jon lord 24.11.2005 12:36:42 | |
---|
Ketä tämä nyt kiinnostaisi. Sertzo prk..... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
uruttaja 24.11.2005 12:54:39 | |
---|
Sertzo prk..... Sertso, savolaisuuden ruumiillistuma. |
Sertzo S 24.11.2005 13:10:35 | |
---|
Sertso, savolaisuuden ruumiillistuma. Minäkö savolainen? Pientä rajaa siellä Oulun puolessa prle! ;) |
jmercy 24.11.2005 13:38:50 | |
---|
Rumpali lähti pois mutta onneksi yleisön joukossa oli keikan myynyt puolalainen ohjelmatoimiston pyörittäjä/rumpali joka tuli välittömästi lauteille ja sanoi meille: hymyilkkä pojat. Ne oli kolmisin ryypänneet koko yön mutta basisti ja tää myyjä oli tajunneet mennä nukkumaan edes vähäksi aikaa. Oisko ollu Vode? |
KoskPaavo 24.11.2005 16:31:25 | |
---|
Näinhän se menee. Merimiesjutut on merimiesjuttuja kuten sinäkin varsin hyvin tiedät. Haluaisin nähdä semmosen henkilön joka vetää 5 viikkoa koko ajan kuppia oikein huolella ja samalla hoitaa keikat ammattilaisen tapaan. Yks koillismaalainen kerran yritti, mutta se sai Turussa kenkää vajaan kolmen viikon kuluttua avauksesta. Yhden melkein olen nähnyt, mutta sillekin tuli välipäiviä tai mopo karkas käsistä. Täs siul o semmone.. Tosin kupin ottaminen oli tosi huolellista, päivisin ei yhtään ja iltakeikka kun alkoi kymmeneltä niin tasaisesti tauoilla niin että kliimaksi oli 02.30.Ja sitten messiin ja sitten Lehväslaihon kirjan pariin. Viipurinlaivalla seitsemän risteilykautta samassa hytissä kaverin kanssa , kyllä se kodilta alkoi tuntua. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
Martso 24.11.2005 16:43:49 | |
---|
Täs siul o semmone.. Tosin kupin ottaminen oli tosi huolellista, päivisin ei yhtään ja iltakeikka kun alkoi kymmeneltä niin tasaisesti tauoilla niin että kliimaksi oli 02.30.Ja sitten messiin ja sitten Lehväslaihon kirjan pariin. Viipurinlaivalla seitsemän risteilykautta samassa hytissä kaverin kanssa , kyllä se kodilta alkoi tuntua. Ette vastaa hakemaamme henkilöä. Kertomassanne tapauksessa alkoholin kanssa on toimittu tarkkaavaisesti ja huolellisuutta noudattaen: vahinkoja ei pääse syntymään. Kerran meinas olla hyvä meininki, mut ei sitte ollukkaan! |
jon lord 24.11.2005 17:46:30 | |
---|
Oisko ollu Vode? Juuri sama mies. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
KMT 24.11.2005 17:56:21 | |
---|
Minkämoiset hytit o yleensä varattu pändreille? |
jon lord 24.11.2005 18:26:00 | |
---|
Minkämoiset hytit o yleensä varattu pändreille? Yleensä semmoisia ahtaita luukkuja. Europa oli ainakin mulla ainoa jossa oli tv hytissä ja silloin vaan kun oltiin solisti bändissä. Muissa ei ole ollut. Europalla kun olin päiväbändin kanssa niin hytit oli suoraan ravintolan yläpuolella. Kolmeen asti yöllä kuului jyske hyttiin. Korvalaput pelasti paljon. Harvemmin ikkunallisia hyttejä ja jostain käytävän perältä. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Eddy 24.11.2005 18:36:44 | |
---|
Minkämoiset hytit o yleensä varattu pändreille? Aika vaatimattomat: Ahdas sauna, liian lyhyt uima-allas ja poreammeetkin on aika sattuman kauppaa. Koskettelen soittimia... |
KMT 24.11.2005 18:48:57 | |
---|
Yleensä semmoisia ahtaita luukkuja. Europa oli ainakin mulla ainoa jossa oli tv hytissä ja silloin vaan kun oltiin solisti bändissä. Muissa ei ole ollut. Europalla kun olin päiväbändin kanssa niin hytit oli suoraan ravintolan yläpuolella. Kolmeen asti yöllä kuului jyske hyttiin. Korvalaput pelasti paljon. Harvemmin ikkunallisia hyttejä ja jostain käytävän perältä. Noh euroopalla nyt o meleki joka hytis teevee. |
jon lord 24.11.2005 18:54:21 | |
---|
Noh euroopalla nyt o meleki joka hytis teevee. ja Operalla..sekä Christer Panelius. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
mack the knife 24.11.2005 21:26:36 | |
---|
Aivan totta. Minulla oli säännöllinen rytmi tekemisissäni. Aamulla herätys,aamupalalle, pieni kävelylenkki kannella. Sitten vähän aikaa joko musiikin teorian opiskelua(Siihen aikaan opiskelin) tai harjoittelua (syna hytissä). Sitten päiväveto. Ruokailu , lenkki kannella ja saunaan. Hytissä lueskelin kirjoja tai kuuntelin musaa. Pieni pyörähdys laivan ravintolassa pikku iltapala messissä ja sitten nukkumaan. Tätä rytmiä noudatin melko säännöllisesti. Mulla kanssa. Puoli kymmenen herätys, suihkuun ja yskimään aamutervat pihalle. Sitten Visinen ja muiden kaunistautumisien jälkeen TSIH! ja St.Brendan´s kermalikööriä päälle. Sitten tiukka paukku, vähän ennen 12 setille menoa toinen. Tauolla baariin investoimaan salmariin ja tuoppiin, oli poikkeuksetta tarjouksessa. Toinen setti jo hienoa juhlaa. Tauolla investointibaariin. Kolmas setti. Soitot olikin sitten päiväksi siinä, sitten pienet päiväpöröt. Illalla 22 herätys, puoli tuntia hampaiden pesua. TSIH!, kermalikööri. Sitten pari tiukkaa paukkua ja lauteille. Tauolla hyttikäytävällä TSIH! ja pari paukkua. Lauteille. Siinäpä se iltakeikka olikin. Hyttikäytävälle TSIH! ja muutama paukku. Hyttikeskustelut tai kerholle. Messin kautta punkkaan. Aamulla puoli kymmenen herätys, suihkuun... :) :) :) Paha on Pekan pierrä ku ei ole persettä. (vanha lappilainen sananlasku) |
backwood 24.11.2005 21:55:31 | |
---|
Mulla kanssa. Puoli kymmenen herätys, suihkuun ja yskimään aamutervat pihalle. Sitten Visinen ja muiden kaunistautumisien jälkeen TSIH! ja St.Brendan´s kermalikööriä päälle. Sitten tiukka paukku, vähän ennen 12 setille menoa toinen. Tauolla baariin investoimaan salmariin ja tuoppiin, oli poikkeuksetta tarjouksessa. Toinen setti jo hienoa juhlaa. Tauolla investointibaariin. Kolmas setti. Soitot olikin sitten päiväksi siinä, sitten pienet päiväpöröt. Illalla 22 herätys, puoli tuntia hampaiden pesua. TSIH!, kermalikööri. Sitten pari tiukkaa paukkua ja lauteille. Tauolla hyttikäytävällä TSIH! ja pari paukkua. Lauteille. Siinäpä se iltakeikka olikin. Hyttikäytävälle TSIH! ja muutama paukku. Hyttikeskustelut tai kerholle. Messin kautta punkkaan. Aamulla puoli kymmenen herätys, suihkuun... :) :) :) voin todistaa ja taata että tuo rytmi pitää paikkansa.se sulla "unohtui" että aina et tullut omin jaloin aamuyöllä poispäin..... humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa.... |
mack the knife 24.11.2005 22:05:02 | |
---|
voin todistaa ja taata että tuo rytmi pitää paikkansa.se sulla "unohtui" että aina et tullut omin jaloin aamuyöllä poispäin..... Älä saatana, en se minä ollut kellä oli pää pizzassa. Ja toisaalta, sehän oli vapaa-aikaa... Paha on Pekan pierrä ku ei ole persettä. (vanha lappilainen sananlasku) |
uruttaja 25.11.2005 00:57:01 | |
---|
Älä saatana, en se minä ollut kellä oli pää pizzassa. Ja toisaalta, sehän oli vapaa-aikaa... Eikä se niin nöpönuukaa ole ole ,minkälaiset hytit on bändäreille, tai onko ne edes samalla kongilla, pääásia että saa pillua, |
jon lord 25.11.2005 10:42:21 (muokattu 25.11.2005 10:43:01) | |
---|
Mulla kanssa. Puoli kymmenen herätys, suihkuun ja yskimään aamutervat pihalle. Sitten Visinen ja muiden kaunistautumisien jälkeen TSIH! ja St.Brendan´s kermalikööriä päälle. Sitten tiukka paukku, vähän ennen 12 setille menoa toinen. Tauolla baariin investoimaan salmariin ja tuoppiin, oli poikkeuksetta tarjouksessa. Toinen setti jo hienoa juhlaa. Tauolla investointibaariin. Kolmas setti. Soitot olikin sitten päiväksi siinä, sitten pienet päiväpöröt. Illalla 22 herätys, puoli tuntia hampaiden pesua. TSIH!, kermalikööri. Sitten pari tiukkaa paukkua ja lauteille. Tauolla hyttikäytävällä TSIH! ja pari paukkua. Lauteille. Siinäpä se iltakeikka olikin. Hyttikäytävälle TSIH! ja muutama paukku. Hyttikeskustelut tai kerholle. Messin kautta punkkaan. Aamulla puoli kymmenen herätys, suihkuun... :) :) :) No voi prk....,mutta herätys ja nukkumaan meno ajat osui kumminkin kohdalleen. Nauroin muuten kerran ihan per....sti kun jätkillä oli hirvee kusihätä ja ne kiemurteli koko setin ajan. Setin viimeisestä biisistä ei ollut loppusoinnut kunnolla päättyneet niin kaikki ryntäs vessaan. Solisti jäi hölmistyneenä kattomaan perään että minne ne jätkät katos. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
R.Syke 26.11.2005 20:42:15 | |
---|
Nää laivavedot on ala, johon en ole koskaan joutunut enkä joudu. Seurannut olen ja hattua nostan niille, jotka siellä ahkeroivat. Paitsi ne ei elävät... Keuhksprh!® |
KMT 01.12.2005 02:14:52 | |
---|
Onks Viikingillä ja Siljalla muusikon kannalta mitää eroa? |
mr.muzak 01.12.2005 02:27:21 | |
---|
Onks Viikingillä ja Siljalla muusikon kannalta mitää eroa? Siljalla pitää olla pitempään että saa slabin, viikkarilla yhdestä keikastakin kerran kuussa. Bändistä ja laivasta riippuen soittoajat ja majoitukset. Eipä niissä pahemmin eroja ole. |