Aihe: Kuinka paljon keikkaa?
1 2 3 4 514 15 16 17 18
jon lord
11.02.2006 19:43:15
Sama täällä. Tällä kuluvalla viikolla (ma-su) 10keikkaa. 3 vielä jälellä. Ei auta ku olla stressaamatta. Lääkekuuri päällä kans.

Kokemuksen sana...kuka muistaa teitä kun olette haudassa? Onko kuuluisuus tai tarpeelliseksi itsensä tunteminen tärkeämpää kuin terveys? Viime kesän jälkeen olen kysynyt itseltäni tätä monta kertaa ja tullut siihen tulokseen että ...terveys....
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
ninmari
11.02.2006 19:48:34
Kokemuksen sana...kuka muistaa teitä kun olette haudassa? Onko kuuluisuus tai tarpeelliseksi itsensä tunteminen tärkeämpää kuin terveys? Viime kesän jälkeen olen kysynyt itseltäni tätä monta kertaa ja tullut siihen tulokseen että ...terveys....

Oot niin oikeessa!!Ihminen oppii sitetn,kun Siperia opettaa.Terveyttä ei saa edes rahalla.
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
Ukko
11.02.2006 20:18:28

Kokemuksen sana...kuka muistaa teitä kun olette haudassa? ....

Jimi Hendrix, Janis Joplin, Keith Moon, Elvis Presley.....no ehkä tää on liioittelua mutta joillekin kyse on sovinnaisuudesta ja toisille elämäntavasta tjs. Eli ei ole yhtä ja ainoata totuutta. Ainoa totuus on vastuu jälkipolvesta.
baron
11.02.2006 20:21:13 (muokattu 11.02.2006 20:22:47)

Elämällä on paitsi pituus, myös syvyys!
Mä satsaan syvyyteen.

(Mun ongelma on, että suku on pitkäikäistä, parhaan kykyni mukaan tappelen geeniperimää vastaan!)

Mut se ois hirvitys, jos loppuvaiheessa menisi pitkä aika soittokyvyttömänä.
My name is Baron, Sir Baron.
Martso
11.02.2006 20:23:42
Mä satsaan syvyyteen.

(Mun ongelma on, että suku on pitkäikäistä, parhaan kykyni mukaan tappelen geeniperimää vastaan!)

Mä yritän luotailla kanssa parhaani mukaan. Ihan hyvältähän tämä taas maistuu kaiken kaikkiaan.
EP
11.02.2006 20:24:40
Jimi Hendrix, Janis Joplin, Keith Moon, Elvis Presley.....no ehkä tää on liioittelua mutta joillekin kyse on sovinnaisuudesta ja toisille elämäntavasta tjs. Eli ei ole yhtä ja ainoata totuutta. Ainoa totuus on vastuu jälkipolvesta.

Niin, oma valintahan se on, toiset haluaa elää kiihkeemmin, vaikka sitten vähän lyhemmin ja "polttaa kynttilää molemmista päistä".
Vaikka eihän se kai yleensä ihan omakaan valinta ole, riippuu niin monesta jutusta..
clave
11.02.2006 20:25:20

Mä satsaan syvyyteen.

Mut se ois hirvitys, jos loppuvaiheessa menisi pitkä aika soittokyvyttömänä.

Jos elämää ei pysty pidentämään niin sitä voi yrittää myös leventää.
"En oo tehny sulle hyvää enkä pahaa, pikemminkin päinvastoin"
isojussi
11.02.2006 21:06:00
Mä yritän luotailla kanssa parhaani mukaan. Ihan hyvältähän tämä taas maistuu kaiken kaikkiaan.

Mmmmm - "Elämisen sietämätön keveys."
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
M.i.k.key
11.02.2006 21:08:22
Täyttä elämää!!!
Möllisty!
isojussi
11.02.2006 21:11:48
Täyttä elämää!!!

+++
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Ukko
11.02.2006 21:23:59

No mutta sullahan onkin aika värikäs elämä. Lue vaikka aiheesta Baronin erilainen keikka ;)
Martso
11.02.2006 21:25:27
No mutta sullahan onkin aika värikäs elämä. Lue vaikka aiheesta Baronin erilainen keikka ;)

HOHO! Siinä yhistyy HBO: sarjat Band of Brothers, Carnivale ja Deadwood! ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 514 15 16 17 18
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)