Aihe: Kuinka paljon keikkaa?
1 2 3 4 514 15 16 17 18
aisa
11.02.2006 11:19:25
Onpa ollut sullekin monta, laskitko koti- ja paluumatkat samaan syssyyn?

niin mäkin rakastan sua.
mä olen pohjimmiltani ihan mukava.
isojussi
11.02.2006 11:20:46
Sama täällä. Tällä kuluvalla viikolla (ma-su) 10keikkaa. 3 vielä jälellä. Ei auta ku olla stressaamatta. Lääkekuuri päällä kans.

Mä oon ainakin (vaikkei työmäärät enää tommosia ookka) ymmärtäny miks tätä duunia on paras tehdä "sykleissä" - eli välillä vitusti duunia ja välillä ei tasan yhtään mitään.

Voi kyllä olla, että sopii parhaiten tälläselle boheemisielulle. Välillä revitää kaikki irti ja vällilä ollaan täysiä laiskiaisia.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Ukko
11.02.2006 12:16:07

Tossa ei Mika oo mitään järkee. Jossain vaiheessa joku kohta pettää.

Sen mitä ylimääräistä rehkimällä tienaat, sen kohta lääkäri vie :/
uruttaja
11.02.2006 12:25:55
Sen mitä ylimääräistä rehkimällä tienaat, sen kohta lääkäri vie :/

Perseensä saa hajalle vähemmälläkin repimisellä.
Ukko
11.02.2006 12:31:03

Perseensä saa hajalle vähemmälläkin repimisellä.

Tietysti nääkin on tapauskohtaisia. Joku kestää enemmän kuin toinen.
uruttaja
11.02.2006 12:33:28
Tietysti nääkin on tapauskohtaisia. Joku kestää enemmän kuin toinen.

Tuo Mikan vuosikausia ilman vapaapäivää aiheuttaa jotain jossain vaiheessa aivan varmasti. Toisella sekoaa pälli toisella pettää pumppu.

Omalta kohdaltani olen vakuuttunut että runko ei kestäisi enää 300 keikkaa vuodessa.
Sandy
11.02.2006 13:04:58
Keikkamäärää en oo ikinä laskenut, mutta kuvittelisin että se olis joku 50/vuosi. Se on just riittävä kun kaikki bändistä tekee päivätöitä. Välillä on kyllä tosi väsynyt olo, kun normiviikossa ainoastaan sunnuntai on vapaapäivä. Mutta ainakin vielä on kroppa ja pää kestänyt, katotaan kymmenen vuoden päästä uudestaan.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
Sertzo S
11.02.2006 13:08:09
Harvinaista, kun tuli tuo yx studiokeikka ensi kuuksi. Tsekkailen tässä juuri bassostemmoja ja eiköhän nuo taitu. Yksi polkka ja valssi ovat kyseessä.
uruttaja
11.02.2006 13:12:21
Keikkamäärää en oo ikinä laskenut, mutta kuvittelisin että se olis joku 50/vuosi. Se on just riittävä kun kaikki bändistä tekee päivätöitä. Välillä on kyllä tosi väsynyt olo, kun normiviikossa ainoastaan sunnuntai on vapaapäivä. Mutta ainakin vielä on kroppa ja pää kestänyt, katotaan kymmenen vuoden päästä uudestaan.

Tuo 50 on ihan kunnioitettava määrä päivätöiden päälle. Onhan siinä se hyvä puoli että on edes yksi vapaapäivä viikossa.

Avattarestasi päätellen kuitenkin lomaetuutesi ovat keskivertoa paremmat.
Sandy
11.02.2006 13:26:00
Avattarestasi päätellen kuitenkin lomaetuutesi ovat keskivertoa paremmat.

Jep, lomaahan tässä jo odotellaan... Ja kyllä sitä sit kesällä kelpaa keikkailla! Ei valittamista.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
uruttaja
11.02.2006 13:32:13
Jep, lomaahan tässä jo odotellaan... Ja kyllä sitä sit kesällä kelpaa keikkailla! Ei valittamista.

Äitini, kansankynttilä parhaasta päästä, sanoi opettajan työn kolme parasta yksityiskohtaa olevan: Kesäkuu, Heinäkuu ja Elokuu.
Sandy
11.02.2006 13:38:34
Äitini, kansankynttilä parhaasta päästä, sanoi opettajan työn kolme parasta yksityiskohtaa olevan: Kesäkuu, Heinäkuu ja Elokuu.

Joo, nää on näitä kansankynttilöiden vakivitsejä...
uruttaja
11.02.2006 13:51:09
Joo, nää on näitä kansankynttilöiden vakivitsejä...

Mä olen tuurannut muutamalla ala-asteella, eli itelläkin on jonkun verran kokemusta opettajahuonemaailmasta.

Kerran välitunnilla istahdin ensimmäiselle vapaalle tuolille,. niin naisopettajat saivat lähes sydänpysähdyksen: Herra Jumala, se on Airin tuoli,ei siihen sovi sijaisen istua.Minä kysymään että missäs se Airi nyt sitten on,tuolihan oli vapaa.Nämä samat nutturapäät siihen, että Airi on loppuvuoden virkavapaalla!!!

Tunsin organisaation olevan minulle väärän.
uruttaja
11.02.2006 13:51:49 (muokattu 11.02.2006 13:52:04)
PAKKOTALU. 333, suunnilleen puolet pirun luvusta.
Sandy
11.02.2006 13:59:11
Mä olen tuurannut muutamalla ala-asteella, eli itelläkin on jonkun verran kokemusta opettajahuonemaailmasta.

Kerran välitunnilla istahdin ensimmäiselle vapaalle tuolille,. niin naisopettajat saivat lähes sydänpysähdyksen: Herra Jumala, se on Airin tuoli,ei siihen sovi sijaisen istua.Minä kysymään että missäs se Airi nyt sitten on,tuolihan oli vapaa.Nämä samat nutturapäät siihen, että Airi on loppuvuoden virkavapaalla!!!

Tunsin organisaation olevan minulle väärän.

Riippuu varmaan hirveesti koulusta missä työskentelee.. Mun nykyisessä työpaikassa on omat työhuoneet, niin tollasta ei pääse tapahtumaan. Toisaalta, näkee tosi vähän työkavereita, kun möllöttää vaan yksin omassa työhuoneessa. Ala-asteet taitaa olla niitä pahimpia paikkoja, kun monet luokanopettajat työskentelee samassa paikassa koko ikänsä. Ei vaihtuvuutta - ei tilaa uusille ajatuksille.
uruttaja
11.02.2006 14:06:51
Riippuu varmaan hirveesti koulusta missä työskentelee.. Mun nykyisessä työpaikassa on omat työhuoneet, niin tollasta ei pääse tapahtumaan. Toisaalta, näkee tosi vähän työkavereita, kun möllöttää vaan yksin omassa työhuoneessa. Ala-asteet taitaa olla niitä pahimpia paikkoja, kun monet luokanopettajat työskentelee samassa paikassa koko ikänsä. Ei vaihtuvuutta - ei tilaa uusille ajatuksille.

Aivan varmasti näin on. Tuo mun tuurailu on 80/90 taitteista ja kesti yhteensä vain muutaman kuukauden. Ei ollut minun laji.
baron
11.02.2006 14:35:42

Mä oon ollut joskus yliopistolla opena silloin kun se oli vielä "akateemista" ja kesäloma alkoi joskus toukokuun alussa ja loppui syyskuun puolessa välissä.

Se joteskin sopi mun ruumiinrakenteelle, sääli, että tuli jätettyä.
Silloin en vielä keikkaillut.
My name is Baron, Sir Baron.
Ukko
11.02.2006 15:10:25

PAKKOTALU. 333, suunnilleen puolet pirun luvusta.

Eli olet death-speed-black-metalli- hevi-muusikko :/
Martso
11.02.2006 15:11:36
Eli olet death-speed-black-metalli- hevi-muusikko :/

Huom! Vain puolikas!
Pula-Aho
11.02.2006 15:25:53 (muokattu 11.02.2006 15:29:59)
Mä oon ollut joskus yliopistolla opena silloin kun se oli vielä "akateemista" ja kesäloma alkoi joskus toukokuun alussa ja loppui syyskuun puolessa välissä.

Se joteskin sopi mun ruumiinrakenteelle, sääli, että tuli jätettyä.
Silloin en vielä keikkaillut.

Mä teen freelancerinä tuontyyppisiä juttuja ja pyrin aloittamaan loman kesäkuun alkupuolella jatkaen sitä elokuun loppupuolella. Aina se ei toisin onnistu.
Vaimo on luokanopettaja, joten senkin puolesta pitkät kesälomat ovat mukavia.
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)