jon lord 08.12.2005 11:33:35 | |
---|
Kyllä mä sen tiesin. Mutta kun yks bassoherra soitti silti duuriterssejä siihen eikä osannut olla mukana, niin se nauratti aika paljon. Kerran se bassoherra soitti Tuhkaa biisin niin että soitti yhdellä kielellä koko ajan ja muutti (lue.yritti muuttaa) äänet viritystapista samalla kun lauloi. Lopulta se kieli katkesi. Ootkos kuullut sen nauhoituksen? Se kielen katkeaminen kuuluu nauhalta selvästi. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
JK 08.12.2005 11:39:15 | |
---|
"No, minähän dokaan aina, kun huvittaa, ja siihen jätkät nyt mm. kyllästyivät." Eiköhän tossa tullut se olennaisin Laukkasen itsensä kertomana. "Koirani ovat kaikkiruokaisia ja pitävät erityisesti pienistä lapsista" |
mack the knife 08.12.2005 11:46:38 | |
---|
Kerran se bassoherra soitti Tuhkaa biisin niin että soitti yhdellä kielellä koko ajan ja muutti (lue.yritti muuttaa) äänet viritystapista samalla kun lauloi. Lopulta se kieli katkesi. Ootkos kuullut sen nauhoituksen? Se kielen katkeaminen kuuluu nauhalta selvästi. Joo, mä muistan tuon katkeamisen, oli vielä kasettinauha. Mutta en muistanu, että se tuolla tavalla kävi, hahhaa... Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
mack the knife 08.12.2005 11:48:24 | |
---|
"No, minähän dokaan aina, kun huvittaa, ja siihen jätkät nyt mm. kyllästyivät." Eiköhän tossa tullut se olennaisin Laukkasen itsensä kertomana. Hyvä Laukkanen. Totta kai sen ikäinen jätkä saa dokata silloin kun huvittaa. Ei tämmösille yli nelikymppisille tarvi tulla kenenkään selittämään yhtään mitään. Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
jon lord 08.12.2005 11:57:19 | |
---|
Hyvä Laukkanen. Totta kai sen ikäinen jätkä saa dokata silloin kun huvittaa. Ei tämmösille yli nelikymppisille tarvi tulla kenenkään selittämään yhtään mitään. Kivisen Mikko muisteli jossain Lappareiden aikaisia juttuja ja sanoi että päivässä kerkisi vetään kolmet kännit. Aamupöhnät, sitten pitkällä keikkamatkalla toiset ja keikan jälkeen vielä kolmannet. Aikamoista touhua.Velipoika kertoi aikanaan Nisulan Kakesta huom.-legendaarinen rumpali Lahden suunnasta. Olivat menossa keikalle jonnekin ja Kake veti aamutuimaan hirveet lärvit. Tulivat Ravintolaan hyvissä ajoin päivällä ja päättivät että antavat Kaken nukkua autossa roudauksen ajan ettei se tule sähläämään kännissä. Hovimestari otti pojat vastaan ja alkoi roudaus. Yhtäkkiä Kake huojuu paikalle ja oksentaa ravintolan parketille ja hovimestari siinä vieressä. Kundit roudas kamat muistaakseni samantien takas autoon. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Tankero 08.12.2005 13:02:12 | |
---|
Tahaton parodiointi on kyllä usein nähtyä ja kuultua! Täh, milloin oot käynyt meidän keikalla? |
pekkajau 08.12.2005 14:08:45 | |
---|
Tahaton parodiointi on kyllä usein nähtyä ja kuultua! Täh, milloin oot käynyt meidän keikalla? On parodiaa ihan omasta takaa tarpeeksi! Ei tarvii muualle lähteä kahtomaan! Oletkos muuten huomannut että nyt sitä täällä sitten ollaan hellämietonen-linjalla silleen totaalisesti? Täältä pesee... ilman kyyneleitä! |
Tankero 08.12.2005 17:07:14 | |
---|
Täh, milloin oot käynyt meidän keikalla? On parodiaa ihan omasta takaa tarpeeksi! Ei tarvii muualle lähteä kahtomaan! Oletkos muuten huomannut että nyt sitä täällä sitten ollaan hellämietonen-linjalla silleen totaalisesti? Kyllä havaittin. Mulla on tuo Fairi ollu lähellä sydäntä. Onko mikään ihanampaa kuin liottaa käsiään lämpimässä, hellävaraisessa Fairi vedessä, kun tiskaa. |
uruttaja 08.12.2005 17:15:33 | |
---|
On parodiaa ihan omasta takaa tarpeeksi! Ei tarvii muualle lähteä kahtomaan! Oletkos muuten huomannut että nyt sitä täällä sitten ollaan hellämietonen-linjalla silleen totaalisesti? Kyllä havaittin. Mulla on tuo Fairi ollu lähellä sydäntä. Onko mikään ihanampaa kuin liottaa käsiään lämpimässä, hellävaraisessa Fairi vedessä, kun tiskaa. Älä hyvä ihminen jortikkaa sinne veteen laita. Pehmenee sekin. |
Ukko 08.12.2005 17:17:32 | |
---|
Oltiin kerran Poptorin risteilyllä samaan aikaan ja ainakin minun mielestä toi sanojen vääntely vitsi vanheni melko nopeasti ja en jaksanut kauaa kuunnella. Bändi sinänsä toimi hienosti joskin veti kyllä helvatan kovaa ja se hieman haittasi. Minäkin olen kerran jonkun aikaa seurannut bändin esiintymistä. Lavahomma toimii kieltämättä hienosti mutta kieltämättä se lyriikka alkaa aika äkkiä tökkimään. Sopii parhaiten teini-ikäisille. |
Tankero 08.12.2005 17:20:25 | |
---|
Kyllä havaittin. Mulla on tuo Fairi ollu lähellä sydäntä. Onko mikään ihanampaa kuin liottaa käsiään lämpimässä, hellävaraisessa Fairi vedessä, kun tiskaa. Älä hyvä ihminen jortikkaa sinne veteen laita. Pehmenee sekin. Kädet vaan. |
Tankero 08.12.2005 17:23:54 | |
---|
Minäkin olen kerran jonkun aikaa seurannut bändin esiintymistä. Lavahomma toimii kieltämättä hienosti mutta kieltämättä se lyriikka alkaa aika äkkiä tökkimään. Sopii parhaiten teini-ikäisille. Varmaan yhtä hauska kuin tämä Halavatun Papat. Niillä on varmaan enari Joensuun Kimmelin yläkerran tyhjentämisessä. Yliopiston liikuntapäivän pippaloissa sali oli kuin ammuttu täyteen, kun bändi aloitti. Noin kymmenen minuutin kuluttua porukka valui vuolaana kymenä alakertaan. |
uruttaja 08.12.2005 18:16:08 | |
---|
Varmaan yhtä hauska kuin tämä Halavatun Papat. Niillä on varmaan enari Joensuun Kimmelin yläkerran tyhjentämisessä. Yliopiston liikuntapäivän pippaloissa sali oli kuin ammuttu täyteen, kun bändi aloitti. Noin kymmenen minuutin kuluttua porukka valui vuolaana kymenä alakertaan. Karjalaiset on hokanneet että savolaisten huumori vie kaikki naiset. |
Tankero 08.12.2005 19:49:46 | |
---|
Karjalaiset on hokanneet että savolaisten huumori vie kaikki naiset. Niin se vei silloinkin. Alakertaan. |
uruttaja 08.12.2005 21:06:01 | |
---|
Niin se vei silloinkin. Alakertaan. Etkö muista. Tärkeintä ei ole päämäärä, vaan liike. |
WanhaWetäjä 08.12.2005 21:37:54 | |
---|
Hyvä Laukkanen. Totta kai sen ikäinen jätkä saa dokata silloin kun huvittaa. Ei tämmösille yli nelikymppisille tarvi tulla kenenkään selittämään yhtään mitään. Just joo,heh heh...kyllä tollanen turakainen pitäs ohjata hoitoon,ihan selviä psyykeongelmia miehellä kun pitää paikat hajottaa kännipäiten,en mä kyllä näe tossa mitään puolusteltavaa;-/ No,ongelmajuopot keksii aina selityksiä...wittu menisivät stana hoitoon!!!! humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
baron 08.12.2005 22:50:37 (muokattu 08.12.2005 22:52:16) | |
---|
No joo, mulla oli kerran upouusi kitaristilaulaja kahden setin keikalla. Ekan setin se veti helvetin hyvin. Settien välillä oli vähän taukoa, toisessa setissä se oli niin kännissä, että veti helvetin huonosti. Tietysti voisi sanoa, että keskimäärin kohtalaisesti. Se teki meille kerralla kaksi keikkaa: Ekan ja vikan. Saahan se mun puolesta juoda ihan milloin itse haluaa, kunhan ei oo mun kanssa samaan aikaan stagella. My name is Baron, Sir Baron. |
pekkajau 08.12.2005 23:10:22 | |
---|
Suomi=Liian pieni maa! Täältä pesee... ilman kyyneleitä! |
JK 09.12.2005 00:45:52 | |
---|
Saahan se mun puolesta juoda ihan milloin itse haluaa, kunhan ei oo mun kanssa samaan aikaan stagella. Juuri näin. "Koirani ovat kaikkiruokaisia ja pitävät erityisesti pienistä lapsista" |
Musiikkia korville 09.12.2005 07:48:33 | |
---|
Saahan se mun puolesta juoda ihan milloin itse haluaa, kunhan ei oo mun kanssa samaan aikaan stagella. Oon samaa mieltä... ...mutta tolla rokkipuolella homma on vähän erilaista. Siellä she ei o niin justhiinsa. Itseasiassa päinvastoin; mitä enemmän sekasin oot, sitä parempi. (karrikoidusti sanottuna) En kuitenkaan puolusta kännissä (tai muitten aineitten vaikutuksen alaisena) esiintymistä millään muotoa. Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |