02.2006 19:58:01)
En vain ikäväkseni huomannut salakavalaa portsaria joka oli asettautunut raskaan konekiväärin kanssa asemiin baaritiskin taakse. Hänen tappavan kylmät silmänsä arvioivat tilannetta ja vaivihkaa sormensa poistivat kuolemaa kylvävän lihanrepijän varmistimen aseen kylmältä kupeelta. Helvetin asiakkaan pieksäjä, huusi hän elottoman kireällä äänellä ja konekivääri alkoi laulamaan kuoleman hirvittävää laulua. Ehdin juuri ja juuri ......

"Antaa tulla vaan"! Huusi Noutaja-Martso ..lakonisesti.. :)
half
05.02.2006 19:59:17

vetäistä ontossa kengässä salakuljettamani 8 kg:n kasapanoksen laukaisunarusta ja heittää sen tamburimajurin asemaan.
Ukko
05.02.2006 20:12:28

vetäistä ontossa kengässä salakuljettamani 8 kg:n kasapanoksen laukaisunarusta ja heittää sen tamburimajurin asemaan.

Tamburimajuri räjähti veriseksi mössöksi ehtimättä antaa minulle kuoleman suudelmaa kiitävällä nikkelillä. Kasapanoksen kaiku kuuroutti vielä maailmaani mutta ehdin huomata kuinka ravintolan johtaja ohjasi aseistautuneita tarjoilijoita keittiön ovesta asemiin. Tuliko nyt minulle loppu, ehdin hetken ajatella. Onko viimeinen humppa soitettu. Tappion karvas maku oli vähällä saada voiton mutta sitten..... suomi, sisu, perkele ja rautaa rajalle henki sai voiton.....
half
05.02.2006 20:22:12
Tamburimajuri räjähti veriseksi mössöksi ehtimättä antaa minulle kuoleman suudelmaa kiitävällä nikkelillä. Kasapanoksen kaiku kuuroutti vielä maailmaani mutta ehdin huomata kuinka ravintolan johtaja ohjasi aseistautuneita tarjoilijoita keittiön ovesta asemiin. Tuliko nyt minulle loppu, ehdin hetken ajatella. Onko viimeinen humppa soitettu. Tappion karvas maku oli vähällä saada voiton mutta sitten..... suomi, sisu, perkele ja rautaa rajalle henki sai voiton.....

ja läpi savun ja punaisen tuskan usvan kuulin vanhan soitto-opettajani SS-Heinricin äänen : Donnerwetter timessa poika. Olin tuntevinani hänen tahtipuikkonsa terävät iskut rystysissäni antaessani nyrkkieni laulaa näiden sosiaalisesti rajoittuneiden omelettien leukaperiin.
EP
05.02.2006 20:33:44
ja läpi savun ja punaisen tuskan usvan kuulin vanhan soitto-opettajani SS-Heinricin äänen : Donnerwetter timessa poika. Olin tuntevinani hänen tahtipuikkonsa terävät iskut rystysissäni antaessani nyrkkieni laulaa näiden sosiaalisesti rajoittuneiden omelettien leukaperiin.

..Samalla kuulin baarimikon karjaisevan: "pianisti, soita perkele! Siitä sinulle maksetaan!..ja näin alkoi "Beethoovenin viides" kaikumaan ravintolasalissa..
Sivusilmällä näin jonkun heittävän "Molotovinkoktailin" flyygelin sisään..
half
05.02.2006 20:41:30
..Samalla kuulin baarimikon karjaisevan: "pianisti, soita perkele! Siitä sinulle maksetaan!..ja näin alkoi "Beethoovenin viides" kaikumaan ravintolasalissa..
Sivusilmällä näin jonkun heittävän "Molotovinkoktailin" flyygelin sisään..

Smokki tulessa ja perskarvat savuten pianisti loikkasi läpi ikkunan alapuolella olevaan uima-altaaseen. Nähtyäni, ettei kollegalla ollut mitään suurempaa hätää lähetin heittäjään 9 tuumaa Toledon terästä napakalla rannevippaukksella.
Ukko
05.02.2006 20:43:33

Sankarillinen musiikki tulvi mieleeni jaellessani iskuja näille kirotuille omeleteille. Nuo ylväät sanat ja se ihana rytmi " hulivili huihai tyttö tää...", onnen kyyneleet kastelivat kasvoni sekoittuen hikeen joka vuolaana valui puhdistaen omelettien saastaisen kosketuksen sankarin kasvoiltani. Yhtyeemme muut jäsenet lähettivät ravintelin henkilökuntaa matkalle Valhallaan tykistötulella. Ajattelin, Martsolle ette vittuile ilman seuraamuksia.
half
05.02.2006 20:52:25
Sankarillinen musiikki tulvi mieleeni jaellessani iskuja näille kirotuille omeleteille. Nuo ylväät sanat ja se ihana rytmi " hulivili huihai tyttö tää...", onnen kyyneleet kastelivat kasvoni sekoittuen hikeen joka vuolaana valui puhdistaen omelettien saastaisen kosketuksen sankarin kasvoiltani. Yhtyeemme muut jäsenet lähettivät ravintelin henkilökuntaa matkalle Valhallaan tykistötulella. Ajattelin, Martsolle ette vittuile ilman seuraamuksia.

Henkiin jääneet basillit heiluttivat keittiön ovesta valkoista lippua armoa rukoillen. Komensimme häiskät riviin keskelle tanssilattiaa, kun huomasimme näiden kyylien joukossa myös muutamia tunnettuja Liimataisia. Ymmärsimme koko tapauksen olevan järjestetty provokaatioteko rauhaarakastavia muusikkoja kohtaan.
Ukko
05.02.2006 21:00:19

Henkiin jääneet basillit heiluttivat keittiön ovesta valkoista lippua armoa rukoillen. Komensimme häiskät riviin keskelle tanssilattiaa, kun huomasimme näiden kyylien joukossa myös muutamia tunnettuja Liimataisia. Ymmärsimme koko tapauksen olevan järjestetty provokaatioteko rauhaarakastavia muusikkoja kohtaan.

Silloin kuohahti. Tulimme tänne vain tekemään työmme ja ja mitä saimme. Petosta ja kähmintää selkämme takana. Yhtäkkiä näin ikkunan takana liikettä. Siellä oli useita hahmoja ja välillä valot välähtelivät. Ei helvata, lehdistö oli paikalla. Meistä oltiin tekemässä syntipukkeja tähän saastaan. Yhtäkkiä tunsin itseni neuvottomaksi. Mitä tässä tilanteessa voisin tehdä. Mieleni teki lähettää lyijyä paikalla olevien liimataisten niskaan mutta se oli mahdotonta tässä tilanteessa.
KoskPaavo
05.02.2006 21:50:17
Aika velikultia.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Martso
05.02.2006 21:51:03
Aika velikultia.

Jep! Neiti ihmetteli, kun vedet silmissä hekottelin.
jeppeq
05.02.2006 23:45:42
Meillä oli eilen semmonen keikka, että topi ja liisa törmäs toisepuolen PA-nippuun ( sub ja tolpan nokassa yläkerta ) sillä seurauksella että koko kasa rojahti sivulle ja yläpää putos "tuurilla" vieressä olevalle "baaritiskityyppiselle" korkeammalle pöydälle ja irrotti subin päällä olevan tolppa-adapterin ruuveineen päivineen. Se olis tollanen 15" ja pilli renkun yläkerta varmaan mukava ollu saada päällensä, nyt oli tuuri ettei tullut osumia. Teleskooppisen väliputken valurautainen veivi katkes terveeltään. Ma selviää, meneekö järjestäjän piikkiin. Lintupaari Hämeenlinnassa oli tapahtumapaikka. Erilainen kokemus tuokin.
Hyvät naiset ja herrat - komppikitarasoolo !
paice60
06.02.2006 00:03:55
No mulla on ollut tapana lyödä kapulalla( rumpu) sormille jos tulee edes yrittämään räpeltämään soittimia. Kerrankin erään paikan toimitusjohtaja oli viihdyttämässä vieraitaan ravintolassaan ja siinä tanssiessaan yritti muka vitsikkäästi lyädä pelteihin kädellään. No salaman nopeasti (rumpali kun olen ja vielä salaman nopea) löin häntä kapulalla ( rumpu) sormille, niin johan loppui räplääminen. Vähän oli vaivaituneen oloinen loppuillan, mutta oltiin siellä keikalla myöhemminkin, että ei ne siihen loppuneet. Kyllä soittoalue on sellainen että sinne ei ole kellään asiattomilla asiaa. JÄMPTI ON NIIN.
Ajattelenko....siis olenko?
KoskPaavo
06.02.2006 00:24:20
Joskus parikymmentä vuotta sitten oltiin Hämeensillassa niin eräs humaltunut mutta eloisa ja iloinen kaveri kaatu siihen rumpusetin viereen niin että vähän hipaisi peltejä ja tomeja. Rumpali Blomerus käänsi kapulan toisinpäin ja kundin kaatuessa veti h-tin kovaa kundia vielä päähän. Tauolla kaveri tuli pyytämään anteeksi että: "Sori vaan että mä sillä tavoin rymistelin, eihän mikään vaan mennyt rikki , kun siinä kaatuessa päähänkin sattu niin saatanasti".
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Sertzo S
06.02.2006 10:19:53
Joskus parikymmentä vuotta sitten oltiin Hämeensillassa niin eräs humaltunut mutta eloisa ja iloinen kaveri kaatu siihen rumpusetin viereen niin että vähän hipaisi peltejä ja tomeja. Rumpali Blomerus käänsi kapulan toisinpäin ja kundin kaatuessa veti h-tin kovaa kundia vielä päähän. Tauolla kaveri tuli pyytämään anteeksi että: "Sori vaan että mä sillä tavoin rymistelin, eihän mikään vaan mennyt rikki , kun siinä kaatuessa päähänkin sattu niin saatanasti".

Raikka on kuumaverinen tyyppi, mutta oiva rumpali. Olenko oikeassa?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)