isojussi 07.03.2006 20:26:03 | |
---|
JA TALUA PUKKAA! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
half 07.03.2006 20:27:59 | |
---|
Mä oon vetäny tarkat rajat, keille talkoita teen. All others pay cash. Pyytäjiä kyllä piisaa. Yes. You kill for money, but friends you kill for nothing. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Pirkka 07.03.2006 20:29:59 (muokattu 07.03.2006 20:37:06) | |
---|
Muokattakoon vielä sen verran, että on sitten toisaalta näitä tapauksia, kuten toisessa threadissä on todettu, että bändi on liian hyvä: turakaiset ei ymmärrä :) Sitten se huohottava haitaripartio erottuu edukseen kun tulee aitoa metsäkukkaa juuret ylöspäin. Ja viimeistään silloin toivoisi kunnon happosateen iskevän ja vievän sen viimeisenkin metsäkukan mennessään. |
Sandy 07.03.2006 22:38:25 | |
---|
Ei ammattilaiset varsinaisesti amatöörejä vihaa. Mutta niitä jotka on mielestään niin perkeleen hyviä ja joka toinen keikka tehdään pullapalkalla, kun se on "promokeikka", pitääkin vihata. Huh huh, nytkö täällä jo ollaan viha-asteella? Eiks sellainen oo kauheen kuluttavaa? Kylläpäs on kuumat tunteet liikkuneet TM-palstalla! Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
uruttaja 07.03.2006 22:48:06 | |
---|
Huh huh, nytkö täällä jo ollaan viha-asteella? Eiks sellainen oo kauheen kuluttavaa? Kylläpäs on kuumat tunteet liikkuneet TM-palstalla! Pikkusen kuohahdellut. Liikaa valoa. |
EP 07.03.2006 22:55:13 | |
---|
Huh huh, nytkö täällä jo ollaan viha-asteella? Eiks sellainen oo kauheen kuluttavaa? Kylläpäs on kuumat tunteet liikkuneet TM-palstalla! Kaikki johtuu siitä, että täällä ei saa olla omia mielipiteitä. :) |
isojussi 07.03.2006 23:01:52 | |
---|
Kaikki johtuu siitä, että täällä ei saa olla omia mielipiteitä. :) No voi jumalauta. Olet säkin yks ...... sanonko mikä. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
EP 07.03.2006 23:03:41 | |
---|
No voi jumalauta. Olet säkin yks ...... sanonko mikä. TROLLI! |
isojussi 07.03.2006 23:04:10 | |
---|
TROLLI! Ja kohta sanon vielä kukakin! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
pekkajau 07.03.2006 23:06:04 | |
---|
JA TALUA PUKKAA! Pikkusen haiskahtaa nyt pedofiiliseltä toiminnalta...PULUA TAKKAA? Kirjoitin mitä kirjoitin! |
EP 07.03.2006 23:06:05 | |
---|
Ja kohta sanon vielä kukakin! No sano, luuletko, että saat mun mielipiteet muuttumaan? |
isojussi 07.03.2006 23:12:16 | |
---|
No sano, luuletko, että saat mun mielipiteet muuttumaan? HOHO - en sano - pidäksä mua niin moukkana? Näköjään luulit, että oomme tyhmempiä, kuin oommekaan....HAHA! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
isojussi 07.03.2006 23:13:07 | |
---|
Pikkusen haiskahtaa nyt pedofiiliseltä toiminnalta...PULUA TAKKAA? No mutta - kyllähän sun pitäis pedofilia ja sodomia erottaa - kulta! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
EP 07.03.2006 23:15:46 | |
---|
No mutta - kyllähän sun pitäis pedofilia ja Sodoma ja Gomorra erottaa - kulta! |
Musiikkia korville 08.03.2006 08:36:15 | |
---|
Se tahtoo vaan aika usein olla niin, että kun nämä "oikeat" soittajat jostain sanoo, ja välillä jopa ihan asiallisesti, nin siitä nämä "ei oikeat" soittajat vetää välittömästi herneen nessuun ja rupeavat selittelemään. Edelleenkään kukaan ei pysty tappeleen keskenään. Edit: Nimimerkki on joillekki ainoa mahdollisuus, minä ymmärrän sen oikein hyvin. Usein tapahtuu sitä, että vaikka sinä haluaisit sanoa omana itsenäsi jotain, niin kaikki muu mihin sinut voidaan yhdistää, sotketaan sinun mielipiteen taakse. Jos viittaat siihen mun ja ruuvin keskusteluun, niin oma mielipiteeni on se, että 4R ei ihan asiallisesti sanonut, vaikkei nyt ihan pahojakaan juttuja. Itse en mielestäni selitellyt mitään. Sen myönnän, että herneet vedin. Tiedän 4R:n olevan muusikkona helvetin kova, mutta ihmisenä en tuollaista arvosta pätkääkään. Itse en vaan satu kuulumaan siihen kategoriaan, että nuoleskelen jotain tyyppiä sen tähden, että se on hyvä työssään. Jos tämä kys henkilö edelleen osoittaa halveksuntaa minua tai tässä tapauksessa bändiäni kohtaan, niin minkäänlaista hyväksyntää ei varmasti tule. Arvostus tienataan ihan muilla jutuilla. Nimimerkki -asian ymmärrän hyvin, mutta edelleen olen sitä mieltä, että sillon ei ole vara arvostella, jos itseään ei ole tuonut arvosteltavaksi. Loppu pitää kyllä paikkansa, mikä koskee tuota kirjoittajan/kirjoitusten yhdistämistä muihin tahoihin... Olen hidas mutta tyhmä |
Martso 08.03.2006 08:52:56 | |
---|
Jos viittaat siihen mun ja ruuvin keskusteluun, niin oma mielipiteeni on se, että 4R ei ihan asiallisesti sanonut, vaikkei nyt ihan pahojakaan juttuja. Itse en mielestäni selitellyt mitään. Sen myönnän, että herneet vedin. Tarkoitin kyllä ihan yleisellä tasolla, mutta en silti yleistäny. Minusta oli vaan hyvä tuoda tuokin puoli esille. Tiedän 4R:n olevan muusikkona helvetin kova, mutta ihmisenä en tuollaista arvosta pätkääkään. Itse en vaan satu kuulumaan siihen kategoriaan, että nuoleskelen jotain tyyppiä sen tähden, että se on hyvä työssään. Kukaanhan ei ole varmasti pyytäny nuoleskelemaan kenenkään suolistoa. Takaan, että monikaan näillä sivuilla ei sellaista jätkää arvosta sitte pätkääkään. Jos tämä kys henkilö edelleen osoittaa halveksuntaa minua tai tässä tapauksessa bändiäni kohtaan, niin minkäänlaista hyväksyntää ei varmasti tule. Arvostus tienataan ihan muilla jutuilla. Pieni bensankaato vielä :) -> Jos olis kehunu, olisiko arvostus tienattu? |
Musiikkia korville 08.03.2006 09:24:10 | |
---|
Tarkoitin kyllä ihan yleisellä tasolla, mutta en silti yleistäny. Minusta oli vaan hyvä tuoda tuokin puoli esille. Niin ajattelinkin, mutta varmistin vain. Kukaanhan ei ole varmasti pyytäny nuoleskelemaan kenenkään suolistoa. Takaan, että monikaan näillä sivuilla ei sellaista jätkää arvosta sitte pätkääkään. Joo, mutta oon huomannu nuoleskeluakin olevan. Pieni bensankaato vielä :) -> Jos olis kehunu, olisiko arvostus tienattu? Ei tuo mitään. Hyvä kysymys... :) Vastaan, että ei olisi. Tottakai kehuminen tuntuu hyvältä ja itsekin olen sellaista saanut osakseni (jopa erittäin kovilta muusikoilta). Se, että arvostan ihmistä jollain tasolla on täytynyt kuitenkin tienata aivan muilla asioilla. Yksi tärkeä asia on se, miten suhtautuu muihin ihmisiin. Itse (niin kornilta kuin se kuulostaakin) olen pyrkinyt toimimaan siten, että miten kohtelen muita, on muut oikeutettu kohtelemaan minua. Olen hidas mutta tyhmä |
EP 08.03.2006 11:02:55 | |
---|
Jos julkisesti esiintyy pitää kestää myös kritiikki, oli se sitten aiheellista tai ei! |
Musiikkia korville 08.03.2006 11:12:02 | |
---|
Jos julkisesti esiintyy pitää kestää myös kritiikki, oli se sitten aiheellista tai ei! Siitäkös se kyse sun mielestä oli? Mun mielestä se oli siitä, että arvioidaan sen pohjalta, minkä on kuullut vuosia sitten. Toiseksi myös siitä, että arvostellaan vaikka ei itse olla tuotu itseään arvostelun kohteeksi. Kolmanneksi siitä, miten asiat ilmaistaan. Neljänneksi siitä, että myös divaribändeillä on täällä paikkansa ja oikeus keikkailla. Ymmärrätkö? Olen hidas mutta tyhmä |
EP 08.03.2006 11:18:22 | |
---|
Siitäkös se kyse sun mielestä oli? Mun mielestä se oli siitä, että arvioidaan sen pohjalta, minkä on kuullut vuosia sitten. Toiseksi myös siitä, että arvostellaan vaikka ei itse olla tuotu itseään arvostelun kohteeksi. Kolmanneksi siitä, miten asiat ilmaistaan. Neljänneksi siitä, että myös divaribändeillä on täällä paikkansa ja oikeus keikkailla. Ymmärrätkö? Mitähän sellaisesta arvostelusta kannattaa välittää, joka ei pidä paikkaansa, ainahan sitä kaikkea puhutaan. http://tanssi.net/keskustelu/e/index.html Ei tuollakaan oikeilla nimillä esiinnytä, eikä varmaan ole aina arvostelut oikeutettuja. |