Aihe: Humppapikkujoulut Tampereella..
1 2 3 4 525 26 27 28 29
Pula-Aho
14.01.2006 18:58:32 (muokattu 14.01.2006 19:07:43)
"KOMPPIKITARASOOLO"

Kotona ollaan. Piti Majaanan ja Jeppeq:n kanssa vielä tutkailla Hämeenkadun ravintolaelämää.

Omasta puolestani myös kiitos kaikille läsnäolleille. Oli h-tin hauskaa. Tämä tilaisuus tulee jäämään historiaan. Vielä kahdenkymmenen vuodenkin kuluttua tulee humppalavoilla kajahtamaan ponnekas huuto "KOMPPIKITARASOOLO". Olkaatte ylpeitä siitä, että olette olleet ensimmäisenä kuulemaassa tuon legendaarisen termin.

Syvemmät analyysit jäävät tulevaisuuteen, nyt menen koisimaan (Myrskylän poikien Guidon ja Vesan takia venyi yö aamu seitsemään). Mikäli ääninäytteitä joskus ilmaantuu, niin erityisesti biisi "Olen Aina Halunnut Soittaa Jatsia" tullee herättämään ansaitsemaansa kunnioitusta.

-G-
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
jeppeq
14.01.2006 19:01:42 (muokattu 14.01.2006 19:05:01)
No huh heijaa..

Kiitos ja ANTEEKS...

se kun harva viikonloppu on vapaa,tuppaaa tuo "mopo karata"..
Pulikselle tosiaan kiiitos, liekkö manjiksen kanssa ovat jo selvinneet junaan.. minä ainakin nippanappa.. Olipahan erikoisen hauska juttu. Tuossa juteltiin kun syötiin huviretkessä, että aika mukava nähdä immeisiä joita muuten tapaa vaan "virtuaalina", tuosta vaan livenä ja sitten vielä soittaa kommuuttaa porukalla. Havelle erityiskiitos loistavan biitin tulkinnasta, biisiä en muista, mutta olipahan tukinta, kilomerien myötäilemä. "Sinut tulen aina muistamaan" pahvi oli lauteilla aamulla, varmaan sekin tuli soitettua muiden toimesta :) Toivottavasti tuli molemmat talteen. Anselmi laittoi rec:in päälle Md:hen ja osaa jo hieman maisteltiinkin, kuulosti liveltä :)

Ei ampunut henkilökunta la-aamuna, kun hain sieltä puvuntakin, rahapussin kortteineen, digikameran... tuli vissiin nopee lähtö..

jaksoivat hymyillä vieläkin, barskan ja anselmin kanssa sitten analysoitiin asiaa ja tultiin tulokseen, että HUIPPUSAKKIA !

jos kesäosasto sattuu päivien osalta kohdalle, voin luvata osaltani PA puolen sinne, missä sitten ikuna onkaan. Illanjatkoja kolleegat.

Naapuripaarissa Topi, eipä sanottua vaikka sinne tulis lähettyä jatkoille..

Hieman vain..
Soitan - olen siis olemassa
riff
14.01.2006 20:05:52
Naapuripaarissa Topi, eipä sanottua vaikka sinne tulis lähettyä jatkoille..

Hieman vain..

Ei muuta ku samaan rahaan toinenkin päivä! Miltäkö se tunnustaa, onko käsi vakaa?
Selvä mies ei sisulle haise!
jon lord
14.01.2006 20:33:21
Moniko huomasi jeppeq:n luoman upean uuden termin? "KOMPPIKITARASOOLO"

Aivan loistava!

Voi stn......ja muistatteko Tequilan...se oli juurimusiikin helmiä. Kaikki soitti suurinpiirtein eri biisiä mutta hauskaa oli. Minä ainakin etsin siinä vaiheessa vielä bassosta oikeeta kieltä... ja vielä selvin päin kukaan ei tiennyt missä se väliosa tulee.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
jeppeq
14.01.2006 20:45:32
Olihan pakko muuttaa tuo allekirjoitus.. odottelen innolla livenauhan julkaisua, on ärjyä kamaa..

Taidan käydä kattomassa Topia kuitenkin, käsi on vakaa ja mielihalujakin on.
Manjiksen antama eväspullo edelleen avaamatta osaltani, kauanko ? Ei taetta..

Voi mukavata nousuhumalata..
Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo !
jon lord
14.01.2006 20:56:24
Minä menen nyt saunaan ja nukkumaan, huomenna aamulla messu. Olkaahan kunnolla te jotka vielä jatkatte eilisestä, ettei jää hihna liikaa päälle.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
manjaana
14.01.2006 21:11:50
Jahas, sitä on kotiuduttu just nyt, oikeinpa hauskaa oli, etten sanoisi sika kivaa... ;o))

Manjis kiittää, kumartaa, pokkaa ja vaikka mitä eri "tahoille".. Jeppeq ja Pula-aho, tutkikaa sepalus ja tarkkaan!!!
Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli
EP
14.01.2006 21:20:40
Jahas, sitä on kotiuduttu just nyt, oikeinpa hauskaa oli, etten sanoisi sika kivaa... ;o))

Manjis kiittää, kumartaa, pokkaa ja vaikka mitä eri "tahoille".. Jeppeq ja Pula-aho, tutkikaa sepalus ja tarkkaan!!!

Joo, kantsii.. Kun mä kävin siellä niin oli kaks' niiiiiiiiin vetävännäköstä mimmiä 8))(toinen kuvas' kameralla ja toinen laulo), että ei olis' malttanu pois lähteekään.. :)
Guido
14.01.2006 21:29:47
Huomenta vaan! Hauskaa oli kuin hullujenhuonella. Tänks kaikille.
Ei voi lusikalla ottaa, kun on kauhalla annettu.
manjaana
14.01.2006 21:30:24
Joo, kantsii.. Kun mä kävin siellä niin oli kaks' niiiiiiiiin vetävännäköstä mimmiä 8))(toinen kuvas' kameralla ja toinen laulo), että ei olis' malttanu pois lähteekään.. :)

No miksi lähit, iha huippu bileet alusta loppuun..
EP
14.01.2006 21:39:03
No miksi lähit, iha huippu bileet alusta loppuun..

Varoin sitä sepalusta.. 8)) Joo, oli hyvä meininki, niinku tossa jo aiemmin kerroin :)
manjaana
14.01.2006 21:43:57
Varoin sitä sepalusta.. 8)) Joo, oli hyvä meininki, niinku tossa jo aiemmin kerroin :)

Eihän siinä nyt varomista, poijjaat teki tänään tieteellistä tutkimusta, varmaan nääs palaavat astiaan.. ;o))
Martso
14.01.2006 21:47:53
Eihän siinä nyt varomista, poijjaat teki tänään tieteellistä tutkimusta, varmaan nääs palaavat astiaan.. ;o))

Hitto, minä odotan koko ajan, että Manjaana pistäis jonku raportin tuonne turassicpark.net:tiin. :) Että minkälainen se vastaanotto on, kun on vihattujen, tanssijoita inhoavien muusikoiden.net:in tm-palstan humujen kanssa ollu pitämässä helvetin hauskaa! :)
manjaana
14.01.2006 21:51:56
Hitto, minä odotan koko ajan, että Manjaana pistäis jonku raportin tuonne turassicpark.net:tiin. :) Että minkälainen se vastaanotto on, kun on vihattujen, tanssijoita inhoavien muusikoiden.net:in tm-palstan humujen kanssa ollu pitämässä helvetin hauskaa! :)

HOHO, kuka sitä nyt kaivais verta, eipä sinällään just puhuttiin aiheesta tänään, kun vatsojamme hellittiin.. ;o)
Martso
14.01.2006 21:53:56
HOHO, kuka sitä nyt kaivais verta, eipä sinällään just puhuttiin aiheesta tänään, kun vatsojamme hellittiin.. ;o)

Tuliko sulta just ensimmäinen HOHO:si? Mahtavaa! Ainakaan ennen en ole nähny, muistaakseni.
EP
14.01.2006 21:56:17
Tuliko sulta just ensimmäinen HOHO:si? Mahtavaa! Ainakaan ennen en ole nähny, muistaakseni.

Täälä oppii äkkiä talon tavoille..
riff
14.01.2006 21:57:13 (muokattu 14.01.2006 21:57:56)
Varo manjis, ettei se sun näyttösi repee, kun ne kuvat on niin isoja=-)
jeppeq
14.01.2006 21:58:47 (muokattu 14.01.2006 21:59:37)
riffi on päissään, iha varmasti ? Kirjotaa mitä sattuu...nunkun minäki
Edit: korjas pertaani...taitaa olla järjissään
riff
14.01.2006 22:03:26 (muokattu 14.01.2006 22:03:47)
riffi on päissään, iha varmasti ? Kirjotaa mitä sattuu...nunkun minäki
Edit: korjas pertaani...taitaa olla järjissään

Minäkö järjissäni? Älä unta nää! No selvänä ainakin nyt. Ei pysty eilisen lotraamisen jälkeen edes ajattelemaan moisia;-)
jeppeq
14.01.2006 22:07:42
se se.. aattelin lähteä baariin, olin jo farkut jalassa, en sitten kuitenkaan lähe. Kuuntelen mjuusikkia ja seuraan TV:tä (heiluuko se?..)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)