Aihe: Tapani Kansa ja säestävä orkesteri
1 2 3 4 518 19 20 21 22
Simplex
20.11.2005 20:35:59

Musta kynä sudokussa!

Joo ja mulla ruskea paska housuissa....

Jos nää edellä mainitut jutut Tapsasta on totta niin voihan perkules sentään että voi ihminen olla nöyrä ja tyhmä kun viittii katella sellaista persläpeä ja niellä kaikki mitä se nuija syytää. Mä kun oon aina pitäny Kansaa tolkun miehenä...
Nämä huoraamis puheet olen yleensä jättänyt omaan arvoonsa koska ne on lähes poikkeuksetta sellaisten tyyppien juttuja joilta ei iskelmä/tanssihuttu taitu. Nyt silti olen sitä mieltä että jos muusikko viitsii soittaa työkseen vielä tuollaisten edellä mainittujen tapahtumien jälkeen tuollaisten edellä mainittujen taiteilijoiden taustabändissä niin kyllä silloin on kysymys pahemmanlaatuisesta huoraamisesta. Missä on muusikoiden työsuojeluvaltuutettu kun sitä taas tarvittaisiin...
Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun!
Tankoprinssi
20.11.2005 21:43:10

Viimekesä keikallaan Tapsa kyllä jopa ihan kehuikin bändiään ja pyysi heille erikseen ablodit , kun soittivat niin hyvin. Bändissä oli joku tuuraaja rumpalina ja Tapsa sanoi, että : "Hyvin .... soitti. Ei ollut kertaakaan edes komppi hukassa , niinkuin solistilla oli ".

Viimeksi kun ko herran keikalla näin, niin silloinkin rumpalilla komppi oli kohdillaan mutta mr "Känsä" huusikin tälle rumpalille: "s-tana se on a-molli!".

Joten se se tämän joidenkin arvostaman? taiteilijan musiikkitietämyksestä.

Voi saakeli, kun mä taas alennuin edes kommentoimaan tästä herrasta, kun olen itselleni luvannut, etten lausu edes hänen nimeään. Oisko viime viikko Amsterdamissa sekoittanut munkin pään? Nimittäin äidin pikkupoika oli muilla mailla.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
R.Syke
20.11.2005 22:01:22 (muokattu 20.11.2005 22:02:10)
Juu. Sen rumpalin a-molli on järkyttävä! Känsäläiset, medsorgare.
Sperde
20.11.2005 22:10:43
Ko. solistin kanssa paras taktiikka oli se, että veti verbaalisesti vastapalloon korkojena kera, millainen sammakko herra Solistin suusta sitten milloinkin pulpahti. Ottihan se piipitys pattiin, mutta saatiin konsertit kunnialla läpi...
Safira
21.11.2005 00:00:04
Kyllä mun täytyy silti sanoa,että olen mä kuullut Tapsasta paljon positiivisiakin juttuja. Ja aika useinkin olen kuullut sen keikoillaan myös kehuneen bändiään.
Kerrankin ,kun joku mies kiitteli Tapsaa hyvästä keikasta, niin TK vastas ,että hällä on niin hyvä bändi ja yksitellen kehui jokaisen bändinsä soittajan sille miehelle.
pekkajau
21.11.2005 00:05:04
Kyllä mun täytyy silti sanoa,että olen mä kuullut Tapsasta paljon positiivisiakin juttuja. Ja aika useinkin olen kuullut sen keikoillaan myös kehuneen bändiään.
Kerrankin ,kun joku mies kiitteli Tapsaa hyvästä keikasta, niin TK vastas ,että hällä on niin hyvä bändi ja yksitellen kehui jokaisen bändinsä soittajan sille miehelle.

Hitlerillä oli kuulema vain yksi kives!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Martso
21.11.2005 00:05:13

Joo. Eiköhän se hälläkin ole niin ku meillä muillakin: päivä kerrallaan.
Kerran meinas olla hyvä meininki, mut ei sitte ollukkaan!
ronkeli
21.11.2005 01:19:02 (muokattu 21.11.2005 01:24:51)
Joo. Eiköhän se hälläkin ole niin ku meillä muillakin: päivä kerrallaan.

Kyllähän se noinkin varmasti on.
ronkeli
21.11.2005 01:20:30
Ko. solistin kanssa paras taktiikka oli se, että veti verbaalisesti vastapalloon korkojena kera, millainen sammakko herra Solistin suusta sitten milloinkin pulpahti. Ottihan se piipitys pattiin, mutta saatiin konsertit kunnialla läpi...

Annappa joku hyvä esimerkki :)
Botox
21.11.2005 13:32:17 (muokattu 21.11.2005 13:35:36)
Eräällä keikalla Tapsa ei pitänyt siitä, kun kitaristi piti soittaessaan plektraa suussaan, vaan nappasi sen soittajan suusta ja heitti maahan.
Biisin loputtua Tapsa sitten kyllä itse siitä lattialta sen plekrtran poimi ja ojensi takaisin kitaristille jotain aika napakasti kommentoiden.
Fuzzy Boner
21.11.2005 15:05:10
Eräällä keikalla Tapsa ei pitänyt siitä, kun kitaristi piti soittaessaan plektraa suussaan, vaan nappasi sen soittajan suusta ja heitti maahan.
Biisin loputtua Tapsa sitten kyllä itse siitä lattialta sen plekrtran poimi ja ojensi takaisin kitaristille jotain aika napakasti kommentoiden.

Multa se potkas joskus pedaalin sähköpianosta ja sähisi: "Älä koske pedaaliin"
Saapuilija
KoskPaavo
21.11.2005 15:47:08

Kumma heppu, huh, huh.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
jon lord
21.11.2005 16:41:17

Olisit vastannut että jos sinä et kajoa minun pianooni niin minä en kajoa sinun tenoriisi.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Ukko
21.11.2005 16:44:57

Mulla on 12 min Cooperissa.

Vaan minäpä olen juossut sen 10:neen minuuttiin. On sen verta kova kunto 8p
ronkeli
21.11.2005 16:46:02
Olisit vastannut että jos sinä et kajoa minun pianooni niin minä en kajoa sinun tenoriisi.

HEHHEE! :DD
jon lord
21.11.2005 17:02:52
Vaan minäpä olen juossut sen 10:neen minuuttiin. On sen verta kova kunto 8p

Eikös se lapin miehen cooperin testi ole se että koittaa olla 12 min. ilman viinaa?
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Martso
21.11.2005 17:26:55
Eikös se lapin miehen cooperin testi ole se että koittaa olla 12 min. ilman viinaa?

Mitäs se Jämpsän herra siellä huuteleepi. Met oomma ihan tavallisia juoppoja lappilaisetki. :)
Kerran meinas olla hyvä meininki, mut ei sitte ollukkaan!
Sperde
21.11.2005 20:04:12
Annappa joku hyvä esimerkki :)

No vaikka että" Jumalauta jos toi piipitys ei lopu, leivon sua lättyyn ja laitan nopeusrajoittimen sun Bemariin. Ja jos ei sekään auta niin laulan ite..." :)

Kylä hiljeni...
Safira
21.11.2005 20:12:14
No vaikka että" Jumalauta jos toi piipitys ei lopu, leivon sua lättyyn ja laitan nopeusrajoittimen sun Bemariin. Ja jos ei sekään auta niin laulan ite..." :)

Kylä hiljeni...

Pakko antaa plussa :D
Simplex
21.11.2005 20:29:00

Kylä hiljeni...

Siis koko kylä vai?
Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)