Aihe: Pääseekö soittaja taivaaseen?
1 2 3 4 515 16 17 18 19 20 21 22 23
KoskPaavo
24.11.2008 13:15:43
Ja merkin saa valita kiiboorteista ominaisuuksineen itse, lisäksi taivaalliset Mac-koneet ja ilmaiset päivitykset sekvenssereihin ja muihin huippuohjelmiin. Jumalauta!

No onhan sillä Jumalallakin joku budjetti, kohtuutta veljet!
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
EP
24.11.2008 14:16:53
Entäpä jos erehtyy turhaan lausumaan Jumalan nimen? Ei taida hyvää seurata. Ainakaan, jos vanhaan testamenttiin on luottaminen.

Sää oot vähän liian tarkkaan lukenut, ei sekään ole hyvä, minkäänlaista haittaa en todellakaan näe uskomisessa, mutta päinvastaisesta paljonkin.
Liika kiihkoilu sen sijaan on aina huonoasia oli se missä asiassa tahansa.
Ukko
24.11.2008 15:07:38

Mun mielestä koulun uskonnon opetus on yleissivistävää. Ei siinä ole tarkoitus saada ihmisistä uskovaisia. ...

Tänä päivänä voi olla. Vielä 60 luvulla se oli silkkaa aivopesua.
COVS jäsen nro 6
Ukko
24.11.2008 15:08:51

Jos taivas on, siellä on jokaisella omat harput, psalttarit ja ketronit.

Baronilla on staikkari.
COVS jäsen nro 6
Johannes kurkunkastaja
24.11.2008 15:12:50
Baronilla on staikkari.

Juu ja siihen ei sitten muut koske.
Johannes kurkunkastaja
24.11.2008 15:16:51
Tänä päivänä voi olla. Vielä 60 luvulla se oli silkkaa aivopesua.

Salama oikeudenkäynti oli farssi Juhannustanssit-kirjasta jumalanpilkkaamisineen noina aikoina.
Tuostahan taisi tulla näytelmäkin tv:stä hiljattain, vai onko se vasta tulossa.
walttoni
24.11.2008 15:19:30
Salama oikeudenkäynti oli farssi Juhannustanssit-kirjasta jumalanpilkkaamisineen noina aikoina.

Tuli kahtena maanantaina jo. Aika mielenkiintoinen oli tapaus Salama.
COVS2.
Ukko
24.11.2008 15:23:01

Itseasiassa rippileirikin oli aivopesua. Ryhmä nuoria eristettiin ulkomaailmasta kahdeksi viikoksi ja sitten alkoi tuputus. Senverta olen paatunut että vältin vaikutteet. Meinasi ripille pääsykin estyä koska yhden kaverin kanssa meni viimeinen ilta leirillä viihteen puolelle.
COVS jäsen nro 6
Johannes kurkunkastaja
24.11.2008 17:34:25
Itseasiassa rippileirikin oli aivopesua. Ryhmä nuoria eristettiin ulkomaailmasta kahdeksi viikoksi ja sitten alkoi tuputus. Senverta olen paatunut että vältin vaikutteet. Meinasi ripille pääsykin estyä koska yhden kaverin kanssa meni viimeinen ilta leirillä viihteen puolelle.

Vähän samanmoiset kokemukset ja jo noista ajoista lähtien suhtatumiseni uskonasioihin on ollut nykynäkemykseni kaltainen. Minä en henkiolentoja palvo.
KoskPaavo
24.11.2008 17:58:37
Kyllä ihminen kuitenkin sen henkisyyden jostain aina ottaa, mulle soittaminen on ollut kova henkinen tuki, varmaan monelle muullekin täällä. Tuo itsensä kehittäminen on tosi vahvistavaa puuhaa.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
EP
24.11.2008 18:13:47

Taannoinhan se yritti samanlaista julkisuushakuista "sensaatiota"hyvän ystävänsä kanssa Mannerheimista ..no paska on aina paskaa :)
okabass
24.11.2008 19:24:59
Kyllä ihminen kuitenkin sen henkisyyden jostain aina ottaa, mulle soittaminen on ollut kova henkinen tuki, varmaan monelle muullekin täällä. Tuo itsensä kehittäminen on tosi vahvistavaa puuhaa.

MOI

Samoin. Etenkin hanurimusiikki: kaikki mikä ei tapa, vahvistaa.
KoskPaavo
24.11.2008 19:29:56
MOI

Samoin. Etenkin hanurimusiikki: kaikki mikä ei tapa, vahvistaa.

No nih, taas tuli viiltävää anal-yysiä Salpausselän supamontusta.
okabass
24.11.2008 20:01:56
No nih, taas tuli viiltävää anal-yysiä Salpausselän supamontusta.

MOI

Kiitos. Minustakin aika kivasti sanottu, vaikka itse sanonkin. Soon muuten suppa.
jape2
24.11.2008 20:29:00
No onhan sillä Jumalallakin joku budjetti, kohtuutta veljet!

Nii-in kait varmaan. Orla, Harley Benton, T.Bone, Behringer, Weltklang, The Box...
paice60
24.11.2008 21:08:46
Mulle on aivan se ja sama mitä kukin uskoo ja se ei muille kuulu mitä mä uskon eli annetaan kaikkien uskoa omiin juttuihinsa ja pidetään huoli omista asoista.
Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7.
Tankero
24.11.2008 21:26:05
Mulle on aivan se ja sama mitä kukin uskoo ja se ei muille kuulu mitä mä uskon eli annetaan kaikkien uskoa omiin juttuihinsa ja pidetään huoli omista asoista.

Totta kai annetaan ja pidetään, mutta kyllähän asioihin voi ottaa kantaa.
Muuten olis keskustelupalstoilla aika rauhallista.
Miten ne telkkarit muuten tähän asiaan liittyy?
Humppajyrä
paice60
24.11.2008 21:49:09
Totta kai annetaan ja pidetään, mutta kyllähän asioihin voi ottaa kantaa.
Muuten olis keskustelupalstoilla aika rauhallista.
Miten ne telkkarit muuten tähän asiaan liittyy?

Otetaan kantaa ja keskustellaan mutta tuntuu vaan menevän usein siihen oman (tietysti oikean) kannan puolusteluun ja toisten asioiden lyttäämiseen.
Mitkä telkkarit? Pitäiskö sun ottaa taas se keltavihreä pilleri?
Tankero
24.11.2008 22:18:51
Otetaan kantaa ja keskustellaan mutta tuntuu vaan menevän usein siihen oman (tietysti oikean) kannan puolusteluun ja toisten asioiden lyttäämiseen.
Mitkä telkkarit? Pitäiskö sun ottaa taas se keltavihreä pilleri?

Ota ite.
Sinähän se sanoit, että pidetään huoli omista asoista.
Asahan oli telkkarimerkki.
Humppajyrä
paice60
24.11.2008 22:22:07
Ota ite.
Sinähän se sanoit, että pidetään huoli omista asoista.
Asahan oli telkkarimerkki.

Hehe. Olipa hauskaa. Mutta täytyyhän niistä pitää huolta ettei mene rikki.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)