poppamies 19.10.2005 08:26:08 | |
---|
Mie e ymmärrä ku koko palsta o muille palstoille kuuluvia thriidejä. Aroma-killan ymmärrän ku kiipparipalstalla ja bassopalstallaki o. No ei aina voi ymmärtää kaikkea. Tämä onkin yks kilta koko palsta. Vähän niinku vapaamuurarit tai Round Table. Valtio valtiossa. Sen takia tänne mahtuu kaikkea, ja kaikki on kaiken yläpuolella. Revi siitä.... Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! |
KoskPaavo 19.10.2005 12:04:32 | |
---|
No ei aina voi ymmärtää kaikkea. Tämä onkin yks kilta koko palsta. Vähän niinku vapaamuurarit tai Round Table. Valtio valtiossa. Sen takia tänne mahtuu kaikkea, ja kaikki on kaiken yläpuolella. Revi siitä.... Poppamiehelle plussaa tuosta, muuten täälä viikolla annan musiikkinäytteen myös minä., mulla on Kouvolan Kravattimallin peli tässä kotona. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
R.Syke 19.10.2005 15:30:58 | |
---|
Poppamiehelle plussaa tuosta, muuten täälä viikolla annan musiikkinäytteen myös minä., mulla on Kouvolan Kravattimallin peli tässä kotona. Paljonkos harjoittelitkaan sillä näytettä varten? |
Sandy 19.10.2005 15:52:53 | |
---|
Jaahans, laput on nyt noista biiseistä, apu tuli lähempää kuin olisin uskonutkaan! Tänään sit treenataan ja perjantaina ensiesitys.. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
KoskPaavo 19.10.2005 16:27:19 | |
---|
Paljonkos harjoittelitkaan sillä näytettä varten? Pari tuntia varmaankin yhteenlaskien, on vaan vähän väljä peli, 69 vuotta vanha. Soi kuin Siionin kannel. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
R.Syke 19.10.2005 16:31:18 | |
---|
Pari tuntia varmaankin yhteenlaskien, on vaan vähän väljä peli, 69 vuotta vanha. Soi kuin Siionin kannel. Hetkinen, 2005 - 69 = 1936, onhan tuossa jo kaikki kappaleet sisään soitettuna ;) |
KoskPaavo 19.10.2005 16:33:38 | |
---|
Play- nappulaa vaan ei löydy...eikö virtajohtoa. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
KoskPaavo 19.10.2005 16:41:15 | |
---|
Peli on muuten tuossa omakuvassa. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
uruttaja 19.10.2005 16:42:54 | |
---|
Peli on muuten tuossa omakuvassa. Liian vähän hiekkaa... |
työläinen 19.10.2005 21:12:00 | |
---|
Vuoksenhovissa, Kymijoen kupeessa Eikös, tuota, Vuoksenhovi oo Vuoksen kupeessa? Siis Imatralla? "Muistatkos silloin kun päätettiin, että / vuos' pari keikoilla vaan... " |
uruttaja 19.10.2005 21:18:34 | |
---|
Eikös, tuota, Vuoksenhovi oo Vuoksen kupeessa? Siis Imatralla? Onse ainakin ennen ollut, vissiin Vuoksenniskan puolellakin. |
Sertzo S 20.10.2005 08:53:56 | |
---|
Onse ainakin ennen ollut, vissiin Vuoksenniskan puolellakin. Aikoinaan 80-luvulla tuli sielläkin vedettyä. |
Arthuros 26.10.2005 23:42:08 | |
---|
no koitetaanpas vielä onnea jos vaikka löytyis nuotit/soinnut sellaisiin kipaleisiin kuin Jarppa Sillanpään - Satumaa ja Rauli Baddinkin - Ikkunaprinsessa..kun on joskus muistaakseni täältä apua saanut nyhdettyä..ylihuomiseksi tarvitsisin.. Jesus saves...but Koivu gets the rebound and scores |
baron 26.10.2005 23:47:10 (muokattu 26.10.2005 23:54:15) | |
---|
no koitetaanpas vielä onnea jos vaikka löytyis nuotit/soinnut sellaisiin kipaleisiin kuin Jarppa Sillanpään - Satumaa ja Rauli Baddinkin - Ikkunaprinsessa..kun on joskus muistaakseni täältä apua saanut nyhdettyä..ylihuomiseksi tarvitsisin.. Sillanpään Satumaa? Sama nimi kuin Monosen tangolla josta kai Eikka on tehnyt sen tunnetuimman version (vai kuka) Jännä yhteensattuma. Mulla on vain siitä Monosen tangosta. Mä myös tunnen Brita Koivusen Glendoran ja silläkin on jännästi sama nimi: Ikkunaprinsessa. Edit: Piti ihan luntata: Sekä Brita Koivunen että Seija Lampila ovat levyttäneet Glendoran nimellä Ikkunaprinsessa vuonna 1957 Satumaan originaalilevytys on Reijo Taipaleen 1962, Eikka Grön on levyttänyt sen 1973 My name is Baron, Sir Baron. |
Kosmonautti 26.10.2005 23:50:01 | |
---|
Sillanpään Satumaa? Sama nimi kuin Monosen tangolla josta kai Eikka on tehnyt sen tunnetuimman version (vai kuka) Jännä yhteensattuma. Mulla on vain siitä Monosen tangosta. Mä myös tunnen Brita Koivusen Glendoran ja silläkin on jännästi sama nimi: Ikkunaprinsessa. Oisko kuitenkin Sillanpään Satulinna |
baron 26.10.2005 23:54:52 | |
---|
Oisko kuitenkin Sillanpään Satulinna Joo, sellaisen mä kyllä tunnen. My name is Baron, Sir Baron. |
pekkajau 27.10.2005 00:08:50 | |
---|
Kyllä "Satumaa" on Reiskan käyntikortti...ei Eikan! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
baron 27.10.2005 00:21:11 | |
---|
Kyllä "Satumaa" on Reiskan käyntikortti...ei Eikan! Kuten huomaat, olin vähän epävarma ja kävin lunttaamassa ja päädyin oikeaan. My name is Baron, Sir Baron. |
kuunsirppi 27.10.2005 07:48:46 | |
---|
no koitetaanpas vielä onnea jos vaikka löytyis nuotit/soinnut sellaisiin kipaleisiin kuin Jarppa Sillanpään - Satumaa ja Rauli Baddinkin - Ikkunaprinsessa..kun on joskus muistaakseni täältä apua saanut nyhdettyä..ylihuomiseksi tarvitsisin.. Ikkunaprinsessa löytyy ainakin Toivelaulukirjasta nro 204 ja jos tarkoitat tuota Satulinnaa (Sillanpää), niin se on kirjassa nro 14. Mulla on molemmat ja voin skannata ja lähettää maililla, jos haluat. Laita vaikka privaa....nyt päiväsaikaan oon vähän reissussa, mutta ehtoommalla kotona virsistä rokkiin |
kuunsirppi 10.12.2005 12:19:13 | |
---|
Löytyiskö keltään muusikolta Tina Turnerin biisistä The Best nuottia? Siis oikein melodia-sellaista. Katselin kirjaston sivuilta, mutta on jollain lainassa ja palautuu vasta ens vuoden puolella. Josko täältä joltain... Kiitos etukäteen, jos voit auttaa. Pikaviestinä lähetän mailiosoitteen, jonne voi laittaa, jos löytyy Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |