AnselmiMaa 20.01.2006 19:11:29 | |
---|
Turdet! Topit ja Liisat! Häähhäää...(räkäkakkanaurua)!! Mul o punahilkkaa!! EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
riff 20.01.2006 19:11:35 | |
---|
se rihvi suo hienosti jivetti siellä treella, se on reenannu viime aikoina aktiivisesti. En oo reenannu! Et voi todistaa. Selvä mies ei sisulle haise! |
kuunsirppi 20.01.2006 19:13:21 | |
---|
En oo reenannu! Et voi todistaa. no mutta hienosti ainakin jivetit. sä ootkin sitten luonnonlahjakkuus .o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
riff 20.01.2006 19:14:45 | |
---|
no mutta hienosti ainakin jivetit. sä ootkin sitten luonnonlahjakkuus .o) Nyt loppuu tuo solvaaminen! `;-( Selvä mies ei sisulle haise! |
kuunsirppi 20.01.2006 19:15:12 | |
---|
Nyt loppuu tuo solvaaminen! `;-( no ei tää oo mitää solvaamista. Jos mies osaa tanssia, niin osaa sitte :o)) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
jeppeq 20.01.2006 21:47:05 (muokattu 20.01.2006 21:50:46) | |
---|
En oo reenannu! Et voi todistaa. Hkutti ku mullei oo webbisivua, mutta pääsekkö postilaatikkoos kotoo, tulee todistusaineistoa aika äkkiä.. Hetki vain, ja usbipalikalta tälle koneelle, nuis ja siellä on... Epäselvää ? Nyt loppuu tuo solvaaminen! `;-( vastahan mää nää näin, äläppä hötkyile,, Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |
jeppeq 20.01.2006 22:19:36 | |
---|
Toivottavasti jollain on videolla se sun rumpu-osio, jossa ne patarumpukapuloiden(mikä lie oikea termi) pallot pyöri irrottuaan pitkin lavaa. Näytti aika hauskalta :) Tässä tämän koko shöyn kävin vielä ajan kanssa läpi juttu jutulta ja alkaa oleen kartalla älyilystä pikkuhiljaa. Rummunlyöjille just laittelin koodia, että ilmoittavat aiheutuneet taloudelliset tappiot. Hoidellaan selkä suorana. Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |
acc 20.01.2006 22:46:09 | |
---|
Tässä tämän koko shöyn kävin vielä ajan kanssa läpi juttu jutulta ja alkaa oleen kartalla älyilystä pikkuhiljaa. Rummunlyöjille just laittelin koodia, että ilmoittavat aiheutuneet taloudelliset tappiot. Hoidellaan selkä suorana. Luulen kyllä, että tappiot ovat vain henkisiä ;) Erään vapaalehdykkäsoittimen rääkkääjä... |
vanhami 21.01.2006 19:52:48 | |
---|
Helouhelou Tässä linkki sinne superhyper ultimate hardcore humppaelämykseen Sori, en ehtinyt aikaisemmin, olen ollut paskataudin kourissa pari päivää ja offlinessä. http://www.banditori.com/mnet |
omarklah 21.01.2006 20:24:42 | |
---|
Helouhelou Tässä linkki sinne superhyper ultimate hardcore humppaelämykseen Sori, en ehtinyt aikaisemmin, olen ollut paskataudin kourissa pari päivää ja offlinessä. http://www.banditori.com/mnet NONIIN - nyt kuuluu ja näkyy :o) Onpas ollut soittajat tuubassa - loistavia tallenteita ! Voi mikä ihana ilta - alun sanoitus tuosta vaan ja osuu ja uppoa... Ei ne varmaan halua meitä Plevnaan enää - vai unohtuiskos tällainen vuodessa... Tää sit sanois tälleen... |
EP 21.01.2006 20:54:35 | |
---|
NONIIN - nyt kuuluu ja näkyy :o) Onpas ollut soittajat tuubassa - loistavia tallenteita ! Voi mikä ihana ilta - alun sanoitus tuosta vaan ja osuu ja uppoa... Ei ne varmaan halua meitä Plevnaan enää - vai unohtuiskos tällainen vuodessa... Se on niiku aina ku on sen nähny "livenä", niin ei se enää sillai playback:inä nostata sitä samaa "hurmosta".. :) |
baron 21.01.2006 21:20:51 | |
---|
Ihania! Niistä selvästi käy ilmi että meillä on kivaa. Mullakin oli pieni huolenaihe, että soittaako sitä kiipparia turhaan kun itse ei kuule, mutta huoli oli aiheellinen: Ikävä kyllä yleisö kuuli! My name is Baron, Sir Baron. |
jeppeq 21.01.2006 22:00:36 | |
---|
terveiset normikeikalta.. Eivätkö toki olekin mielenkiintoisia näytteitä.... ;) Pakko mennä, tauko loppuu.. Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |
acc 21.01.2006 23:00:42 | |
---|
Ihania! Niistä selvästi käy ilmi että meillä on kivaa. Mullakin oli pieni huolenaihe, että soittaako sitä kiipparia turhaan kun itse ei kuule, mutta huoli oli aiheellinen: Ikävä kyllä yleisö kuuli! En ole pitkään aikaan nauranut näin paljon :) Kaikkeen sitä ihminen pystyykin... Täytyy nostaa hattua yleisölle. lmeisesti ovat olleet hyvin huumorintajuista porukkaa, kun ovat nuo kuulleet eivätkä ole hakeneet pois lavalta ja vieneet saunan taakse. Erään vapaalehdykkäsoittimen rääkkääjä... |
Pula-Aho 22.01.2006 00:15:00 | |
---|
Yksi näytteistä oli nimetty "Instrumental-Musicians play some music". Sanoisin, että huomioiden kaikkikin näytteet "some instrumental" pitää ehkä jollain tavoin paikkaansa, mutta "musicians play music" on törkeää liioittelua joka sanan osalta. Olin kyllä vähän hämmentynyt, koska paikan päällä kaikki kuulosti kauniilta ja elämää suuremmalta. Vika on varmaan äänitystekniikassa. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
baron 22.01.2006 00:18:23 (muokattu 22.01.2006 00:21:35) | |
---|
Yksi näytteistä oli nimetty "Instrumental-Musicians play some music". Sanoisin, että huomioiden kaikkikin näytteet "some instrumental" pitää ehkä jollain tavoin paikkaansa, mutta "musicians play music" on törkeää liioittelua joka sanan osalta. Olin kyllä vähän hämmentynyt, koska paikan päällä kaikki kuulosti kauniilta ja elämää suuremmalta. Vika on varmaan äänitystekniikassa. Ei: Vika on siinä, että sen hienous paljastuu vasta kun on samassa fiiliksessä eli kohtuullisesti kolberttia *jalua ja muutenkin sellaiselle tuulelle! Ihan oikeesti: Hirveän harvoin mulla on sellaisia keikkoja, joissa soittaisin vesiselvälle yleisölle. Siispä keikkaäänitteitäkään ei kannata itsekään vesiselvänä kuunnella koska yleisöllehän me soitetaan. My name is Baron, Sir Baron. |
pekkajau 22.01.2006 00:22:10 | |
---|
Mahtava balanssi ja midleä löytyy! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
baron 22.01.2006 00:23:24 | |
---|
Mahtava balanssi ja midleä löytyy! Paikoitellen musta oli kyllä vähän liikaa balanssia! My name is Baron, Sir Baron. |
pekkajau 22.01.2006 00:40:31 | |
---|
Tärkeintä että kaikilla oli kivvaa! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
manjaana 22.01.2006 03:18:04 (muokattu 22.01.2006 04:20:31) | |
---|
Yksi näytteistä oli nimetty "Instrumental-Musicians play some music". Sanoisin, että huomioiden kaikkikin näytteet "some instrumental" pitää ehkä jollain tavoin paikkaansa, mutta "musicians play music" on törkeää liioittelua joka sanan osalta. Olin kyllä vähän hämmentynyt, koska paikan päällä kaikki kuulosti kauniilta ja elämää suuremmalta. Vika on varmaan äänitystekniikassa. Heh heh heh heh....., auts töks töks, täähän on ihan justhin, mut kuulostaa ihan erillaiselta, joku pyttyhän tällä irtoo kyllä... ;o)) edit.. soittajan vaimo oli ihan must ;o)) - Varmuuden vuoksi, niin kuin nunnalla nännit. |