half 30.11.2005 13:52:40 | |
---|
Toivottavasti ei koskaan! Tulepa kuuleen paikallista haitarikerhoa ja puolikuurojen ukkojen tulkintaa. Nimimerkki Mullakin on haitari Mulla myös. Isä vainaan jäämistöä ja kuulemma ihan laatupeli. Jo varhain musiikilliset näkemyserot ja nuoruuden kapina aiheuttivat pysyvän epäluulon kaikkea haitarimusiikkia kohtaan, vaikka haitari oikein käytettynä osaavissa käsissä jo bändi. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
baron 30.11.2005 15:02:22 (muokattu 30.11.2005 15:02:35) | |
---|
Mulla myös. Isä vainaan jäämistöä ja kuulemma ihan laatupeli. Jo varhain musiikilliset näkemyserot ja nuoruuden kapina aiheuttivat pysyvän epäluulon kaikkea haitarimusiikkia kohtaan, vaikka haitari oikein käytettynä osaavissa käsissä jo bändi. Mulle on tarjottu haitaria: Joltain jäänyt vainajan jäljiltä käyttämättömäksi. Ois varmaan komeen näköistä kun keikalla laittaisi päälleen. Ei kai sitä soittaa tarvitse osata? My name is Baron, Sir Baron. |
omarklah 30.11.2005 15:15:55 (muokattu 30.11.2005 15:17:25) | |
---|
Mulle on tarjottu haitaria: Joltain jäänyt vainajan jäljiltä käyttämättömäksi. Ois varmaan komeen näköistä kun keikalla laittaisi päälleen. Ei kai sitä soittaa tarvitse osata? Ei - voit tehdä saman, kun yks trio paikallisella seurahuoneella. Eli kaikki musa tuli kiippareista. Pystö lauloi, toinen hoiti ne kiipparit ja kolmas seisoi haitari kaulassa ja lauloi stemmoja - vaan ei soittanut sitä. Ja kun lähtivät tauolle - haitari jäi mikkiständin nokkaan yksikseen lavalle. Nauratti. Minua. EDIT: toinen tuosta mieleenjäänyt asia oli sällien yhteensopivat keikka-asut. Pinkit pikkutakit.... Tää sit sanois tälleen... |
häläppääjä 30.11.2005 17:31:43 | |
---|
Jo varhain musiikilliset näkemyserot ja nuoruuden kapina aiheuttivat pysyvän epäluulon kaikkea haitarimusiikkia kohtaan,i. Kyllä monet vittuilut sai pentuna kuulla, kun oli valinnu soittimeksi justiin tuon haitarin. En ymmärrä miksi sitä pitiki valitakin tuo haitara..Tytötki tahto kartella ja naureskella..On tullu jonkilaiset traumat...Heh, joskus aina kuuli kommentin "mikset soita vaikka kitaraa.." Lähetään |
half 30.11.2005 17:54:01 | |
---|
Kyllä monet vittuilut sai pentuna kuulla, kun oli valinnu soittimeksi justiin tuon haitarin. En ymmärrä miksi sitä pitiki valitakin tuo haitara..Tytötki tahto kartella ja naureskella..On tullu jonkilaiset traumat...Heh, joskus aina kuuli kommentin "mikset soita vaikka kitaraa.." Ei naista oikein irronnut kitarallakaan, joten vaihdoin bassoon ja aloin laulaa tunteella silmiä haaveellisesti siristäen. Nyt on muutama vanha puliämmä jo tullut ehdottelemaan, mutta olen pysynyt lujana. Voi tätä heteron tuskaa. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Sertzo S 30.11.2005 17:55:16 | |
---|
Kyllä monet vittuilut sai pentuna kuulla, kun oli valinnu soittimeksi justiin tuon haitarin. En ymmärrä miksi sitä pitiki valitakin tuo haitara..Tytötki tahto kartella ja naureskella..On tullu jonkilaiset traumat...Heh, joskus aina kuuli kommentin "mikset soita vaikka kitaraa.." Monet pillut on jäänyt nuorena saamatta, kun haitaria soitin pändissä stana. Bassoon vaihtaessani pallitkin tyhjeni useammin. ;) |
häläppääjä 30.11.2005 18:02:25 | |
---|
Monet pillut on jäänyt nuorena saamatta, kun haitaria soitin pändissä stana. Bassoon vaihtaessani pallitkin tyhjeni useammin. ;) Haitaristit on saamattomia. Ehkä sen kuitenki korvaa kopsun saanti.. Lähetään |
mnääpänen 30.11.2005 20:08:23 | |
---|
Erellisen bändin hanuristi sai todistettavasti ainakin kerran,otettiin oikein valokuva aktista erinomaisesta kuvakulmasta =).Kuva vain päätyi valitettavasti väärälle henkilölle joten kuulemma selittää piti tyyliin: ei ollu sisällä... |
KoskPaavo 30.11.2005 21:07:04 | |
---|
Mun haitari-ura alkoi siten että upporikkaalta helsinkiläis-serkulta sain Weltmeister-pianohaitarin kun olin n.10-vuotias. Kuitenkaan koulussa ei tuota saanut opettajalle paljastaa, kun oli ns. laestadiolais-uskovainen, muuten musiikkinumero olis ollut vitosen paikkeilla.O tempora , o mores. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
mack the knife 30.11.2005 21:08:08 | |
---|
Monet pillut on jäänyt nuorena saamatta, kun haitaria soitin pändissä stana. Bassoon vaihtaessani pallitkin tyhjeni useammin. ;) Olen minä joskus saanu vaikka sitäkin soitin... Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
Sertzo S 30.11.2005 21:15:05 | |
---|
Olen minä joskus saanu vaikka sitäkin soitin... Joskus sain minäkin, siis joskus. |
pekkajau 30.11.2005 21:17:05 | |
---|
Erellisen bändin hanuristi sai todistettavasti ainakin kerran,otettiin oikein valokuva aktista erinomaisesta kuvakulmasta =).Kuva vain päätyi valitettavasti väärälle henkilölle joten kuulemma selittää piti tyyliin: ei ollu sisällä... Siellä katottin varmaan "maalikameran" kuvaa paljon tarkemmin ja pitempään kun jossain Rinkelimäellä? Kirjoitin mitä kirjoitin! |
mnääpänen 01.12.2005 23:45:08 | |
---|
Niinpä.Alasin oli mallia "voi valtava" ja se ilmeisesti aiheutti hanuristirukalle sen verran paineita ettei ollu hetikään niin jäykkänä ku normaalisti lavalla =)).Kuva todisti sen kiistattomasti.... |
uruttaja 02.12.2005 00:08:24 | |
---|
Joskus sain minäkin, siis joskus. Minäkin oon saanu, vaikka en oo haitaristi enkä basisti. |
baron 02.12.2005 03:13:44 | |
---|
Minäkin oon saanu, vaikka en oo haitaristi enkä basisti. Mäkin silloin kun soitin bassoa ja sit kun vaihdoin kiippareihin, vähän aikaa vielä vanhasta muistista ennenkuin lopahti. My name is Baron, Sir Baron. |
Sertzo S 02.12.2005 07:20:58 | |
---|
Minäkin oon saanu, vaikka en oo haitaristi enkä basisti. Elä valehtele, et varmaan ainakaan aivan äsken. Kohtalotovereita jos noin on. :/ |
uruttaja 02.12.2005 09:08:40 | |
---|
Elä valehtele, et varmaan ainakaan aivan äsken. Kohtalotovereita jos noin on. :/ Eipä ole uskon asia. Faktaa paremminkin. |
omarklah 02.12.2005 09:20:03 | |
---|
Monet pillut on jäänyt nuorena saamatta, kun haitaria soitin pändissä stana. Bassoon vaihtaessani pallitkin tyhjeni useammin. ;) Miten minusta tuntuu, etten sittenkään ole "oikea" basisti... Tää sit sanois tälleen... |
uruttaja 02.12.2005 09:20:56 | |
---|
Miten minusta tuntuu, etten sittenkään ole "oikea" basisti... Oletko muistanut vongata? |
omarklah 02.12.2005 09:22:17 | |
---|
Oletko muistanut vongata? Ai niikö se menee - oon vaan ootellut, että joku nappaa mukaansa :o) Tää sit sanois tälleen... |