Tankero 04.07.2007 14:36:28 | |
---|
Ei taida nyt olla lukemisenymmärtäminen Kantolassa kovassa kurssissa. Baron väitti, että Renegades olisi ollut vain paikallistähti Suomessa. Ne oli kuitenkin Italiassa vähintään yhtä kovassa huudossa ja listoilla kuin täälläkin. Sitähän minäkin. Varmasti, vissiin. |
baron 04.07.2007 17:11:51 | |
---|
Sitähän minäkin. Te typerät juniorit: Birminhamilaiset autonapumiehet alkoivat levytysuransa Suomessa 1964 ja mä kuuntelin niitä Vääksyn juhannusjuhlilla -66 ja silloin niitä ei vielä kukaan Italiassa tuntenut ennenkuin ne aloittivat levytysuransa Italiassa samana vuonna -66! Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born" |
Tankero 04.07.2007 17:50:59 | |
---|
Te typerät juniorit: Birminhamilaiset autonapumiehet alkoivat levytysuransa Suomessa 1964 ja mä kuuntelin niitä Vääksyn juhannusjuhlilla -66 ja silloin niitä ei vielä kukaan Italiassa tuntenut ennenkuin ne aloittivat levytysuransa Italiassa samana vuonna -66! Otahan pappa tapletti. Ei ole tainnut olla kysettä siitä, kummassa ne oli ensin starboja. Molemmissa oli riippumatta siitä, että olet niitä joskus muinoin ollut kuulemassa. Varmasti, vissiin. |
baron 04.07.2007 18:31:40 (muokattu 04.07.2007 18:39:38) | |
---|
Otahan pappa tapletti. Ei ole tainnut olla kysettä siitä, kummassa ne oli ensin starboja. Molemmissa oli riippumatta siitä, että olet niitä joskus muinoin ollut kuulemassa. Big deal! Jos ne Suomessa levytetyt kappaleet levyttää uudestaan Italiassa, mitä merkitystä sillä on sille, onko ne nyt tributointien arvoisia vai ei? PS Millos niitten musa olikaan Italian Top Tenissä kun en satu muistamaan, sen verran muisti pätkii?? Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born" |
Ukko 04.07.2007 19:19:32 | |
---|
Mahtoiko se olla -65 kun Vääksyn juhannusjuhlilla Renegades esiintyi ja kuulin sitä ensin kerran livenä. Kyllä niitten piisejä kannattaa tributoida, vaikka ne oli vaan paikallisia suomalaistähtiä, niin kyllähän ne vaikutti ja jotkut piisit jääneet elämään, meilläkin pari nykyisessä settilistassa. Edit: Tarkemmin aatellen taisi olla -66, toi muisti alkaa vähän pätkiä. Mä olin silloinvielä liian pieni kun ne Korsossa vetivätten ihan naapurissa tanssilavalla keikan. -64 vaiko -65 ? |
Tankero 04.07.2007 22:56:20 | |
---|
Big deal! Jos ne Suomessa levytetyt kappaleet levyttää uudestaan Italiassa, mitä merkitystä sillä on sille, onko ne nyt tributointien arvoisia vai ei? PS Millos niitten musa olikaan Italian Top Tenissä kun en satu muistamaan, sen verran muisti pätkii?? Jep, en käsittänyt mitä ymmärrät. Puhuimme hiukan eri asioista. Ei se mitään. Millos niitten musa oli suomen top tenissä, kun minä en muista sitä? Varmasti, vissiin. |
baron 04.07.2007 23:18:54 | |
---|
Jep, en käsittänyt mitä ymmärrät. Puhuimme hiukan eri asioista. Ei se mitään. Millos niitten musa oli suomen top tenissä, kun minä en muista sitä? Pahasti muistisi pätkii! Etkö todella muista että Cadillac oli sinkkuykkönen 1964? Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born" |
Tankero 04.07.2007 23:23:23 | |
---|
Pahasti muistisi pätkii! Etkö todella muista että Cadillac oli sinkkuykkönen 1964? En, nyt on heikosti asiat. Varmasti, vissiin. |
uruttaja 06.07.2007 10:05:42 | |
---|
Otahan pappa tapletti. Ei ole tainnut olla kysettä siitä, kummassa ne oli ensin starboja. Molemmissa oli riippumatta siitä, että olet niitä joskus muinoin ollut kuulemassa. Mun mielestä Baron sanä ne b-hämiläiset olisivat olleet staroja vain Suomessa. No tämähän ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Sillä nyt ei ole hevon v...nkaan merkitystä missä järjestyksessä ja minä vuonna, mutta joka tapauksessa noissa maissa ne oli staroja, kotimaassaan eivät koskaan. |
piiska2 06.07.2007 15:29:05 | |
---|
Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan. Vaikuttikohan Kaurismäen elokuvat yhtään Renegadesin suosioon 80-luvulla. Cadillac oli jossain leffassa vahvasti esillä. Olikohan Arvottomat tai Calmarin Unioni. Mielenkiintoista kuulla miten Topi vetää Renegades klassikoita. Mulla on aina ollut ihmetys tuo Renegadesin suosio. Oliko ne kova livebändi. Makeet esiintymisasut. Levyt ovat mielestäni hieman aikansa eläneitä...jos uskallan näin väittää Renegades faneille.. Writing about music is like singing architecture - Elvin Jones |
baron 06.07.2007 16:19:50 (muokattu 06.07.2007 16:32:03) | |
---|
Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan. Vaikuttikohan Kaurismäen elokuvat yhtään Renegadesin suosioon 80-luvulla. Cadillac oli jossain leffassa vahvasti esillä. Olikohan Arvottomat tai Calmarin Unioni. Mielenkiintoista kuulla miten Topi vetää Renegades klassikoita. Mulla on aina ollut ihmetys tuo Renegadesin suosio. Oliko ne kova livebändi. Makeet esiintymisasut. Levyt ovat mielestäni hieman aikansa eläneitä...jos uskallan näin väittää Renegades faneille.. Ai, että ne ei kuulosta 60-luvun musalta? Keitä täällä oli esim 64 joita olisi voitu fanittaa? Nehän oli paikallinen Beatles + Rolling Stones Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born" |
half 06.07.2007 16:20:10 | |
---|
Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan. Vaikuttikohan Kaurismäen elokuvat yhtään Renegadesin suosioon 80-luvulla. Cadillac oli jossain leffassa vahvasti esillä. Olikohan Arvottomat tai Calmarin Unioni. Mielenkiintoista kuulla miten Topi vetää Renegades klassikoita. Mulla on aina ollut ihmetys tuo Renegadesin suosio. Oliko ne kova livebändi. Makeet esiintymisasut. Levyt ovat mielestäni hieman aikansa eläneitä...jos uskallan näin väittää Renegades faneille.. Mies vailla menneisyyttä elikuvassa soivatr Do the shake sekä Why must my heart do the crying l. Salattu suru |
baron 06.07.2007 16:24:29 (muokattu 06.07.2007 16:24:55) | |
---|
Mies vailla menneisyyttä elikuvassa soivatr Do the shake sekä Why must my heart do the crying l. Salattu suru "My Heart Must Do The Crying"! Kuuluu meidän settilistoihin Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born" |
Tankero 06.07.2007 16:46:46 | |
---|
Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan. Vaikuttikohan Kaurismäen elokuvat yhtään Renegadesin suosioon 80-luvulla. Cadillac oli jossain leffassa vahvasti esillä. Olikohan Arvottomat tai Calmarin Unioni. Mielenkiintoista kuulla miten Topi vetää Renegades klassikoita. Mulla on aina ollut ihmetys tuo Renegadesin suosio. Oliko ne kova livebändi. Makeet esiintymisasut. Levyt ovat mielestäni hieman aikansa eläneitä...jos uskallan näin väittää Renegades faneille.. Kuulin taannoin radiosta jonkin niiden vetasun ja se oli kyllä aika raju. Varmasti, vissiin. |
uruttaja 06.07.2007 16:57:36 | |
---|
Kuulin taannoin radiosta jonkin niiden vetasun ja se oli kyllä aika raju. Renegades oli kova bändi. |
baron 06.07.2007 17:06:22 | |
---|
Renegades oli kova bändi. Mä muistelen pari kertaa kuulleeni 60-luvulla ne livenä, jossain konsertissa, jossa oli kotimaisia esiintyjiä ja Renegades tähtenä ja sitten se Vääksyn keikka. Olihan niisssä silloin 60-luvulla suuren maailman tuntua, olivat varmaan nähneet isojen tähtien esiintyvän. Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born" |
piiska2 10.07.2007 14:17:50 | |
---|
Renegades oli kova bändi. Uskon asian. Tarkoitin lähinnä, että miltähän bändi kuullostaisi tämän päivän äänitystekniikalla? Vanhoissa äänitteissä usein kehno äänenlaatu ei paljasta bändin tiukkaa soitantaa. Poikkeuksia on. Itse kannatan järkevää ja hyvin tehtyä Remasterointia. Writing about music is like singing architecture - Elvin Jones |
Jäärä 10.07.2007 19:44:11 | |
---|
Intia. Kiina. Siellä se potentiaali olis..HOHO. Ruotsin lisäksi ne pari muuta pohjoismaata menis samoilla tulilla, ruotsiksi. Perse puutuisi aika äkkiä Liimataisen myydessä keikan Jakartaan ja seuraavaksi illaksi Loimaalle. Kilometrikorvaukset eivät mahtuisi edes tilille. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
KoskPaavo 11.07.2007 00:57:37 | |
---|
Te typerät juniorit: Birminhamilaiset autonapumiehet alkoivat levytysuransa Suomessa 1964 ja mä kuuntelin niitä Vääksyn juhannusjuhlilla -66 ja silloin niitä ei vielä kukaan Italiassa tuntenut ennenkuin ne aloittivat levytysuransa Italiassa samana vuonna -66! Mä siis esim. huomenna soitan samassa paikassa kesäteatteriesityksessä kuin Renegadesit tuolloin? En jaa kuitenkaan nimmareita "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
uruttaja 11.07.2007 01:34:14 | |
---|
Mä siis esim. huomenna soitan samassa paikassa kesäteatteriesityksessä kuin Renegadesit tuolloin? En jaa kuitenkaan nimmareita Saatkohan edes pesää niin paljon ku ne aikoinaan? |