jon lord 23.01.2006 16:49:53 | |
---|
Eikös Alatalollakin ollu joku vastaava hässäkkä? Siitä tuli jotain matto soundeja. Ekan kerran kun kuulin niin ihmettelin että jäikö mulla pedaali synast apäälle vai mikä v....u siellä vielä soi. Se tuli aina vähän jälkeen niinkuin häntänä ja sekoitti pikkuisen mutta kyllä korva tottui siihen pikkuhiljaa. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
EP 23.01.2006 16:56:47 (muokattu 23.01.2006 16:57:01) | |
---|
Siitä tuli jotain matto soundeja. Ekan kerran kun kuulin niin ihmettelin että jäikö mulla pedaali synast apäälle vai mikä v....u siellä vielä soi. Se tuli aina vähän jälkeen niinkuin häntänä ja sekoitti pikkuisen mutta kyllä korva tottui siihen pikkuhiljaa. Ainakun puhutaan synasoundeista niin tulee noi matot.. Saa sieltä midistä säädettyä vaikka kui paljo viivettä, jos sitä haluu, mut itte en tykkää semmosesta.. :) |
tuomku-1 23.01.2006 16:57:01 | |
---|
Minäpä en laittaisi ollenkaan midiä hyvää haitaria pilaamaan ,vaan ostaisin Roland FR-5b-mallinnuspelin,siinäkin on midi valmiina ,jos sitä sitten enää tarvitseekaan. Miditys on kallista puuhaa, voi olla vaikka puolet tuon Rollen hinnasta. Utelias tiedustelee, että kuinka toi midi pilaa haitaria? oli kyseessä sitten hyvä tai huono haitari. Ja tuossa kyseisessä rolandin midi pelissä on vielä aika paljon kehittämistä ja siitä löytyy lasten vikoja (Näppäinmalli) vielä jonkin verran, ja vielä mielestäni liian kallis!! PimppiHaukka |
EP 23.01.2006 17:01:57 | |
---|
Utelias tiedustelee, että kuinka toi midi pilaa haitaria? oli kyseessä sitten hyvä tai huono haitari. Ja tuossa kyseisessä rolandin midi pelissä on vielä aika paljon kehittämistä ja siitä löytyy lasten vikoja (Näppäinmalli) vielä jonkin verran, ja vielä mielestäni liian kallis!! Ei kai se sitä pilaa, mun mielestä parantaa.. :) |
KoskPaavo 23.01.2006 18:38:26 | |
---|
Utelias tiedustelee, että kuinka toi midi pilaa haitaria? oli kyseessä sitten hyvä tai huono haitari. Ja tuossa kyseisessä rolandin midi pelissä on vielä aika paljon kehittämistä ja siitä löytyy lasten vikoja (Näppäinmalli) vielä jonkin verran, ja vielä mielestäni liian kallis!! Ehkä asetin sanani liian jyrkästi, en vain itse ole tähän päivään mennessä törmännyt kuin yhteen hanuristiin ,joka tuon midisysteemin tarkoituksen on oikein tajunnut, ja tämä kaveri onkin ollut Suomen mestari 1980-luvulla.Jokainenhan saa haitariinsa laittaa mitä virityksiä hyvänsä. Mitähän muuten tuollaisen tatsillisen midisysteemin hinta asennuksineen nykyään on? Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
mr.muzak 23.01.2006 19:12:07 | |
---|
...ja tämä kaveri onkin ollut Suomen mestari 1980-luvulla... Ai että. Mäkin oon aina haaveillut joskus olevani Suomen Mestari. Ja vielä harmonikalla. Siis Suomen Parhain Hanuristi, Yeah! |
KoskPaavo 23.01.2006 19:27:06 | |
---|
Ai että. Mäkin oon aina haaveillut joskus olevani Suomen Mestari. Ja vielä harmonikalla. Siis Suomen Parhain Hanuristi, Yeah! Onpahan noita kisoja melkein joka pelille, joku on Euroopan paras kitaratiluttaja,viulistit sahaa kilvan jossakin, pianistit alentuvat kisailemaan jopa rahapalkinnoista, mun eräs basistikaveri kehuu olevansa Pohjoisen pallonpuoliskon paras pierijä jne.. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |