Sandy 08.11.2005 22:04:58 | |
---|
Suomalaisilla on muutenkin ihan turhan huono itsetunto, niin on se hyvä, että joku uskaltaa sanoa, että mä oon hyvä jossain. Juu, näinhän se on. Mut edelleen, liika on liikaa. Kyllä kaikki täällä jo tietää, et J on hyvä ja saa hyvää palautetta.. Jos tulee uusia tyyppejä, niin niillehän vois sitten ihan erikseen mainita asiasta, vaikka pikaviestillä... ;) Hymiö perään, mut ei taida tässä kohtaa enää auttaa, kettuiluahan tää on. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
baron 08.11.2005 22:13:23 | |
---|
Mäkin olisin muuten hyvä, mutta mulla on yksi vika: Häiritsevä vaatimattomuus! My name is Baron, Sir Baron. |
isojussi 08.11.2005 22:38:00 | |
---|
HOHO! Eissssssss..... Mutta kun mä OON niin hyvä. Mulla on tavoitteena olla maan paras OMB. Itte asiassa OMSSB - OneManSuperShowBand!!!!! Mut mä kans tiedän millä mä siihen pääsen: Tiedän missä oon hyvä ja missä en. But it's for me to know and tou to find out. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
isojussi 08.11.2005 22:40:05 | |
---|
Miks pitää laittaa hymiö perään, jos kehuu itteensä tosissaan? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
poppamies 08.11.2005 23:10:19 | |
---|
...Mut ketuttaa toi IJ:n tapa kehua itteensä...Aina noi samat itsekehut! Kyllähän sitä juu noista yksityiskeikoista saa AINA (ihan poikkeuksetta) todella hyvää palautetta, vaikka olis millasta sontaa väännetty... Elä sinä ope hauju Jussia. Jussi soittaa mitä haluaa, toiset soittaa mitä osaavat... Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN! |
samulijp 09.11.2005 00:03:57 (muokattu 09.11.2005 00:07:08) | |
---|
Miks pitää laittaa hymiö perään, jos kehuu itteensä tosissaan? Eikös omakehu haise? :) Mäkin olisin muuten hyvä, mutta mulla on yksi vika: Häiritsevä vaatimattomuus! No mutta tyyli ja herrasmiesmäisyys onkin paljon toimivampia ja mukavempia asioita kuin omakehu! "Kaikki muu paitsi musiikki on turhaa" Mnet |
pekkajau 09.11.2005 00:04:58 | |
---|
Elä sinä ope hauju Jussia. Jussi soittaa mitä haluaa, toiset soittaa mitä osaavat... Kohta tuhon su lukihäriöön joku puutuu! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
pekkajau 09.11.2005 00:10:22 | |
---|
Baron on Baron... ja hyvä sellainen! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Sandy 09.11.2005 00:28:50 | |
---|
Elä sinä ope hauju Jussia. Jussi soittaa mitä haluaa, toiset soittaa mitä osaavat... Enhän mä hauku ketään. Totesin vaan, että ärsyttää ylenmääräinen itsekehu. Olen sanottavani tästä aiheesta sanonut, kiitos kaikille osallistujille! :) Tää kevensi mun mieltä kummasti. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
isojussi 09.11.2005 05:51:37 (muokattu 09.11.2005 05:52:04) | |
---|
Enhän mä hauku ketään. Totesin vaan, että ärsyttää ylenmääräinen itsekehu. Olen sanottavani tästä aiheesta sanonut, kiitos kaikille osallistujille! :) Tää kevensi mun mieltä kummasti. Ja kaikki lähti siitä, että mä totesin asiakkaan maksavan mulle mielellään trion hinnan, kun ensin syytettiin hinnanpolkemisesta. Opetaja on hyvä ja opetaa vaan muta opetelee sisälukuakin kans. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Timi 09.11.2005 07:09:43 | |
---|
Pärkkele! Yhtään verollista hääkeikka ei olla tehty.Eikä aiota tehdäkkään! |
Timi 09.11.2005 07:11:49 | |
---|
Sitäpaitsi,oliks toi joku jalu taipi talu? |
poppamies 09.11.2005 07:59:35 (muokattu 09.11.2005 08:01:31) | |
---|
Kohta tuhon su lukihäriöön joku puutuu! Minä kirjoitan mitä haluan, toiset kirjoittavat mitä osaavat... P.S. Se oli vain lönttivirhe...kun tuo j a k on laitettu virhekkäin... Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN! |
Riksteri 09.11.2005 08:19:27 | |
---|
Opetaja on hyvä ja opetaa vaan muta opetelee sisälukuakin kans. No nyt nämä muut muusikot eivät ymmärrä Iso-J:n pohjalaisuuden syvintä olemusta, sen kummemmin kuin myynninedistämistäkään :) Opas pohjalaisuuden ymmärtämiseen: http://www.saunalahti.fi/ajr78/sanaframe.html Not that Hillman takes it all that seriously to begin with. "If the audience can't dance to it," he says of the Swamis' eclectic set list, "then they can at least laugh at it." |
isojussi 09.11.2005 12:37:25 | |
---|
No nyt nämä muut muusikot eivät ymmärrä Iso-J:n pohjalaisuuden syvintä olemusta, sen kummemmin kuin myynninedistämistäkään :) Opas pohjalaisuuden ymmärtämiseen: http://www.saunalahti.fi/ajr78/sanaframe.html Soot oikias! Mun hurttaskooppi: "Vesipeto (21.1. - 19.02.) Koiranilimoja on piisannu, mutta tuskin oot sitä huamannukkaan, ku oot nii keskittyny loikoolemahan takan eres. Siinä filosovoiressas oot ruvennu ihimettelemähän, notta miksei kukaa oo keksiny koirillen sisävessaa. Paremman puuttehes nostat silloon tällöön jalakaa laattiakaivon päällä." Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
isojussi 09.11.2005 12:39:03 | |
---|
Pärkkele! Yhtään verollista hääkeikka ei olla tehty.Eikä aiota tehdäkkään! Nö hälvetti! Katos Timi toi tänpäivänen keikkakysely bänditorilta. Se olis mun keikka - jollen olis jo sinä päivänä varattu. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
kuunsirppi 09.11.2005 13:14:50 | |
---|
Nö hälvetti! Katos Timi toi tänpäivänen keikkakysely bänditorilta. Se olis mun keikka - jollen olis jo sinä päivänä varattu. Mä just ajattelin kans sua, että se olis sun juttu. Mekin ollaan varattuja tolloin, eikä sillä summalla kyllä meidän porukkaa saa...no, ehkä duon :o) Kehuin Jussi sua just tänä aamuna, kun yks hääpalstalainen kyseli susta privana....mietti, että ottaisko DJ:n, vai OMB:n ja kyseli susta. Keikka olis kai Sipulissa. Jos tulee sulle tommosta kyselyä, niin saattaapi olla just tuo samainen kyselijä-morsio :o)) virsistä rokkiin |
Musiikkia korville 09.11.2005 13:46:21 | |
---|
Keikka olis kai Sipulissa. Hui! Tuo on paha paikka. Akustiikaltaan pahin, missä oon soittanu... Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |
Tankero 09.11.2005 14:30:05 | |
---|
Kiitos! Ole hyvä |
samulijp 09.11.2005 15:23:37 | |
---|
Hui! Tuo on paha paikka. Akustiikaltaan pahin, missä oon soittanu... Hyvä safka! :) "Kaikki muu paitsi musiikki on turhaa" Mnet |