Aihe: Seuraatko "Tartu mikkiin" ohjelmaa? II
1 2 3 4 517 18 19 20 2191 92 93 94 95
Sandy
06.02.2009 21:51:43
Ihan timanttinen jakso! Tahtoo joskus ton Osmon keikalle, mielettömän ihana... ääni!
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
Tankero
06.02.2009 21:54:05
Mahtijakso oli todella. Varmaan yksi parhaista.
Humppajyrä
bluesman99
06.02.2009 21:56:13

Ihan timanttinen jakso! Tahtoo joskus ton Osmon keikalle, mielettömän ihana... ääni!

Samaa mieltä. Vaihteeksi todella hyvä jakso. Kaikki pysyivät nuotissa ja Ilen tytär Kallio veti sen Hartin biisin tosi hyvin. Soul-kundeja ois kuunnellut paljonkin pitempään.
Poppia ikä kaikki
Tankero
06.02.2009 22:12:51 (muokattu 10.02.2009 00:30:04)
Samaa mieltä. Vaihteeksi todella hyvä jakso. Kaikki pysyivät nuotissa ja Ilen tytär Kallio veti sen Hartin biisin tosi hyvin. Soul-kundeja ois kuunnellut paljonkin pitempään.

Edit
Humppajyrä
sonic77
06.02.2009 22:19:04
Mahtijakso oli todella. Varmaan yksi parhaista.

Kerranki sattu olemaan telkun ääressä ja vielä kyseisellä kanavalla. Komppia sudeilla!
Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen...
Eddy
06.02.2009 22:23:32
Sen verran kova jakso, että piti oikein avata mnet pitkän breikin jälkeen. Kaikki veti hienosti ja stemmat pölisi. Ja toi Karoliina ei oo ees pahemmin ruman näköinen...
Koskettelen soittimia...
Johannes kurkunkastaja
06.02.2009 22:59:37
Ylistyksistä johtuen, pitänee uusinta kuikkia, ellei esteitä ilmaannu.
Hyvää yötä!
Tami
07.02.2009 10:29:03

Ihan timanttinen jakso! Tahtoo joskus ton Karoliinan meille, mielettömän ihana...
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
kaukopoika
07.02.2009 10:44:55
Multa saa lisäpisteitä aina ,kun esittää Heartia hyvin ,niin on käyny useasti esimerkiksi American Idolissa ja Karoliina teki sen hyvin.
Kyllä oli myöskin poikien duetto komiaa kuunneltavaa.
isojussi
07.02.2009 10:46:27
Oli kyllä kerrankin kova sakki.

Ja mikäs Osmo oikein oli? Erottu edukseen jopa tosta sakista.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
Timi
07.02.2009 10:55:39
Ihan timanttinen jakso! Tahtoo joskus ton Karoliinan meille, mielettömän ihana...

Jahas!Mitäs timanttista tuossa oli?Normikamaa.Eikä ihan sitäkään.Toki Karoliina ihana on näin vanhan ukkelikin silmissä.Potku puuttui esityksistä eikä aina ihan kohdalleen mennyt.Mutta elkee välittäkö horiskon jutuista.Tykätkää te!
Kylmän viileesti!
Tankero
07.02.2009 10:56:52
Oli kyllä kerrankin kova sakki.

Ja mikäs Osmo oikein oli? Erottu edukseen jopa tosta sakista.

Viitaten erään henkilön aiempaan lausuntoon joittenkin huonosta biisituntemuksesta tekisi mieli mainita jotain huonosta yleistietoudesta, kun ei Osmoa tiedä.
Taidanpa kuitenkin jättää mainitsematta.
Humppajyrä
isojussi
07.02.2009 11:04:08
Viitaten erään henkilön aiempaan lausuntoon joittenkin huonosta biisituntemuksesta tekisi mieli mainita jotain huonosta yleistietoudesta, kun ei Osmoa tiedä.

Parempi niin, sillä veikkaisin kuitenkin kyseisen biisin olevan monin verroin tunnetumpi, kuin tämän Osmon.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
Timi
07.02.2009 11:05:18

Elä veikkonen!Osmo on minullekkin outo suuruus?ja sit se pikkukaveri siinä vierellä?Yleistietous.Jotakin on hallussa mutta tavattoman paljon unehtunut.Mailmassa monta,on ihmeellistä biisiä.Ne hämmästyttää kummastuttaa pientä soittajaa.
Kylmän viileesti!
Tami
07.02.2009 11:12:57

Jahas!Mitäs timanttista tuossa oli?Normikamaa.Eikä ihan sitäkään.Toki Karoliina ihana on näin vanhan ukkelikin silmissä.Potku puuttui esityksistä eikä aina ihan kohdalleen mennyt.Mutta elkee välittäkö horiskon jutuista.Tykätkää te!

Heh! Näin kotisoittoamatöörinä sitä aina sillointällöin tulee ihmeteltyä, että miten kovia ukkoja täällä palstalla onkaan. Jos nuo tuon jakson esitykset ei menny "aina ihan kohdalleen" tai jos niistä "puuttui potku", niin ihan oikeasti haluaisin päästä kuuntelemaan teidän ns. hyviä vetoja... Sitten toisaalta mä ihmettelen, että jos oikeasti taittuu niin miksi täällä kärkevästi kommentoivat "ammattilaiset" eivät ole breikanneet siten, että teitä kuulisi radiossa tai olisitte itse jossain muualla kuin privaattihäissä tai jänkäkuppiloissa soittelemassa... Kyllähän sitä näin pienessä maassa moiset kyvyt pitäisi erottua ns. Osmon tai Karoliinan kaltaisesta massasta.. ;D Hih!!!
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
half
07.02.2009 11:20:14
Heh! Näin kotisoittoamatöörinä sitä aina sillointällöin tulee ihmeteltyä, että miten kovia ukkoja täällä palstalla onkaan. Jos nuo tuon jakson esitykset ei menny "aina ihan kohdalleen" tai jos niistä "puuttui potku", niin ihan oikeasti haluaisin päästä kuuntelemaan teidän ns. hyviä vetoja... Sitten toisaalta mä ihmettelen, että jos oikeasti taittuu niin miksi täällä kärkevästi kommentoivat "ammattilaiset" eivät ole breikanneet siten, että teitä kuulisi radiossa tai olisitte itse jossain muualla kuin privaattihäissä tai jänkäkuppiloissa soittelemassa... Kyllähän sitä näin pienessä maassa moiset kyvyt pitäisi erottua ns. Osmon tai Karoliinan kaltaisesta massasta.. ;D Hih!!!

Lähestyt asian ydintä, jatka samaan malliin. Vastauksia varmaan kohta tulee, kunhan saavat olonsa paranneltua kirjoituskuntoon.
COVS jäsen N:o 5
EP
07.02.2009 11:27:18
Heh! Näin kotisoittoamatöörinä sitä aina sillointällöin tulee ihmeteltyä, että miten kovia ukkoja täällä palstalla onkaan. Jos nuo tuon jakson esitykset ei menny "aina ihan kohdalleen" tai jos niistä "puuttui potku"..

Tää on taas tätä kun sitä omaa iihanaa idolia vähän morkataan niin suututaan, he he hee :D

..niin ihan oikeasti haluaisin päästä kuuntelemaan teidän ns. hyviä vetoja... Sitten toisaalta mä ihmettelen, että jos oikeasti taittuu niin miksi täällä kärkevästi kommentoivat "ammattilaiset" eivät ole breikanneet siten, että teitä kuulisi radiossa tai olisitte itse jossain muualla kuin privaattihäissä tai jänkäkuppiloissa soittelemassa...

Mitäs nää liittyy toisiinsa?
Kyllähän nyt jokaisella ihmisellä on korvat päässä ja oma (toivottavasti) mielipide kuulemastaan.
Ukko
07.02.2009 11:32:08

Multa saa lisäpisteitä aina ,kun esittää Heartia hyvin.

Wilsonin sisaruksien tasoon ei pääse ihan helposti. Tytöiltä lähtee rokki ja herkistely.
COVS jäsen nro 6
Tankero
07.02.2009 11:33:54

Mites Timin kommentit liittyy hänen osaamiseensa? Opettele joutessas argumentoinnin perusteet.
Humppajyrä
half
07.02.2009 11:34:17
Wilsonin sisaruksien tasoon ei pääse ihan helposti. Tytöiltä lähtee rokki ja herkistely.

Niin Remultakin. Nopeet biisit pitää huutaa ja hitaat itkee, sanoi hän.
COVS jäsen N:o 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)