Aihe: Elävänmusiikin paikat katoaa.
1 2 3 4 514 15 16 17 18
Musiikkia korville
08.03.2006 11:24:58

Mitähän sellaisesta arvostelusta kannattaa välittää, joka ei pidä paikkaansa, ainahan sitä kaikkea puhutaan.

Sepä se ja niin oon myös minä täällä aiemmin sanonut. Se vaan saattaa koskettaa, jos se osuukin itteensä, you know.

http://tanssi.net/keskustelu/e/index.html
Ei tuollakaan oikeilla nimillä esiinnytä, eikä varmaan ole aina arvostelut oikeutettuja.

Toi nyt on ihan toinen juttu. Siitä en jaksa alkaa...
Olen hidas mutta tyhmä
Lennu
08.03.2006 11:50:33

Meriitit painaa, ei ihmisluonne. Raamattupiireissä voidaan sitten katsella toisiamme silmiin ja hymyillä.
Musiikkia korville
08.03.2006 11:53:10

Meriitit painaa, ei ihmisluonne.

Meriitit ei paina siinä yhtään, mikä on oikein ja mikä ei.
Ja se ei tee ihmistä yhtään paremmaksi, jos hän on hyvä soittaja.

Raamattupiireissä voidaan sitten katsella toisiamme silmiin ja hymyillä.

Niinhän te voitte tehdä.
Olen hidas mutta tyhmä
Lennu
08.03.2006 11:59:17

Meriitit ei paina siinä yhtään, mikä on oikein ja mikä ei.
Ja se ei tee ihmistä yhtään paremmaksi, jos hän on hyvä soittaja.

Se oli vitsi.
Musiikkia korville
08.03.2006 12:27:10

Se oli vitsi.

Siispä pyydän anteeksi.
Taiteilijan sieluni on hieman herkkä... :)
Olen hidas mutta tyhmä
Sandy
08.03.2006 22:02:37
Onhan tää keskustelu kyllä paikoin ollut aika tökeröä. En tiedä keskustelun alla olevasta bändistä muuta kuin että tuntuu turakaiset tykkäävän. Se lienee suht tärkeä juttu.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
EP
08.03.2006 22:10:14
Onhan tää keskustelu kyllä paikoin ollut aika tökeröä. En tiedä keskustelun alla olevasta bändistä muuta kuin että tuntuu turakaiset tykkäävän. Se lienee suht tärkeä juttu.

Näinhän se on, niillehän sitä soitetaan!
pekkajau
08.03.2006 22:20:02 (muokattu 08.03.2006 22:28:32)

Oiskoon ollut alkohoolilla tai sen puutteella ossuutta asiaan tuossa tökerössä osassa?

Se on tämmönen keskustelupalstakin aika ovela "väline". Toiset varmaan tuhertaa kirjottoo tänne oikein sillälailla "vaikuttamismielessä" ja tosissaan ja lukevat toisten kirjotuksia kun pirut raamattua ja analysoi ja lokeroi jatkuvasti toisia kirjottajia omiin katekorioihinsa siihen astisen elämänkokemuksensa ja saamansa asennekasvatuksen mukaisesti. Toisille tämä on kai pelekkee hupia ja ajankulua ja ehkä jopa jottain peliäkkiin? Mutta jokkainen ihan omalla tyylillään!

Itse aikoinaan kirjottelin yhden sanomalehden vitsipalstalle vitsejä ja otin tavoiteeksi että yhtenä päivänä siellä on ne kaikki kymmenen julkaistavaa juttua meikäläisen "lähettämiä". Siihen asti kun ei olleet kaikki hörähteli ja hohotteli jutuilleni ja jopa kehuivat lievästi... mutta sitten kun siellä oli kaikki jutut multa niin alkoi kauhea syöminen ja vittuilu siitä että nuo sinun jutut on vanhoja ja ihan paskoja. No minä poistuin silloin paikalta tyytyväisenä ja tavoitteeni saavuttaneena!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
uruttaja
08.03.2006 22:21:30

Tökeröö tai ei, minä ainakin kirjoitan suurimman osa kieli poskessa. Kannattaa siihen malliin meikäläisen soperruksiin suhtautua.
KoskPaavo
08.03.2006 22:46:18
Tökeröö tai ei, minä ainakin kirjoitan suurimman osa kieli poskessa. Kannattaa siihen malliin meikäläisen soperruksiin suhtautua.

Kuin myös. Auttaa dressiin.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
uruttaja
08.03.2006 22:49:19

Siihen kun vielä kuuntelee Syötteen Taikaa niin on dressi kaukana.
EP
08.03.2006 23:01:34

Ai pukeutumiseen?
uruttaja
08.03.2006 23:02:15
Ai pukeutumiseen?

Eikä ku puree kieleen niin ei muista että vitu..ttaa.
Sandy
08.03.2006 23:27:19

No en nyt viitannut just sun kirjotuksiin. Ja onhan se sit helppoo jälkeenpäin sanoa, et leikkiä kaikki tyynni, jos ensin on vetänyt herneen nenään ja haukkunut nimeltä mainiten jotain henkilöä tai orkkaa..
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
uruttaja
08.03.2006 23:30:34
No en nyt viitannut just sun kirjotuksiin. Ja onhan se sit helppoo jälkeenpäin sanoa, et leikkiä kaikki tyynni, jos ensin on vetänyt herneen nenään ja haukkunut nimeltä mainiten jotain henkilöä tai orkkaa..

Ymmärrän asenteesi. Mutta ei näitä jorinoita kannata ihan kirjaimellisesti ottaa.

Haukkumista vois välttää itse kukin. Olen siihen syyllistynyt ja aiheuttanut pahaa mieltä.
Sandy
08.03.2006 23:34:56
Ymmärrän asenteesi. Mutta ei näitä jorinoita kannata ihan kirjaimellisesti ottaa.

Haukkumista vois välttää itse kukin. Olen siihen syyllistynyt ja aiheuttanut pahaa mieltä.

Sen nyt tietää jokainen täällä keskusteluja seurannut, että ei kannata, ei... Mut välillä vaan sitten kuitenkin otetaan (kirjaimellisesti) ja syntyy vääntöä. Lähinnä vaan harmittaa sen puolesta jota on täällä haukuttu, vaikka en tyyppiä tunnekaan.
Musiikkia korville
09.03.2006 07:43:30

Sen nyt tietää jokainen täällä keskusteluja seurannut, että ei kannata, ei... Mut välillä vaan sitten kuitenkin otetaan (kirjaimellisesti) ja syntyy vääntöä. Lähinnä vaan harmittaa sen puolesta jota on täällä haukuttu, vaikka en tyyppiä tunnekaan.

Kiitos empatiasta. :)

Ei tossa nyt sentään mitään vahinkoa tapahtunu. Olen sitäpaitsi nuoresta iästä huolimatta niin paljon elämäni aikana nähnyt, kokenut ja saavuttanut, että ei nää jutut maailmaa kaada. Lisäks mua on vielä siunattu hyvällä itsetunnolla (suurella egolla HOHO). Silti prosvosoiduin kyllä liikaa jutuista.

Pekka tossa kirjoitti siitä, millä perustein ihmiset täällä kirjottelee ja hyvin oli Pekka asian ilmaissu. Se tulis muistaa ja sen perusteella pitäis nää jutut lukea suodattimen läpi. Tietysti, jos mennään henkilökohtaisuuksiin, niin yleensä se koskettaa.
Olen hidas mutta tyhmä
baron
09.03.2006 08:24:31 (muokattu 09.03.2006 08:25:34)

Kyllähän mulle (ja varmaan kaikille) on itsestään selvää, että positiivinen palaute on kivaa, jopa sellaisissakin tapauksissa, jolloin se omasta mielestä on aiheetontakin.
Negatiivisen palautteen oon ottanut turhan raskaastikin.
Vanhempi kollega (suurkiitos, tiedät kuka olet) kerran auttoi mua tällaisessa tilanteessa: "ken leikin on alkanut, leikin kestäköön" eli kun kerran änkeät julkisesti esiintymään, niin pistät itsesi alttiiksi kaikkeen palautteeseen, negatiiviseenkin, sekä aiheelliseen että aiheettomaan, kuuluu julkisen esiintymisen luonteeseen.

Tää kyllä nosti mut siitä tilapäisestä depiksestä ja nyt keikalle mennään reippaalla retkeilymielellä, jos lunta tupaan on tullakseen, niin antaa tulla vaan.
My name is Baron, Sir Baron.
v_m_kangas
09.03.2006 09:26:31 (muokattu 09.03.2006 09:28:13)

Siihen kun vielä kuuntelee Syötteen Taikaa niin on dressi kaukana.

Ei helekata, sain eilen tuon paljon puhutun Syötteen Taikaa levyn lainaan. Tuo on kyllä parhautta, taitaa olla jo keräilykappale. Liekkö jo koko 1000 kpl painos myyty loppuun?

Edit: Tää tais olla positiivista palautetta :)
Humppaa tai soita humppaa
KoskPaavo
09.03.2006 13:10:57 (muokattu 09.03.2006 13:13:48)
Ei helekata, sain eilen tuon paljon puhutun Syötteen Taikaa levyn lainaan. Tuo on kyllä parhautta, taitaa olla jo keräilykappale. Liekkö jo koko 1000 kpl painos myyty loppuun?

Edit: Tää tais olla positiivista palautetta :)

Siinä Syötteen taikaa- biisissä nimenomaan se solisti laulaa että "jos vaivaa sua kiire ja dressi"
Mutta kyllä "Kuopusjärven valssi"sta on tullut mun oma suosikkini , siinä on ns "oma vire".
Toisaalta "Tango sillalla" on siitä erikoinen rytmiikaltaan että jokaisella soittajalla on oma ykkönen.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)