R.Syke 27.11.2005 00:49:20 | |
---|
Eniten minua on huvittanut humppakeikoilla tämä "Tsik Korean" "SPAIN" biisin KÄYTTÄMINEN SOUNDTSEKISSÄ! Hohahhh. Yhtä hyvä kuin MONTAPITKÄÄLYYPEKiSSÄ!!!1 |
Martso 27.11.2005 07:51:48 | |
---|
Mitä eroo on Bemarilla ja kitaralla? Bemarissa on mulkku sisäpuolella: Höpö höpö, kateellisten panettelua. Kerran meinas olla hyvä meininki, mut ei sitte ollukkaan! |
R.Syke 27.11.2005 07:58:04 (muokattu 27.11.2005 07:59:56) | |
---|
Höpö höpö, kateellisten panettelua. Ilmankos teillä on noita kitaristeja pilvin pimein ;) Martso. Olen huolissani. Nukutko ollenkaan? Ite sentään tempaisin tossa 6h:n makoisat unet ennen päivän sumpin pihautusta, kuolinilmoituksen lukemista ja aamutuimanapsua. |
Martso 27.11.2005 08:04:28 | |
---|
Ilmankos teillä on noita kitaristeja pilvin pimein ;) Se johtuu siitä, että eivät ole tullu bemarilla paikkaansa kyseleen. Martso. Olen huolissani. Nukutko ollenkaan? Ite sentään tempaisin tossa 6h:n makoisat unet ennen päivän sumpin pihautusta, kuolinilmoituksen lukemista ja aamutuimanapsua. Älä ole. Mie en vaan ole tähän hätään vielä joutanu. Tulin just puolisen tuntia takaperin vasta keikalta. Bussissakaan ei oikein saanu nukuttua, kun ajatukset hortoili. Kyllä mie kohta menen, kuhan pari leipää, pari kuppia kaffetta ja lasillisen viskiä saa hoijettua. :) Kerran meinas olla hyvä meininki, mut ei sitte ollukkaan! |
R.Syke 27.11.2005 08:15:10 | |
---|
Älä ole. Mie en vaan ole tähän hätään vielä joutanu. Tulin just puolisen tuntia takaperin vasta keikalta. Bussissakaan ei oikein saanu nukuttua, kun ajatukset hortoili. Hoh. Joo. Se on sitä ns. kierroksilla käymistä eli kelaamista. Kyllä mie kohta menen, kuhan pari leipää, pari kuppia kaffetta ja lasillisen viskiä saa hoijettua. :) ...vaikuttaa mukavalta aamupalalta. Heh. |
BigPapa 28.11.2005 11:24:26 | |
---|
Mitä eroo on Bemarilla ja kitaralla? Bemarissa on mulkku sisäpuolella: Kitaran paikalle basso niin saadaan tämä juttu sellaiseksi niinkuin sen pitää olla.Eikös tämäkin jostain basistivitsistä ollut muunnettu. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
isojussi 30.11.2005 13:44:26 | |
---|
Kitaran paikalle basso niin saadaan tämä juttu sellaiseksi niinkuin sen pitää olla.Eikös tämäkin jostain basistivitsistä ollut muunnettu. Mitä eroo on bassonsoitolla ja ruumisarkulla.... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Lennu 30.11.2005 22:32:05 | |
---|
Mitä eroa on OMB-esittäjällä ja muusikolla? "kun kitara soi, ei itkeä saa, ei meluta saa, joku voi tulla ikkunan taa" |
pekkajau 30.11.2005 22:36:27 (muokattu 30.11.2005 22:37:15) | |
---|
Mitä eroa on OMB-esittäjällä ja muusikolla? Tämä on nyt ehkä pikkusen ilkeää ja enhän minä tätä ehdottomasti "ei-OMB-miehenä" tarkoita mutta...OMB-esittäjällä on keikkoja! ...Sori! Sori! Lähdenkin tästä "tauolle" ennaltä määräämättömäksi ajaksi! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Lennu 30.11.2005 22:41:45 | |
---|
Tämä on nyt ehkä pikkusen ilkeää ja enhän minä tätä ehdottomasti "ei-OMB-miehenä" tarkoita mutta...OMB-esittäjällä on keikkoja! ...Sori! Sori! Lähdenkin tästä "tauolle" ennaltä määräämättömäksi ajaksi! Hehee, no sehän meni oikein. "kun kitara soi, ei itkeä saa, ei meluta saa, joku voi tulla ikkunan taa" |
mack the knife 30.11.2005 22:42:37 | |
---|
Tämä on nyt ehkä pikkusen ilkeää ja enhän minä tätä ehdottomasti "ei-OMB-miehenä" tarkoita mutta...OMB-esittäjällä on keikkoja! ...Sori! Sori! Lähdenkin tästä "tauolle" ennaltä määräämättömäksi ajaksi! Ei niitä ole OMBillakaan, jos ei osaa tehdä sen eteen mitään. Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
isojussi 01.12.2005 15:45:13 | |
---|
Ei niitä ole OMBillakaan, jos ei osaa tehdä sen eteen mitään. Tää on Jumalan tosi. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
R.Syke 10.12.2005 00:23:12 (muokattu 10.12.2005 00:23:46) | |
---|
Ei niitä ole OMBillakaan, jos ei osaa tehdä sen eteen mitään. Tää on Jumalan tosi. Tai taakse! |
Tankero 10.12.2005 02:22:10 | |
---|
Mitä eroo on Bemarilla ja kitaralla? Bemarissa on mulkku sisäpuolella: Höpö höpö, kateellisten panettelua. Eikös siinä yhdessä taksissa ole kuskina? |
Lennu 10.12.2005 03:08:11 | |
---|
Mitä eroo on Bemarilla ja kitaralla? Bemarissa on mulkku sisäpuolella: Höpö höpö, kateellisten panettelua. Eikös siinä yhdessä taksissa ole kuskina? Joo, se kitaristi. "kun kitara soi, ei itkeä saa, ei meluta saa, joku voi tulla ikkunan taa" |
manjaana 10.12.2005 03:09:03 | |
---|
Joo, se kitaristi. Eiks koskettelija... Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain. |