Makedon 22.01.2006 23:39:46 | |
---|
Noi puolalaiset ei vaan ymmärrä suomalaisesta tanssimusiikista enempää kun sika hopeelusikasta.. niin no ymmärrätkö sä puolalaisesta tanssimusiikista jotain:) sitä paitsi tollanen yleistäminen on aina vähän niin ja näin.. |
EP 22.01.2006 23:47:22 (muokattu 22.01.2006 23:47:39) | |
---|
niin no ymmärrätkö sä puolalaisesta tanssimusiikista jotain:) sitä paitsi tollanen yleistäminen on aina vähän niin ja näin.. Ei se mitään sen kummenpaa yleistämistä ole.. niillä on aivan erilainen musiikkikulttuuri. Tunnen yhden tamperelaisen puolalaismuusikon ja muutaman kanssa soittanut.. :) |
uruttaja 22.01.2006 23:49:38 | |
---|
niin no ymmärrätkö sä puolalaisesta tanssimusiikista jotain:) sitä paitsi tollanen yleistäminen on aina vähän niin ja näin.. Itestäni en oo ihan varma, mutta täällä on varmaan monta sellaista, jotka tajuaisivat puolalaisestakin tanssimusiikista. Samoin jos siellä Puolassa olisi asunut vaikka 20 vuotta. Mun ulkolaiset bändikaverit on olleet niitä umpinegatiivisia poikkeuksia. Ei oo taittunu edes nuoteista tanssimusiikki, pikemmin asenteesta kuin taidoista kiinni. |
Sertzo S 23.01.2006 09:34:21 (muokattu 23.01.2006 09:34:50) | |
---|
Itestäni en oo ihan varma, mutta täällä on varmaan monta sellaista, jotka tajuaisivat puolalaisestakin tanssimusiikista. Samoin jos siellä Puolassa olisi asunut vaikka 20 vuotta. Mun ulkolaiset bändikaverit on olleet niitä umpinegatiivisia poikkeuksia. Ei oo taittunu edes nuoteista tanssimusiikki, pikemmin asenteesta kuin taidoista kiinni. Itse olen soittanut parin ulkolaisen koskettajan kanssa aikoinani. Toinen oli hollantilainen mies ja toinen puolalainen nainen. Kumpikin ammattilaisia ja nuottihommat taittui etenkin oikein hyvin. |
pekkajau 23.01.2006 11:05:12 (muokattu 23.01.2006 11:12:33) | |
---|
niin no ymmärrätkö sä puolalaisesta tanssimusiikista jotain:) sitä paitsi tollanen yleistäminen on aina vähän niin ja näin.. Kyllä muuten tipahtaa kaikki muu musiikki... paitsi "juuri-suomalainen" -tanssimusiikki! On ne saatanan kovia ammattimiehiä joka tyyppi joka tänne on eksynyt! Niiden kanssa joiden ole itse soitellut on enempi ollut vaikeaa siellä persoonallisuuden ja asenteen puolella! Soitossa ei mitään sanomista! Se sujuu kyllä! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
KoskPaavo 23.01.2006 11:18:21 | |
---|
1970-luvulla kun asuin vielä poikamiehenä ja olin joskus kuukaudenkin poissa kotoa keikoilla niin eräs polakki sai ylipuhuttua minut että voisiko hän tulla minu asunto kaksi viikko. No, annoin periksi , ja kun tuli kotiin niin huomasin että ikkunalaudalle oli jäänyt puolalainen perinneruoka kevätauringon paisteeseen. Lasipurkissa oli selvää suomalaistyylistä aladoobia ja keskellä oli pystyssä siansorkka. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
pekkajau 23.01.2006 11:24:00 (muokattu 23.01.2006 11:25:16) | |
---|
1970-luvulla kun asuin vielä poikamiehenä ja olin joskus kuukaudenkin poissa kotoa keikoilla niin eräs polakki sai ylipuhuttua minut että voisiko hän tulla minu asunto kaksi viikko. No, annoin periksi , ja kun tuli kotiin niin huomasin että ikkunalaudalle oli jäänyt puolalainen perinneruoka kevätauringon paisteeseen. Lasipurkissa oli selvää suomalaistyylistä aladoobia ja keskellä oli pystyssä siansorkka. Jospa se olikin joku puolalainen "Vodoo-väline"? Kirjoitin mitä kirjoitin! |