Aihe: laivabändit
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
echo66
13.12.2005 22:29:48
Ettet vaan olis sattunu tanssibaariin aina bilebändin aikaan? Kas kun Nordlandialla vuorottelevat lauantaisin huttubändi ja bilebändi, bilepumppu kyntää kolme settiä päivässä esimerkiksi juurikin vaikkapa 90's discoa. Ainakin ne tanssibändit mitä olen itse kyseisessä purkissa nähnyt soittavat aikalailla ns. laarinpohjaosastoa.

EDIT: Tarkennusta tarkennusta...

Niin olisiko vuorossa ollut sitten se bilebändi? Sattumalta sinne tanssibaariin osuttiin ja siellä oli aika tungosta, niin ei oltu pitkään...Eikä tajunnut kysellä orkesterin nimeä.. Ihmettelin vaan kun ei tullut mitään perinteistä matskua..En yleensä tanssi, mutta nyt oli sen verran glögiä suonissa jotta olisi voinut käydä pyörähtämässä... Pubin puolella oli sitten tämä One man band Steve Webb, jota sitten innostuttiin kuuntelemaan..mm. Stevie Raytä ja Hendrixiä ihan tyylikkäästi veteli....
Surf pesee kaiken!!!
Bike n roll
19.04.2006 03:12:37
Mummot pelaa kännyköillä ja surffailee netissä
ja bändienkö pitäis pysyä vuodessa papu.........hä?
Kyllä nämä tänpäiväset mummot ja vaarit on kyllästetty sillä vanhalla töhnällä jo vuosisatojen ajan,on jo aika saada nuorillekkin ohjelmaa...myös laivoille.ovat nykyään niitä maksavampia asiakkaita.Sitäpaitsi itse olen syntynyt v.-60 ja mäkään en sitä huttua kestä metriäkään!
paice60
24.04.2006 19:01:11
Kyllä mitä me siellä (siis laivoilla) ollaan pyöritty, niin silmä on hyvä apuväline. Ensin vähän kattoo millasta porukkaa on ja sitten soittaa sen mukaan. Eli kaikille vähän kaikkea periaatteella.
Ajattelenko....siis olenko?
vanhami
25.04.2006 07:27:51 (muokattu 25.04.2006 07:29:44)
Anteksi nyt vaan kaikki tansin ystävät. Itselle tuntuu jotenkin kaukaiselta lähteä pyöriskelemään pitkin lattiaa kuin päätön kana emännän kanssa. Tai vaikka pomppimaan kun hullu bilebiisien tahtiin.

Viimeksi viihdyntin itseäni laivalla seuraamalla laivabändin pieruhuumoria ja vetämällä perseet niin olalle, että jalat kantoi vaivoin hyttiin.

Mutta kukin hoitaa hommansa tavallaan.

;)

Kyseessä oli varmaan se discobändin vuoro tuolloin siellä lauteilla.

Miten muuten muiden soitajien tanssimaku. Bändin jätkien kanssa ollaan monesti eskusteltu aiheesta. Basisti on oikea parkettien partaveitsi, mutta muita ei saa tanssilattialle.
manjaana
25.04.2006 07:32:00
Mummot pelaa kännyköillä ja surffailee netissä
ja bändienkö pitäis pysyä vuodessa papu.........hä?
Kyllä nämä tänpäiväset mummot ja vaarit on kyllästetty sillä vanhalla töhnällä jo vuosisatojen ajan,on jo aika saada nuorillekkin ohjelmaa...myös laivoille.ovat nykyään niitä maksavampia asiakkaita.Sitäpaitsi itse olen syntynyt v.-60 ja mäkään en sitä huttua kestä metriäkään!

Nuorillekkin ohjelmaa...., sitäkö nyt ei muuten ole vai. Kyllä mä ainakin tsekkaan tarjonnan ja sen mukaan risteilyn.
MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit
baron
25.04.2006 07:42:54

Miten muuten muiden soitajien tanssimaku. Bändin jätkien kanssa ollaan monesti eskusteltu aiheesta. Basisti on oikea parkettien partaveitsi, mutta muita ei saa tanssilattialle.

Ihan niinkuin meillä!
Joskus tultu sitä hakemaan kesken piisin tanssimaan ja se lähtenyt.
Onks' se joku sisäänrakennettu ominaisuus basisteille?
My name is Baron, Sir Baron.
Sertzo S
25.04.2006 07:57:09
Ihan niinkuin meillä!
Joskus tultu sitä hakemaan kesken piisin tanssimaan ja se lähtenyt.
Onks' se joku sisäänrakennettu ominaisuus basisteille?

Mielestäni ei ole!
omarklah
25.04.2006 08:24:26

Meidän bändin basisti ei tanssi.
Muut kylläkin joskus - pillun perään kun ovat. Paitsi pystö - joka on vastakkaista sukupuolta.
Tää sit sanois tälleen...
Musiikkia korville
25.04.2006 08:41:06

Itellä ei oikein taitu, mut olis ihan kiva osata... Oon jokusen kerran kyllä yrittäny ja yks typy on jonkin verran mulle opettanu kys hommaa. Eiköhän se siitä pikkuhiljaa... Rumpalimme tanssii sillon tällön mut ei usein. Basistin oon pari kertaa nähny tanssimassa. Muut kolme ei.
Olen hidas mutta tyhmä
Bike n roll
25.04.2006 09:54:57
Nuorillekkin ohjelmaa...., sitäkö nyt ei muuten ole vai. Kyllä mä ainakin tsekkaan tarjonnan ja sen mukaan risteilyn.
Vuodesta 0-lähtien on joka ainoossa kuppilassa ja niemen notkossa tuputtettu noita H...VETIN huttubiisejä aina v:een 2000 asti ja eletty mummojen ehdoilla. Mummot suklaalevyineen ja jaffoineen eivät kustanna laivojen ja raflojen musakkitarjontaa .Nuoret(aika laaja käsitys) käyttää rahnaa! Maailma muuttuu Eskoseni.................toivottavasti vielä musapuolellakin....
Ps. ns.nuoret ja nuorekkaat ovat paljon suvaitsevaisempia kuin vanhukset ja metsiemme humppa-asukit.Jos Nuoret olis valittanut musiikista yhtä paljon kuin kalkkikset, niin laivoilla ei olis soinut vanha tanssimusa 70-luvun jälkeen.
baron
25.04.2006 10:11:29

Nuoret(aika laaja käsitys) käyttää rahnaa! Maailma muuttuu

Mitä vitun rahnaa?
Vanhemmat, joilla lapset maailmalla, autot, asunnot, mökit hankittu, velat maksettu, elämänsä suurimmilla tuloilla, niillä olisi rahnaa, mutta unohdettu täysin markkinoinnin kohderyhmänä, niille ei tarjota kuin seniorikerhoja, vaikka ne pystyisi kuluttamaan mitä tahansa mihin tahansa, joutuvat hätäpäissään ostamaan Nokian osakkeita, joita kuitenkaan eivät saa hautaan mukaansa, kun muutakaan ei tarjolla.
laulava runpali
25.04.2006 10:39:34

Minusta tanssimuusikon pitää osata tanssia, on sitte vähä tietoa miten se soitto olis mahd. tanssittavaa.Ite en edes tunne muusikoita jotka EI osais tanssia. ja kyllähän se tempokin on välistä aika tärkeä juttu ja pienestä kiinni...Tietää paremmin ku tanssii.(kunhan ei aina kuuntele niitä neljää paria jotka on käyny 2 kertaa tanssikursseilla ja valittaa et täs cha chassa ois pitäny olla tempo 117.8!!)kiitos. Aina humpat hiukan ylitempolla!! :)
Kukkakeppistandit rulettaa!!
KoskPaavo
25.04.2006 10:40:34
Baronille plussat harvinaisen osuvasta kommentista.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
EP
25.04.2006 10:44:06
Mitä vitun rahnaa?
Vanhemmat, joilla lapset maailmalla, autot, asunnot, mökit hankittu, velat maksettu, elämänsä suurimmilla tuloilla, niillä olisi rahnaa, mutta unohdettu täysin markkinoinnin kohderyhmänä, niille ei tarjota kuin seniorikerhoja, vaikka ne pystyisi kuluttamaan mitä tahansa mihin tahansa, joutuvat hätäpäissään ostamaan Nokian osakkeita, joita kuitenkaan eivät saa hautaan mukaansa, kun muutakaan ei tarjolla.

Onhan VIINAA! 8))
baron
25.04.2006 10:54:53

Onhan VIINAA! 8))

Pullo colberttiä päivässä ei tee vasta kuin 300.
Mihis loppu 5000 pistetään?
jjussila
25.04.2006 10:59:27

Maksullisiin naisiin....eikäkö; ihan totta tuossa törisit...
... ja kyllä jämpti on näin!?..
EP
25.04.2006 11:06:04 (muokattu 25.04.2006 11:07:43)

Onhan aina kavereita.. ittellä ei oo tommosia ongelmia mutta mulla on kaveri, jonka vaimo kuulemma keksii hyviä keinoja keventää sen pankkitiliä, että kai ne noi naiset on kanssa yksi mihin uppoo, muodossa jos toisessakin..

Ei vaan kyllä tää musiikki homma on nykyään aika paljon nuorille suunnattu, vaikka vanhemmatkin varmaan kyllä tarttis.. en tiiä, ei vanhemmat kai ostele niin paljon levyjä kun nuoret ja kuitenkaan kuluta muutenkaan niin paljon musiikkia??
KoskPaavo
25.04.2006 12:54:18
Mulla on tuosta 60-80 -vuotiaille suunnatusta musiikista yksi omakohtainen esimerkki. Tuonikäiset yleisesti ottaen tykkää jumalattomasti haitarinsoitosta , mutta kun sitä menee tarjoamaan niille (maksullisesti) niin ei se enää niin paljoa kiinnostakaan.Ikävä kyllä.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
paice60
25.04.2006 13:01:19
Minusta tanssimuusikon pitää osata tanssia, on sitte vähä tietoa miten se soitto olis mahd. tanssittavaa.Ite en edes tunne muusikoita jotka EI osais tanssia. ja kyllähän se tempokin on välistä aika tärkeä juttu ja pienestä kiinni...Tietää paremmin ku tanssii.(kunhan ei aina kuuntele niitä neljää paria jotka on käyny 2 kertaa tanssikursseilla ja valittaa et täs cha chassa ois pitäny olla tempo 117.8!!)kiitos. Aina humpat hiukan ylitempolla!! :)

Tuo on ihan totta . Itse tanssin jos on vaimo mukana. Muuten ei viitsi lähteä. Joskus lähdetään vaimon kanssa vapaapäivänä oikein lavatansseihin, edellyttäen että bändiä/solistia viitsii kuunnella.Jostain kumman syystä on tullut siihenkin aika kriittiseksi, mikähän siinäkin on.
Ajattelenko....siis olenko?
KoskPaavo
25.04.2006 13:07:00
Tuo on ihan totta . Itse tanssin jos on vaimo mukana. Muuten ei viitsi lähteä. Joskus lähdetään vaimon kanssa vapaapäivänä oikein lavatansseihin, edellyttäen että bändiä/solistia viitsii kuunnella.Jostain kumman syystä on tullut siihenkin aika kriittiseksi, mikähän siinäkin on.

Viimeiseen lauseeseen viitaten; se liittyy ikääntymiseen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)