Aihe: Kumikiippari
1 2 3 4 5 6 7
Musiikkia korville
27.01.2006 15:25:52 (muokattu 27.01.2006 15:27:40)

Sitä se on ollunna kuulema taas viime aikoina: olis ollu paikkokeikkoja eteläiseen osaan valtiotamme, mutta päivän varoitusajalla emme kykene; kukapa lienee nekin sitten tehnyt...?

Heh...

Just äsken meitin rumpali soitti ja kysy lähetäänkö paikkaamaan kys herraa (+bändiä) ens viikolla just samasta syystä johtuen... Kylhän me sit mennään.

edit: ai niin kysyttiin meitä eilenki tälle illalle. En o kyl varma, ketä ois pitäny lähtee paikkailee... Olisko ollu kuitenki sama juttu, mut ei mekään päivän varotusajalla.
Olen hidas mutta tyhmä
EP
27.01.2006 15:29:36 (muokattu 27.01.2006 15:30:00)
Heh...

Just äsken meitin rumpali soitti ja kysy lähetäänkö paikkaamaan kys herraa (+bändiä) ens viikolla just samasta syystä johtuen... Kylhän me sit mennään.

edit: ai niin kysyttiin meitä eilenki tälle illalle. En o kyl varma, ketä ois pitäny lähtee paikkailee... Olisko ollu kuitenki sama juttu.

Toivottavasti tästä ei tule aivan juorupalstaa.. :(
Olkaa tyytyväisiä jos saatte keikkaa ja turpa kiinni!
Musiikkia korville
27.01.2006 15:37:31

Äläpä ota ittees.
Olen hidas mutta tyhmä
uruttaja
27.01.2006 15:39:58
Heh...

edit: ai niin kysyttiin meitä eilenki tälle illalle. En o kyl varma, ketä ois pitäny lähtee paikkailee... Olisko ollu kuitenki sama juttu, mut ei mekään päivän varotusajalla.

Minä olen varma. Voi voi.
Musiikkia korville
27.01.2006 15:41:42

Minä olen varma. Voi voi.

Nii-in, voi voi...
Olen hidas mutta tyhmä
uruttaja
27.01.2006 15:42:49 (muokattu 27.01.2006 15:43:16)
Nii-in, voi voi...

Ei siihen vo enää mitään muuta sanoa.

Nimim. Ei koskaan viinaa keikalla.
jjussila
27.01.2006 19:09:51

Hys....?!!!!!!!!!!!
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
uruttaja
27.01.2006 19:11:22
Hys....?!!!!!!!!!!!

Älähän savonpoika hyssyttele. anna mennä vaan paljaalla.
jjussila
27.01.2006 19:14:27
Älähän savonpoika hyssyttele. anna mennä vaan paljaalla.
Ei kykene ko kirveltääääääääh..
jjussila
27.01.2006 19:24:50 (muokattu 27.01.2006 19:25:14)

I know what you mean, but if this is not a well known secret, tell me what is...
Kiitos ja anteeks...
uruttaja
27.01.2006 19:31:47
Ei kykene ko kirveltääääääääh..

Terkkarista antipioottia.
jjussila
27.01.2006 19:34:09 (muokattu 27.01.2006 19:34:26)
Terkkarista antipioottia.
Ei auta enää, tipahti jo ja potkasin sen tonne sohvan alle...!
WanhaWetäjä
27.01.2006 20:49:40

Heh...

Just just....oli muuten meidän keikka,jos kyseessä on Imatran kylpylä ti 31.1?

Pitäsköhän soittaa liittoon??Suulliset sopimukset keikoista lienee yhtä pitäviä kuin kirjalliset,Nallen kaa on sovittu tuo keikka jo aikaa sitten...ja vielä viime viikolla toimiston kaa,että tehdään keikka pois vaikka solisti ei kykenisi eli tehtäisiin bändillä...

Ei vaan,ihan sama mulle,mä olen jo keikkailun lopettanut luuseri&tyhjähousu kusipää,kuten yksi jos toinen palstalainen mua nimittelee...noh...tehkää te ahneet päivätyöläiset vaan kaikki mitä vaan ikinä saatte haalittua!

Ja paskahintanen keikkahan tuo oli enivei,saatte siitä just sen 100€/ukko kun käytätte km-korvauksia...tai varmaan sinä MK maksat KILTISTI ja OIKEEN sen sivutuloprosentin mukaisen veron...HOHO!!!!!

Jos mulla ois tuosta keikasta olemassa työmääräys niin takuuulla asia ei jäis tähän...

Tämä lienee malliesimerkki yksittäisen soittajan oikeusturvasta...jos en olisi tänään soittanut Tähticenter-nimiseen naarasliimataispesäään,niin tuskin ois kukaan mulle ilmottanut että tuo keikka on peruttu?Toinen hyvä malliesimerkki siitä,että päästetään naiset hoitaan keikkamyyntiä,voi perkele...

Niiin...I`m back=olen selkä...

Kyllä!!!!Witutuksessa myös tipaton tammikuu loppui tänään,olen pettynyt itseeni,olen pahoillani,katson peiliin...ja HOHO!!!

PS viski on hyvää,kuin myös kalja:-)

PS II jos kyseessä oli joku muu veto kuin tuo Imatra niin unohda koko juttu...
jeppeq
27.01.2006 21:07:41 (muokattu 27.01.2006 21:09:27)
Just just....oli muuten meidän keikka,jos kyseessä on Imatran kylpylä ti 31.1?

Pitäsköhän soittaa liittoon??Suulliset sopimukset keikoista lienee yhtä pitäviä kuin kirjalliset,Nallen kaa on sovittu tuo keikka jo aikaa sitten...ja vielä viime viikolla toimiston kaa,että tehdään keikka pois vaikka solisti ei kykenisi eli tehtäisiin bändillä...

Ei vaan,ihan sama mulle,mä olen jo keikkailun lopettanut luuseri&tyhjähousu kusipää,kuten yksi jos toinen palstalainen mua nimittelee...noh...tehkää te ahneet päivätyöläiset vaan kaikki mitä vaan ikinä saatte haalittua!

Ja paskahintanen keikkahan tuo oli enivei,saatte siitä just sen 100€/ukko kun käytätte km-korvauksia...tai varmaan sinä MK maksat KILTISTI ja OIKEEN sen sivutuloprosentin mukaisen veron...HOHO!!!!!

Jos mulla ois tuosta keikasta olemassa työmääräys niin takuuulla asia ei jäis tähän...

Tämä lienee malliesimerkki yksittäisen soittajan oikeusturvasta...jos en olisi tänään soittanut Tähticenter-nimiseen naarasliimataispesäään,niin tuskin ois kukaan mulle ilmottanut että tuo keikka on peruttu?Toinen hyvä malliesimerkki siitä,että päästetään naiset hoitaan keikkamyyntiä,voi perkele...

Kyllä!!!!Witutuksessa myös tipaton tammikuu loppui tänään,olen pettynyt itseeni,olen pahoillani,katson peiliin...ja HOHO!!!

PS II jos kyseessä oli joku muu veto kuin tuo Imatra niin unohda koko juttu...

Lähekkö tuuraamaan tarvittaessa viikolla, biisit lienee tuttuja ? Kitaran/Basson paikka, miksei key-osastonkin. nimimerkillä "hymyillään kuin finlanders"
EDIT: tarvittaessa käteismaksu
Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo !
uruttaja
27.01.2006 21:30:29
Lähekkö tuuraamaan tarvittaessa viikolla, biisit lienee tuttuja ? Kitaran/Basson paikka, miksei key-osastonkin. nimimerkillä "hymyillään kuin finlanders"
EDIT: tarvittaessa käteismaksu

Noinhan se menee. Prrrr..

WW tervetuloa takas. Mikään ei ole muuttunut sun tipattoman aikana. Ei edes kumikiipaari.
omarklah
27.01.2006 21:52:21 (muokattu 27.01.2006 21:52:33)

Loistava sisääntulo - WW has never left the building

On se !
Tää sit sanois tälleen...
jeppeq
27.01.2006 21:52:44
Noinhan se menee. Prrrr..
Muut ymmärsin, mutta tämän.
R.Syke
27.01.2006 21:58:07 (muokattu 27.01.2006 21:59:08)
Jaa, miten arvasin, että WW on taas ollut menossa tolle keikalle. Mites JKL 3.2.?

Kolpäär ja kalja täällä.
pekkajau
27.01.2006 22:18:56
Täällä yks puupää-kukkamekko-basisti!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
jeppeq
27.01.2006 23:21:33
Täällä yks puupää-kukkamekko-basisti!

Sua muuten on jo pyydetty, et alkanu esiintymään ees pyynnöstä ! ( tosin vain "pre varsinaista söytä" ) Hauska ol muuten henkilökunta, börjeineen kaikkineen ;)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)