Aihe: Tanssimuusikon grillipalsta
1 2 3 4 515 16 17 18 19
R.Syke
09.12.2005 18:20:07 (muokattu 09.12.2005 18:21:48)
Taimaukseni on kadoksissa koska en enää keikkaile. Saunaakin pitää vahtia, kun on puusellainen.

Pitäiskö vessaa vahtia, jos on puuceesellainen? Sauna on sähkö- , mutta takkaa pitää vahtia, kun poltan siinä joutavia roskia. Seassa muutama rupinen nuotti, myös.
clave
09.12.2005 18:20:56

Pitäiskö vessaa vahtia, jos on puuceesellainen?

Jos on grillannut kovin tulista niin sitten kyllä
"En oo tehny sulle hyvää enkä pahaa, pikemminkin päinvastoin"
R.Syke
09.12.2005 18:22:41
Jos on grillannut kovin tulista niin sitten kyllä

Prk. Kato nyt, en ehi ees kirjottaa loppuun. Mites noi iskut?
clave
09.12.2005 18:24:59

Prk. Kato nyt, en ehi ees kirjottaa loppuun. Mites noi iskut?

Mitkä iskut? ISKU on huoneKALUliike.
"En oo tehny sulle hyvää enkä pahaa, pikemminkin päinvastoin"
R.Syke
09.12.2005 18:27:32

Ja ASKO oli. Elä usko ASKOA, ASKO puhhuu PASKOA.
R.Syke
09.12.2005 19:25:16

Haa. Oletko jo tutustunut viimeisiin tarjouksiin?

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=24602365
jykke65
10.12.2005 01:21:38

Saanko, saanko?
No, siitä huolimatta, näin äidinkielen harrastajana: Jos kerran vielä sanot enään, lyön sua nenään.

Mack! Osuit todella ajankohtaiseen ton... oho eiku tuon nenään lyöntisi kanssa!! Sam ei taida huomenna keikalla tykätä ku me muut ehdotetaan, että näin joulun kunniaksi voitais soittaa toi Petteri PUNAKUONO = )
Kaikki paitsi namiskuukkelit on turhaa!!
v_m_kangas
29.12.2005 10:21:00

Millaiset uudenvuoden pöperöt laitetaan?

Nauravia nakkeja ja perunasalaattia? Miksiköhän nuo on aina aaton juhliin esillä, helppoja valmistaa, paketit vain repäistään auki?

Näyttää olevan tänään Amican ruokalassakin nakit ja lämmintä perunasalaattia, onneksi on toinenkin vaihtoehto.
Humppaa tai soita humppaa
omarklah
29.12.2005 10:23:55

Pitsaa tai perunajuustolettuja...
Tai sitten nakei ja perunaslaattii...
Tää sit sanois tälleen...
kuunsirppi
29.12.2005 10:27:14

Nauravia nakkeja ja perunasalaattia? Miksiköhän nuo on aina aaton juhliin esillä, helppoja valmistaa, paketit vain repäistään auki?

Näyttää olevan tänään Amican ruokalassakin nakit ja lämmintä perunasalaattia, onneksi on toinenkin vaihtoehto.

Taitaa mulla jäädä ihan perinteiseen Wilhelmiin ja tuliseen sinappiin. Yksin oon lapsenlapsen kanssa aaton. Isäntä "harrastustöissä" yötä myöten ja minä siis lupauduin lapsenvahdiksi. Selvinpäin ja makkaraa :o/ Ei kuulosta kovin maukkaalta!

Onko arvon muusikot kotosalla, vai humppaa soittamassa aattona?
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
omarklah
29.12.2005 10:29:16

Kotona - tai ainakin kodin välittömässä läheisyydessä - lähibaariin 200 metriä...
Humppaa vasta pikkujouluissa 13.01. - bändillä reenausjakso ilman keikkoja menossa...
v_m_kangas
29.12.2005 10:31:36

Muusikoista en tiedä, mutta mun oma porukka halusi olla vapaalla ja munkaan tuurauskeikka ei näytä toteutuvan eli kai sitä joutuu sitten jonkin verran naukkailemaan ja nakkia popsimaan, jollei täältä parempia reseptejä irtoa :)
kuunsirppi
29.12.2005 10:33:44
Muusikoista en tiedä, mutta mun oma porukka halusi olla vapaalla ja munkaan tuurauskeikka ei näytä toteutuvan eli kai sitä joutuu sitten jonkin verran naukkailemaan ja nakkia popsimaan, jollei täältä parempia reseptejä irtoa :)

ei toi pahalta kuulosta toi naukkailu ja nakit :o)
Molemmat alkaa samalla kirjaimellakin :o))
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
manjaana
29.12.2005 13:39:31
ei toi pahalta kuulosta toi naukkailu ja nakit :o)
Molemmat alkaa samalla kirjaimellakin :o))

Mie tiiän kyllä missä mie oon aaton... Pitää käyä tsekkaa miten se joulutauko on poikien soittotaitoon vaikuttanut.. ;o)
Laulan tanssin missä ja milloinka vaan...
R.Syke
29.12.2005 13:42:37
Ajattelin rempoo kännin, joka jatkuu yli uuden vuoden. Aloitin tänään. Mikähän mahtaa olla selviämis%
omarklah
29.12.2005 13:47:59

Ajattelin rempoo kännin, joka jatkuu yli uuden vuoden. Aloitin tänään. Mikähän mahtaa olla selviämis%

Toivottavasti mahdollisimman lähellä sataa...
R.Syke
29.12.2005 13:57:19 (muokattu 29.12.2005 13:59:44)
Toivottavasti mahdollisimman lähellä sataa...

..eli todennäköisesti selviän! Hip Hurraa! Söin äsken nakkeja. Sinapilla. Sen verran pitää syödä, että illalla on mitä oksentaa.

Näitä en grillannut. Keitin. Kuumassa vedessä. Osan söin ennen kuin ne olivat edes kuumia. Kumma juttu.

Nam. Tää oli mun antini grillipalstalle nyt. Päätän lähetyksen tähän. Pasila, olkaa hyvä.
v_m_kangas
20.03.2006 15:12:57

Aurinko jo pikkuhiljaa lämmittää (miksei jo isompaakin) terassejamme ja ensimmäinen grillin lämmitys lähenee. Jollei aikaisemmin niin jo vappuna, paitti jos on rempalla.

Mutta varsinainen asia on se, että mikäs lienee tehokkain ja helpoin myrkky puhdistaa se reaktori kesän koitoksia varten?
TiVe
20.03.2006 15:14:52
Aurinko jo pikkuhiljaa lämmittää (miksei jo isompaakin) terassejamme ja ensimmäinen grillin lämmitys lähenee. Jollei aikaisemmin niin jo vappuna, paitti jos on rempalla.

Mutta varsinainen asia on se, että mikäs lienee tehokkain ja helpoin myrkky puhdistaa se reaktori kesän koitoksia varten?

Kaupasta sitä varten "kehitettyä" ainetta ja teräsharja...lopuksi vettä päälle.
Rykiminen ei tarkoita lapissa hiljaista yskimistä.
uruttaja
20.03.2006 15:17:53

Pitäis sulaa ensin lumet, että pääsee mökille. Tuossa partsilla riittää cafe cremen grillaus.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)