Aihe: Absurdein keikka?
1 2 3 4 5 6 7 8
jmercy
06.12.2005 00:23:03
Tuossa alkaa olla jo pölinää. Miten tuollaiselle keikalle joutuu/pääsee?

Kun ei omaa minkäänlaista itsesuojeluvaistoa. Muistan hieman vastustelleeni, mutta...
Tunnen omistajan, jos keikka kiinnostaa, voin suositella :)
vanhami
06.12.2005 08:46:31
aaah taas muistui yksi mieleen

Ohitustien avajaiset, iltaveto tunnelissa. pari astetta pakkasta tuuli vitusti eikä porukkaa nimeksikään.

Soitettiin siinä tien reunassa itsellemme hunpa!
Sertzo S
06.12.2005 09:04:56

Ohitustien avajaiset, iltaveto tunnelissa. pari astetta pakkasta tuuli vitusti eikä porukkaa nimeksikään.

No voi sun stana! Ohittivatko maksunkin?
R.Syke
06.12.2005 10:39:37

Hohahhhh. Mitäs muuta odotitte? Ohitustie. Jos olisi ollut päätepysäkin avajaiset, niin...

'Vihdoin löytyy se viimeinen rasti...'

Eilen oli - ei absurdi - mutta snapsurdi keikka. Höh. Pikkuitsenäisyysjuhla.
Pula-Aho
06.12.2005 12:06:02
Pankissa sanoivatten vaan, että ei o. 5 tonnii löytyy kassasta, isommat summat täytyy tilata.

No just laitoin N-pankille neljän ja puolen tonnin laskun. Meneekö niiltä raasuilta nyt kassa melkein tyhjäksi? Mistä sitä saa tilattua lisää? Ameriikastako. Pitääkö kirjoittaa George W:lle joulutoive?

Ai niin, mikään ei tunnu niin hyvältä, kun saada laskuttaa pankkia.
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
R.Syke
06.12.2005 12:09:30 (muokattu 06.12.2005 12:09:56)
Ai niin, mikään ei tunnu niin hyvältä, kun saada laskuttaa pankkia.

Paitsi, kun lähestyy pankkineitiä pano mielessä.

Ja, baron. Tässä ei ole kirjoitusvirhettä.
baron
06.12.2005 12:13:52

Paitsi, kun lähestyy pankkineitiä pano mielessä.

Ja, baron. Tässä ei ole kirjoitusvirhettä.

Et tarkoittanut piano mielessä?
My name is Baron, Sir Baron.
M.i.k.key
06.12.2005 23:47:18
Ei ole tapahtunut omalle kohdalle mutta kaveri Ruotsissa on säestänyt jossain kylätapahtumassa laulavaa hyljettä. Siinä se vinkui korokkeella.

Onhan noita omallekin kohdalle siunaantunut mutta nyt ei juuri tule mitään noin erikoista mieleen.
Mä lopetan nää hommat!
half
07.12.2005 08:00:51
Ei ole tapahtunut omalle kohdalle mutta kaveri Ruotsissa on säestänyt jossain kylätapahtumassa laulavaa hyljettä. Siinä se vinkui korokkeella.

Onhan noita omallekin kohdalle siunaantunut mutta nyt ei juuri tule mitään noin erikoista mieleen.

Mä oon säestänyt montaakin " vinkuvaa hyljettä tai muuta huohottavaa ahventa " ihan täällä Suomessa.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
vanhami
07.12.2005 08:28:03
No voi sun stana! Ohittivatko maksunkin?
nope, maksu tuli kuin manulle illallinen. Prkl. kylmä oli, pudisteluttaa vieläkin kun ajattelen.
Lennu
07.12.2005 11:47:36

Mä oon säestänyt montaakin " vinkuvaa hyljettä tai muuta huohottavaa ahventa " ihan täällä Suomessa.

Hahhahha! Kiitos aamunauruista.
"kun kitara soi, ei itkeä saa, ei meluta saa, joku voi tulla ikkunan taa"
jon lord
07.12.2005 13:54:04
Padasjoen joulumarkkinoilla pari vuotta sitten rekan lavalla Show veto 16 asteen pakkasessa. Dannyn osuudessa mulla ei ollut kuin housut ja hihaton liivi päällä. Vieressä oli onneksi 500 W lamppu jonka lämmössä käsiäni sulattelin välillä.Useita harjan nostajaisia joissa tapahtunut kaikenlaista.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Meisseli
07.12.2005 14:48:05

Vedettiinn "vasara ja nauloja" rautakaupassa.

Soitin kotikyläni kioskilla.

Soitin lokakuussa meren rannalla ulkona pimeässä ja vesisateessa kitaraa pedaalien kautta 60-luvun PA-laitteistoon(laadukas saundi..) Oli ukkonenkin ja 15 metrin päässä karaoketeltta, yhtäaikaa.
www.strangefruit-band.com My life is brilliant www.must.fi
häläppääjä
07.12.2005 17:04:22
Kai sää muistat sen yhden Vappukeikan vuonna miekka ja kypärä? Piti soittaa sen helekatan patsaan juurella lumihangessa jotain claudeamusta :) Muistelen, että kattelit kurttu sylissä, jotta mitä tässä nyt soitetaan. Minusta tuntuu, että se oli sittenkin pahaa unta :D

Voi paska! Olin jo melekeen unohtanu..ja nysse tuli taas mieleen. Se tais olla sittenki pahhaa unta. Millon otetaan uusiksi?
Lähetään
Fuzzy Boner
07.12.2005 17:23:40
Onko tullut koskaan keikalla mieleen, että: "Ei hemmetti, ei oo todellista. Kaikkee sitä näkee kun vanhaks elää yms."? Itsellä on useampiakin tällaisia takana, muutaman mainitakseni:

1. Soitettiin rautalankaa rautakaupassa.
2. Soitettiin vapaapalokunnan ruiskutusnäytöksessä.
3. Soitettiin jossain tienvarsikuppilassa, jossa ei koko iltana ollut yhtään asiakasta. Joku kävi kurkkaamassa oven suussa, mut lähti äkkiä pois.

Mulla joskus huoltoasemalla alkanu keikka klo 6:45 aamulla.
Saapuilija
juhakki
07.12.2005 20:15:14
Saksalaisille turisteille yhteislaulua kahtena iltana..etukäteen sain nipun saksalaisia klassikoita (sanat ja sointumerkit)..Jotenkin se vaan meni, vaikka en saksaa juuri osaakaan (oikeastaan en ollenkaan). Vetelin sitte suurimmaksi osaksi ihan omasta päästä :)
"keskellä oleva hanurimainen tilutus on mielenkiintoinen ja intensiteetti kasvaa hyvin"
baron
08.12.2005 00:00:28

Saksalaisille turisteille yhteislaulua kahtena iltana..etukäteen sain nipun saksalaisia klassikoita (sanat ja sointumerkit)..Jotenkin se vaan meni, vaikka en saksaa juuri osaakaan (oikeastaan en ollenkaan). Vetelin sitte suurimmaksi osaksi ihan omasta päästä :)

Ei musta saksaksi soittaminen erityisen vaikeaa oo.
Mä osaan soittaa portugaliksikin!
ludari
08.12.2005 03:54:07
Säestettiin kahden trukin tanssiesitystä.

Säestettiin sahaa soittavaa äijää.
WanhaWetäjä
08.12.2005 21:30:53

Säestettiin kahden trukin tanssiesitystä.

Säestettiin sahaa soittavaa äijää.

Nyt muistui mieleen samaa sarjaa...yks äijä soitti TUOHENPALALLA "La Paloma"-tangon,ja me säestettiin,tuohen saundi muistutti jonkin verran epävireistä trumpettia,ollen kuitenkin wieläkin wittumaisempi,jos mahdollista;-)))
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
baron
08.12.2005 21:58:03

Nyt muistui mieleen samaa sarjaa...yks äijä soitti TUOHENPALALLA "La Paloma"-tangon,ja me säestettiin,tuohen saundi muistutti jonkin verran epävireistä trumpettia,ollen kuitenkin wieläkin wittumaisempi,jos mahdollista;-)))

Ai niin, tosta WW:n kommentista tuli mieleen niin absurdia, että ette edes voi kuvitella: Mä oon kerran säestänyt haitaristia!!

Pistäkääs paremmaksi!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)