jjussila 22.01.2006 09:41:01 | |
---|
Ei: Vika on siinä, että sen hienous paljastuu vasta kun on samassa fiiliksessä eli kohtuullisesti kolberttia *jalua ja muutenkin sellaiselle tuulelle! Ihan oikeesti: Hirveän harvoin mulla on sellaisia keikkoja, joissa soittaisin vesiselvälle yleisölle. Siispä keikkaäänitteitäkään ei kannata itsekään vesiselvänä kuunnella koska yleisöllehän me soitetaan. Ja jos ne on kerran kännissä harjoiteltu, niin eihän ne selvinpäin mee edes läpi... Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
poppamies 22.01.2006 12:37:46 (muokattu 22.01.2006 12:40:29) | |
---|
Ja jos ne on kerran kännissä harjoiteltu, niin eihän ne selvinpäin mee edes läpi... No oliko nuo edes kännisä harjoiteltu? Kuuntelin suurimman osan läpi enkä oikein tiedä mitä sanoisin etten ite loukkaisi itteäni eikä kukaan toinenkaan loukkaantuisi... Tuo "Yesterday When I Was Young" meni jotenkuten. Laulajalla hyvä tangoääni 7½ pistettä. "Katujen kuningas". Saksofonista joka meinasi saada koko biisin jaloille 7 pistettä. Muille ei mitään. "Crocodile rock" Mitä helevettiä se haitari tekee siellä. Vaatii ehdottomasti pienon etuallalle. Sovitus moka. Doobi duuaalallaaakuoro pelasti lopullta esityksen. "King Of The Road". Ois ollu paljon parempi jos soitettu ja laulettu samasta sävelläjästä. "Quisas, Quisas". En tiennyt että komppia saa kääntää tuolla tavalla ja että sen saa pysymään käännettynä koko kappaleen. "El ángel de la guarda" (Vähän ennen kyyneleitä) Miksi haitari soittaa jotain toista laulua koko ajan? "Voi mikä ihana ilta" Pianolle ja saksofonille ylimääräisiä pisteitä "Beautiful Maria Of My Soul". Koko komppiryhmälle hyväksytty merkintä ohtaan. Pianisti ja saksofonisti "ammattitasoa". Laulajalle hyväksyntä tulkinnasta. Kaikenkaikkiaan 8 pistettä. "Blue Suede Shoes". Kaikenkaikkiaan OK esitys. "I Will Stay". Hyvä kitarasoolo. Rumpukomppi liian "rullaava", liikaa tannssimusaa. Saa olla suorempi rokkikomppi. Hyvä saksofonisoolo. Ammattisoittaja. "Kolme Cowboyta" ??? "Let's Twist Again". Ei toimi kun ei toimi. Minusta Chubby Checker'in versio on vähän parempi. "Mä en muista mitään". Miksi hunppakaan ei kulje? "Sua Lemmin". Kaikessa yksinkertaisuudessaan toimii hyvin. Siisti pienosoolo. G-strings are for strippers |
EP 22.01.2006 14:24:48 (muokattu 22.01.2006 14:25:25) | |
---|
No oliko nuo edes kännisä harjoiteltu? Kuuntelin suurimman osan läpi enkä oikein tiedä mitä sanoisin etten ite loukkaisi itteäni eikä kukaan toinenkaan loukkaantuisi... Tuo "Yesterday When I Was Young" meni jotenkuten. Laulajalla hyvä tangoääni 7½ pistettä. "Katujen kuningas". Saksofonista joka meinasi saada koko biisin jaloille 7 pistettä. Muille ei mitään. "Crocodile rock" Mitä helevettiä se haitari tekee siellä. Vaatii ehdottomasti pienon etuallalle. Sovitus moka. Doobi duuaalallaaakuoro pelasti lopullta esityksen. "King Of The Road". Ois ollu paljon parempi jos soitettu ja laulettu samasta sävelläjästä. "Quisas, Quisas". En tiennyt että komppia saa kääntää tuolla tavalla ja että sen saa pysymään käännettynä koko kappaleen. "El ángel de la guarda" (Vähän ennen kyyneleitä) Miksi haitari soittaa jotain toista laulua koko ajan? "Voi mikä ihana ilta" Pianolle ja saksofonille ylimääräisiä pisteitä "Beautiful Maria Of My Soul". Koko komppiryhmälle hyväksytty merkintä ohtaan. Pianisti ja saksofonisti "ammattitasoa". Laulajalle hyväksyntä tulkinnasta. Kaikenkaikkiaan 8 pistettä. "Blue Suede Shoes". Kaikenkaikkiaan OK esitys. "I Will Stay". Hyvä kitarasoolo. Rumpukomppi liian "rullaava", liikaa tannssimusaa. Saa olla suorempi rokkikomppi. Hyvä saksofonisoolo. Ammattisoittaja. "Kolme Cowboyta" ??? "Let's Twist Again". Ei toimi kun ei toimi. Minusta Chubby Checker'in versio on vähän parempi. "Mä en muista mitään". Miksi hunppakaan ei kulje? "Sua Lemmin". Kaikessa yksinkertaisuudessaan toimii hyvin. Siisti pienosoolo. Toi on ihan silkkaa BULLSHITTIÄ! Oot vaan kateellinen, kun et päässy keikalle.. 8)) ( eli "äiti" ei päästäny ) HO HO! :) |
isojussi 22.01.2006 14:44:18 | |
---|
Painoin ellipelliselle plussaa. Älä yritä Poppi pätee. Vanha mies. Tommosia ei kuulu arvostella. Paitti jos nyt jotain haluaa eritoten kehua. Mua vituttaa kun en päässy. Otan illalla napanderin ja kuuntelen noi tarkemmin. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Tankero 22.01.2006 14:49:46 | |
---|
Painoin ellipelliselle plussaa. Älä yritä Poppi pätee. Vanha mies. Tommosia ei kuulu arvostella. Paitti jos nyt jotain haluaa eritoten kehua. Mua vituttaa kun en päässy. Otan illalla napanderin ja kuuntelen noi tarkemmin. Tämähän on se turakaisten puolustelija jolta nyt ei kannata odottaakaan mitään kovin järkevää. Varmasti, vissiin. |
Sertzo S 22.01.2006 14:50:17 | |
---|
Painoin ellipelliselle plussaa. Älä yritä Poppi pätee. Vanha mies. Tommosia ei kuulu arvostella. Paitti jos nyt jotain haluaa eritoten kehua. Mua vituttaa kun en päässy. Otan illalla napanderin ja kuuntelen noi tarkemmin. Kyllä muakin sieppasi, kun en päässyt paikalle ja tutustunut teihin kaikkiin. Toivottavasti ensi kesänä sitten onnistuu, vaikka mulla on joitakin tärkeitä menoja sunniteltu silloin, mutta toivottavasti eí tule päällekäisyyksiä tai muita esteitä. |
manjaana 22.01.2006 14:52:37 | |
---|
Painoin ellipelliselle plussaa. Älä yritä Poppi pätee. Vanha mies. Tommosia ei kuulu arvostella. Paitti jos nyt jotain haluaa eritoten kehua. Mua vituttaa kun en päässy. Otan illalla napanderin ja kuuntelen noi tarkemmin. Tää turis on samaa mielipuolta.... Tarkkaa hommaa, kuin kirpun nainti: Milli pieleen ja se on silmässä. |
isojussi 22.01.2006 15:02:18 | |
---|
Mihinkäs se upea jatsahtava biisi jäi? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
kuunsirppi 22.01.2006 16:38:42 | |
---|
No shit! Arvonta kuulu ja nyt ei saa yhteyttä koko sivuun...:o( Ehkä se ei ookaan mun korville tarkotettua... Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
jeppeq 22.01.2006 16:44:41 (muokattu 22.01.2006 16:47:08) | |
---|
tallenna hiiren oikealla ensin omalle kovalevylle ja kuuntele sitten vasta, siellä on varmaan pari muutakin ;) ( kunhan pääsee sivustolle ) Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |
manjaana 22.01.2006 16:46:58 | |
---|
tallenna hiiren oikealla omalle kovalevylle ja kuuntele sitten vasta, siellä on varmaan pari muutakin ;) Ehtottomasti kannattaa tuo pläjäys laittaa omiin tiedostoihin, on jotain mitä kiikkustuolis muistella.. ;o)) Tarkkaa hommaa, kuin kirpun nainti: Milli pieleen ja se on silmässä. |
kuunsirppi 22.01.2006 16:47:44 | |
---|
tallenna hiiren oikealla ensin omalle kovalevylle ja kuuntele sitten vasta, siellä on varmaan pari muutakin ;) ( kunhan pääsee ) Joo, vielä ei näy pääsevän....ja mä kun luulin, että ehdin kuunnella niitä ennen humppahyppimis-iltaa :o/ Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
Tankoprinssi 22.01.2006 16:49:40 | |
---|
Helouhelou Tässä linkki sinne superhyper ultimate hardcore humppaelämykseen Sori, en ehtinyt aikaisemmin, olen ollut paskataudin kourissa pari päivää ja offlinessä. http://www.banditori.com/mnet Voi saakeli! Mäkin olisin halunnut kuunnella mutta joko ne on sensuroitu tai meikä on boikotissa. Sivuille en päässyt, joten otin itseeni ja pysyn suosiolla "jäähyllä" näiltä sivuilta. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
kuunsirppi 22.01.2006 17:00:20 | |
---|
Pitää tässä ootellessa kuunnella eilistä konserttia....mahtaako olla samaa luokkaa humpan kans :o) Biisit kumminkin vähän erilaisia Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
poppamies 22.01.2006 17:09:36 | |
---|
Toi on ihan silkkaa BULLSHITTIÄ! Oot vaan kateellinen, kun et päässy keikalle.. 8)) ( eli "äiti" ei päästäny ) HO HO! :) No ei ois kyllä pojatkaan päästäneet jos kuulisivat mitä siellä touhuttiin. Mulla on edelleen koneella jos joku haluaa... Katujen kuningatar-komppi Krokotiilirokki Maantien kuningas Sway/Kenties Mä en muista mitään Blue Suede Shoes C'mon everybody Eilen kun mä tiennyt en Hengaillaan Jambalaya G-strings are for strippers |
kuunsirppi 22.01.2006 17:20:24 | |
---|
Pitää tässä ootellessa kuunnella eilistä konserttia....mahtaako olla samaa luokkaa humpan kans :o) Biisit kumminkin vähän erilaisia Kuulisittepa IsoJ:n tulkinnan kappaleesta Swing low, sweet chariot....Mahtava! Eräs radiotoimittaja jo eilen siellä konsertissa pyysi, että hän sais ton Jussin laulun ja sitten meidän dueton Lauluja toisen maan itelleen, että soittais radiossa :o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 22.01.2006 17:23:19 | |
---|
No ei ois kyllä pojatkaan päästäneet jos kuulisivat mitä siellä touhuttiin. Mulla on edelleen koneella jos joku haluaa... Katujen kuningatar-komppi Krokotiilirokki Maantien kuningas Sway/Kenties Mä en muista mitään Blue Suede Shoes C'mon everybody Eilen kun mä tiennyt en Hengaillaan Jambalaya laitoin mailia Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
baron 22.01.2006 17:29:23 | |
---|
Mikä ongelma, edelleenhän ne ovat siellä downloadattavissa? My name is Baron, Sir Baron. |
Sertzo S 22.01.2006 17:33:40 | |
---|
Ottaako joku? |
Sertzo S 22.01.2006 17:34:06 (muokattu 22.01.2006 17:34:40) | |
---|
400 sitten! |