mack the knife 13.02.2006 11:08:02 | |
---|
Ootko Jäärä funtsinu painonnostovyön hankkimista? Onko Nasmavitsi vai mikä. Ei helevetti voi kyllä ihmisten nähen... |
isojussi 13.02.2006 14:53:02 | |
---|
Onko Nasmavitsi vai mikä. Ei helevetti voi kyllä ihmisten nähen... Ihan olin Tero tosissani. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Timi 13.02.2006 17:46:50 | |
---|
Ei siinä mitään oikein erikoista ollut. Roudaus autolta juhlapaikalle kesti n. 45 minuuttia, onneksi saatiin lainata vanhoja maitokärryjä, joihin isommat laatikot mahtuivat (pontoonisiltaa pitkin ei päässyt autolla ajamaan), itellä oli mukana kaksi "nokkakärryä" vai mitä ne nyt onkaan. Tuli oikein mukava hiki siinä kamojen kanssa painiessa ja vääntäessä. Sää oli kuitenkin aika hyvä, vain vähän pakkasta eikä oikeastaan tuullutkaan ollenkaan. No, sauna oli juhlapaikalla kuumana, ruoka ällistyttävän hyvää ja takahuoneen jääkaappi täynnä kalijaa, siideriä ja limpparia, joita kannoin kostoksi rinkallisen kotio. Nyt on selkä taas aika jumissa. Voi nenä! Tuohan vaikuttaa ihan helpolta.Ei kuitenkaan niin helpolta että me lähdettäis saareen keikalle.Hyvää jatkoa toivoo Timi! |
jeppeq 13.02.2006 18:27:06 | |
---|
Voi nenä! Tuohan vaikuttaa ihan helpolta.Ei kuitenkaan niin helpolta että me lähdettäis saareen keikalle.Hyvää jatkoa toivoo Timi! Menkää Uunisaaren sijasta Summassaareen Saarijärvelle, sinne roudataan suoraan takaovesta stagelle :) Vettä ei taija olla kuin lasissa. Hyvät naiset ja herrat - komppikitarasoolo ! |
Musiikkia korville 14.02.2006 07:26:33 | |
---|
Menkää Uunisaaren sijasta Summassaareen Saarijärvelle, sinne roudataan suoraan takaovesta stagelle :) Vettä ei taija olla kuin lasissa. Roudaus on helppo kyllä, harvinaista ravintolassa. Onhan siellä uima-allas... Olen hidas mutta tyhmä |
AnselmiMaa 14.02.2006 08:41:23 | |
---|
Menkää Uunisaaren sijasta Summassaareen... ..tai Korkeasaareen. Join - ehkä en.. |
Musiikkia korville 14.02.2006 08:50:08 | |
---|
..tai Korkeasaareen. ... tai Henry Saareen. Olen hidas mutta tyhmä |
EP 14.02.2006 09:00:00 | |
---|
Morot, Rohkenin kysäistä ko.asiasta ihan oman otsikon voimalla, kun täältä tietoa varmasti löytyy. Miten on, pääseekö tuonne kesäaikaan ponttoonisiltaa pitkin, vai pitääkö aina turvautua venekalustoon? meidän roudauskalusto alkaa olemaan 100% isoissa "ei nostettavissa" parimetrisissä caseissa ja ei oikein hotsita alkaa jumppaamaan niitä edestakas veneeseen. Toisaalta ei viitsisi tyrmätä keikkaakaan ihan noin kevyin perustein.. Jakakaapa kokemuksianne Uunisaaresta? Sovitaanko niin, että kun tulee saari -keikkoja seuraavaksi, niin hoidetaan homma playback:nä, jää hankala roudaaminen vallan pois. Soittimina vois olla ilmakitara, ilmarummut, ilmahanuri jne. :) |
AnselmiMaa 14.02.2006 09:07:42 | |
---|
Sovitaanko niin, että kun tulee saari -keikkoja seuraavaksi, niin hoidetaan homma playback:nä, jää hankala roudaaminen vallan pois. Soittimina vois olla ilmakitara, ilmarummut, ilmahanuri jne. :) Elekee unohtako ilmajalun juontia, jonka jälkeen vois pökkiä ilmapilua. Join - ehkä en.. |
Tomtom 14.02.2006 09:29:37 | |
---|
Sovitaanko niin, että kun tulee saari -keikkoja seuraavaksi, niin hoidetaan homma playback:nä, jää hankala roudaaminen vallan pois. Soittimina vois olla ilmakitara, ilmarummut, ilmahanuri jne. :) Voi hyvät ihimiset teijän kanssa! Näköjään Uunisaari on saanut vallan mahottomat mittasuhteet. Pitänee sitten kommentoida tuota suviroudausta kun aika koittaa. Meidän setissä soi "ilmahanuri", se on varmaa mutta kylä muut soittimet soitetaan vielä ihan oikeesti. Korkeintaan Juha soittaa automaatista käsin, tosin. "Less is less- more is more. The idea that less is more is illogical." Y.J.M. |
Fuzzy Boner 14.02.2006 14:10:53 | |
---|
Pari vetoa tulossa taas Suomenlinnaan. Äh. On siinäki omat juttunsa.. MÖLLISTY |
Jäärä 14.02.2006 16:45:17 | |
---|
Pari vetoa tulossa taas Suomenlinnaan. Äh. On siinäki omat juttunsa.. Nii o. Mä olen nähnyt rotan siinä kärjessä sijaitsevan raflan edessä ja kusta sen samaisen raflan keittiön lattialla. Hyvin näytti kuitenkin salaatti valmistuvan. Mä olin aina luullut, että keittiöissä valmistetaan ruokaa suht'koht puhtaissa tiloissa, mut ei se ollutkaan niin. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
manjaana 14.02.2006 16:55:50 | |
---|
Elekee unohtako ilmajalun juontia, jonka jälkeen vois pökkiä ilmapilua. Vois tehä vaikutuksen kyllä, tai saattas olla viimeinen keikka ko paikkaan... Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin... |
Sertzo S 14.02.2006 17:04:57 (muokattu 14.02.2006 17:05:47) | |
---|
vois pökkiä ilmapilua. Ilman pillua tässä ollaan oltu jo aikoja. nimimerkki: terveet kädet Ps. jalua kyllä löytyy tarvitessa |
manjaana 14.02.2006 17:09:08 | |
---|
Ilman k....a tässä ollaan oltu jo aikoja. nimimerkki: terveet kädet Ps. jalua kyllä löytyy tarvitessa Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin... |
Musiikkia korville 15.02.2006 07:25:14 | |
---|
Nii o. Mä olen nähnyt rotan siinä kärjessä sijaitsevan raflan edessä ja kusta sen samaisen raflan keittiön lattialla. Hyvin näytti kuitenkin salaatti valmistuvan. Mä olin aina luullut, että keittiöissä valmistetaan ruokaa suht'koht puhtaissa tiloissa, mut ei se ollutkaan niin. On niitä välillä niin karmeita keittiöitä, ettei ihan heti tuu mieleen syödä niitten ruokia... Olen hidas mutta tyhmä |
EP 15.02.2006 10:34:27 (muokattu 15.02.2006 10:38:46) | |
---|
On niitä välillä niin karmeita keittiöitä, ettei ihan heti tuu mieleen syödä niitten ruokia... Ehkä ne sitteki arvostaa soittajia joteski, ku eivät aina torjookkaan meille safkaa? :) |
Tomtom 14.05.2006 15:22:33 | |
---|
No niin, eilenehtoolla sitten toteutettiin tämä paljonpuhuttu keikka. Treenikämpällä kamat portaita alas ja kärryyn, kaivopuistoon, sitten kamat veneeseen (nostelemalla- ei työntämällä). Toisessa päässä kantamalla ja maitokärryillä noin 100m itse soittotilaan. Pientä ylläriä tilaajan taholta, sillä meille varattua 4x6 m tilaa ei ollukaan vaan se oli kutistunut n. 1,5m x 4m kaistaleeksi. Ei kuulemma voinut mitään. Viiden miehen kamat valoineen jäi sitten osittain pystyttämättä ja kamat kasattiin takahuoneeseen ( yhdistetty lastenhuone-kamavarasto) valmiiksi. Hääohjelma perinteiset 2 tuntia myöhässä jne. eli soittoaika kutistui neljästä tunnista kahteen.. Poislähtiessä sama ralli uusiksi, himan ovi kolahti itselläni klo 4.05. Ei tuo vennenakki ole niin kovin karmaiseva, joskin aiheuttaa ylimääräistä kantamista. Botskissa ei ole minkäänlaisia laskusiltoja vaan kaikki pitää nostaa laidan yli. Itse venekuskit jelppivät nostelussa ja toimivat todella joustavasti, samoin kuin Uunisaaren henkilökuntakin. Kun vaan saisi nuo tilaajat ymmärtämään näitä soittamisen peruslainalaisuuksia.. "Less is less- more is more. The idea that less is more is illogical." Y.J.M. |
Timi 15.05.2006 07:08:56 | |
---|
No niin, eilenehtoolla sitten toteutettiin tämä paljonpuhuttu keikka. Treenikämpällä kamat portaita alas ja kärryyn, kaivopuistoon, sitten kamat veneeseen (nostelemalla- ei työntämällä). Toisessa päässä kantamalla ja maitokärryillä noin 100m itse soittotilaan. Pientä ylläriä tilaajan taholta, sillä meille varattua 4x6 m tilaa ei ollukaan vaan se oli kutistunut n. 1,5m x 4m kaistaleeksi. Ei kuulemma voinut mitään. Viiden miehen kamat valoineen jäi sitten osittain pystyttämättä ja kamat kasattiin takahuoneeseen ( yhdistetty lastenhuone-kamavarasto) valmiiksi. Hääohjelma perinteiset 2 tuntia myöhässä jne. eli soittoaika kutistui neljästä tunnista kahteen.. Poislähtiessä sama ralli uusiksi, himan ovi kolahti itselläni klo 4.05. Ei tuo vennenakki ole niin kovin karmaiseva, joskin aiheuttaa ylimääräistä kantamista. Botskissa ei ole minkäänlaisia laskusiltoja vaan kaikki pitää nostaa laidan yli. Itse venekuskit jelppivät nostelussa ja toimivat todella joustavasti, samoin kuin Uunisaaren henkilökuntakin. Kun vaan saisi nuo tilaajat ymmärtämään näitä soittamisen peruslainalaisuuksia.. Kiitos,kiitos! Vahvistaa edelleen päätöstä kieltäytyä keikasta jonne ei pääse autolla! Saatikka Summassaareen joka on hiivatin kaukana etelän laitamailta. Kylmän viileesti! |
baron 15.05.2006 07:16:43 | |
---|
Kiitos,kiitos! Vahvistaa edelleen päätöstä kieltäytyä keikasta jonne ei pääse autolla! Saatikka Summassaareen joka on hiivatin kaukana etelän laitamailta. Mulla on ensi viikolla keikka Pyysaaressa, mutta sinne kuulemma pääsee autolla? My name is Baron, Sir Baron. |