uruttaja 01.01.2006 02:39:03 | |
---|
Noh jos tuutte joskus pohojanmaalle keikalle niin voin tuurata kosketinosastoa mikäli tarve vaatii. =) Ei oo kovin hyvä humppa-ammattitaito mutta kyllä ny perusjutut pystyy hihasta vetään! :) Vuosia uusia Hyvä tietää. Hauska tutustua. |
Mynthor 01.01.2006 03:12:36 | |
---|
Pitäiskö olla mielellään vaaleatukkainen, sinisilmäinen ja roteva? Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
uruttaja 01.01.2006 03:15:13 | |
---|
Pitäiskö olla mielellään vaaleatukkainen, sinisilmäinen ja roteva? HOHO. Mä olisin puhtaasti läski. |
Mynthor 01.01.2006 03:22:16 | |
---|
HOHO. Mä olisin puhtaasti läski. Joo, ei varmaan toimi. Se on heikkouden merkki, taidat olla pikkusen viinaanmenevää sorttia... ja meneekö "On hetki" kaikista sävellajeista stetsonista NYT! LAULA! STEMMAT! ALKUSOITTO! ORGINAALIFIGELIT! ASENTO! Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
baron 01.01.2006 03:39:41 (muokattu 01.01.2006 06:29:25) | |
---|
Taitaa oikeesti olla taruolentoja nuo kolme tervepäistä soittajaa...vähän niinkun ne itämaan tietäjät;-) En mä nyt IHAN tosissani ollut tämän topicin kaa,mutta tollasena unenomaisena baron-tyyppisenä visiona ja harhaluulona voisin kuvitella että soittaisin vielä joskus tollasessa bändissä:-) Ja yy-kaa...HOHO! Jos tollainen bändi ón sun haave, niin on se munkin!! Happy New Year!! BTW: Mä oon loistava saamaan itseni väärinymmärretyksi. Ei mulla oo mitään periaatteellista estettä lähteä keikalle kehä I-III ulkopuolelle. Niistä landekeikoista on vain tarjolla niin huonot liksat, että tällainen huippustadilaisbändi ei edes kuse sellaiseen keikkatarjoukseen päin. My name is Baron, Sir Baron. |
EP 01.01.2006 11:04:34 | |
---|
Ei mulla oo mitään periaatteellista estettä lähteä keikalle kehä I-III ulkopuolelle. Niistä landekeikoista on vain tarjolla niin huonot liksat, että tällainen huippustadilaisbändi ei edes kuse sellaiseen keikkatarjoukseen päin. Hehe.. |
isojussi 01.01.2006 11:11:11 | |
---|
...Niistä landekeikoista on vain tarjolla niin huonot liksat, että tällainen huippustadilaisbändi ei edes kuse sellaiseen keikkatarjoukseen päin. Ei pidä mun kokemuksen mukaan paikkaansa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
jon lord 01.01.2006 11:18:23 | |
---|
Jos vielä tekisin niin lähtisin heti WW:n bändiin. Tuo täysipäisyys vaan taitaa tökkiä mun kohdalla, muut kyllä onnistuis melko hyvin ( on kokemusta vuosien mittaan). Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
uruttaja 01.01.2006 12:15:39 | |
---|
Joo, ei varmaan toimi. Se on heikkouden merkki, taidat olla pikkusen viinaanmenevää sorttia... ja meneekö "On hetki" kaikista sävellajeista stetsonista NYT! LAULA! STEMMAT! ALKUSOITTO! ORGINAALIFIGELIT! ASENTO! Heikko mikä heikko. On hetki tipahtaa piposta. Mutta on niitä muitakin läskejä ku minä. |
uruttaja 01.01.2006 12:16:23 | |
---|
Jos vielä tekisin niin lähtisin heti WW:n bändiin. Tuo täysipäisyys vaan taitaa tökkiä mun kohdalla, muut kyllä onnistuis melko hyvin ( on kokemusta vuosien mittaan). Komp. Ei jäis ainakaan ammattitaidosta kiinni. |
riff 01.01.2006 14:07:18 | |
---|
Taitaa oikeesti olla taruolentoja nuo kolme tervepäistä soittajaa...vähän niinkun ne itämaan tietäjät;-) Kyllä se siltä joskus tuntuu, vaikkei pitäis olla liikaa vaadittu. Lukemattomia kertoja oon miettiny, että eikö koskaan voi natsata soittopoppoo niin, ettei joku pilaisi sitä! Ikävä tosiasia kuitenkin on, että AINA ON JOTAIN! Täydellinen dream team on mahdoton. Ei tosin nykyisessä bändissä oo juurikaan valittamista. Selvä mies ei sisulle haise! |
WanhaWetäjä 01.01.2006 14:20:28 | |
---|
Jos vielä tekisin niin lähtisin heti WW:n bändiin. Tuo täysipäisyys vaan taitaa tökkiä mun kohdalla, muut kyllä onnistuis melko hyvin ( on kokemusta vuosien mittaan). Hoho..ei kai tuo täysipäisyys oikeen kellään soittajalla toteudu,no täysiä kusipäitä kyllä on joksus tullut vastaan,mennä vuosien ns "hesalaiset"soittajat olivat pahimmasta päästä.... En mä mitään bändiä ole perustamassa,kunhan uuden vuoden kunniaksi virittelin tälläsen topicin...oikeesti taidan pistää kamat lopullisesti kasaan,ei saatana jaksa kaikenlaisten ongelmakenttien ja paskahousujen kaa taistella,ei tässä oo mitään järkee;-) humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
Sertzo S 01.01.2006 14:21:27 | |
---|
Pitäiskö olla mielellään vaaleatukkainen, sinisilmäinen ja roteva? Arjalaisuus kunniaaan! |
uruttaja 01.01.2006 14:24:02 | |
---|
Kyllä se siltä joskus tuntuu, vaikkei pitäis olla liikaa vaadittu. Lukemattomia kertoja oon miettiny, että eikö koskaan voi natsata soittopoppoo niin, ettei joku pilaisi sitä! Ikävä tosiasia kuitenkin on, että AINA ON JOTAIN! Täydellinen dream team on mahdoton. Ei tosin nykyisessä bändissä oo juurikaan valittamista. Kyllä se hyvin pitkälle tuota on. Joku tökkii vähintään jonkunverran jokaisessa bändissä. Sitähän se on kun pitäis muutama ison egon omaava laittaa samaan muottiin, eihän siitä mitään tule. Tai tulee: sanomista. Soittaminen vaan nyt on niin mukavaa, että pikku häpäisyt ei tunnu juuri missään. Kannattaa katsoa välillä peiliin. JOTAIN saattaa löytyä sieltäkin. OMB-osasto toimii tässä hyvin, jos ei ole skitsofreninen luonne, Dream Team taitaa olla ikilliikkujan etsintää. Joten kannattaisko pysytellä tässä:) |
mr.muzak 01.01.2006 14:29:10 | |
---|
Eli mä tarvisin kaks/kolme tervepäistä, koti/viina/mielenterveys yms ongelmatonta mutta rutinoitunutta ns yy-kaa/soittajaa,eli että ei joka stanan viisuun tarvi nuotteja!"Mikä sävellaji?"toimisi johtoajatuksena,kuin myös "Vedäks sä välillä?"..HOHO! Mä taas haluisin bändiltä sen, että yksikään biisi EI lähde "mikä sävellaji/yy-kaa-koo" -pohjalta, vaan että _kaikki biisit_ on arrattu uusiksi kokoonpanolle sopivaksi ja ainuttakaan "näin tää on aina vedetty" -tilua ei tule keltään. Laput aina edessä kunnes muistaa ulkoa sovituksen. |
humppahanuristi 01.01.2006 14:30:38 | |
---|
Mä taas haluisin bändiltä sen, että yksikään biisi EI lähde "mikä sävellaji/yy-kaa-koo" -pohjalta, vaan että _kaikki biisit_ on arrattu uusiksi kokoonpanolle sopivaksi ja ainuttakaan "näin tää on aina vedetty" -tilua ei tule keltään. Laput aina edessä kunnes muistaa ulkoa sovituksen. Elävä bändi esittää kuollutta musiikkia... Haluaisiko kukaan ostaa VOX PF10:n? Ostin kotiharjoittelua varten mutta eihän siitä mitään tule:"mulla särkee päätä, et viiti nyt vinguttaa... Sen kerran kun telkkaria katon, niin täytyy pitää tuollaista mekkalaa..." |
mr.muzak 01.01.2006 14:33:31 | |
---|
Elävä bändi esittää kuollutta musiikkia... HOHO:) Näin just... Arrit=kuollut musiikki:) PRKL amatöörit. |
humppahanuristi 01.01.2006 14:35:05 | |
---|
HOHO:) Näin just... Arrit=kuollut musiikki:) PRKL amatöörit. :) Haluaisiko kukaan ostaa VOX PF10:n? Ostin kotiharjoittelua varten mutta eihän siitä mitään tule:"mulla särkee päätä, et viiti nyt vinguttaa... Sen kerran kun telkkaria katon, niin täytyy pitää tuollaista mekkalaa..." |
Sertzo S 01.01.2006 14:37:41 (muokattu 02.01.2006 08:45:44) | |
---|
Hoho..ei kai tuo täysipäisyys oikeen kellään soittajalla toteudu,no täysiä kusipäitä kyllä on joksus tullut vastaan,mennä vuosien ns "hesalaiset"soittajat olivat pahimmasta päästä....
Komppaan varauksin, mutta ne ns. "hesalaisetkin" ovat sinne aikoinaan pääosin maalta muuttaneet. Tämä ei koske kuitenkaan Baronia, sillä hän on todella herrasmiessoittaja Helsingistä viehkotar seuralaisineen. Tämän totesin osaltani humppamiitissä viime kesänä. Tarkemman määrittelyn ns. hesalaisuudesta tehkööt soittajien osalta asioihin kokemusperäisesti perehtyneet muut soittajakolleegat. Jokunen vuosi sitten menehtynyt helsinkiläinen kosketinsoittaja Ahti K. oli ystäväni ja hänen vaimonsa soitti hieman ennen joulua minulle ja palautti pari nuottialbumia miehensä jäämistöstä, jotka olivat omiani, ja sisälsivät sen ajan eli 70-luvun iskemällistä nuottimateriaalia. |
uruttaja 01.01.2006 14:47:01 | |
---|
Mä taas haluisin bändiltä sen, että yksikään biisi EI lähde "mikä sävellaji/yy-kaa-koo" -pohjalta, vaan että _kaikki biisit_ on arrattu uusiksi kokoonpanolle sopivaksi ja ainuttakaan "näin tää on aina vedetty" -tilua ei tule keltään. Laput aina edessä kunnes muistaa ulkoa sovituksen. Jep. Olen kohta 2 vuotta vetänyt tommosessa. Parasta aikaa on tämä ollut ihan ylivoimaisesti. Haittapuolena on se että ohjelmistosta johtuen tuuraajia käytännössä mahdoton saada näiltä leveysasteilta. |