M.i.k.key 16.01.2006 20:39:43 | |
---|
just. sitten sullon kuitenkin mukana md:llä humppaa ja kassissa ruisleipää. Ja jallupullo Mä lopetan nää hommat! |
uruttaja 16.01.2006 20:40:29 | |
---|
Ja jallupullo Siis kattauksella ruisleipa, md:llinen humppaa ja jallupullolla pysyy pois suomibaareista? |
baron 16.01.2006 20:43:21 | |
---|
Torstaina Egyptiin... ei keikkaa, eikä suomibaareja Älä luulekaan, kun pistäydyt hotellisi pianobaariin ja näet sen söpön pianistitytön niin sähän soitat joka ilta! My name is Baron, Sir Baron. |
M.i.k.key 16.01.2006 21:03:46 | |
---|
Älä luulekaan, kun pistäydyt hotellisi pianobaariin ja näet sen söpön pianistitytön niin sähän soitat joka ilta! Tottakai, mut pianobaari on parempi kuin suomihump-baari! Mä lopetan nää hommat! |
Tankero 17.01.2006 14:24:50 | |
---|
Torstaina Egyptiin... ei keikkaa, eikä suomibaareja Mee käymään, jos pääset, kamelihuutokaupassa. Siskonpoika oli käynyt jossain keitaalla Kairon ulkopuolella. Oli ollut huima kokemus. Varmasti, vissiin. |
uruttaja 17.01.2006 15:07:12 | |
---|
Mee käymään, jos pääset, kamelihuutokaupassa. Siskonpoika oli käynyt jossain keitaalla Kairon ulkopuolella. Oli ollut huima kokemus. Siinä sais samalla epämieluisan morsiammen vaihettua kameliin. Yhelle kaiffarille luvattiin 12 kamelia sen morssiamesta. |
jjussila 17.01.2006 15:21:05 | |
---|
Siinä sais samalla epämieluisan morsiammen vaihettua kameliin. Yhelle kaiffarille luvattiin 12 kamelia sen morssiamesta. Ja kaupathan synty...?! Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
uruttaja 17.01.2006 15:22:32 | |
---|
Ja kaupathan synty...?! HOHO. Nousi kaveri puihin, toisaalta kyllä morsiamessa enemmän etuisuuksia on on kuin kamelissa. |
Musiikkia korville 17.01.2006 15:24:08 | |
---|
Siinä sais samalla epämieluisan morsiammen vaihettua kameliin. Yhelle kaiffarille luvattiin 12 kamelia sen morssiamesta. Joskus kauan sitten, kun olin pieni poika... Olin vanhempieni + siskoni kanssa matkalla Tunisiassa. Siellä eräs paikallinen Abdul "rakastui" siskooni (joka oli tuolloin noin 10 vuotias) ja tarjosi tästä 100 kamelia. Kauppoja ei kuiteskaan syntyny. Mä olisin kyllä sillon voinu myydä. Millon on eka tauko ja mistä saa kottia? |
jeppeq 17.01.2006 15:26:21 | |
---|
Eräs kaukomatkaaja päätti kerran Egyptissä vieraillessaan lähtea kamelilla Saharan poikki. Mies saikin ostettua eräälta arabilta kamelin, ja lahti varustauduttuaan aavikolle. Kaikki menikin aavikolla hyvin, vesi ja ruoka riittivät, mutta viikon matkustettuaan alkoi matkailaamme panettamaan pahasti. Nooh, olihan kameli olemassa, eikä varmasti ketään näkemässä, joten matkaajamme asettui kiven päälle tatkoituksenaan ... noh, mieti sitä... homma kuitenkin kariutui siihen, etta kameli astahti aina askeleen eteenpäin kun mies... krmhooom, tiedät kyllä. Turhautuneena mies lopetti yrityksensä, ja jatkoi matkaansa. Paineet kuitenkin kohosivat, MUTTA SITTEN: Mies tapasi keskella aavikkoa aivan uskomattoman hyvän näkoisen naisen, joka oli HYVIN pienissa vaatteissa, nainen nähtyään miehen, alkoi itkeä ja sanoi: "teen MITÄ HYVÄNSÄ, jos saan vain hieman vettä ja ruokaa". Miehemme valtavissa tuskissaan vilkaisi naista ahneesti, ja antoi tälle vettä ja ruokaa. Kun nainen oli saanut joutua ja syötyä, sanoi mies "No, nyt pidät lupauksesi, ja pitelet tätä halvatun kamelia aloillaan". :) Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |
AnselmiMaa 17.01.2006 15:26:46 | |
---|
Joskus kauan sitten, kun olin pieni poika... Olin vanhempieni + siskoni kanssa matkalla Tunisiassa. Siellä eräs paikallinen Abdul "rakastui" siskooni (joka oli tuolloin noin 10 vuotias) ja tarjosi tästä 100 kamelia. Kauppoja ei kuiteskaan syntyny. Mä olisin kyllä sillon voinu myydä. Ois siinä ollu finnairin pojat ihmeissään!! -"Onko tullattavaa?" -"ööhh Eipä taida olla...!?!" EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
Musiikkia korville 17.01.2006 15:30:23 | |
---|
Ois siinä ollu finnairin pojat ihmeissään!! -"Onko tullattavaa?" -"ööhh Eipä taida olla...!?!" Heh Millon on eka tauko ja mistä saa kottia? |
baron 17.01.2006 16:22:06 | |
---|
Ois siinä ollu finnairin pojat ihmeissään!! -"Onko tullattavaa?" -"ööhh Eipä taida olla...!?!" Taas off-topicia: Mun kaverini, joka harrastaa lentämistä, voitti Ranskassa jonkun pienkoneiden Cognac-rallyn ja sai palkinnoksi painonsa verran konjakkia. Kone jaksoi juuri ja juuri tuoda lastin Suomeen. Kaverilla ei kuitenkaan ollut varaa maksaa siitä määrästä tullia ja alkoholiveroja ja mitä kaikkea siitä siihen aikaan piti maksaa, mutta no problem: Jätti pullot tulliin ja tulli säilytti niitä ja aina kun jano yllätti, lunasti sen verran pulloja kuin rahaa sattui olemaan. My name is Baron, Sir Baron. |
riff 17.01.2006 18:18:52 | |
---|
toisaalta kyllä morsiamessa enemmän etuisuuksia on on kuin kamelissa. Riippuu morsiamesta;-) Selvä mies ei sisulle haise! |
kesakessu1 17.01.2006 18:55:58 | |
---|
Varasin just matkan Inglesiin. Kukahan lienee vetämässä helmikuun eka viikolla Jormakalevin paikassa? Montanan Tony.Mukana pari soittajaa henkisenä tukena ja tietysti Yhden tähden-ystävä |
jon lord 17.01.2006 18:58:50 | |
---|
Montanan Tony.Mukana pari soittajaa henkisenä tukena ja tietysti Yhden tähden-ystävä No joo......tai enpä sano... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
manjaana 17.01.2006 19:22:13 | |
---|
Montanan Tony.Mukana pari soittajaa henkisenä tukena ja tietysti Yhden tähden-ystävä Mitä, mitä, mitä, puuuuuukko???? Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
pitkämatka 20.01.2006 18:57:18 | |
---|
Tuolla pitäisi käydä, kun viime käynnistä on kulunut jo 19 vuotta stana! Lähetään joskus kimpassa ja A-luokan matkana, ei akkoja mukaan. Heti Tiffanyyn puhelu esttä maksaisko matka ihan tommoselle pienelle mnetti pändille. Soittajan sormi on sellainen elin... |
pitkämatka 20.01.2006 18:58:59 | |
---|
Heti Tiffanyyn puhelu esttä maksaisko matka ihan tommoselle pienelle mnetti pändille. Piruko se tökkii noita sormia väärille näppäimille? Soittajan sormi on sellainen elin... |
manjaana 20.01.2006 18:59:48 | |
---|
Piruko se tökkii noita sormia väärille näppäimille? Ylleensä ohrapirtelö ajaa saman asian... ;o) - Varmuuden vuoksi, niin kuin nunnalla nännit. |