KoskPaavo 21.11.2007 17:03:50 | |
---|
Minkähän veraan sillä on keikkoja? Niihin aikoihin, kun olin jäänyt oikeista töistä pois, sen bändin rumpali soitti ja kyseli siihen kiiparistiksi. Loukkaantui, kun en ollut innostunut.... Senhän piti ruveta rokkiin, kato sieltä osastolta. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
isojussi 21.11.2007 17:05:31 | |
---|
Senhän piti ruveta rokkiin, kato sieltä osastolta. HOHO - joo nyt mä muistankin... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 21.11.2007 17:05:32 (muokattu 21.11.2007 17:06:14) | |
---|
Senhän piti ruveta rokkiin, kato sieltä osastolta. No johan nyt perkele.... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 21.11.2007 17:05:32 | |
---|
Senhän piti ruveta rokkiin, kato sieltä osastolta. HOHO - joo nyt mä muistankin... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
arppah8 21.11.2007 17:53:10 | |
---|
Cumulus yritti vaihtaa tanssibändeistä poppibändeihin. Kokeilu kesti elokuusta marraskuuhun. Pohjanhovi yritti vaihtaa kans, samoin tuloksin. Juu, sori... mullon sisälukutaito vähän ollut tänään hukassa. Nythän onkin jo marraskuu=) Ja kuinka ollakaan, ensi viikon perjantaina samaisella coverpoppoolla keikka Pohjanhovissa, hoho! Taitaa olla taas bileet tiedossa... I rather be a jerk than being hip like you. |
vesku.ka 22.11.2007 08:59:29 | |
---|
Juu, sori... mullon sisälukutaito vähän ollut tänään hukassa. Nythän onkin jo marraskuu=) Ja kuinka ollakaan, ensi viikon perjantaina samaisella coverpoppoolla keikka Pohjanhovissa, hoho! Taitaa olla taas bileet tiedossa... Siel o humppapumppu pääsalissa ja rock-osasto Night Lifessa. Ihan hyvät oli bileet molemmilla puolilla ku viimeksi olin siellä keikalla. Ei taivaaseen hevillä pääse. |
uruttaja 22.11.2007 10:43:19 | |
---|
Siel o humppapumppu pääsalissa ja rock-osasto Night Lifessa. Ihan hyvät oli bileet molemmilla puolilla ku viimeksi olin siellä keikalla. Kuten jo aiemmin totesin, Pohjanhovissa kahden bändin kattaus saattaa toimia komeastikin. Kemin Cumulusta jaksan epäillä pienemmän yleisöpotentiaalin takia. |
arppah8 22.11.2007 20:07:12 (muokattu 22.11.2007 20:08:17) | |
---|
Siel o humppapumppu pääsalissa ja rock-osasto Night Lifessa. Ihan hyvät oli bileet molemmilla puolilla ku viimeksi olin siellä keikalla. Juu, Lifen puolelle arvelinkin keikan sijoittuvan. Oli tuo aiempi viittaus bileosaston kannattamattomuudesta Hovissa vain semmoinen, et ajattelin ton Kemin fiaskon toistuvan. Siellä ei tosiaan homma toiminut juurikaan. Mutta hyvä jos Lifessä rokkihomma toimii. Näin sitä ollaan pihalla oman kaupungin baaritilanteesta... eipä ole tullut käytyä Pohjanhovissa kuin kerran joskus nelisen vuotta sitten. Mie olen enämpi Tivolimiehiä, niin töissä kuin vapaalla. I rather be a jerk than being hip like you. |
Rokkimamma75 24.11.2007 12:40:12 | |
---|
Mutta hyvä jos Lifessä rokkihomma toimii.
Hoho, mä luin että hyvä jos rokkimamma toimii... *pientä narsismia lauantaipävään* Life is a Bitch and so am I! |
Samuel14 07.02.2008 18:25:20 | |
---|
Minkähän veraan sillä on keikkoja? Niihin aikoihin, kun olin jäänyt oikeista töistä pois, sen bändin rumpali soitti ja kyseli siihen kiiparistiksi. Loukkaantui, kun en ollut innostunut....
Kyllähän Heidillä keikkoja riittää, ja vuoden loppuun 2007 saakka Heidi oli pääroolissa musiikkirevyyssä Hämeenlinnan Kaupunginteatterissa. Heidillä on monipuolisia keikkoja; on mm. bileikeikkaa, duokeikkaa, combokeikkaa, solistina isoissa orkestereissa... olemme käyneet useilla mukana ja pidämme paljon Heidin monipuolisuudesta! |
Sertzo S 07.02.2008 19:24:07 | |
---|
Kyllähän Heidillä keikkoja riittää, ja vuoden loppuun 2007 saakka Heidi oli pääroolissa musiikkirevyyssä Hämeenlinnan Kaupunginteatterissa. Heidillä on monipuolisia keikkoja; on mm. bileikeikkaa, duokeikkaa, combokeikkaa, solistina isoissa orkestereissa... olemme käyneet useilla mukana ja pidämme paljon Heidin monipuolisuudesta! Nätti pohjoisen likka hän on alkujaan. :) |
isojussi 07.02.2008 22:09:33 | |
---|
Kyllähän Heidillä keikkoja riittää... ' Se on kyllä hyyyyyy-y-vä. Mullon niitten vanaha keikkapussi. rölölööööööö - känä-känä-kääääää-nä..... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
jeppeq 08.02.2008 10:38:59 | |
---|
Kyllähän Heidillä keikkoja riittää, ja vuoden loppuun 2007 saakka Heidi oli pääroolissa musiikkirevyyssä Hämeenlinnan Kaupunginteatterissa. Heidillä on monipuolisia keikkoja; on mm. bileikeikkaa, duokeikkaa, combokeikkaa, solistina isoissa orkestereissa... olemme käyneet useilla mukana ja pidämme paljon Heidin monipuolisuudesta! Olisi ehken "reilua" kuitenkin ilmoittaa tanssikeikkojen tilaajille olevansa "enempi rok" - koska pitkälti ko. taiteilijan julkisuus pohjautuu "humppabarbin" ja tanssi-iskelmien luomaan olemukseen. Esitettävä ohjelmisto on kuitenkin perus tanssipaikkoihin (baari/lava) "soveltumatonta tai siinä ja siinä". Aiheesta on ollut keskustelua myöskin ryhmän muusikoiden kanssa, on ollut kuulemma perin kiusallisia tilanteita välillä... Ei silti, pirteän näköinen kissahan tuo ja mitäs tuokaan mulle kuuluu...kunhan vaan totesin. |
Rokkimamma75 10.02.2008 12:36:41 | |
---|
Ei silti, pirteän näköinen kissahan tuo ja mitäs tuokaan mulle kuuluu...kunhan vaan totesin. Ja kun oppis vielä joskus laulamaankin...
Life is a Bitch and so am I! |
eskoensio 10.02.2008 13:46:43 | |
---|
Kemi ainakin meikäläistä kohdellut hyvin,eipä juuri moitetta ole .aiheeseen liitetty laulaja on kuitenkin tehnyt oman näköisen uran ,tiedän kyllä paljon huononpia laulajia jotka ovat otsikoissa.Muistuu mieleen omalta kohd.kun kyseinen laulaja v92 alotteli karaokekilp.ja sitä kautta 15vuotiaana tanko prinseksaksi, |
Tankero 10.02.2008 18:42:27 | |
---|
Ja kun oppis vielä joskus laulamaankin... Eihän sitä nyt kaikkea tarvi osata. Varmasti, vissiin. |
mack the knife 10.02.2008 19:40:30 | |
---|
Kemi ainakin meikäläistä kohdellut hyvin,eipä juuri moitetta ole .aiheeseen liitetty laulaja on kuitenkin tehnyt oman näköisen uran ,tiedän kyllä paljon huononpia laulajia jotka ovat otsikoissa.Muistuu mieleen omalta kohd.kun kyseinen laulaja v92 alotteli karaokekilp.ja sitä kautta 15vuotiaana tanko prinseksaksi, Ihan hyvällä vaan, käske nyt ihmeessä jonkun oikolukea tuo sun kotisivu. Sehän on kuin peruskoululaisen harjoitelma. Kai sun nimi nyt ainakin pitäisi tekstissä isolla kirjoittaa... COVS n:o 1.
Voihan sen noinkin soitaa. |
eskoensio 10.02.2008 20:36:17 | |
---|
Niin on se muusikko tehnyt,olen kyllä asianomaiselle kyllä huomuttanut asiasta mutta eipä ole asiaa huomioinut.Ihan oikea huomio.Kerro vielä mitä muuta pitäis korjata,onko sisällössä jotain mahdollisesti |
mack the knife 10.02.2008 20:57:36 (muokattu 10.02.2008 20:58:23) | |
---|
Niin on se muusikko tehnyt,olen kyllä asianomaiselle kyllä huomuttanut asiasta mutta eipä ole asiaa huomioinut.Ihan oikea huomio.Kerro vielä mitä muuta pitäis korjata,onko sisällössä jotain mahdollisesti Mä voisin kopioida sen itselleni ja kirjoittaa oman ehdotelman. Asiat pysyy samana, mutta kieliasu muuttuu paremmaksi. Alkuviikosta ehkä ehtisin, nyt on vähän lappushowta meneillään. COVS n:o 1.
Voihan sen noinkin soitaa. |
eskoensio 10.02.2008 21:23:22 | |
---|
Hieno homma kun huomioit. |