R.Syke 19.09.2005 05:59:20 | |
---|
Mooniks! Finlands Rundradio. Nelkytsenttii ohutta yläpilveä. Luistava keli. Vaimo on miettiny ja ilmaissut kantansa: 'En halua olla soittajan vaimo', joten hän on naimisissa ton mun siviiliammatin kanssa. :D Joka ainoa aamu kahdeksaksi meen - suurin piirtein. |
ninmari 19.09.2005 09:07:05 | |
---|
Jos soittaa sellaisessa pändissä missä on aviopari tai muuten vaan seurusteleva pari, eli naissolisti ja vaikkapa rumpalimies, niin se on kuin toisessa perheessä eläisi, kun kuitenkin joutuu niitä yhteenottoja ennemmin tai myöhemmin pitkässä juoksussa keikareissuilla seuraamaan. Koettu on tuokin aikoinaan. Saattaapi olla noinkin.Me ollaan kyllä keikalla lähes puhtaasti "työkaveri" roolissa.Yksityiselämän jutut selvitellään jossain muualla kuin keikalla.=) En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
Sertzo S 19.09.2005 09:11:00 | |
---|
J Saattaapi olla noinkin.Me ollaan kyllä keikalla lähes puhtaasti "työkaveri" roolissa.Yksityiselämän jutut selvitellään jossain muualla kuin keikalla.=) Parempi niin. :) |
Pula-Aho 19.09.2005 09:48:23 | |
---|
Aikoinaan vaimo saattoi kysäistä, että onko sulla taas keikka. Nyt jos on kotona lauantai-illan se kysyy, että meinaatko olla kotona. Pitäisikö huolestua? No, mulla oli aikaisemmin siviiliduunin puolesta niin paljon matkoja ympäri muailmaa ja pitkät työpäivät, ettei lauantai-illat merkkaa mitään, kun muuten olen paljon enemmän kotosalla. Ei se kyllä paitoja silitä. Itse asiassa kukaan aikaisemmista tyttöystävistäkään ei silittänyt. Mistä sellaisia naisia löytyy?? Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
baron 19.09.2005 10:06:04 | |
---|
Ei se kyllä paitoja silitä. Itse asiassa kukaan aikaisemmista tyttöystävistäkään ei silittänyt. Mistä sellaisia naisia löytyy?? Meiltä. Silittävät T-paidatkin. En oo varma onnistuisko palvelu sullekin, täytyy kysäistä. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
Musiikkia korville 19.09.2005 10:12:44 | |
---|
Meilläkin tätä nykyä on yleensä paidat silitetty. Ei sen puoleen osaan mä sen itekin tehdä, jos tarve vaatii (en kyllä teiän muitten paitoja rupee...). On se kyllä sevverran tylsää hommaa, että hyvä kun emäntä tekee sen. Niin ja kyllä mäkin nostan hattua meidän emännälle. On se paljon kestäny! Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais... |
jykke65 19.09.2005 10:14:48 | |
---|
Aikoinaan naimisiin mentäessä sovittiin vaimon kanssa että kaikkeen muuhun saa puuttua jos tahtoo mutta ei soittamiseen tai keikkailuun ja hyvin ollaan sopimuksesta kiinni pidetty. Niin ja paidatkin silitetään. Sanomista tulee ainoastaan silloin joskus kun keikkareissu venähtää baarin kautta kotio. Kaiken kaikkiaan vaimoni on ihana immeinen kun jaksaa joka keikan jälkeinen sunnuntai-aamu kysyä että oliko hyvä keikka ja veditkö kovaa ja korkealta? Kaikki paitsi namiskuukkelit on turhaa!! |
baron 19.09.2005 10:17:55 | |
---|
Kyllähän tuo tyttöystävä vähän nipottaa, kun on runsaasti keikkoja, mutta toisaalta on oppinut, että keikan jälkeen oon hyväntuulinen ja kohtelen ympäristöäkin poikkeavan hyvin. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
Pula-Aho 19.09.2005 10:24:24 | |
---|
Niin ja paidatkin silitetään. Jumaleisson, oonko mää ainoo, joka saa silittää omat paitansa. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Martso 19.09.2005 10:25:53 | |
---|
Jumaleisson, oonko mää ainoo, joka saa silittää omat paitansa. Et ole. Enkä muuten antais edes kenenkään muun silittää. Ite kun tekee, niin ei tarvi moneen kertaan tehdä. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
Pula-Aho 19.09.2005 10:27:30 | |
---|
Et ole. Huh, helpotti. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Jäärä 19.09.2005 10:29:03 | |
---|
Tää menee taasen asian vierestä, mutta... Mä olen katsonut parhaaksi silittää paitani itse. Oikeastaan en anna kenenkään koskea niihin. Mulla on joku omituinen vimma ja vamma liittyen paitojen silitykseen. Kun tekee ite niin tulee hyvä. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Martso 19.09.2005 10:30:42 (muokattu 19.09.2005 10:32:08) | |
---|
Tää menee taasen asian vierestä, mutta... Mä olen katsonut parhaaksi silittää paitani itse. Oikeastaan en anna kenenkään koskea niihin. Mulla on joku omituinen vimma ja vamma liittyen paitojen silitykseen. Kun tekee ite niin tulee hyvä. Jäärä is my man. Mulla tämä sama periaate koskee myös siivousta yms. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
baron 19.09.2005 10:31:30 | |
---|
Tää menee taasen asian vierestä, mutta... Mä olen katsonut parhaaksi silittää paitani itse. Oikeastaan en anna kenenkään koskea niihin. Mulla on joku omituinen vimma ja vamma liittyen paitojen silitykseen. Kun tekee ite niin tulee hyvä. Mä oon kerran yrittänyt silittää, mutta sain palovamman ja päätin, että tää ei oo mun hommia. Ihan sama pölynimurin kanssa, kerran yritin ja laite levähti ja sen jälkeen mua kiellettiin siihen koskemasta. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
Pula-Aho 19.09.2005 10:31:59 (muokattu 19.09.2005 10:37:51) | |
---|
Oikeastaan en anna kenenkään koskea niihin. Mulla on joku omituinen vimma ja vamma liittyen paitojen silitykseen.. Kuulostaa vakavalta. Ota rauhallisesti. Hengitä syvään. Valkotakkiset sedät tulevat kohta.... Jäärä is my man. Mulla tämä sama periaate koskee myös siivousta yms. ....kunhan saavat ensin haettua Martson, joka tunnetusti onkin aivan kattopöljä. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
JK 19.09.2005 10:41:27 (muokattu 19.09.2005 10:41:50) | |
---|
Saattaapi olla noinkin.Me ollaan kyllä keikalla lähes puhtaasti "työkaveri" roolissa.Yksityiselämän jutut selvitellään jossain muualla kuin keikalla.=) Samma här. Puoliso on solistina bändissä, eikä ole ollut mitään ongelmia keikoilla. Soittohommat hoidetaan, kotiasiat kuuluvat kotiin. Lisäksi molemmilla on vielä oma toinen bändi, joiden kanssa keikkaillaan. Kyllä mä oon todella tyytyväinen että on puoliso, jolla on sama harrastus. Ei tarvii selitellä, kumpikin tietää homman nimen. Ja siitä vielä erityiskiitos, että puoliso jaksaa ymmärtää mun "laitefriikkiyteni" ja olla jopa itsekin kiinnostunut bändikamoista. Ja vielä plussapisteet siitä, että puoliso on ollut kuskina toisen bändin keikoilla. On päässyt itse ottamaan hiukan rennommin. "Ei siinä isot tissit auta, jos korvien väli on tyhjä. Tai no, ehkä ne jonkin verran auttaa sietämään" - Nimeltä mainitsematon kollega |
omarklah 19.09.2005 10:52:43 (muokattu 19.09.2005 11:52:55) | |
---|
Meiltä. Silittävät T-paidatkin. Meilläkin on tuollainen. Kengätkin plankkaa, jos on tarvis :o) Eikä vaimo muutenkaan ole rajoitellut soittohommia - karvat nousee pystyyn ainoastaan silloin, jos pitäisi sijoittaa isompi summa euroja soittovermeisiin... Toisaalta, sitten se on taas tyytyväinen kun tuon keikkapalkkaa kotio :o) En tiedä kuinka käyttäytyisi, jos olisin keikalla joka viikonloppu... Tää sit sanois tälleen... |
Jäärä 19.09.2005 10:58:30 | |
---|
Kuulostaa vakavalta. Ota rauhallisesti. Hengitä syvään. Valkotakkiset sedät hakevat kohta. Hmmm. tarttiskohan niiden takit silitystä? Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Jäärä 19.09.2005 11:05:16 | |
---|
Mulla tämä sama periaate koskee myös siivousta yms. Siivouksesta en ole niin nuuka. (/:o{) Sen lisäksi, että muut eivät osaa silittää paitojani, suurin syy saattaa olla siinä, että jos joku yrittää silittää paitojani, vahdin haukkana siinä selän takana ja kyselen: "Mikä toi on? Mikä toi on?" ja osoittelen sormella silitystulosta ja mahdollisia ryppyjä. Niillä menee yksinkertaisesti hermot. "Silitä ite,saatana" Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
jon lord 19.09.2005 11:50:38 | |
---|
Minulla on onni että olen saanut sellaisen vaimon joka ei valita,nalkuta eikä ole kateellinen soittokavereille tai työlle tai muullekaan. Olen keikalla niin kauan kuin olen ja tulen kotiin silloin kun tulen. Soitan kotiin aina kun olen päässyt perille ja jos ei mene myöhäiseksi niin myös silloin kun lähden kotiin. Mutta asiaan...ensimmäinen vaimoni oli sellainen joka syyllisti minua työstäni. Olin muka juhlimassa ja pääsin muka helpolla kun en ollut kotona hoitamassa lapsiani. Tähän päivään asti on jäänyt joskus syyllinen olo jos menee keikalla vähän myöhempään. Sitten se kyttäsi kotona kellon kanssa ja jos myöhästyin muutaman minuutin niin olin heti ollut huoraamassa ( joskus kieltämättä olinkin ).Yksi vanhempi kaveri neuvoi sitten minulle että viivyttele keikkapaikalla vähän aikaa noin puoli tuntia ja lähde sitten vasta kotiin niin jos jotain todella sattuu ei tarvitse selitellä kotiintuloaikaa. Toinen vaimoni oli vähän samaa maata ,ei se kytännyt kotona mutta laski aina pennit ja markat niinkuin edellinenkin ja jos jotain puuttui niin alkoi kamala poraaminen mihin olet laittanut raha..ni. Nyt vaimoni kysyy voinko ottaa rahaa ja kertoo mihin sitä tarvitsee. Saan ostaa mitä haluan ilman kauheaa porua. Paidat ja muutkin vaatteet on aina valmiina ennen matkaa. Jos olen väsynyt hän yrittää pitää lapset hiljaa että saisin nukkua rauhassa. Näitä tällaisia soittajan vaimoja ei kai kasva ihan joka oksalla. Sellaista ei enää tule eteen että vaihtaisin. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |