Aihe: Parasta Youtubesta part II
1 2 3 4 5188 189 190 191 192300 301 302 303 304
EP
05.11.2014 11:29:00 (muokattu 05.11.2014 11:30:13)
ferodoz: Siinä toinen pölhökustaa vissiinkin. Mä en vaan tajua miksi Paula Koviuniemi on nykyään alempiarvoinen artisti kuin ennen Voice of Finlandia missä hän kävi jakamassa kokemustaan nuoremmille? Sen kun selität jollain niin uskon. Se ei riitä että ootte EP:n kanssa sama ihminen ja teillä on sama suuren ajattelijan luonto.

Huh huh, menköön tämän kerran, yleensä en viitsi (enää) kovin usein vastata kirjoituksiin joissa ei ole mitään mielipidettä, vain haukkua muiden mielipiteitä.

E: mä taas luulen, että sä oot WW:n toinen nikki! :D
ferodoz
05.11.2014 11:49:49 (muokattu 05.11.2014 11:51:53)

EP: Huh huh, menköön tämän kerran, yleensä en viitsi (enää) kovin usein vastata kirjoituksiin joissa ei ole mitään mielipidettä, vain haukkua muiden mielipiteitä.

E: mä taas luulen, että sä oot WW:n toinen nikki! :D

No oikoluetaan nyt sulle se mielipide joka oli muotoiltu kysymyksen motoon, jos se oli niin vaikeeta ymmärtää. Mun mielestä mikään formaatti ei pilaa ketään millään lailla tai edes alenna arvoa, jos kannukset on hankittu aikaisemmin rehellisellä ja todella pitkällä työllä, kuten nyt juuri esmerkiks Paula Koivuniemi. Sen sijaan sinä et vastannut edelleenkään kysymykseen että miksi ajattelet päinvastoin? Siksikö että joku muukin on joskus sanonut niin? Todennäköisesti nytkin tavoillesi uskollisesti jätät myös vastaamatta tähän viestiin, tai jos vastaat niin se on joku lapsellinen "EVVK" niinkuin yleensä.

Mulla ja WanhallaWetäjällä ei ole mitään yhteistä. Paitsi ammatti näennäisesti.
Just a face in the crowd.
EP
05.11.2014 11:55:15
ferodoz: No oikoluetaan nyt sulle se mielipide joka oli muotoiltu kysymyksen motoon, jos se oli niin vaikeeta ymmärtää. Mun mielestä mikään formaatti ei pilaa ketään millään lailla tai edes alenna arvoa, jos kannukset on hankittu aikaisemmin rehellisellä ja todella pitkällä työllä, kuten nyt juuri esmerkiks Paula Koivuniemi. Sen sijaan sinä et vastannut edelleenkään kysymykseen että miksi ajattelet päinvastoin? Siksikö että joku muukin on joskus sanonut niin?

Luepa nimim. "Yön siivet" mielipide uudestaan, oon samaa mieltä jos et ymmärtänyt.
Yleensä perustelen, en vaan "komppaa", mutta nyt ei ollu tarvetta lisäilyyn.
ferodoz
05.11.2014 11:58:36 (muokattu 05.11.2014 12:00:14)

EP: Luepa nimim. "Yön siivet" mielipide uudestaan, oon samaa mieltä jos et ymmärtänyt.
Yleensä perustelen, en vaan "komppaa", mutta nyt ei ollu tarvetta lisäilyyn.

Kysymys oli nyt sinusta ja sinun mielipiteestäsi mitä et todellakaan ole perustellut. Et edelleenkään siis vastannut kysymykseeni että miksi Paula muuttui silmissäsi alempiarvoiseksi laulajaksi käytyään valmentamassa nuorempia aloittavia artisteja Voice of Finnlandissa? Ymmärrän jos et pidä formaatista, mutta miten se liittyy keneenkään formaatin ulkopuolelta tulleeseen tähteen? Samalla perusteella sun ei pitäisi tykätä kenestäkään joka käy laulamassa Tartu Mikkiin ohjelmassa
EP
05.11.2014 12:15:07
ferodoz: Kysymys oli nyt sinusta ja sinun mielipiteestäsi mitä et todellakaan ole perustellut. Et edelleenkään siis vastannut kysymykseeni että miksi Paula muuttui silmissäsi alempiarvoiseksi laulajaksi käytyään valmentamassa nuorempia aloittavia artisteja Voice of Finnlandissa? Ymmärrän jos et pidä formaatista, mutta miten se liittyy keneenkään formaatin ulkopuolelta tulleeseen tähteen? Samalla perusteella sun ei pitäisi tykätä kenestäkään joka käy laulamassa Tartu Mikkiin ohjelmassa

Älä laita sanoja toisen suuhun, en ole missään kirjoittanut mitään tuollaista P.K :sta laulajana.
Tartu Mikkiin -ohjelmassa laulajat laitetaan laulamaan usein sopimattomista sävellajeista, ohjelma on muuten ihan jees.
Tämä "Voice" on taas täyttä bull shittiä alusta loppuun.
ferodoz
05.11.2014 12:19:56 (muokattu 05.11.2014 12:21:31)

EP: Älä laita sanoja toisen suuhun, en ole missään kirjoittanut mitään tuollaista P.K :sta laulajana.
Tartu Mikkiin -ohjelmassa laulajat laitetaan laulamaan usein sopimattomista sävellajeista, ohjelma on muuten ihan jees.
Tämä "Voice" on taas täyttä bull shittiä alusta loppuun.

En laitakkaan, vaan ihan omia sanojasi käytän.

EP: Paulasta joo, vaikka käyrä menny alaspäin niiden Voice-Finlandien jne. myötä..

Lueppas uudestaan nimim Yön Siivet kommentti kuten itsekin mua kehotit. Te ette tykkää mistään formaateista. Samalla logiikalla Tartu mikkiin on ihan bullshittiä alusta loppuun koska ne laulaa vääristä sävellajeista. Eiköniin? Et edelleenkään vastannut kysymykseeni että miksi Paula on Voice of finlandin myötä mennyt arvoltaan alemmas sun silmissä. Ei se siellä oo kilpaillut.
EP
05.11.2014 12:22:57
ferodoz: En laitakkaan, vaan ihan omia sanojasi käytän.

Lueppas uudestaan nimim Yön Siivet kommentti kuten itsekin mua kehotit. Te ette tykkää mistään formaateista. Samalla logiikalla Tartu mikkiin on ihan bullshittiä alusta loppuun koska ne laulaa vääristä sävellajeista. Eiköniin? Et edelleenkään vastannut kysymykseeni että miksi Paula on Voice of finlandin myötä mennyt arvoltaan alemmas sun silmissä. Ei se siellä oo kilpaillut.

Nyt alkaa muistuttamaan yhtä toista nikkiä täällä, eli menee jankuttamiseksi mistä ei loppua tule.
..mä jatkan nyt muita duuneja, moro!
ferodoz
05.11.2014 12:27:27

EP: Nyt alkaa muistuttamaan yhtä toista nikkiä täällä, eli menee jankuttamiseksi mistä ei loppua tule.
..mä jatkan nyt muita duuneja, moro!

Taas tultiin samaan lopputulokseen. Et osaa perustella mielipiteitäsi ja puhut itsesi pussiin ja luovutat vetoamalla yhtäkkiä johonkin töihin tai vastaavaan. Niinkuin yleensäkkin. Ja kysymyseen vastaamatta jättäminen aiheuttaa monesti jankutusta jos kysyjä haluaa tietää vastauksen.
EP
05.11.2014 14:46:24
ferodoz: Taas tultiin samaan lopputulokseen. Et osaa perustella mielipiteitäsi ja puhut itsesi pussiin ja luovutat vetoamalla yhtäkkiä johonkin töihin tai vastaavaan. Niinkuin yleensäkkin. Ja kysymyseen vastaamatta jättäminen aiheuttaa monesti jankutusta jos kysyjä haluaa tietää vastauksen.

Täälä vaan jatkuu.. Hähää..
ferodoz
05.11.2014 16:30:55

EP: Täälä vaan jatkuu.. Hähää..

No hähää vain. Ei täällä jatku kun sinä et vastaile kysymyksiin mitä esitetään etkä osaa perustella mitään mitä sanot. :)
Tankero
05.11.2014 16:32:20
ferodoz: No hähää vain. Ei täällä jatku kun sinä et vastaile kysymyksiin mitä esitetään etkä osaa perustella mitään mitä sanot. :)

Ei kannata odottaa, että vastais.
Ainakaan mitään järkevää.
Humppajyrä
EP
05.11.2014 16:35:24
ferodoz: No hähää vain. Ei täällä jatku kun sinä et vastaile kysymyksiin mitä esitetään etkä osaa perustella mitään mitä sanot. :)

Painoin varoitusta.
ferodoz
05.11.2014 16:40:11 (muokattu 05.11.2014 16:41:25)

EP: Painoin varoitusta.

Ai. Tiedän ettet vastaa, mutta miksi? :)

Tankero: Ei kannata odottaa, että vastais.
Ainakaan mitään järkevää.

Kieltämättä siltä alkaa tuntua..
Epämuusikko
05.11.2014 16:43:54 (muokattu 05.11.2014 16:44:43)
Tuohon muuriin en enää päätäni hakkaa.

+ Mulla ei oo minkäänlaista respectiä Paula Koivuniemeä kohtaan. Ei ennen Vofia eikä sen jälkeen. Mitäs siihen sanotte? Hyvä bändi sillä on, tosin. Nämä asiat eivät juurikaan liity toisiinsa.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
ferodoz
05.11.2014 16:49:27

Epämuusikko: Tuohon muuriin en enää päätäni hakkaa.

+ Mulla ei oo minkäänlaista respectiä Paula Koivuniemeä kohtaan. Ei ennen Vofia eikä sen jälkeen. Mitäs siihen sanotte? Hyvä bändi sillä on, tosin. Nämä asiat eivät juurikaan liity toisiinsa.

Luovuttanen itsekkin jossain kohtaa. Eikä tässä kysymys nyt ollut varsinaisesti Paulasta vaikka hän esimerkkinä olikin. Mä halusin vilpittömästi saada selville sen että miksi hänen arvostus laskee kansalaisen silmissä jos hän menee johonkin formaattiin valmentajaksi. Se olisi keskustelun kannalta ollut ihan sama että olisko se esimerkkityyppi ollut ihan kuka tahansa muu muuta kautta arvostuksensa ansainnut laulaja.

Toisaalta tajusit tämän kyllä varmaan itsekkin eli turhaampa selitin. :)
EP
05.11.2014 19:45:31 (muokattu 05.11.2014 19:47:01)
Epämuusikko: Tuohon muuriin en enää päätäni hakkaa.

Mulla on!! ..ja bändi tosiaan on huippu, siitä ei ole koskaan tinkinyt, ammattitaitoa sekin.
Ei 'läpi laula' biisejä vaan antaa kaikkensa.
Epämuusikko
05.11.2014 20:58:32
EP: Mulla on!! ..ja bändi tosiaan on huippu, siitä ei ole koskaan tinkinyt, ammattitaitoa sekin.
Ei 'läpi laula' biisejä vaan antaa kaikkensa.

Mihin sen respectin perustat? + Riittääkö tämä "kaikkensa"?

Oikeasti: luetelkaa kansainvälisen vertailun kestäviä suomalaisia mies- ja naispuolisia Suomessa iskelmään identifioituvia laulajia. Laila Kinnunen ja Olavi Virta mainittu. Muita?
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
ferodoz
05.11.2014 21:03:08 (muokattu 05.11.2014 21:04:36)

Epämuusikko:Oikeasti: luetelkaa kansainvälisen vertailun kestäviä suomalaisia mies- ja naispuolisia Suomessa iskelmään identifioituvia laulajia. Laila Kinnunen ja Olavi Virta mainittu. Muita?

Riippuu kuinka määrittelet iskelmän. Tai lähinnä että kuinka uusien standardiien perusteella? Niin tai näin, eipä noitä hirveesti tuu mieleen.. Ja jos tulee niin se on lähinnä mielipidesidonnaisia juttuja mutta ei välttämättä vertailukelpoisia. Esim Kirka (sikälimikäli se luokitellaan iskelmäksi) oli kova sana, joskin loisti kuitenkin ehkä enemmän rokkipuolella. Saundi oli maailmanluokkaa. Joskin ymmärrän mikä siinä saundissa saattaa myös ärsyttää joitain ihmisiä.
Yön siivet
05.11.2014 22:50:34
Myrsky vesilasissa, näemmä. Heh.

En ole puhunut enkä sanonut yhdestäkään laulajanimestä mitään. Ko. ohjelmia olen nähnyt sen verran, että tiedän, miksi minua ei kiinnosta. Niitä ei valitettavasti voi estyä näkemästä, kotonakin on töllö auki silloin tällöin, työpaikoilla aina ja monta.

En tunne EP-nm:ä mitenkään muuten kuin muusikkonetin yhteyksien kautta, joten emme ole sama immeinen eivätkä ajatuksemmekaan ole. Sellaisella, joka puhuu ihmisten luonteista ja luonnoista tietämättä ja tuntematta ihmistä muuten kuin näitten potaskan jauhantojen perusteella, on niin pienen ajattelijan luonto, että tämän enempää ei kannata noteerata; ala-arvoista.
ferodoz
05.11.2014 23:57:20

Yön siivet: Sellaisella, joka puhuu ihmisten luonteista ja luonnoista tietämättä ja tuntematta ihmistä muuten kuin näitten potaskan jauhantojen perusteella, on niin pienen ajattelijan luonto, että tämän enempää ei kannata noteerata; ala-arvoista.

Niin siis viittasin nimenomaan siihen kun EP sanoi sulle että "Sulla on mun luonto" :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)