![]() 06.08.2004 02:36:56 | |
---|---|
On sun WW näköjään tosiaankin paha olla. Tiedätkö mikä ero meillä on? Mä nautin työstäni, mulle maksetaan siitä ihan hyvin ja mä en aliarvioi sun hommaasi. Ja ai niin: Mä pystyn tekeen sun duunis, mutta sä et pysty tekeen mun duunia! Ja rauhassa ryytymistäs ja varaudu siihen, että jatkossakin, kun yrität pilata toisten ilon tai hyvän mielen, Iso J pudottaa tommoset paskaajauhavat nimimerkin takana lymyilevät kekkeruusit maan pinnalle. Sitäpaitsi vaikka olenkin tosiaankin ylipainoinen, en oo sentään niin ruma, etten uskaltaisi laittaa kuvaani toisten nähtäväksi. OHO, mähänkirjoitankin jo kuin..... tuleva bussikuski...;-) jaa juu ja 300! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! | |
![]() 06.08.2004 03:09:29 (muokattu 06.08.2004 03:10:34) | |
Ja ai niin: Mä pystyn tekeen sun duunis, mutta sä et pysty tekeen mun duunia! Niin pystyt soittaan kitaraa,kiippareita vasuribassolla tai sähköbassoo ILMAN NUOTTEJA ja laulaan koko ehtoon???Tokkopa sentään.... Sun hommias en pysty tekeen,ei musta ole showmieheksi enkä osaa mitään puhallintakaan soittaa,sekvensseriä osaan kyllä käyttää että se puoli kyllä taittuis vaan se ei ole soittamista,se on edelleenkin karaokea ;-) Miksi sä olet noin vitun jääräpää,et voi millään myöntää olemassaolevia faktoja...niin sulla oli pohojalaaset juuret,muistelen,ja sen kyllä huomaa... Mikä teissä pillipiipareissa oikeen on????Ollaan niin olevinaan..... | |
![]() 06.08.2004 03:36:24 | |
Ei kai nämä ole taas mitään provoa? Mikä siinä on, että pitää keskellä yötä (pikku päissään ilmeisesti) olla taas sitä mieltä kuin trio Forrester. Armoton itkeminen siitä, mitä pitää soittaa. Jatsiahan jne... Eikö se nyt ole selvä homma, että sitä vedetään, mistä maksetaan. Viihdettä l. kikkelijatsia ei soiteta kuin Rovaniemen Pohjanhovissa eka setti. Rukahovissa vain hovimestarin pyynnöstä. Yleisö on kyllä eri mieltä. Ei muuta kuin valssi soimaan ja sillä selvä. Helpommalla pääsette, kun ette rupea vatvomaan noita juttuja noin pohjia myöten. Maj7:stä saa turpaan, 11:sta ja 13:sta tapetaan... (K.Tapio) | |
![]() 06.08.2004 11:45:24 | |
Niin pystyt soittaan kitaraa,kiippareita vasuribassolla tai sähköbassoo ILMAN NUOTTEJA ja laulaan koko ehtoon???Tokkopa sentään.... No, kitaraosasto ei taitu, mutta ei taitu sultakaan torvet. Sun hommias en pysty tekeen,ei musta ole showmieheksi enkä osaa mitään puhallintakaan soittaa,sekvensseriä osaan kyllä käyttää että se puoli kyllä taittuis vaan se ei ole soittamista,se on edelleenkin karaokea ;-) Mä en oikein lopuperin ymmärrä, miten livebändissä soittaminen voi olla yhtään sen raskaampaa tai vaikeampaa, kuin sekvensserien kanssa keikkailu. Varsinkin, jos jalat on "liitumerkeissä" koko keikan ajan. Se on soittelua, ei esiintymistä ;-) Miksi sä olet noin vitun jääräpää,et voi millään myöntää olemassaolevia faktoja...niin sulla oli pohojalaaset juuret,muistelen,ja sen kyllä huomaa... Siis myöntää, että sun yksipuolinen, räikeen mustavalkoinen näkemykses asioista on ainoa oikea? Itse asiassa sä teet keikka todella niin kapeella sektorilla, että se muokkaa väkisinkin sun näkemyksiäs ja ajatusmaailmaas entistä pienempiin ympyröihin. Sä alat vaari (vaikka oot mua vaan 9 vuotta vanhempi) pahasti fakkiutua. Mikä teissä pillipiipareissa oikeen on????Ollaan niin olevinaan..... Olevinaan? Niin. minäkö tässä ole sitä mieltä, että just mun duuni on sitä ainoota oikeeta tanssimuusikon duunia (mikä on vaan kamalan surkeeta kurjuutta) ja mikään muu ei oo mitään ja kaikki muut, jotka on eri mieltä on pellejä? Kerro kerro kuvastin... Mutta jos "olevinaan oleminen" on: - Positiivista asennetta omaa työtään ja asiakkaitaan kohtaan - Riskien ottamista uskaltamista olla erilainen. - Oman ja myös toisten tekemän työn arvostamista. - Nöyrää asennetta omaa tekemistä kohtaan ja halua jatkuvasti parantaa omaa tekemistään. - Sitä, että sen sijaan, että valittaisi, tekee asioille jotain. Jos näin on niin VITTU MÄHÄN OON IHAN ELVIS! No, paljonhan mulla on vielä asioista oppimista, kun en ole vielä urani huipulla, kuten sinä...;-) Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! | |
![]() 06.08.2004 11:51:16 (muokattu 06.08.2004 11:51:34) | |
...Helpommalla pääsette, kun ette rupea vatvomaan noita juttuja noin pohjia myöten. Onko niin, että asiat paranee, kun niiden antaa olla? Tolla ajatusmallilla on monta avioliittoo hajotettu, saatikka sitten ystävyyttä rikottu. Sitäpaitsi mä oon ymmärtäny, että tällaisten foorumien täreimpiä funktioita on kehittää alaa eikä toimia itkumuurina, kun "kaikki on ihan perseestä, eikä asioille voi kuitenkaan tehdä mitään" Jos aikoinaan kaikki olis ajatellu niin, meidänkin liksat maksettais Ruplissa. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! | |
![]() 06.08.2004 12:29:58 (muokattu 06.08.2004 12:30:38) | |
No, kitaraosasto ei taitu, mutta ei taitu sultakaan torvet. No niinhän mä sanoin,torvi...osaatko lukea???? Sä olet erittäin useaan otteeseen eri yhteyksissä ilmaissut halveksuntasi kapakkatrioja kohtaan,mm. pidit sitä ihan OK juttuna jos sä viet OMB:lläsi keikan joltain bändiltä...toisen työn kunnioittamistako tuokin on ?Ja sun allekirjoituksesi oli joskus "osta mut,mä olen kaupan"... Ei kukaan pysty tekeen kenenkään toisen hommia,jos mä annan sulle mun sanakansioni,joissa biiseistä on vaan sanat,no jossain on sävellajit,niin ethän sä( ja tuskin kukaan muukaan) niitä pysty vetään tosta vaan soittaen kiippareita+vasurilla bassoja ja laulaan kas kun ITSE olet sanonut omaavasi huonon biisimuistin ja tarvit laput siihen nenäsi eteen?Sensijaan mä saatan pystyä vetään jonkun sanakansioista biisejä vaikka en olis niitä ikinä vetänytkään... Mun lahjani on hyvä korva/sointupää ja vapaa säestystaito TANSSIMUSIIKISSA,sekö sua vituttaa että mä olen edes jossain sua parempi/lahjakkaampi??Sen sijaan olen auliisti aina myöstänyt puutteeni jotka ovat huono primavista,jota en tosin tarvi,koska voin opetella biisit himassa,toki luen nuotteja ja kirjoitankin,mutta etenkin lukemisen suhteen olisi parennettavaa... Eikä tarvi ottaa aina asioita niin kirjaimellisesti,ei kaikki keikat ole perseestä,on paikkoja joissa on ihan kiva vetää,ruuat,majotukset toimii,mutta valitettavasti on sitten paikkoja joissa esmes trio on liian pieni kokoonpano toteuttaa talon linjan mukaista ohjelmaa,sitä MENOmusaa,ja bändin arvostus näkyy usein myös mm. soitto-olosuhteiden(lava,ilmastointi,akustiikka)surkealla tilalla,niille MÄ en voi tehdä yhtään mitään;-) Mä olen vaan rivimies,ei mun tarvi niitten asiakkaitten/tilaajien kanssa olla sen paremmin tekemisissä,sulla on vähän eri kuviot,yrittäjänä/artistina(?)se kuuluu toimenkuvaan,pitää olla vähän sitä PR-miehen vikaakin...jos meinaa että keikkoja piisaa... | |
![]() 06.08.2004 12:54:25 | |
Ööö.. keskustelu näyttää menneen sen verran off-topickiksi, että melkein hävettää lisätä alkuperäiseen aiheeseen liittyvä kommentti... mutta... Amatöörikokemuksen mukaan kaikkia on todellakin mahdoton miellyttää. Aktiivitanssijoille tango on varmasti mukavaa musiikkia, mutta jos soitetaan juhlia joissa on turakaisia laidasta laitaan, on valssi - fox -linja se turvallinen. Yksi pari tangoja setissä on mielestäni sopiva määrä. Ja voihan siihen liittää vaikka toisen parin bequinea... Kompromissi ? Ainahan se niin menee, että yhdet toivoo tangoa, toiset lattaria, kolmannet valssia, neljännet rokkia, viidennet "jotain menevämpää kun näitä humppia".... ja jenkkaa toivoo aina joku myös ja joskus jopa polkkaa. Ja kun tämän jälkeen joku onneton tulee kysymään, että "Ettekö te muka osaa Mamban vielä on kesää jäljellä" tekisi mieli testata mihin kaikkialle sen kitaran saakaan poikittain mahtumaan... | |
![]() 06.08.2004 13:29:33 | |
Mulla on se tuntuma, että paritanssit ovat katoamassa oleva luonnonvara, entistä harvemmat nuoret osaavat sitä ja ehkä vielä harvemmat haluavat sitä. He haluavat pääasiassa "bilemusaa", jonka tahdissa voivat jengissä hytkyä. Mun mielestä tällainen kehitys ei ole hyvä/kiva ja toivon todella, että tanssijoiden parissa syntynyt pyrkimys aktivoida nuorten paritanssitaitoa ja halua ja yleensäkin paritanssin harrastusta johtaisi positiiviseen tulokseen ja tätä pyrkimystä toivoisin tanssimuusikoidenkin mahdollisuuksiensa mukaan tukevan. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy | |
![]() 06.08.2004 14:09:46 | |
No niinhän mä sanoin,torvi...osaatko lukea???? No sittenhän meitä on tässä kaks lukihärjöistä - harppu. Sä olet erittäin useaan otteeseen eri yhteyksissä ilmaissut halveksuntasi kapakkatrioja kohtaan,mm. No jos oot asian näin ymmärtäny, niin sorry. Se mitä mä "halveksin" on asennevammasuus omaa tekemistä kohtaan: Piruako tätä paremmin tekee, kun ei nnoi kumminkaan ymmärrä - minkä olet itse monessa yhteydessä tuonut esille. pidit sitä ihan OK juttuna jos sä viet OMB:lläsi keikan joltain bändiltä... Niin, sanoin: "Munattomalta" ...toisen työn kunnioittamistako tuokin on ?Ja sun allekirjoituksesi oli joskus "osta mut,mä olen kaupan"... Paskaa ei tarvi koskaan kunnioittaa ja pakkohan se on itseänsä myydä jos ei halua toimiston pompoteltavaksi. ...jos mä annan sulle mun sanakansioni,joissa biiseistä on vaan sanat,no jossain on sävellajit,niin ethän sä( ja tuskin kukaan muukaan) niitä pysty vetään tosta vaan... En mä niin väittäiskään. Et säkään sais mun sekkariräkkiä edes päälle, saati sieltä mitään ulos. Eihän kysymys ollu siitä, että kenenkään tars valmistautumatta lähtee toisen mapista mitään arpoon?? ...soittaen kiippareita+vasurilla bassoja ja laulaan kas kun ITSE olet sanonut omaavasi huonon biisimuistin ja tarvit laput siihen nenäsi eteen?... Noniin, lapuista pystyn ton toki tekeen. Mitä sitten? Ei sillä laputtomuudella kai oo mitään merkitystä ja tarviithan säkin sanat - ne sentään on helpoin osa biisiä? ...Sensijaan mä saatan pystyä vetään jonkun sanakansioista biisejä vaikka en olis niitä ikinä vetänytkään... Saatat saatat, jos ei oo arreissa koukkuja. Mun lahjani on hyvä korva/sointupää ja vapaa säestystaito TANSSIMUSIIKISSA,sekö sua vituttaa että mä olen edes jossain sua parempi/lahjakkaampi??... Ei tietenkään vituta, enkä oo niin sanonutkaan. Mua vituttaa yleinen negatiivisuus kaikkee kohtaan. Sen sijaan olen auliisti aina myöstänyt puutteeni jotka ovat huono primavista,jota en tosin tarvi,koska voin opetella biisit himassa,toki luen nuotteja ja kirjoitankin,mutta etenkin lukemisen suhteen olisi parennettavaa... No mulla on taas hyvä sana- ja rakennemuisti ja kyky heittäytyä eri tyyleihin. Omat puutteeni mäkin oon tunnustanu. Ootko muuten ajatellu, että mitä parempi primavista, sen enämpi jää energiaaopiskella biiseistä muutakin, kuin oikeita ääniä? Eikä tarvi ottaa aina asioita niin kirjaimellisesti,ei kaikki keikat ole perseestä,on paikkoja joissa on ihan kiva vetää,ruuat,majotukset toimii,... No, enhän mä voinu kuvitellakaan, että sä ees osaat ajatella noin! ...mutta valitettavasti on sitten paikkoja joissa esmes trio on liian pieni kokoonpano toteuttaa talon linjan mukaista ohjelmaa,sitä MENOmusaa,... Mun päähän ei millään mahdu, miks triolla ei voi vetää menomusaa. Ja sä et oo tosiaankaan ainoo, joka näin sanoo. Kyllä bändin kokoa tärkeempää on muuten oikee meininki, laulut, groove jne... Saatana, monet maailman kovimmista "perseeheiluutusbändeistä" on trioja. ...ja bändin arvostus näkyy usein myös mm. soitto-olosuhteiden(lava,ilmastointi,akustiikka)surkealla tilalla,niille MÄ en voi tehdä yhtään mitään;-)... No, koskas lauteilla on lopunperin mitkään ihanneolosuhteet olleet...;-) Mä olen vaan rivimies,ei mun tarvi niitten asiakkaitten/tilaajien kanssa olla sen paremmin tekemisissä,sulla on vähän eri kuviot,yrittäjänä/artistina(?)... No juu. Siinä mielessä ollaan vähän eri maailmoissa. Mutta ei kai se tee toisen työstä sen helpompaa. Oma asiansa on just se "sympaattinen ja palvelualtis showmies" - se kuluttaa, kun pitäis ehkä just vähän ennen keikkaa kerätä itteensä ja olla 5 min. YKSIN! Mutta sen verran kadehdin sua, että usein yks puolituntinen vie paljon tehokkaammin mehut, kuin se kuus settiä soittoa + laulua. Toisaalta kun on vetäny fyysisesti raskaan keikan ja ollu niin biiseissä, kuin yleisössäkin 110%:sesti kiinni vaikka vaan sen yhden setin, niin se fiilis ja adrenaliinitaso on jo sinänsä huima tunne. ...pitää olla vähän sitä PR-miehen vikaakin...jos meinaa että keikkoja piisaa... Vapaus tuo vastuuta ja velvoitteita. Eihän se poissuljettu olis, että mäkin lähtisin kiinteesti jonkun toimiston listoille, mutta tällä hetkellä saisivat tarjota aika hyvää sopimusta. Anteeksi nyt vielä jos susta tuntuu, että mä jotenkin aliarvoatan sun työtäs tai ammattitaitoos. Siitä tässä tosiaankaan ei oo kyse. Sen verran mä sitä osastoo oon saanu maistaa, että tiedän miten kovaa puuhaa se on. Kyse on siitä, että ei tää meidän genre oo eikä saa olla niin nurkka- / kuppikuntasta, että vaan joillain tietyllä tavalla toteutettu juttu on oikein. Toinen mikä todella nostaa meikäläisen niskakarvat (ja niitä ei todellakaan oo ihan vähän:-)) pystyyn on yleisön aliarvioiminen. Varmaankaan ei kaikki ymmärrä musiikista yhtään mitään, mutta joku aina ymmärtää. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! | |
![]() 06.08.2004 14:38:07 | |
He haluavat pääasiassa "bilemusaa", jonka tahdissa voivat jengissä hytkyä. Jep...Baronin kanssa samoilla linjoilla. My name is Baron, Notefix Baron " | |
![]() 06.08.2004 18:33:10 | |
...Mun mielestä tällainen kehitys ei ole hyvä/kiva ja toivon todella, että tanssijoiden parissa syntynyt pyrkimys aktivoida nuorten paritanssitaitoa ja halua ja yleensäkin paritanssin harrastusta johtaisi positiiviseen tulokseen ja tätä pyrkimystä toivoisin tanssimuusikoidenkin mahdollisuuksiensa mukaan tukevan. Hmm..Musta ei kyllä mikään kehitys ole loppu peleissä pahasta, varsinkaan tässä asiassa. Ja aivan varmasti paritanssikulttuuri jää elämään joka tapauksessa, ehkä tosin vähemmistön piirissä. | |
![]() 06.08.2004 20:48:33 | |
WW & IJ, lyökää hyvät miehet rauhan kättä. Jotenkin osaan samaistua molempien herrojen näkemyksiin, sen verran on ravintola/ laiva/ keikkabändi (myös starojen kanssa) kiertuekokemusta takana. Kuvio vaan on joskus niin, aivan kuten WW on kuvaillut. Näin nimenomaan kun soittelee bändissä, jossa kaikkien mielipiteet on otettava huomioon otetaanko joku minimiliksakeikka vai ei. Vai onko keikka tai kävelyjakso. Sitten tuntuu, että toisessa ääripäässä on se näkemys, jossa pitäisi n ö y r ä n ä kuunnella yleisön/ järkkärin/ ohjelmatoimiston palautetta. Just olin perheen kanssa Tallinnassa yökylässä ja laivalla tuli mennen tullen kuultua muutamaa comboa. Tässä mielipiteitä turakaisen näkökulmasta. Oli eestiläinen duo -mimmi + kundi, jotka veti sekkari/ MD taustoilla. Periaatteessa ihan jees äänet taustassa oikein ja silleen mutta, jos kaiken soitetun tavaran olisi tuutannut livesoittajat niin olisin varmaan riehaantunut jopa tanssimaan. Aika karulta muuten kuullostaa hoonolla soomella laulettu vanha tanssimusa. Kiipparisti ei soitellut - ainakaan mun kuullen ensimmäistäkään ad lib sooloa. Miinusta. Sitten oli suomalainen keikkabändi, joka periaatteessa soitteli ihan jees. Hemmoilla oli ihan tavallinen arkivaatetus, soittivat lapuista joka biisin kuin kamariorkesteri (vaikka kyseessä ei olleet mitkään vimpan päälle sovitukset, pikemminkin toivelaulukirjasta reväistyt). Tasapaksu ohjelmisto. Biisit ei kulkeneet pätkääkään. Kun toisen humpan codassa tuli ensimmäinen pari tanssimaan oli jotenkin karua katella etteivät sitten jatkaneet hieman pidempään ko tanssilajia. Pariskunta jäi ihmettelemään, mutta elämä on karua. Pelisilmää. Mitähän sellainen ammattikunta kuin stylistit ajattelisivat tuollaisesta? Eli kyllä se miltä visuaalisesti näyttää on aikalailla tärkeää joskin miltä kuullostaa on kuitenkin vielä tärkeämpää. "Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt" | |
![]() 06.08.2004 21:30:12 | |
Hmm..Musta ei kyllä mikään kehitys ole loppu peleissä pahasta, varsinkaan tässä asiassa. Ja aivan varmasti paritanssikulttuuri jää elämään joka tapauksessa, ehkä tosin vähemmistön piirissä. Kyllä mä otan tasan realiteettiasenteen: Mä soitan sitä, mikä menee läpi, enkä itse yritä vaikuttaa kysyntään. (Saanhan mä kuitenkin haaveilla, mä haluaisin, että kaikki haluaisivat tanssimusaksi 30-luvun swing-jatsia ja välipalaksi muutaman afrokuubalaisen sonin) Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy | |
![]() 06.08.2004 22:20:19 | |
Tiedän ettei mun ole pakko lukea kaikkea mitä tänne kirjoitellaan mutta luen silti ja kommentoin luettua. Nämä sananvaihdothan tuovat esiin kirjoittajien luonnetta. Aika viisaita ovat yleensä nämä kaksi kirjoittaneet mutta nyt aikuiset miehet nuhjaa niin että ei oo tottakaan... Kummalla riittää kantti lopettaa? Ollaan aika heikolla pohjalla kun ruvetaan moittimaan toistensa ulkoisia ominaisuuksia ja väännetään kättä siitä kummalla on parempaa tarjolla. Hienoa saada keskustelua aikaiseksi ja jakaa mielipiteitä mutta tuo ei ole enää kovinkaan rakenteellista. I might as well go back over yonder... | |
![]() 06.08.2004 22:23:40 | |
Tiedän ettei mun ole pakko lukea kaikkea mitä tänne kirjoitellaan mutta luen silti ja kommentoin luettua. Nämä sananvaihdothan tuovat esiin kirjoittajien luonnetta. Aika viisaita ovat yleensä nämä kaksi kirjoittaneet mutta nyt aikuiset miehet nuhjaa niin että ei oo tottakaan... Kummalla riittää kantti lopettaa? Ollaan aika heikolla pohjalla kun ruvetaan moittimaan toistensa ulkoisia ominaisuuksia ja väännetään kättä siitä kummalla on parempaa tarjolla. Hienoa saada keskustelua aikaiseksi ja jakaa mielipiteitä mutta tuo ei ole enää kovinkaan rakenteellista. Tämä hyvä "Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt" | |
![]() 07.08.2004 01:04:07 | |
... Kummalla riittää kantti lopettaa? Ollaan aika heikolla pohjalla kun ruvetaan moittimaan toistensa ulkoisia ominaisuuksia ja väännetään kättä siitä kummalla on parempaa tarjolla... Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat ja yleensä yritän jättää moiset puheet omaan arvoonsa, mutta kokisitko itse, että voisit olla vastaamatta, jos argumentit sua vastaan ois tasoo: "Ylipainoinen, pasuunakaraokee vetävä sekupelle"? Mulla ei oo koskaan ollu sitä asennetta, että kukaan muu ei oo mitään. Tai minkäänlainen muu duuni ei oo mitään. Ootko sä sitä mieltä, että jos kuka tahansa mielestään jollain tasolla onnistuu tai on tyytyväinen duuniinsa, niin sen saa heti lytätä mouruamalla, kuinka raskasta on ja vaativaa on soittaa ja laulaa minimliksalla tyhmälle känniläisyleisölle kuus settiä illassa ja mikään muu ei oo mitään. Mä en oo ja kuten sanoin - ei semmoseen oo kellään mitään oikeutta. Meitä on täällä hurja määrä erilaisia erilaista tanssimusaduunia tekeviä heeboja hillumassa ja ainoot arvostelukriteerit meidän hommalle on se miltä se kuulostaa ja näyttää. Eikä pidä arvostella ennenkuin kuulee ja näkee. Hienoa saada keskustelua aikaiseksi ja jakaa mielipiteitä mutta tuo ei ole enää kovinkaan rakenteellista. Mä koen rakentavaksi tapella turhaa pessimismiä vastaan. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! | |
![]() 07.08.2004 11:43:23 | |
välipalaksi muutaman afrokuubalaisen sonin Toki tiedän sonin (Septeto Sonin etenkin), mutta aamutunnelmissa luin yhden n:n liikaa ja visiona eteen pälmähti eräänlainen häränpaistojuhlan ja gigolokarnevaalin yhdistelmä. Lisäksi tuli mieleen, että Google kysyisi ehkä: "Tarkoititko: välipalaksi muutaman afrokuubalaisen sonnin" Swingiasiastakin olen samaa mieltä. Kunhan siinä on haitari isossa roolissa. Tv. herrasmies. | |
![]() 07.08.2004 16:50:18 (muokattu 07.08.2004 16:55:13) | |
WW & IJ, lyökää hyvät miehet rauhan kättä. Jotenkin osaan samaistua molempien herrojen näkemyksiin, sen verran on ravintola/ laiva/ keikkabändi (myös starojen kanssa) kiertuekokemusta takana. Kuvio vaan on joskus niin, aivan kuten WW on kuvaillut. Näin nimenomaan kun soittelee bändissä, jossa kaikkien mielipiteet on otettava huomioon otetaanko joku minimiliksakeikka vai ei. Vai onko keikka tai kävelyjakso. Sitten tuntuu, että toisessa ääripäässä on se näkemys, jossa pitäisi n ö y r ä n ä kuunnella yleisön/ järkkärin/ ohjelmatoimiston palautetta. Never...tietyissä asioissa en tule koskaan antamaan periksi,me ollaan ihan eri genren miehiä,mä teen kippolakeikkaa,IsoJ tekee pääasiassa yksityisbileitä,mikäli hänen kalenteriinsa on uskomista.Jos siellä seassa on pari tanssikeikkaa,so??Tekeekö se hänestä tämän alueen asiantuntijan?? Musta ei saa nöyrää tekemalläkkään,jos se "nöyryys" on nöyristelyä/perseennuolemista PR:n nimissä saadakseen uutta keikkaa yms.,se on ainakin mun luonteeni vastaista toimintaa jos mikä...mutta varmaan oleellinen osa ISoJ:n toimenkuvaa... Mä olen ilmeisesti ainoa kapakkasoittaja joka edes viittii olla jostain olla eri mieltä,suuri osa on niitä jotka ovat vaan "nöyrän"tyytyväisiä niihin väheneviin keikkoihinsa ja eivät uskalla sanoa mistään mitään... Ja edelleen:kysymyksessä ei ole pessimismi vaan realismi,ja sitähän ei IsoJ voi tietää koska ei TEE näitä keikkoja! Mutta näkeehän sen jo miehen kotisivuista että ei pelkästään mies ole iso,kyllä sitä egoakin löytyy ;-) | |
![]() 07.08.2004 17:54:13 | |
Never...tietyissä asioissa en tule koskaan antamaan periksi, Musta ei saa nöyrää tekemalläkkään,jos se "nöyryys" on nöyristelyä/perseennuolemista PR:n nimissä saadakseen uutta keikkaa yms., Se on hyvä, että edes jollain soimannilla on vielä periaatteita, tarkoitan sellaisia t i n k i m ä t t ö m i ä, joista pitää kiinni. "Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt" | |
![]() 08.08.2004 05:05:10 | |
Minunkin mielestä toi on loputon suo tapella, markkinoidakko, olla nöyrä, olla jotain muuta jne. Mielestäni hyvällä tavalla nöyrä ja pitkäpinnainen pitäs olla mutta ei mikään jalkojenpyyhkimismatto, rajansa kaikella. Kuitenkin tulee muistaa (jos kiinnostaa) että näissä hommissa mikään ei ole itsestään selvää ja jokainen työtilaisuus on omalla tavallaan arvokas. Jos näyttää norsunveenaamaa jokaiselle asiakkaalle/järjestäjälle, voi yhtäkkiä huomata että eipähän oo keikkaa. Kun asian ajattelee tuolta kannalta, on soittajan, mikäli töitä haluaa tehdä, oltava aina edes jonkin verran "markkinahenkinen". Eroa tulee tietysti, onko kyseessä oma bändi, jota kaupataan vai onko jollain staralla töissä. Lopulta on sama kummassa on. Loppuu ne hommat starbonkin paletilta jos jokainen on negatiivinen joka ilta joka suhteessa. Kyynisyys hajottaa bändit ja eniten sitä kyynisintä tyyppiä! Hei heebot, Tervettä järkeä hommiin ja hyvällä mielellä!!! Kaikkia vituttaa joskus mut ei auta... | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)