Aihe: Humppamuusikoiden kesän avajaiset 7.6.2009 ilmoittautuminen ym.
1 2 3 4 518 19 20 21 22
manjaana
10.06.2009 06:29:57
Pula-Aho: Ihan ittenäni.

Ai sääkin olet siellä. Taidanpa käydä sitten tökkäsemässä. Ihan vain kokeeksi, nähdäkseni mitä tapahtuu.

Meinasin kanssa tökkiä, vaan kuvatonta en tohtinut...
-diu diu-
Thefish
10.06.2009 11:29:26
Huhhuh.

Tänään on eka päivä miitin jälkeen, jolloin voi edes kuvitella tekevänsä jotain fiksua.
Vanhaksihan sitä tulee ton viunankäytön suhteen, kankkuset kestää sen vähintään kolme päivää nykyisin.
Tai harjoituksen puutettahan se on.

Harmittaa vaan ettei ollut mahdollisuutta viettää sitä rappiokakkosta samassa mestassa, sen verran hyvät puitteet olisi hönöpäivän viettämiseen ollut.
Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä.
vesku.ka
10.06.2009 12:50:42
Thefish:

Harmittaa vaan ettei ollut mahdollisuutta viettää sitä rappiokakkosta samassa mestassa, sen verran hyvät puitteet olisi hönöpäivän viettämiseen ollut.

No niinpä. Mulla ois ollu laukussa vielä täysi jalmaripullokin.
Sivutoiminen harrastelija tanssimuusikko. COVS nro. 9.
Begemoth
10.06.2009 13:56:42
manjaana: Kassi ja sisältö oli Begemothin 8)

Niin oli. Kiitos paljon, kun pelastit mun puuhapussini. Olipa raisut kekkerit ja raisu oli tiistain konsertti, kun meinas keskittymiskyky herpaantua noitten bakkanaalien takia.

Mulla oli hauskempaa kuin aikoihin ja vatsalihakset oli arat kun piti nauraa kippurassa omille ja muiden edesottamuksille. Nähtiin akrobatiaa ja kuultiin musaa ambientista metalliin. Baronille erityiskiitos tyylikkäästä tunnelmasta ja "Albatrossista".

Mainiota, että toitte PA:n+soittimet/vahvistimet mukananne. Ilman niitä ei kesän avajaisissa olis ollut järkeä.
aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä.
Thefish
10.06.2009 14:47:11
vesku.ka: No niinpä. Mulla ois ollu laukussa vielä täysi jalmaripullokin.

Ja kun se olis saatu tuhotuksi, olis meikäläisen kassista löytynyt vielä toinen. Vieläpä lasinen malli...
Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä.
omarklah
10.06.2009 15:40:18

Sain pakattua ne loput videopätkät inhimillisiin kokoihin.
Mulla on kuitenkin vaan kokeiluversio tuosta pakkaussoftasta ja klipeistä näkyy vain 60% alkuperäisestä.
Klipit (.mpg) löytyy sieltä samasta hakemistosta kuin kuvatkin.
Ekstiätuanoikato...
baron
10.06.2009 15:41:30

Begemoth: . Baronille erityiskiitos tyylikkäästä tunnelmasta ja "Albatrossista".

Mun täytyy alkaa perua mielipiteitäni kitaristeista!
Muut on väittäneet että on pyhäinhäväistys (vähän niinkuin In The Mood Petelle) soittaa sitä kiippareilla.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Pete V.
10.06.2009 16:02:13
baron: Mun täytyy alkaa perua mielipiteitäni kitaristeista!
Muut on väittäneet että on pyhäinhäväistys (vähän niinkuin In The Mood Petelle) soittaa sitä kiippareilla.

Eikun hyvinhän se toimii, melkeinselvän kiipparistin soittamana, verrattuna niihin ihanpilvikitaristeihin! Kuulinkohan ko. kappaleen ens. kerran joskus 1967 tai jotain, ja nyt sitten viime vuosina sinun kiippareilla soittamanasi jonkun kymmenen kertaa ...
Pete V.
10.06.2009 16:43:23
Thefish: Ja kun se olis saatu tuhotuksi, olis meikäläisen kassista löytynyt vielä toinen. Vieläpä lasinen malli...

Siispä, lasinen laulukirja ... josta Olakin yleensä lauloi ...
kuunsirppi
10.06.2009 21:41:58
Kiitos Omarklahille videopätkistä. Mulle oli vähän liian korkeella noi kolme cowboyta, mutta so what :o)

Kaikenkaikkiaan ihan mallikelposta soitantaa ja laulantaa!
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
Pula-Aho
10.06.2009 22:13:28
laulaja: Kaikenkaikkiaan ihan mallikelposta soitantaa ja laulantaa!

Mallikelpoista? Ihan saatanan hienoa. Kuvaajalla oli myös taiteellista silmää. Hienoa oli se röökin savu, joka tuli jossain näytteessä etualalle.
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
KoskPaavo
10.06.2009 23:27:25
Hei, missä nuo ovat nähtävillä?
Humppamuseon intendentti
half
10.06.2009 23:29:19
Pula-Aho: Mallikelpoista? Ihan saatanan hienoa. Kuvaajalla oli myös taiteellista silmää. Hienoa oli se röökin savu, joka tuli jossain näytteessä etualalle.

Nimenommaan, nimenommaan.
COVS jäsen N:o 5
omarklah
10.06.2009 23:29:55

KoskPaavo: Hei, missä nuo ovat nähtävillä?

Samassa paikassa, kun ne kuvatkin.
Ekstiätuanoikato...
half
10.06.2009 23:29:56
KoskPaavo: Hei, missä nuo ovat nähtävillä?

Omarklahilta.
COVS jäsen N:o 5
vesku.ka
11.06.2009 10:02:37
Kattelin videoita. Aikamoista meininkiä :)
Sivutoiminen harrastelija tanssimuusikko. COVS nro. 9.
manjaana
11.06.2009 21:23:30
Pula-Aho: Mallikelpoista? Ihan saatanan hienoa. Kuvaajalla oli myös taiteellista silmää. Hienoa oli se röökin savu, joka tuli jossain näytteessä etualalle.

Tykkäsin kanssa.. :))
-diu diu-
Anonymous-jazz
12.06.2009 20:27:30

Joo eli pakko itsekin avautua vielä näistä kemuista että oli kyllä parhaimmat kolmeen vuoteen mutta perkele kun toi aika tuppaa sitten lentämään kuin siivillä jos on noin hyvät kemut. Eli se on vähän sama meininki myös tuolla Elokuun Muusikoiden.net miitissä että kaikki hyvä loppuu ennen aikojaan ja taas sitten odottaa että kuluisi se vuosi, jotta pääsis taas tinaamaan, jamittelemaan, saunomaan että puhumaan henkeviä jne. :)
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Pete V.
14.06.2009 04:26:00
Anonymous-jazz: Joo eli pakko itsekin avautua vielä näistä kemuista että oli kyllä parhaimmat kolmeen vuoteen mutta perkele kun toi aika tuppaa sitten lentämään kuin siivillä jos on noin hyvät kemut. Eli se on vähän sama meininki myös tuolla Elokuun Muusikoiden.net miitissä että kaikki hyvä loppuu ennen aikojaan ja taas sitten odottaa että kuluisi se vuosi, jotta pääsis taas tinaamaan, jamittelemaan, saunomaan että puhumaan henkeviä jne. :)

OK, komppaan! Ensikertalaisena! Kaikkea mahd. tuli tehtyä, ja, paljon muutakin ...
Pete V.
14.06.2009 04:41:09 (muokattu 14.06.2009 04:44:35)
Kun taas, sain palatuksi tuolta Hesan Keskustasta harharetkiltäni, juoma/soitto-, niin avasinpa kotona, tsiihh!, tölkkioluen ... en yleensä juo olutta, mutta nyt oli ihan pakko, juhlan kunniaksi ...

Mielessäni siinsi nimittäin Lammilta palautunut koskematon Camping-grillijuustomakkarapaketti, avaamaton, jääkaapissa kuitenkin koko viikon ollut, alkupään paria päivää lukuunottamatta, ja heitinpä puolet pannulle, krs-talossa ei saa parvekkeella grillata ...

Rasvaisen, ihraisen, juustoisen, mausteisen, suolaisen, ihanuuden valmistuttua nautin hitaasti olutta ja makkaraa, ja otin tasapainon vuoksi myös annoksen raastesalaattia ... ja, mietin maailmanmenoa, ah, tätä ihanuutta, ja sitä, ettei vaan iskisi ripulpluiluip, oikea siis ...

Siinä ihanuuksia miettiessäni kehittelin niitä lupaamiani seuraavia ylipitkiä kirjoitelmiani, huomioiden, että minulla on yksi asiakirjoitelmakin kirjoittelematta ... OK, palaan siihen nukuttuani seuraavat 9-15h varastoon, että jaksan taas elää ja sitä kirjoitella.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)