mack the knife 27.03.2008 14:05:47 | |
---|
Parhaat coverit: kaikki, mitä on tehty 60 -luvun biiseistä. Niitä alkuperäisiä ei kuuntele perkelekään. COVS n:o 1.
Voihan sen noinkin soitaa. |
Tankero 27.03.2008 14:19:45 | |
---|
Kyllä yhdessäkin on aivan liikaa. Komppia komppia Varmasti, vissiin. |
Tankero 27.03.2008 14:22:28 | |
---|
Parhaat coverit: kaikki, mitä on tehty 60 -luvun biiseistä. Niitä alkuperäisiä ei kuuntele perkelekään. No ei ihan kaikki. Kuka on vetänyt esim Whole Lotta loven paremmin kuin Zepit? Varmasti, vissiin. |
isojussi 27.03.2008 14:27:57 | |
---|
No ei ihan kaikki. Kuka on vetänyt esim Whole Lotta loven paremmin kuin Zepit? Tai Elvis : If I can dream Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Bullitt 27.03.2008 15:36:03 (muokattu 27.03.2008 15:36:37) | |
---|
Tai Animals: House of the rising sun? Riittäähän näitä hyviäkin -60-lukuisia. |
isojussi 27.03.2008 15:38:17 | |
---|
Piitleksien koko tuotanto? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
mack the knife 27.03.2008 16:19:27 | |
---|
Se on vaan mun mielipide. Soundit oli perseestä ja onko se Roll Over Beethovenin soolo esimerkiksi nyt hieno. Enpä väittele asiasta enempää, se ei johda mihinkään. COVS n:o 1.
mack the knife 27.03.2008 16:21:03 | |
---|
Tai Animals: House of the rising sun? Riittäähän näitä hyviäkin -60-lukuisia. Tuo nyt on ihan hirveä. Yksitoikkoinen rallatus piipittävien urkusoundien kera. Sanoituksena ihan ok, ei siinä mitään. COVS n:o 1.
mack the knife 27.03.2008 16:24:19 | |
---|
No ei ihan kaikki. Kuka on vetänyt esim Whole Lotta loven paremmin kuin Zepit? Joo, sattui sinne muutama poikkeus, ei se Hendrixinkään homma niin paska ollut. Virittää olis voinu sen kitaran, mutta eihän sitä voi kaikkea vaatia. COVS n:o 1.
mack the knife 27.03.2008 16:27:03 | |
---|
Laitan tähän tällaisen, kun en tiedä, miten asia korjataan muulla lailla. Mulla on läppärissä niin herkkä touchpadi, että vahingossa tuli isojussille varoitus, vaikka ei ollut tarkoitus. Täähän on modelle tietysti. COVS n:o 1.
poppamies 27.03.2008 16:36:53 | |
---|
Se on vaan mun mielipide. Soundit oli perseestä ja onko se Roll Over Beethovenin soolo esimerkiksi nyt hieno. Enpä väittele asiasta enempää, se ei johda mihinkään. Joo, ei ! Mene nukkumaan. Huomenna on parempi päivä. G strings are for strippers! |
isojussi 27.03.2008 16:55:59 | |
---|
Tuli mieleen, että Seinähullujen coveri Do you think I'm sexystä on erinomainen. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
EP 27.03.2008 17:06:57 | |
---|
Tuli mieleen, että Seinähullujen coveri Do you think I'm sexystä on erinomainen. Onk toi se "Kelpaisiko seksi"? |
isojussi 27.03.2008 17:14:07 (muokattu 27.03.2008 17:14:24) | |
---|
Onk toi se "Kelpaisiko seksi"? Onhan se se. Varsinkin se intron ja välisoiton torvisatsi on mahtava. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
EP 27.03.2008 17:27:33 | |
---|
Onhan se se. Varsinkin se intron ja välisoiton torvisatsi on mahtava. Ihan huippuahan tuo on! ..mitenkäs se alakuperäänen, ei siinä taida olla ees pillejä? |
isojussi 27.03.2008 17:57:09 | |
---|
Ihan huippuahan tuo on! ..mitenkäs se alakuperäänen, ei siinä taida olla ees pillejä? Nyt vedän ihan hämärällä muistikuvalla, mutta ei noin stydisti, vaan jouset synapadi on enämpi pääosissa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 27.03.2008 17:58:56 | |
---|
Se on vaan mun mielipide. Soundit oli perseestä ja onko se Roll Over Beethovenin soolo esimerkiksi nyt hieno. Enpä väittele asiasta enempää, se ei johda mihinkään. Muistas ny, että puhut varmaan palstan ainoolle ei-beatles-fanille. Vai ookko sää se toinen? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
mikaman 27.03.2008 19:02:03 | |
---|
Eilen meinasin ajaa mehtään, kun radiosta pärähti tuo Huulio. Miksi tuo on purkitettu? Mitä uutta sillä saavutettiin? Paras: ei tule yhtään mieleen Karmeita: Julio Iglesias-I want to know what love is/Foreigner Katri Helenan uudelta useampia biisejä Edit: Ilmeisesti tähän vaikuttaa suuresti se, että onko kuullut sen alkuperäisen :) Koska on sellaisiakin biisejä, joista se alkuperäinen kuullostaa huonommalta. Laitan esimerkkejä, kunhan tulee mieleen. Mustajärven Paten coverit ovat mun mielestä onnistuneet... Siis sooloprojekteissa. "Synnyimme lähtemään" (Born to run). Suom. san. Juice Leskinen "Mä elän vieläkin" (Highwayman) Ja hyvin vetää bändikin noissa... Parempia kuin alkuperäiset :) Noita huonja esimerkkejä onkin aika paljon tullut, mulla ei lisättävää niihin. "Hullut sekoo, viisaat tietää ja rapparit rakastaa... --Ja pojat soittaa kitaraa..." -Popeda: Da Da |
EP 27.03.2008 19:02:05 | |
---|
|
uruttaja 27.03.2008 22:02:44 | |
---|
No, Juho Juho, eläpäs nyt. Noita elvisklooneja äänenkäytön ja muunkin suhteen löytyy maastammekin useita (hyviä ja huonompia) ja aivan kiusaksi asti, saatika sitten rapakon takaa vielä pilvin pimein. Tomppa-tyyliä tavoitteli aikoinaan meillä myös nuori Markku Aro kiekaisuineen, kun olin häntä katsomassa Oulun Kuusisaaressa jo ennen ensilevyään muistaakseni. Olisko ollut Lammassaari, kesä 68, Pohjois-Suomen Messut. Kristiina Hautalan kakkossolistina. Levy oli tehty. Aikaisemmilta vuosilta ei hänestä ole havaintoa. Elvis kloonattuna tai originaalina menee tuohon karmein coverosastoon oikein helposti. |