Aihe: Hajuvesi-Kilta I
1 2 3 4 513 14 15 16 17
poppamies
04.01.2006 08:13:56

Toto on kokeiltava seuraavalla keikkareisulla: Dieseliä kainaloon, keikkabussin rattiin ja häpy for men!! JESS!!

Nyt en ymmärrä mitään... laittaisin kyllä ite Toto'a soittimeen ja dieseliä tankkiin ja sitten vasta menoks....
G-strings are for strippers
kuunsirppi
04.01.2006 10:11:35
Eihän ne paperinpaöaset samalla tavoin kerro tuoksua kuin paljas iho, jossa jonkinlaisia yksilöllisiä ominaistuoksuja on jo valmiina. Sekin vaikuttaa, mihin paikkaan ihoa tuota tuoksua laittaa.

ja myös eri ihmisillä eri tuoksut voivat tuoksua erilaiselta. Vaikuttaako siihen sitten ihon ph-arvo, vai mikä.....
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
EP
04.01.2006 10:31:24
Nyt en ymmärrä mitään... laittaisin kyllä ite Toto'a soittimeen ja dieseliä tankkiin ja sitten vasta menoks....

Mitä helv...tiä, voiks' totoo pelata jollai soittimellaki? tarviiks' olla midit?
Mä pelaan totoo aina vaan tua Teivossa! HOHO
faith
04.01.2006 11:03:37
No joo, deodorantti on tarkoin valittu ja se yleensä riittää, mutta jos joskus tarvii muutaki niin se on yleensä myskiä =)
En ole blondi enkä missityyppinen...
asdfg
04.01.2006 11:16:50
Vähän eppäilisin pekkajau:n perustaneen tään killan muista syistä, mutta olkoon...

Killalta puuttuu pääsyvaatimukset. Aroman listaa voisi käyttää pohjana:

-keskikoulu tai peruskoulu puhtain paperein suoritettuna
OK, koulutus ei ole tärkeää, pääasia että tuoksuu hyvältä.

-keltaiset sormet ja housut edestä takaa ruskeat (alus)
Hajuvesikillassa on kuultu Tena-tuotteista. Jotkut ovat tilanneet näytepakkauksenkin.

-soitto sujuu korvakuulolta - kappale kuin kappale, sointukierto kuin sointukierto
Hajuvesikillassa prima vista nuoteista sujuu, jos ei ole nuotteja niin pannaan haisemaan.

-osaa soittaessa polttaa ja oikeaoppisesti siristää silmiään
Ei panisi pahakseen jos soittotilat olisivat savuttomia. Tupakansavu vääristää hyvän tuoksun.

-puheet kovaäänisiä, kantaaottavia
Herkistyy kun puhutaan luonnonmukaisista hoitomenetelmistä sekä kosmetologian eläinkokeista.

-krapulassa vaisu, aluksi, mutta lähtee uuteen lentoon jääkylmän kaljan ensimmäisestä puraisusta ja aroman haiuista
Pitää varastossa aina muutaman kylmän kaljan pahan aamun varalta koska pelkää hajuvesivarastojensa puolesta.

-soitin tai useampi kanissa, lainailee
Soittimet säilyvät kanissa koska niihin pinttyneen hajustearomin takia pakkohuutokaupassa ei saada lähtöhintaa.

-aina valmis keikalle, naisiin, baariin, ruotsiin tai tallinnaan
Aina mukana koska laivalta saa taas uusia ihania tuoksuja...
Ukko
04.01.2006 11:42:54

No joo, deodorantti on tarkoin valittu ja se yleensä riittää, mutta jos joskus tarvii muutaki niin se on yleensä myskiä =)

Miltä se myskihärkä sitten haisee ?
faith
04.01.2006 11:48:49
Miltä se myskihärkä sitten haisee ?

tosi miehekkäälle tietenki. Sopii mulle ;)
En ole blondi enkä missityyppinen...
AnselmiMaa
04.01.2006 11:56:44
Entäs jos on hyvä ominaishaju?
EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!?
Musiikkia korville
04.01.2006 12:17:14

ja myös eri ihmisillä eri tuoksut voivat tuoksua erilaiselta. Vaikuttaako siihen sitten ihon ph-arvo, vai mikä.....

Jos oon oikein ymmärtäny, niin lähinnä bakteerikanta.

Btw... ihminen valitsee kumppanin (tai sopivan ehdokkaan, yms) tietämättään useimmiten hajun/tuoksun perusteella.
Millon on eka tauko ja mistä saa kottia?
jon lord
04.01.2006 13:16:04
Jos oon oikein ymmärtäny, niin lähinnä bakteerikanta.

Btw... ihminen valitsee kumppanin (tai sopivan ehdokkaan, yms) tietämättään useimmiten hajun/tuoksun perusteella.

Tästä tuli oikein ohjelma telkkarissa. Tekivät laboratorio olosuhteissa kokeen jossa T-paidan hajun perusteella valitsivat oman puolisonsa ja kaikki valitsivat oikein.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
AnselmiMaa
04.01.2006 14:27:23
Tästä tuli oikein ohjelma telkkarissa. Tekivät laboratorio olosuhteissa kokeen jossa T-paidan hajun perusteella valitsivat oman puolisonsa ja kaikki valitsivat oikein.

Vesissä on eroja..
EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!?
baron
04.01.2006 14:31:05

Vesissä on eroja..

Joo, se halpa hajuvesi joteskin vetää mua puoleensa....
My name is Baron, Sir Baron.
Ukko
04.01.2006 15:03:39

Niinkai kun sama paita on ollut jo yhtäsoittoa kolme viikkoa päällä ja ne kolme viikkoa on mennyt täydessä kaamoksessa.
manjaana
04.01.2006 15:04:56
Niinkai kun sama paita on ollut jo yhtäsoittoa kolme viikkoa päällä ja ne kolme viikkoa on mennyt täydessä kaamoksessa.

HOHO, voi suunnistaa jo hajun perusteella... ;o)
Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli
Ukko
04.01.2006 17:25:43

HOHO, voi suunnistaa jo hajun perusteella... ;o)

Ja kärpästen ;)
Tankero
04.01.2006 17:28:17
Tässä keskustelussa on unohtunut tykkänään eräs tärkeä sektori. Nimittäin hiusten hoito ja laitto. Minusta Lorealilla on hyviä shamppoita ja hoitoaineita, mitä sopivat ainakin minun hiuksilleni. Samoin Lorealin värit ovat hyvin luonnollisen näköisiä ja kestäviä.
Ennen käytin geeliä, mutta se oli jotenkin niin äklöä. Nykyään mulla toimii Studiolinen extrastrong hiuskiinne tosi hyvin
Varmasti, vissiin.
manjaana
04.01.2006 17:30:53
Tässä keskustelussa on unohtunut tykkänään eräs tärkeä sektori. Nimittäin hiusten hoito ja laitto. Minusta Lorealilla on hyviä shamppoita ja hoitoaineita, mitä sopivat ainakin minun hiuksilleni. Samoin Lorealin värit ovat hyvin luonnollisen näköisiä ja kestäviä.
Ennen käytin geeliä, mutta se oli jotenkin niin äklöä. Nykyään mulla toimii Studiolinen extrastrong hiuskiinne tosi hyvin

Hiusvaha on miehillä kuulema aika rok!
half
04.01.2006 17:32:55
Hiusvaha on miehillä kuulema aika rok!

Naisilla kuulemma "viiksi"vaha.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
manjaana
04.01.2006 17:35:03
Naisilla kuulemma "viiksi"vaha.

Jep, jos on "viikset"....
jeppeq
04.01.2006 17:44:17
Viimein päästään meikkaamaan, ihanata...

Hiusvahaustuotteena on Osis+ -merkkinen Schwarzkopfin mattavaha. Saapa hienorakenteisetkin (omat) hiukset kasaan ilman kiiltoja (jos ei taho). Ei paskempi mössö. Cuccia, kourosta, chanelia, bossia jne näyttäs noitten muitten purkkien kyljessä lukevan. Laivaltahan noita aina "selvinpäin" on osteltu...
Soitan - olen siis olemassa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)