Tankero 03.10.2005 13:45:36 (muokattu 03.10.2005 13:45:55) | |
---|
Ne on saatavissa tässä Patelassa ihan milloin taiteilijalle sopii tulla noutamaan. Tule torstaina, niin pannaan sauna päälle ja juuvvaan joku leuvallinen *Jalua? Se oli se toinen joku jota en muista. Ai se. Mulla on kyllä ollut tarkoitus hiukan pitää breikkiä kopsupuolella ja keskittyä ruumiinkulttuurin vaalimiseen. |
Martso 03.10.2005 13:45:58 | |
---|
Ja syvälle. Onneksi pää edellä. Vaara vaanii kyllä sunkin sukua. Sieltä työesasta on jo jotkut saatu houkuteltua kursseille. Tämä on paha asia, myönnän sen. Onneksi tämä ko. sukulainen ei ole enää kovin pahassa riskialttius-ryhmässä ikänsä puolesta. Mutta lupaan käydä ripillä, jos hän jouluna tokaisee joulupukkia odotellessa jotain hitaan valssin tempoista. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
Tankero 03.10.2005 13:49:45 | |
---|
Tämä on paha asia, myönnän sen. Onneksi tämä ko. sukulainen ei ole enää kovin pahassa riskialttius-ryhmässä ikänsä puolesta. Mutta lupaan käydä ripillä, jos hän jouluna tokaisee joulupukkia odotellessa jotain hitaan valssin tempoista. Ei se kuule ikää katso, jos sattuu tanssikärpänen puraiseen. Voisit kyllä käydä joka tapauksessa. Ei se pahaa tekis. Toisaalta, yövyin kerran Valamon luostarissa ja sain kyllä melkoisen kamiksen. Liekö johtunut liiallisesta henkistymisestä. |
uruttaja 03.10.2005 13:52:44 | |
---|
Ai se. Mulla on kyllä ollut tarkoitus hiukan pitää breikkiä kopsupuolella ja keskittyä ruumiinkulttuurin vaalimiseen. Kannattaisko keskittyä henkisen hyvinvoinnin optimointiin? |
mr.muzak 03.10.2005 14:10:05 | |
---|
Kyse tais ollakin soittajista. Ai niin, tämä onkin amatöörien palsta. Älkää jättäkö tätä harrastusta! |
Tankero 03.10.2005 14:10:54 (muokattu 03.10.2005 14:16:14) | |
---|
Kannattaisko keskittyä henkisen hyvinvoinnin optimointiin? Etkös tiedä, että kun ruumis voi hyvin niin usein voi sielukin. Kävin minä yhtenä päivänä yliopistollakin. Että on hoidettu henkistäkin puolta. ja on mulla uus tuulipukukin. |
Riksteri 03.10.2005 15:18:27 | |
---|
on yleensä huononpuoleista. Menee yleensä tuonne "hidasta kävelyä" puolelle. Poikkeuksia toki saattaa löytyä. Joka tapauksessa päätin tehdä asialle jotain ja olen koko syksyn ollut tanssikursseilla. Tähän mennessä on yullut opittua Foxtrot, Samba, Salsa, Chacha ja tämä modernimpi jatkuvaliikkeinen Tango. Jos ette osaa tanssia oikeesti niin nöyrtykää ja menkää kurseille! Onkohan tässä tanssihalukkuudessa eroja eri instrumenttien välillä? Basistin saattaa ehkä olla helpompi tanssia kuin muiden instrumenttien soittajien, bassoa kun on joutunut kävelyttämään ennenkin :) Sooloiluun, vapaaseen säestykseen, prima vistaan ja transponointiinkin saa aivan uudella tavalla harjoitusta, kun vaihtelee soittimina toimivia naisia aina kahden kappaleen välein. Kiipparisti saattaa tanssilattialla olla aivan kauhuissaan, kun pitäisi tehdä kaikenlaisia juoksutuksia ja montuno -kuvioita, haitaristi ei tiedä missä pumppaaviaan käsiään pitäisi ja rumpalillakin menee pasmat sekaisin, kun voi vain yhdellä jalalla basaria polkea. Radio Nova, uutiset: Suomessa on pula ammattitaitoisista viheralan ammattilaisista |
Martso 03.10.2005 15:23:34 | |
---|
Onkohan tässä tanssihalukkuudessa eroja eri instrumenttien välillä? Basistin saattaa ehkä olla helpompi tanssia kuin muiden instrumenttien soittajien, bassoa kun on joutunut kävelyttämään ennenkin :) Sooloiluun, vapaaseen säestykseen, prima vistaan ja transponointiinkin saa aivan uudella tavalla harjoitusta, kun vaihtelee soittimina toimivia naisia aina kahden kappaleen välein. Kiipparisti saattaa tanssilattialla olla aivan kauhuissaan, kun pitäisi tehdä kaikenlaisia juoksutuksia ja montuno -kuvioita, haitaristi ei tiedä missä pumppaaviaan käsiään pitäisi ja rumpalillakin menee pasmat sekaisin, kun voi vain yhdellä jalalla basaria polkea. Entäs sitten minä? Saisin aikamoisen määrän litsareita, kun hakisin koko ajan suukappaletta miihin huulet asettaa ja puhaltaa. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
kuunsirppi 03.10.2005 15:25:16 | |
---|
...ja on mulla uus tuulipukukin. kai sulla on vyölaukku kans? se pitää olla verkkareitten ja t-paidan kans *virn* Suomen kansallispuku...ainiin ja tietysti nappaskengät noitten kans |
faith 03.10.2005 15:27:51 | |
---|
Entäs sitten minä? Saisin aikamoisen määrän litsareita, kun hakisin koko ajan suukappaletta miihin huulet asettaa ja puhaltaa. Just olin tiedustelemassa tästä samasta aiheesta, (ex)trumpetistina.. =) Mutta varsinaiseen aiheeseen sen verran, että hurahin kaverini yllyttämänä tanssiin vuos sitte ja nyt menen viikon päästä alkavalle kurssille (ensimmäinen mihin mulla on mahollisuus ehtiä, toi viime kevät oli aikatauluiltaan "vähän" tiukka). Innolla odottaen, tuttu opettaja ja luultavasti suurin osa kurssilaisistaki on tuttuja. =) Ainoa vaan että paria oon vielä vailla.. "/ Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi. |
faith 03.10.2005 15:28:34 | |
---|
kai sulla on vyölaukku kans? se pitää olla verkkareitten ja t-paidan kans *virn* Suomen kansallispuku...ainiin ja tietysti nappaskengät noitten kans Juu, 10cm piikkikorot naisilla =) Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi. |
Riksteri 03.10.2005 15:30:22 | |
---|
Entäs sitten minä? Saisin aikamoisen määrän litsareita, kun hakisin koko ajan suukappaletta miihin huulet asettaa ja puhaltaa. Puhaltajalle tilanne on erityisen hankala, pitää varoa kiksaamistakin :) Radio Nova, uutiset: Suomessa on pula ammattitaitoisista viheralan ammattilaisista |
kuunsirppi 03.10.2005 15:32:19 | |
---|
Juu, 10cm piikkikorot naisilla =) ja ehdottomasti toi pukeutuminen on must, jos on vähän vielä normaalia enemmän elopainoa. Silloin vaan muutamaa kokoo liian suuri t-paita päälle, helma housunkauluksen päälle ja siihen sitte mahan päälle toi vyölaukku ja remmit kireelle, niin että soi... |
faith 03.10.2005 15:33:22 | |
---|
Puhaltajalle tilanne on erityisen hankala, pitää varoa kiksaamistakin :) Joo ja sitte ku pittää vahtia muita puhaltajia (varsinki käyrätorvisteja) ja olla valmiina irvaileen niitten kiksailuille. Mutta eihän trumpetistit ikinä kiksaile, eihän?!? Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi. |
faith 03.10.2005 15:34:10 | |
---|
ja ehdottomasti toi pukeutuminen on must, jos on vähän vielä normaalia enemmän elopainoa. Silloin vaan muutamaa kokoo liian suuri t-paita päälle, helma housunkauluksen päälle ja siihen sitte mahan päälle toi vyölaukku ja remmit kireelle, niin että soi... Ja sitte sen alle vielä solmitaan vyötärölle se tuulitakki. =) Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi. |
kuunsirppi 03.10.2005 15:37:46 | |
---|
Ja sitte sen alle vielä solmitaan vyötärölle se tuulitakki. =) :o)) eiks oo hienoo, kun tiedetään, miten meidän pitää pukeutua, että ollaan eduksemme. Eiks oo ihme, miks meitä kutsutaan poroiks? mä en ymmärrä...????? |
faith 03.10.2005 15:47:14 | |
---|
:o)) eiks oo hienoo, kun tiedetään, miten meidän pitää pukeutua, että ollaan eduksemme. Eiks oo ihme, miks meitä kutsutaan poroiks? mä en ymmärrä...????? Kyllä kyllä. En mie ymmärrä.. toisaalta bootsitki on ihan veikeä yhistelmä verkkareitten kans.. =) Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi. |
WanhaWetäjä 04.10.2005 02:01:21 (muokattu 04.10.2005 02:02:32) | |
---|
Ja kysymys seuraa; Onko olemassa kanssavetäjiä, jotka EI ole koskaan työtilaisuuden ohessa danssannut? ja miksei? Se päivä ei valkene!!!! Koska; mä olen lauteilta käsin ihan tarpeeksi katellut kun se lepovuorossa oleva esmes turkulainen iso bändi on tanssinut lähes joka ukon voimin ja se on näyttänyt aika typerältä...sitten se yks bändi missä se kitaristii mörisee oikeen matalalta ja urkuesa soittaa jalkiota,ne kans tanssii kaikki tauot,ja sitten se yks pohjosesta oleva bändi jossa se basisti/solisti vetää niiiiiiin keleen pitkää manneaskelta jos kukaan....no joo,peeärräähän se tod.näk. on,ja perseen metsästystä;-) Vakavasti puhuen esmes mun tuttavapiirissä/perhepiirissä/soittokavereissa ei ole ollut tanssinharrastajia,mä en ole nuorena käynyt tansseissa,mä olen syntyperäinen kaupunkilainen,no discoissa toki käytiin,ja mun musiikkimakuni on ollut kyllä aina(ja onneksi) erittäin kaukana perinteisestä tanssimusasta,joten tuo tanssikulttuurin harrastaminen ei vaan ole se mun juttu;-)
humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
mr.muzak 04.10.2005 02:40:40 | |
---|
...sitten se yks bändi missä se kitaristii mörisee oikeen matalalta ja urkuesa soittaa jalkiota,ne kans tanssii kaikki tauot... Ja niillä on myös hyvät ruokapöytä keskusteluaiheet! hoho |
poppamies 04.10.2005 08:32:43 | |
---|
Se päivä ei valkene!!!! ...ja mun musiikkimakuni on ollut kyllä aina(ja onneksi) erittäin kaukana perinteisestä tanssimusasta,joten tuo tanssikulttuurin harrastaminen ei vaan ole se mun juttu;-), Nyt ma ei yummarra? Olen aina kuvitellut että WW on wanha tanssimuusikko. Olen ilmeisesti täydellisen väärässä. Tämän kommentin perusteella vaikkuttaisi enemmän siltä että WW voisi olla vaikkapa Hassisen koneen wanha basisti. No, aina oppii ja viisastuu! Minulla toki kanss on aivan eri musiikkimaku kuin joku suomalainen hunppa. Siitä huolimatta kuuntelen sujuvasti vaikkapa jotain lattareita ja kyllä tanssissa on jotain alkukantaista viettelemisen meininkiä. Kyllä metso tietää! Myydään EBS MultiComp bassokompura *MYYTY* |