uruttaja 24.01.2006 17:47:27 | |
---|
On muuten niin suomalais-ukrilainen sanoitus tuossakin valssissa.. voe he....tti! Varmaan Himangan Pekan kans viimeksi soittanu joskus 78. Ei oo käyny mielessäkään sen jälkeen. |
Timi 24.01.2006 17:48:17 | |
---|
kehoon laitan tummelia, mut naamaan joe blascoa... 8) Miksi se Joe naamaan pasko? |
aisa 24.01.2006 17:49:35 | |
---|
Miksi se Joe naamaan pasko? se saa siitä hirmu kiksit, enkä viittiny pistää hanttiinkaan. mä olen pohjimmiltani ihan mukava. |
Timi 24.01.2006 18:02:07 | |
---|
se saa siitä hirmu kiksit, enkä viittiny pistää hanttiinkaan. Joo!Onhan sitä mailmassa niin paljon sellaisasta suvaitsemattomuutta ja joihinkin kaavoihin kangistunutta ihmislasta että ei sitä aina saa olla tuomitsemassa tai osoittelemassa että ei hän tuollainen käy.Täytyy avartaa mieltä ja kokemusta!Se antaa elämään rikkautta. |
amma46 24.01.2006 18:06:00 | |
---|
Periaatteessa ei aito humppaorkka saa soittaa liian hyvin. Pitääkin mennä välillä perseelleen, tulee aidompi fiilis. Ja ettei soitto menis akateemiseksi. |
EP 24.01.2006 18:15:13 | |
---|
Periaatteessa ei aito humppaorkka saa soittaa liian hyvin. Pitääkin mennä välillä perseelleen, tulee aidompi fiilis. Ja ettei soitto menis akateemiseksi. Näi Klasuki (Järvinen) sanos ain levyraarisa.. ko ei ymmätäny.. |
half 24.01.2006 20:31:56 | |
---|
Perinnetrio : viulu, haitari ja kulmahiomakone. Sillä humppa irtoo. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
poppamies 24.01.2006 20:36:46 | |
---|
Mä oon ennenkin maininnut tämän minun henk.kohtaisen ihanteeni tuolta saralta. Kumihaitari, ilmakitara ja bongot. G-strings are for strippers |
baron 24.01.2006 21:13:10 | |
---|
Mä oon oikeesti ollut lavatansseissa, jossa soitti haitari ja viulu. Kai se oli trio, kuin haitaristilla oli palli! Ei mitään valittamista musassa, ihan hyvin sai "sinisilmiä" skotattua tanssien. My name is Baron, Sir Baron. |
KoskPaavo 24.01.2006 21:15:09 | |
---|
Mä oon ennenkin maininnut tämän minun henk.kohtaisen ihanteeni tuolta saralta. Kumihaitari, ilmakitara ja bongot. Bongojen tilalla Octapadi ilman sähköä. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
EP 24.01.2006 21:19:41 | |
---|
Mä oon oikeesti ollut lavatansseissa, jossa soitti haitari ja viulu. Kai se oli trio, kuin haitaristilla oli palli! Ei mitään valittamista musassa, ihan hyvin sai "sinisilmiä" skotattua tanssien. Tuosta tuli mieleen, että Pispalan Pulterissa oli 70-luvulla usein Kauno Kupin- trio soittamassa.. (miäs, hanuri ja palli) :) |
pekkajau 24.01.2006 21:45:00 | |
---|
Olen aina digannut tuota "Modern Foxia" tuolta etelänaapurista, jossa solistina Mart Sander! Ja "Muukalaislegioona" kanssa on hyvä, jossa Liskin poika solistina! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Sertzo S 25.01.2006 08:58:40 (muokattu 25.01.2006 08:58:56) | |
---|
Olen aina digannut tuota "Modern Foxia" tuolta etelänaapurista, jossa solistina Mart Sander! Ja "Muukalaislegioona" kanssa on hyvä, jossa Liskin poika solistina! Minä pidän Mark Sander:in tulkinnasta ja muutoinkin koko biisistä nimeltään 'Kun sydän on levoton.' |
jon lord 25.01.2006 11:19:09 | |
---|
! "Muukalaislegioona" kanssa on hyvä, jossa Liskin poika solistina! Oltiin joku kesä sitten vetämässä (Kaisaniemessä? ) showta ja mä soitin pianolla viihdettä siellä sisäpuolella. Muukalaislegioona oli ulkolavalla ja juteltiin Liskin kanssa aika pitkään. Se kerto että melkein puolet bändistä oli tuurajia sinä iltana. Pitkiä potpureita ja jätkät veteli lapuista eikä ollut mitään yksinkertaisia juttuja. Kovia hemmoja ja bändi soi komeasti. Ne loppuillan menojutut ei kyllä ihan soineet niin hyvin kuin vanhemmat jutut mutta kaikki tyynni hyvä bändi. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Jone the Bone 25.01.2006 11:48:21 | |
---|
Tuosta tuli mieleen, että Pispalan Pulterissa oli 70-luvulla usein Kauno Kupin- trio soittamassa.. (miäs, hanuri ja palli) :) Jos sitten tarvitaan kvartetti, niin kokoonpano on: miäs, hanuri, palli ja kossupullo. Se on sama millä sitä paskaa lapioi, kunhan paska lentää (Albert Järvinen, kysyttäessä käyttämiensä kitaroiden merkkiä). |
Anonymous-jazz 25.01.2006 13:17:58 | |
---|
Eiköhän melkein aina huonoimmat kokoonpanot ole näitä ns. kaveripohjalta koottuja yhtyeitä missä juuri sille basistille on vain lyöty se basso käteen että soita sä nyt tätä vaikka ei ole bassoa koskaan nähnytkään. Useinmiten tällaiset humppaorkesterit haiskahtelevat tuonne hanuripartioiden suuntaan :D Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th; malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists. - George W. Bush (Eihän valkokaulusterroristeja ole olemassa :) |
KoskPaavo 25.01.2006 15:22:29 | |
---|
Eiköhän melkein aina huonoimmat kokoonpanot ole näitä ns. kaveripohjalta koottuja yhtyeitä missä juuri sille basistille on vain lyöty se basso käteen että soita sä nyt tätä vaikka ei ole bassoa koskaan nähnytkään. Useinmiten tällaiset humppaorkesterit haiskahtelevat tuonne hanuripartioiden suuntaan :D Kuitenkin edes se haitarin olemassaolo pelastaa jotakin, kerran olen ollut myös todistamassa tällaisen tosi uusio-humppabändin esiintymistä. Parikymppisiä pojankolleja , syntikasta avaruusäänillä toteutettu Irja-humppa oktaavibassolla höystettynä.Kuitenkin kaiken kruunaa orkesterin "Paskaa kamaa- mutta onhan tää nyt tehtävä" -yleisilme. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
jjussila 25.01.2006 15:32:37 | |
---|
Kuitenkin edes se haitarin olemassaolo pelastaa jotakin, kerran olen ollut myös todistamassa tällaisen tosi uusio-humppabändin esiintymistä. Parikymppisiä pojankolleja , syntikasta avaruusäänillä toteutettu Irja-humppa oktaavibassolla höystettynä.Kuitenkin kaiken kruunaa orkesterin "Paskaa kamaa- mutta onhan tää nyt tehtävä" -yleisilme. Totesin aiemmin ja allekirjoitan edelleen, että jo se että haitari on näkyvillä on jo puolivoittoa ja jos sitä asiallisesti vielä soitettais vaikka vain muutama zipale illassa, niin pojot tulee kotio.. Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
half 25.01.2006 20:58:08 | |
---|
Kari & Karvattomat kertoo kaiken oleellisen aiheesta. Lisäksi jokaisen naaman pitäisi olla kansion takana piilossa, siten että vain korvat näkyvät. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Musiikkia korville 26.01.2006 07:56:44 | |
---|
Totesin aiemmin ja allekirjoitan edelleen, että jo se että haitari on näkyvillä on jo puolivoittoa... Meijän poppoolla oli joskus kauan sitten haitari. Se oli mukana lavalla, mutta kukaan ei kyl osannu soittaa sitä. Aina, kun joku kysy, että missäs haitari, ni näyttivät että tuossa... Se riitti. Millon on eka tauko ja mistä saa kottia? |