Aihe: Pohjanhovista kuuluu kummia..
1 2 3 4 514 15 16 17 18
onni
10.02.2008 22:05:02
Niin on se muusikko tehnyt,olen kyllä asianomaiselle kyllä huomuttanut asiasta mutta eipä ole asiaa huomioinut.Ihan oikea huomio.Kerro vielä mitä muuta pitäis korjata,onko sisällössä jotain mahdollisesti

Se on hyvä että täälläkin pyörii noita Suomen Kielen Maistereita jotka osaavat
korjata toisten kirjoitus virheitä.
Tääkin kirjoitus tais mennä kieli opillisesti päin jotain.
Pääasia että asiat ymmärretään.
Saatan olla väärässä.
Ei muuta.
Poistun taas.
PS. Enkä tarkoita kotisivuja mistä tässä oli kysymys, vaan yleensä.
Bronks
10.02.2008 22:09:21

Huh, nyt on taas näin lähellä...
Tarviiko mutista urheilijoille, jos ei ite jaksa käydä lenkillä.

(Tämä oli analogia.)
mack the knife
10.02.2008 23:08:41
Se on hyvä että täälläkin pyörii noita Suomen Kielen Maistereita jotka osaavat
korjata toisten kirjoitus virheitä.
Tääkin kirjoitus tais mennä kieli opillisesti päin jotain.
Pääasia että asiat ymmärretään.
Saatan olla väärässä.
Ei muuta.
Poistun taas.
PS. Enkä tarkoita kotisivuja mistä tässä oli kysymys, vaan yleensä.

Mitä tuostakin oli hyötyä. Mä yritän auttaa, sitä paitsi jos kotisivun kieli on ihan päin persettä, niin ainakin keikkaa harkitsevat saavat siitä negatiivisen fiiliksen.

Parempi kun poistut, sä et ymmärtänyt paskaakaan siitä mitä tarkoitin. Ihan sama onko näissä kirjoituksissa virheitä, mutta kotisivut kannattaa laittaa kuntoon.
COVS n:o 1. Voihan sen noinkin soitaa.
Lennu
11.02.2008 02:03:53

(Tämä oli analogia.)

Mää en oo ainakaan niitä miehiä.
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!" - Sam Other
isojussi
11.02.2008 02:13:31
...Ihan sama onko näissä kirjoituksissa virheitä, mutta kotisivut kannattaa laittaa kuntoon.

Aamen. Pastori Puukko saarnaa asiaa. Kunnon kotisivujen merkitystä ei nykypäivänä voi painottaa liikaa.

T: Nimim yli 13000 kävijää.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
rintapek
11.02.2008 03:45:36

Aamen. Pastori Puukko saarnaa asiaa. Kunnon kotisivujen merkitystä ei nykypäivänä voi painottaa liikaa.

Samat sanat. Mackki tosin painotti kieli oppi vihreitä.
Minusta ensimmäisenä sivuilta käy ilmi, että kyseessä on painija.
Jos joku etsii laulajaa bändeineen, eikä wrestling- shouta... niin valitettavasti etsii nopeasti muut sivut.

Jos keikkamyyntimainosta miettii, niin avaussivulta tulee käydä ilmi ainakin seuraavat asiat.
- Mikä bändi
- kuka laulaa
- mitä keikkaa tekee
- kehen ottaa yhteyttä
- mahd musanäyte
- referenssit
- kuvia

sitten linkit henkilöhistorioihin, yhteistyökumppaneihin jne...

Mainos on valttia. Kannattaa panostaa.
( niin, mitäs minä näistä, oma bändini ei mainosta yhtään missään eikä tee keikkaa kuin satunnaisesti ja harvakseltaan), mutta jos tarttis, niin kylpä siinä olisi bändiasiat etusivulla ja meikäläisen nuoruuden painit ja jujutsut vailla mainintaa.
One kind of music only - the good kind
eskoensio
11.02.2008 08:03:13

Toivon että kirjoitus aiheesta lopetetaan.Kuitenkin Pohjanhovi voi jo paremmin tänä päivänä.
isojussi
11.02.2008 08:16:11
Toivon että kirjoitus aiheesta lopetetaan...

Elä hyvä mies - kerrankin saat rakentavaa kritiikkiä. Ihan oikeesti rahanarvoista tavaraa.

Mä pistin omat sivuni uudestaan uusiksi täältä saamani palautteen perusteella.

Onneksi.
eskoensio
11.02.2008 08:34:59

Niin en ole kehitysta vastaan homma tuli selväksi että sivut korjataan.Täältä saa varmaan parhaat neuvot.kun sanoit että olet saanut avun myös itse .
isojussi
11.02.2008 08:56:18
Niin en ole kehitysta vastaan homma tuli selväksi että sivut korjataan.Täältä saa varmaan parhaat neuvot.kun sanoit että olet saanut avun myös itse .

Kyllä - ens vähän rintaan pisti ja vitutteli, mutta tein kaikki kumminkin uusiksi - ja hyvä niin.
KoskPaavo
11.02.2008 09:16:02
Kyllä - ens vähän rintaan pisti ja vitutteli, mutta tein kaikki kumminkin uusiksi - ja hyvä niin.

Minä koen asian niin että jos joku kirjoittelee tai puhuu minulle huolimattomasti, antaa silloin minulle semmoisen kuvan että "paskanko tuolla on väliä".
Välimerkit on kyllä hyvä osata kirjoittaa arkikielessäkin , puhumattakaan kotisivuista , joissa nimenomaan yritetään omaa fiksuuttaan ja erikoisuuttaan tuoda julki.
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
jeppeq
11.02.2008 09:28:03 (muokattu 11.02.2008 09:28:18)
Välimerkit on kyllä hyvä osata kirjoittaa arkikielessäkin , puhumattakaan kotisivuista , joissa...

Pilkku tulee heti sanan jälkeen ja välilyönti ennen seuraavaa sanaa :)

Enempää en aiheesta kommentoi - ihan tärkeä asia kuitenni. Viestintää.
artope
11.02.2008 10:00:10

Veikkaan. että tuossa kuiteski paistaa itseironia...
"On parempi vetää kunnolla kuusikkoon, kuin kainosti kohdalleen"
KoskPaavo
11.02.2008 10:43:07

Tuota en tottapuhuen ole ajatellutkaan, siis näinkö? Alanpa tarkastelemaan noita kotisivuja uudelleen tältäkin kantilta.
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
eskoensio
11.02.2008 11:12:29

Itseironiaa totta maar KoskPaavolla ottaa ohraleipään,en ole painottanut omaa hyvyttään täällä kehtaan kyllä olla sivujeni takana
jeppeq
11.02.2008 11:13:52
IronMaideniapa hyvinni :)

Ja mun "pilkunnu##inta" ei liittynyt yhtään mihinkään, ainakaan kenenkään koti- tai vierassivuihin.. ;)
jon lord
11.02.2008 11:54:18
Tää uus vääpel suuttu. Hää ei vissiin ollu huumormiehii näät, tääl pittää olla niin lustii jott hitto.
COVS jäsen N.o 3
HotWheels
18.02.2013 20:39:00
Minkälainen meininki siellä Pohjanhovissa nykysin on, peruskauraa vai bileosastoa?
EP
18.02.2013 20:50:38
HotWheels: Minkälainen meininki siellä Pohjanhovissa nykysin on, peruskauraa vai bileosastoa?

Hiljasta näyttäs olevan, ei ristinsielua:

http://360hosting.biz/rantasipi/pohjanhovi/
HotWheels
18.02.2013 21:00:05
EP: Hiljasta näyttäs olevan, ei ristinsielua:

http://360hosting.biz/rantasipi/pohjanhovi/

Mutta kaikki pöydät oli katettu, että kyllä kai joku tulossa on.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)