Aihe: Muusikon tanssitaito..
1 2 3 4 514 15 16 17 18
faith
16.11.2005 21:08:36
Sinä se vaan jaksat kullitella vaikka haukuin sua "jätkäks".

Hehheh.. piti oikein lukea tuo oma teksti ennen ku tajusin mistä puhuit ;)

Pyydän tuhannesti anteeksi ja suutelen sua kädelle.
Noh, tavallaan kaikki on "jätkiä" täällä, mutta olisihan minun fitänyt huomata tuosta nimestä. Nyt tiedän, enkä unohda sinua koskaan.

Ei se minua ollenkaan haittaa, mie oon normaalistikki vaan yks jätkä muitten joukossa. Voin pistää tuone vielä kuvan jos se auttaa (saat kyllä siitä traumoja, mutta...)
poppamies
16.11.2005 21:22:02

...Ei se minua ollenkaan haittaa, mie oon normaalistikki vaan yks jätkä muitten joukossa. Voin pistää tuone vielä kuvan jos se auttaa (saat kyllä siitä traumoja, mutta...)

Olipa harviNAISEN kaunis jätkä!
Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN!
manjaana
16.11.2005 22:36:52
Olipa harviNAISEN kaunis jätkä!

Sitä miekin oon hänel toitottanut kuukausi kaupalla jo!!
Aina kax kertaa, pyytää ja olla ilman...
kuunsirppi
17.11.2005 07:34:48
mie oon normaalistikki vaan yks jätkä muitten joukossa.

Kun olin vielä työelämässä, siis päivätöissä, niin siellä tungin vuosia sitten poikien seuraan kahvitunneilla ja ruokatunneilla jne. Joskus tuli niin kovaa tekstiä, että pakko oli itkien lähteä pois, mutta aina menin takasi.
Sitten kului varmaan pari kolme vuotta, kun yksi pojista sanoi, että nyt sä oot lunastanut paikkas lentojätkänä :o)
Arvakkaa, olinko ylpee!!!

Kyllä sieltä aina senkin jälkeen vielä välillä sai niskaan vaikka mitä paskaa, mutta niin sai muutkin ja oppipahan pitään puolensa ja antaan takasi samalla mitalla ja mikä parasta, niin se kasvatti nahkaa nenän päälle.

Tosiasiassa lentojätkät on niitä, jotka pistää kuus nolla ihan armotta, mutta niinkuin mulle sanoivat, niin sitten kyllä ollaan omien puolellakin vastaavasti viimeseen asti, kun on tarve.

Eläköön lentojätkät!!!!

lentojätkä = henkilö, kenellä ei oo rahaa, eikä tulevaisuutta
virsistä rokkiin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 514 15 16 17 18
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)