Aihe: Perseelleen soittavat kerjäläisromanimuusikot
1 2 3 4 517 18 19 20 21 22 23 24 25
Vongoethe
13.12.2011 00:34:08
mack the knife: Hah. Ei tänne mahdu sekaan. Ihan ku lavatanssit, ei kehtaa mennä lattialle kun siellä on niin osaavia ja itsetietoisia että saa hävetä.

Juuh. Eikö olekin somaa, kun Rotutohtori ja Satusetä pyörivät pölkkyparina ihastuneesti toisiansa silmäillen ja instrumenteista rectumeissa haaveillen?

Eivät kai niille parempaakaan käyttöä keksi. Mä oon kyllä niin vanhanaikane, että taidan siirtyä kuitenkin tästä syrjemmälle, niin hurjaksi tuo meno käy kun muitakin luiskaotsia joukkoon liittyy.

No, eivät herrat niitä penaalin terävimpiä kyniä ole olleet ennenkään, mitä siitä, että tylsistyvät entisestäänkin.

Nobelin rauhanpalkintoa voisi herroille ja huutosakille perustellusti esittää: eivät ainakaan ruutia taatusti ole keksineet.
Basso-Aslak
13.12.2011 00:37:54

Vongoethe: Teosofien sivuilta? No, nyt en enää ihmettele yhtään. Oletin, että tuo kuuluisi yleissivistykseen. Joidenkin kohdalla mistään muusta kuin pintapuolisesta sivistyksestä ei tietenkään voi puhuakaan. Tuo oli siis turha, tarkoituksesi onkin tehdä yleisemmin naurettaviksi kaikki, mitä linkein osoitetaan ja näin ollen voisit jatkaa kaikessa rauhassa iltasanomatason juttujesi ja asenteidesi levittämistä ilman huolen häivää siitä, että kukaan niitä kyseenalaistaisi.

Jään kiinnostuneena odottelemaan ensimmäistä Stormfront- tai ufotutkijalinkkiäsi. Ovathan väitteesi jo pitkään kulkeneet samaa rataa heikäläisten kanssa. On voinut mennä ohikin, en yleensä enää lue postauksiasi kuin siinä tapauksessa, että kommentoit minun postauksiani.

Paskaa tietty ittekin aina jauhan enkä yritäkään näytellä sivistynyttä mut... mutta ööö... tämähän oli Muusikoiden.net ja tanssimusiikki?
Ihan just alan reenaamaan, äkkiä vaan sitä ennen vikaisen mnettiä...
Vongoethe
13.12.2011 00:41:18
Basso-Aslak: Paskaa tietty ittekin aina jauhan enkä yritäkään näytellä sivistynyttä mut... mutta ööö... tämähän oli Muusikoiden.net ja tanssimusiikki?

Nimenomaan. Ihmettelen kauhiast, mistä koloista tai brunssijuhlista noita rassenasse-setiä on tänne muusikoiden joukkoon ängennyt. Eihän tälläkään ketjulla ole jeesuksen mitään tekemistä tanssimusiikin kanssa.
hvinnamo
13.12.2011 00:47:20
Vongoethe: Juuh. Mä oon kyllä niin vanhanaikane, että taidan siirtyä kuitenkin tästä syrjemmälle, niin hurjaksi tuo meno käy kun muitakin luiskaotsia joukkoon liittyy.

Ai sä et enää halua leikkiä meidän kanssamme? Voi sentään, kun oli niin riemukkaita hetkiä lueskella kun jotkut ovat niin hellyyttävän tosissaan. No, nukut yön yli, aamu on aina iltaa viisaampi, toisin kuin me. :)
hvinnamo
13.12.2011 00:54:24
Vongoethe: Nimenomaan. Ihmettelen kauhiast, mistä koloista tai brunssijuhlista noita rassenasse-setiä on tänne muusikoiden joukkoon ängennyt. Eihän tälläkään ketjulla ole jeesuksen mitään tekemistä tanssimusiikin kanssa.

Mistähän muuten itse olet putkahtanut, kun et ole jäänyt milläänlailla mieleeni, enkä edes viitsi kirjoituksia taaksepäin kahlailla. Mutta sun kirjoitustesi pääasiallinen sisältö on ollut viimeaikoina erilaisten vähemmistöryhmien puolustelu ja se, jos mikä on sitä tanssimusiikkia? Mutta kuten sanottu, niin terävästi olet puolustellutkin, sitä en toki kiellä.
Basso-Aslak
13.12.2011 01:40:59

Sitten se ultimate disclaimer: Mun kommentteja ei sitten saa yhdistää mihinkään vihapuheisiin!
Ihan just alan reenaamaan, äkkiä vaan sitä ennen vikaisen mnettiä...
EP
13.12.2011 01:41:27
hvinnamo: Fiktiivinen tarina: Koulussa oli sellainen Vänkänuutti-niminen oppilas, joka tiesi aina kaikkiin kysymyksiin vastausen ja tämä ärsytti muita suunnattomasti. Eräänä päivänä opettaja halusi leikitellä oppilaiden kanssa verbaalisesti ja hän esitti kysymyksen: -Miten saadaan yksi reikä toisen sisään? Kukaan ei tiennyt, paitsi Vänkänuutti, joka heilutti kättään innokkaasti. -No, sanoi opettaja. Vänkänuutti teki etusormellaan ja peukalollaan ympyrän ja asetti sen suunsa ympärille. Opettaja kehui Nuutin kekseliäisyyttä esittäen seuraavan kysymyksen: -Miten saadaan kolme reikää yhden sisään? Taaskaan kukaan ei tiennyt paitsi Vänkänuutti, joka saatuaan vastausvuoron teki kahden käden etusormillaan ja peukaloillaan isomman ympyrän, jonka sisään laittoi suunsa ja nenänsä. Taas muita ärsytti kun yksi tiesi kaiken. Sama toistui kun opettaja kysyi miten saadaan viisi reikää yhden sisään? Vänkänuutti teki vielä isomman ympyrän sormillaan ja laittoi edellämainittujen lisäksi silmänsä rei'än sisään ja taas opettaja kehui häntä kovin paljon.
Tässä vaiheessa luokan takana istuva nuori herra B kysyi että voiko hänkin kysyä? Opettaja antoi luvan ja nuori herra B kysyi: -Miten saadaan yhdeksän(9) reikää yhden sisään? Kukaan ei tiennyt vastausta, ei edes opettaja eikä kaikentietävä Vänkänuutti. No, kerrohan sitten, opettaja jatkoi. Nuori herra B otti nokkahuilun hyllystä ja työnsi sen Vänkänuutin perseeseen hymyillen: -Näin!

Hähähääää!! : ))
isojussi
13.12.2011 06:31:11
Vongoethe: On sen verran raskasta tavaraa, että vaatii tuekseen niitä tilastoja...

Tää korutont' on kertomaa:

http://www.optula.om.fi/Satellite?b … true&blobheader=application/pdf
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
isojussi
13.12.2011 06:39:56 (muokattu 13.12.2011 06:55:52)
poppamies: Kun puhutaan evankeliumista niin eivät ole. Jos tarkoitat juutalaisuutta niin ovat samoilta lähteiltä mutta tyystin eri suuntiin poikenneet.

Juuri näin - Islamin ja Juutalaisuuden "perustivat" veljekset. Jokainen voi sitten tykönään miettiä, miks Uuden testamentin nimi on just Uusi testamentti...

... Valitettavasti seurakunnan luottamuselimissäkin on niitä ihme puusilmiä, jotka kertovat olevansa kristittyjä, mutta joilla on enemmänkin juutalainen elämänkatsomus.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
isojussi
13.12.2011 06:52:52
Vongoethe: ...Suomen laki ja ihmisarvoa kunnioittavan yhteiskunnan yksi perusajatus lähtee siitä, että on väärin yleistää jonkin ryhmän oletettuja ominaisuuksia koskemaan automaattisesti jokaista siihen kuuluvaa yksilöä.

Ei pidä paikkaansa. Sanavapauteen kuuluu, että näin saa nimenomaan juuri tehdä. Minäkin tosin olin ennen samassa luulossa kuin sinä, mutta poliisiviranomaisen mukaan vähemmistörymän voi esimerkiksi yleisesti väitää tunkeutuvan luvatta toisten asuntoihin, olevan vaaraksi lapsille sekä laskevan asuntoalueen arvoa sinne muuttaessaan.

Ja noille väitteillehän ei ole tueksi edes tilastoa - toisin kuin mun kieltämättä hieman provosoiville väitteilleni.
isojussi
13.12.2011 06:57:55
Vongoethe: ja "mustalaiset" olisivat ikään kuin luonnostaan alttiimpia tekemään rikoksia, etenkin seksuaalirikoksia.

Enhän mä näin kirjoittanut.
isojussi
13.12.2011 07:09:28
Täähän nyt varsinainen kekkeruusi on:

Vongoethe:No, mikset sanonut esimerkiksi "sokea mies/nainen" vaan sanoit "näkövammainen", vaikka kepistä päätellen kyseessä todellakin on ollut sokea ihminen.

Kun en tiennyt, oliko hän sokea. Kaikki näkövammaiset eivät ole sokeita. Toki kohtuullisella todennäköisyydellä ovat, jos käyttävät valkoista keppiä.

Miksi muuten "asiakas"? Olisiko paikalla mahdollisesti jostain muusta syystä viihtyvä kuurokin ihminen "asiakas"?

Milläs nimellä sä sitten kutsuisit ravintola-asiakasta?

Pa ny sitten peraten kaikki mun kirjoitukseni, niin huomaat, että mulle kaikki ihmiset, jotka mut on keikalle tilanneet tai mua siellä kuuntelevat on aina ollu ja tulee aina oleen asiakkaita etnisistä, fyysisistä, henkisistä tai muista poikkeavuuksistaan tai tavanomaisuuksistaan huolimatta. Samoin he on mulle ensisijaisesti ihmisiä.
Vongoethe
13.12.2011 07:27:04 (muokattu 13.12.2011 08:00:19)
isojussi: Tää korutont' on kertomaa:

http://www.optula.om.fi/Satellite?b … true&blobheader=application/pdf

Niin?

"Yhteenveto

- Ulkomaan kansalaisten osuus poliisin tietoon tulleista rikoksista oli 5,9 %
vuonna 2009 (noin 45 400 henkilöä).
- Runsaalla puolella rikoksista epäiltyinä olleista ulkomaan kansalaisista
on kotipaikka Suomessa. Muut epäillyt ovat turisteja ja muuten Suomessa
satunnaisesti oleskelevia ulkomaan kansalaisia.
- Suomessa asuvat ulkomaan kansalaiset ovat olleet vuosittain 1,31,5 kertaa
useammin epäiltyinä rikoksista kuin suomalaiset.
- Lähes puolet epäillyistä oli aiempien vuosien tapaan Venäjän, Viron ja
Ruotsin kansalaisia vuonna 2009. Näiden maiden kansalaiset eivät kuitenkaan
syyllisty rikoksiin merkittävästi useammin kuin suomalaiset, kun
rikosluvut suhteutetaan kunkin väestöryhmän kokoon. Romanian kansalaisiin
kohdistuneet varkausepäilyt ovat olleet selvässä kasvussa.
- Ulkomaan kansalaisten rikoksista noin puolet oli liikennerikoksia kuten
suomalaisillakin.
- Suhteellisesti useammin ulkomaan kansalaiset ovat olleet vuosittain
epäiltyinä raiskauksista, muista seksuaalirikoksista ja ryöstöistä.
- Ulkomaalaisvankien määrä on vähintään kaksinkertaistunut viimeisen
kymmenen vuoden aikana.
- Ulkomaalaisvangeista noin neljännes on virolaisia ja eri vuosina 1520
prosenttia venäläisiä. Noin puolet ulkomaalaisvangeista kärsii huumausainerikoksesta
langetettua rangaistusta vankilassa.
- Maahanmuuttajat joutuvat väkivaltarikosten uhriksi suhteellisesti useammin
kuin suomalaiset.
- Maahanmuuttajaryhmistä etniseltä taustaltaan selvimmin poikkeavat kuten
somalialaiset ja turkkilaiset ovat joutuneet usein rasististen rikosten
kohteiksi."

Miten tuosta voi päätellä, tuon, mitä sanoit, että "tilastojen valossa mustalaiset ovat todennäköisesti varkaita ja neekerit raiskaajia."

Viime vuonna Optulan mukaan tuo ulkomaalaisten osuus oli supistunut 5,3:n prosenttiin. Sattumoisin ulkomaisia oli Suomen kansalaisista tuommoiset 4,3 prosenttia. Ei suuren suuri heitto, kun vielä ottaa huomioon turistien tekemät rikokset eli on muistettava sekin, että suuri osa ulkomaalaisten tekemistä rikoksista on ei-vakituisesti Suomessa asuvien tekemiä.

http://www.optula.om.fi/1302674231639
Vongoethe
13.12.2011 07:33:57
isojussi:

Milläs nimellä sä sitten kutsuisit ravintola-asiakasta?

Juoppo.

Eiku oikeesti, en tiennyt, missä olit. Toisekseen, vaikka olitkin kapakissa, miten heistä sitten sinun asiakkaitasi tuli? Tilaajasi on arvatenkin ravintoloitsija, häntä laskuttanet.

isojussi: Pa ny sitten peraten kaikki mun kirjoitukseni, niin huomaat, että mulle kaikki ihmiset, jotka mut on keikalle tilanneet tai mua siellä kuuntelevat on aina ollu ja tulee aina oleen asiakkaita etnisistä, fyysisistä, henkisistä tai muista poikkeavuuksistaan tai tavanomaisuuksistaan huolimatta. Samoin he on mulle ensisijaisesti ihmisiä.

Noin ajattelinkin, oli jo vähän asian vierestä. Tarkoitin ihan yleisesti, itse kun olen aina soittanut yleisölle tai ihmisille, en "asiakkaille". No, kukin taaplaa tyylillään. Ittelleni elävä musisointi on pikemmin vuorovaikutussuhde kuin mikään asiakassuhde. Kai tuo on sitä tuotteistamista sitten.
Vongoethe
13.12.2011 07:42:41
isojussi: Ei pidä paikkaansa. Sanavapauteen kuuluu, että näin saa nimenomaan juuri tehdä. Minäkin tosin olin ennen samassa luulossa kuin sinä, mutta poliisiviranomaisen mukaan vähemmistörymän voi esimerkiksi yleisesti väitää tunkeutuvan luvatta toisten asuntoihin, olevan vaaraksi lapsille sekä laskevan asuntoalueen arvoa sinne muuttaessaan.

Ja noille väitteillehän ei ole tueksi edes tilastoa - toisin kuin mun kieltämättä hieman provosoiville väitteilleni.

Hmmm... tuntuu oudolta viime aikaisten oikeudenkäyntien valossa. Kopasepa sijoittaa eri vähemmistöryhmiä noihin esimerkkeihisi. Voi olla, että jos niitä huutelet jatkuvasti mediassa, päädyt syytettyjen penkille. Tietysti käytännössä tarvitaan muutakin. Viitannet tuohon "Ei Tainaa takapihalleni" -juttuun.

Niin tai näin, eihän rasismi eikä edes rasistinen lausunto sinänsä mikään rikos ole, ennen kuin se muuttuu kiihotukseksi kansanryhmää vastaan, laittomaksi uhkailuksi ja sen sellaiseksi. Minusta se on sopimatonta, joka tapauksessa.
isojussi
13.12.2011 07:49:36
Vongoethe: Eiku oikeesti, en tiennyt, missä olit. Toisekseen, vaikka olitkin kapakissa, miten heistä sitten sinun asiakkaitasi tuli? Tilaajasi on arvatenkin ravintoloitsija, häntä laskuttanet.

Kyllä se on se ravintola-asiakas, joka mun palkkani maksaa loppupelissä. Vain totaalinen typerys ajattelee muuta. Harva ravintoloitsija se omaksi ilokseen pändiä tilaa.
Vongoethe
13.12.2011 07:55:55
Vongoethe: ja "mustalaiset" olisivat ikään kuin luonnostaan alttiimpia tekemään rikoksia, etenkin seksuaalirikoksia.

Tarkkaan ottaen sanoin: "Vielä enemmän kuin pelkkä sana, kertoo se, että hän esittää tilastollisena tosiasiana, että "neekerit" mitä väestöryhmää ja missä maassa hän sitten tarkoittaneekaan ja "mustalaiset" olisivat ikään kuin luonnostaan alttiimpia tekemään rikoksia, etenkin seksuaalirikoksia."

isojussi: Enhän mä näin kirjoittanut.

Kirjoitit: "Tainan puheethan eivät perustuneet tilastoihin, mutta tilastojen valossa mustalaiset ovat todennäköisesti varkaita ja neekerit raiskaajia."

Kyllä tuon valitettavasti voi noinkin tulkita.

Tän forumin lainausrutiinit ovat kyllä melkoisen kökköjä. Linkkejäkään ei voi upottaa, kuten vaikkapa SMF-pohjaisilla forumeilla. Johtuisiko sitten siitä, että myös img-tägi tulisi mahdollistaa, mikäli html-tägin ottaisi käyttöön. En tiedä.
Vongoethe
13.12.2011 07:59:45
isojussi: Kyllä se on se ravintola-asiakas, joka mun palkkani maksaa loppupelissä. Vain totaalinen typerys ajattelee muuta. Harva ravintoloitsija se omaksi ilokseen pändiä tilaa.

Tietenkin maksaa, ei siitä ollut kysekään vaan siitä, että he ovat kuitenkin ensi sijassa ravintolan asiakkaita ja että soittaminen ainakin minulle aikoinaan merkitsi muutakin kuin asiakkuussuhteen ylläpitoa tai luontia - tai rahantekoa. Joka tapauksessa, omahan on nimityksesi, mitäpä tuosta.
isojussi
13.12.2011 08:00:25
Vongoethe: Hmmm... tuntuu oudolta viime aikaisten oikeudenkäyntien valossa. Kopasepa sijoittaa eri vähemmistöryhmiä noihin esimerkkeihisi. Voi olla, että jos niitä huutelet jatkuvasti mediassa, päädyt syytettyjen penkille. Tietysti käytännössä tarvitaan muutakin.

Kehitysvammaisetko eivät ole vähemmistöryhmä? Luepas laki uudelleen:

Jos kerran lain mukaan "rodun, ihonvärin, kansallisen tai etnisen alkuperän, uskonnon tai vakaumuksen, seksuaalisen suuntautumisen tai vammautumisen perusteella taikka niihi rinnastettavalla muulla perusteella..." niin todellakaan en päädy, kun kerran tutkinnanjohtajankin mukaan Kovalaisen aivopierut menevät sananvapauden piikkiin eivätkä johda esitutkintaan.

Viitannet tuohon "Ei Tainaa takapihalleni" -juttuun...

En - vaan Ajankohtaisen kakkosen "Ei keitysvammaisia takapihalleni" - juttuun.
isojussi
13.12.2011 08:02:08
Vongoethe: Tietenkin maksaa, ei siitä ollut kysekään vaan siitä, että he ovat kuitenkin ensi sijassa ravintolan asiakkaita ja että soittaminen ainakin minulle aikoinaan merkitsi muutakin kuin asiakkuussuhteen ylläpitoa tai luontia - tai rahantekoa. Joka tapauksessa, omahan on nimityksesi, mitäpä tuosta.

Helppo ajatella noin, kun ei tartte itte keikkojaan myydä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)