tiukkapipo 18.11.2005 14:13:29 | |
---|
Minä kuulin kerran kun se sanoi Tokazierille että "vedä silleen bachmaisesti" Näin joskus pätkän Bumtsibummista, jossa T. Kansa ja Jyrki Anttila (vai mikä se nuoremman polven oopperatenorin nimi onkaan) vetivät kahteen pekkaan jotain tenoriaariatyyppistä loppuhuipennusta. T. Kansa alkoi hillitsemään ja ohjaamaan Anttilaa kun hän alkoi kiskoa ilmaa palkeisiinsa ja aikoi ruveta tuuttaamaan biisin huippukohtaa oikein kunnolla kovaa ja korkealta. MUTTA mielestäni T. Kansa teki tässä ihan oikein, vaikka kuinka kusipäiseltä tekonsa vaikuttaisikin. Siinä näki, että vähän vanhempi ja kokeneempi pelimanni on oppinut, että biisin huippukohdan voi vetää vähän keveämminkin ja kauniisti, niin viesti menee joskus perille paremmin kuin sankaritenorimaisesti mylvimällä. |
Safira 18.11.2005 14:43:51 (muokattu 18.11.2005 14:45:06) | |
---|
Näin joskus pätkän Bumtsibummista, jossa T. Kansa ja Jyrki Anttila (vai mikä se nuoremman polven oopperatenorin nimi onkaan) vetivät kahteen pekkaan jotain tenoriaariatyyppistä loppuhuipennusta. T. Kansa alkoi hillitsemään ja ohjaamaan Anttilaa kun hän alkoi kiskoa ilmaa palkeisiinsa ja aikoi ruveta tuuttaamaan biisin huippukohtaa oikein kunnolla kovaa ja korkealta. MUTTA mielestäni T. Kansa teki tässä ihan oikein, vaikka kuinka kusipäiseltä tekonsa vaikuttaisikin. Siinä näki, että vähän vanhempi ja kokeneempi pelimanni on oppinut, että biisin huippukohdan voi vetää vähän keveämminkin ja kauniisti, niin viesti menee joskus perille paremmin kuin sankaritenorimaisesti mylvimällä. Joo, mä muistan tuon myös. Ja minustakin Tapsa toimi siinä kohtaa oikein. Biisi oli muistaakseni "Auringon lapset" Mun mielestä se Anttilan mylviminen ei missään nimessä ollut kauniin ja tunteikkaan kuuloista. Se Anttilan kailotus pilasi laulun herkkää tunnelmaa ,mutta onneksi Tapsa hillitsi sitä siinä yhdessä kohtaa sen verran ,että biisistä saatiin sentään jotain pelastettua. |
buntta 18.11.2005 16:45:06 | |
---|
Mun käsityksen mukaan "Irti Humpasta" on kovan luokan Pro. Täysin väärä käsitys:-) |
baron 19.11.2005 03:28:57 | |
---|
Täysin väärä käsitys:-) Joo, kyllähän niitä hyviä musanäytteitä saa mistä tahansa "lainattua". My name is Baron, Sir Baron. |
R.Syke 19.11.2005 08:12:30 | |
---|
Joo, kyllähän niitä hyviä musanäytteitä saa mistä tahansa "lainattua". -Lainaisitko? |
baron 19.11.2005 09:35:39 | |
---|
-Lainaisitko? Oota niin soitan ja lähetän MP3:n. Mitä sais olla, klassista, heviä, svingiä? My name is Baron, Sir Baron. |
Jaskaa pakoon 19.11.2005 10:59:09 | |
---|
Irtin musanäytteet on kyllä itse soitettuja loistavien soittokavereiden kanssa ja keikalla. |
Fuzzy Boner 19.11.2005 12:07:37 | |
---|
Irtin musanäytteet on kyllä itse soitettuja loistavien soittokavereiden kanssa ja keikalla. Irti mun humpasta. Se on joku turisti kuitenkin ;) Nii, missäs luuraat, tuus tänne kertoo IH juttuja taas; sua on muutenki kaivattu!! Saapuilija |
Ukko 19.11.2005 12:20:23 | |
---|
Oota niin soitan ja lähetän MP3:n klassista hevi svingiä Baron kehitti uuden musatyylin. |
Fuzzy Boner 19.11.2005 12:21:55 | |
---|
Baron kehitti uuden musatyylin. Musatyylejä pitää tullaki ku sieniä sateella! Onkohan muuten IH siinä kirjassa? Saapuilija |