Tankero 23.12.2005 14:08:31 | |
---|
Mie oon kanssa varsinainen suunnittelija ja järjestelijä, oon aivan hukassa heti, jos homma ei ole hanskassa ja asiat tip top..., eli hukassa oon aikas usein.. ;o/ Mitäs sitä turhaan suunnitteleen. Manjaana on hyvä periaate. ;) Varmasti, vissiin. |
KoskPaavo 23.12.2005 14:09:41 | |
---|
Mun filosofia on, että aina pitää elää kuin viimeistä päivää. Ei tarkoita sitä, että pitäisi joteskin liikaa juhlia vaan että tekee tärkeät asiat heti eikä jätä niitä johonkin epämääräiseen tulevaisuuteen. Idea, että jos huomenna sattuisi kuolemaan, tärkeät asiat olisi hoidettu. Komppia Baronille, itselleni tuo sama valaistui senjälkeen kun viisikymppiä tuli täyteen muutama vuosi sitten. oliskohan tuokin jokin biologinen juttu. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
manjaana 23.12.2005 14:18:12 | |
---|
Mitäs sitä turhaan suunnitteleen. Manjaana on hyvä periaate. ;) Harjoittelun alla on kovasti kyllä, mutta mihis sitä geeneistään... On mukavaa olla rappiolla, olla vaan täysi nolla... |
vanhami 23.12.2005 14:32:32 | |
---|
Mun filosofia on, että aina pitää elää kuin viimeistä päivää. Ei tarkoita sitä, että pitäisi joteskin liikaa juhlia vaan että tekee tärkeät asiat heti eikä jätä niitä johonkin epämääräiseen tulevaisuuteen. Idea, että jos huomenna sattuisi kuolemaan, tärkeät asiat olisi hoidettu. Komppia Mulla on vähän saman suuntainen meininki. Kukin päättää oman tahtinsa ja tapansa tehdä asiat. Meikäläisen tahti saattaa olla jollekkin liikaa, mutta ajattelen, että ei kannata tuhlata elämää turhanpäiväiseen tyhjäkäyntiin vaan antaa palaa vaan ihan siltä miltä tuntuu. Vaikka lähtö tulis nyt, ei tarviis miettiä, että ei tuota sitä ja tätäkään ole tullut tehtyä. Joku tunti sitten muistelin vanhoja aikoja ja niskavillat nousi pystyyn, samperi, että ei ole ollut touhuissa päätä eikä häntää ja kuinka monta kertaa on ollu henki hiuskarvan varaassa. Viime joulun lahja oli aattona syntynyt esikoinen tasan vuosi sitten eukko soitti duuniin, että illalla lähetään muuten päkästämään pentua. Niinhän sitä sitten mentiin. Se on ollut lahja koko vuoden. Tytölle ostin Plaston sorarekan lumiauralla. ja perheelle olen rakentanu talon. Kodiksikin ollaan pääsy jo sinne. Siinä on ihan lahjaa kerrakseen. Siitähän täällä toisaalla on ollut jo puhetta. Jos sitä sitte jouluna ihan perheen kesken siinä kateltas vaan toisiamme. |
manjaana 23.12.2005 14:36:07 | |
---|
Komppia Jos sitä sitte jouluna ihan perheen kesken siinä kateltas vaan toisiamme. Voih, kuulostaa tooooosi romanttiselta... *ihan lillasti kade* On mukavaa olla rappiolla, olla vaan täysi nolla... |
baron 23.12.2005 15:30:24 | |
---|
Jos sitä sitte jouluna ihan perheen kesken siinä kateltas vaan toisiamme. Silloin kun lapset oli pieniä, olisin halunnut noin, mutta ei auttanut, vuorovuosina oli "pakko" mennä kummallekin anopille. My name is Baron, Sir Baron. |
R.Syke 23.12.2005 15:44:44 | |
---|
Senkin pikkuvanha. Ja mitä nääki sitä merisäätä kuuntelet. Se on minunki suosikkiohjelma. Mulla on monta kasetillista nauhallakin. No. Saakeli. Kesällä, kun oli lomaa, menin aamuhartausharjoitusten jälkeen repiin tota sohlbergia ulos patjallle ja rario auki. Kolokkuna oli silloin jotain about 12. 50 tasan ja risat. Ja aina tuli merisää. Vittu. Siitä tuli pakkomielle. En pystynyt olemaan ilman merisäätä. Jos jonakin päivänä myöhästyin, se tuntui koko päivän fiiliksissä. Onko sulla paljon niitä nauhoja :P Multa puuttuu muutama tosta elokuulta tänne joulukuuhun asti. Sna. Sävellän ne joskus. Mikä on suosikkisi. Mun on toi Marjaniemi, koillinen kaksi, tuuli kohtalainen, 20 astetta. Näkyvyys 50 metriä. |
kuunsirppi 23.12.2005 15:46:20 (muokattu 23.12.2005 15:46:57) | |
---|
No. Saakeli. Kesällä, kun oli lomaa, menin aamuhartausharjoitusten jälkeen repiin tota sohlbergia ulos patjallle ja rario auki. Kolokkuna oli silloin jotain about 12. 50 tasan ja risat. Ja aina tuli merisää. Vittu. Siitä tuli pakkomielle. En pystynyt olemaan ilman merisäätä. Jos jonakin päivänä myöhästyin, se tuntui koko päivän fiiliksissä. Onko sulla paljon niitä nauhoja :P Multa puuttuu muutama tosta elokuulta tänne joulukuuhun asti. Sna. Sävellän ne joskus. Mikä on suosikkisi. Mun on toi Marjaniemi, koillinen kaksi, tuuli kohtalainen, 20 astetta. Näkyvyys 50 metriä. plussa ja naurut päälle *hekottaa täällä* edit: ei oo helppoo sullakaan :o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 23.12.2005 15:49:34 | |
---|
Silloin kun lapset oli pieniä, olisin halunnut noin, mutta ei auttanut, vuorovuosina oli "pakko" mennä kummallekin anopille. Samma här! Aina lähdettiin pienten mukuloitten kans autonperä täynnä relettä ja rensseliä mummolaan. Nyt ei mennä minnekään. Toi pukkihomma on hyvä veruke, että saa olla kotona ja nyt jo tulee sitten toi oma jälkikasvu meille. Tulevat kyllä ihan mielellään. Tuntuu ainakin siltä! Parasta on, kun voi olla vaikka yöpaita päällä koko päivän, jos haluaa, eikä tarvi mennä minnekään! Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
R.Syke 23.12.2005 15:52:21 | |
---|
plussa ja naurut päälle *hekottaa täällä* edit: ei oo helppoo sullakaan :o) Koita nyt ymmärtää. Radio on vanha. Siitä kuulu pelkästään tää radio Suomi. Siitä on rapissu kaikki turha, kuten kasettisoittimen vermeet ym. tulitikuilla saan antennin asetettua silleen, että kuuluu. Ja sitten: Merisää. |
kuunsirppi 23.12.2005 15:54:30 | |
---|
Koita nyt ymmärtää. Radio on vanha. Siitä kuulu pelkästään tää radio Suomi. Siitä on rapissu kaikki turha, kuten kasettisoittimen vermeet ym. tulitikuilla saan antennin asetettua silleen, että kuuluu. Ja sitten: Merisää. No mutta toihan kyllä periaatteessa riittää....mitäs sitä muuta tarviikaan. Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
R.Syke 23.12.2005 15:59:34 (muokattu 23.12.2005 16:00:26) | |
---|
No mutta toihan kyllä periaatteessa riittää....mitäs sitä muuta tarviikaan. No kuvittele nyt. Vanha, lihava mies pistää kaikki kertoimet kehoonsa, vahingossa vaimon ryppyvoiteet samalla, muokkaa patjat mukavaksi, aukaisee radion, josta tule MERISÄÄ... Käännät kanavanvalitsinta - ei toimi. Kuuntelet hikikarpalot silmissä merisään. Vai onko ne kyyneleitä? En tiedä. |
kuunsirppi 23.12.2005 16:01:53 | |
---|
No kuvittele nyt. Vanha, lihava mies pistää kaikki kertoimet kehoonsa, vahingossa vaimon ryppyvoiteet samalla, muokkaa patjat mukavaksi, aukaisee radion, josta tule MERISÄÄ... Käännät kanavanvalitsinta - ei toimi. Kuuntelet hikikarpalot silmissä merisään. Vai onko ne kyyneleitä? En tiedä. *hihihihihih* mä yritän saada ton kuvan verkkokalvolle *hih* Eikös nuo suolaset hikikarpalot silmissä sovi hyvin siihen merisäähän? Eikös meri oo suolainen.... Ookko muuten ostanu vaimolle uudet ryppyvoiteet *virn* Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
R.Syke 23.12.2005 16:10:18 (muokattu 23.12.2005 16:11:03) | |
---|
*hihihihihih* mä yritän saada ton kuvan verkkokalvolle *hih* Eikös nuo suolaset hikikarpalot silmissä sovi hyvin siihen merisäähän? Eikös meri oo suolainen.... Ookko muuten ostanu vaimolle uudet ryppyvoiteet *virn* En oo, kun en tunnustanut mitään. Ja mulle kävi yks ilta niin kuin sille Janssonille Raidissa: 'Miks tämä hammastahna ei vaahtoa?' Janssonille osui peräpukamavoideputkilo, mulle taas Bepanthen -niminen voide. Että tämmöstä... Ja kaiken päälle: MERISÄÄ. Koita tossa nyt sitten jotenkin elää... |
kuunsirppi 23.12.2005 16:15:09 | |
---|
En oo, kun en tunnustanut mitään. Ja mulle kävi yks ilta niin kuin sille Janssonille Raidissa: 'Miks tämä hammastahna ei vaahtoa?' Janssonille osui peräpukamavoideputkilo, mulle taas Bepanthen -niminen voide. Että tämmöstä... Ja kaiken päälle: MERISÄÄ. Koita tossa nyt sitten jotenkin elää... Älähän oo moinansakaa. Toi Bepanthen on hyvä voide. Ostin minäkin sitä, kun piti lapsenlapset peppua rasvata :o)) Mitäs meille on siellä säätiedotuksessa luvattu huomiselle? Onko ihan tyyntä, vai peräti myrskyä? Ei oo ihmislapsen elämä aina helppoo! Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
Tankero 23.12.2005 16:53:53 | |
---|
No. Saakeli. Kesällä, kun oli lomaa, menin aamuhartausharjoitusten jälkeen repiin tota sohlbergia ulos patjallle ja rario auki. Kolokkuna oli silloin jotain about 12. 50 tasan ja risat. Ja aina tuli merisää. Vittu. Siitä tuli pakkomielle. En pystynyt olemaan ilman merisäätä. Jos jonakin päivänä myöhästyin, se tuntui koko päivän fiiliksissä. Onko sulla paljon niitä nauhoja :P Multa puuttuu muutama tosta elokuulta tänne joulukuuhun asti. Sna. Sävellän ne joskus. Mikä on suosikkisi. Mun on toi Marjaniemi, koillinen kaksi, tuuli kohtalainen, 20 astetta. Näkyvyys 50 metriä. Mulla taas Hietasaari Meskärr, ohutta olutpilveä. Illalla selviää tai melkein seviää. Kuukajaskari... Varmasti, vissiin. |
R.Syke 23.12.2005 17:10:08 (muokattu 23.12.2005 17:11:21) | |
---|
Mulla taas Hietasaari Meskärr, ohutta olutpilveä. Illalla selviää tai melkein seviää. Kuukajaskari... joo, jaska kuuskajaskari... Utsjoki, Kevo, ohutta yläpilveä. t. Anton Innauer. Mitäs se ohut alapilvi on? Sitä ei ou missään. t. alapään miksaus myös kuntoon |
riff 23.12.2005 22:09:25 (muokattu 23.12.2005 22:09:40) | |
---|
En nyt sano että paras joulujahja mutta yllätyin kun tänään työnantaja jakoi työntekijöille kaikille vihreän setelin kirjekuoressa. En ole tottunut, varsinkaan työnantajilta tuommoisia summia saamaan. Ihan jees kuitenkin. Selvä mies ei sisulle haise! |
pekkajau 23.12.2005 22:13:31 | |
---|
Tiepalvelumiehet on aika hyvä joululahja jos joutuu pulaan tiellä! Musta huumori on musta huumoria! |
Tankero 27.12.2005 09:27:35 | |
---|
joo, jaska kuuskajaskari... Utsjoki, Kevo, ohutta yläpilveä. t. Anton Innauer. Mitäs se ohut alapilvi on? Sitä ei ou missään. t. alapään miksaus myös kuntoon Joulupäivänä sanoi, että lumikuurot vaikeuttavat näkyvyyttä. Kumma juttu. Tuntuis, että kuurot vaikeuttaa enemmän kuulemista. Varmasti, vissiin. |